Citroen XM 2.0 I 16V 1998

7 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Domela
afbeelding van Domela
Citroen XM 2.0 I 16V 1998

Hallo allemaal,

 

Sinds gisteren eigenaar van een Citroen XM 2.0 I 16V 1998. Een paar beschadigingen, maar hij is in goede conditie.

Zwart lederen interieur met zwarte hemel. Weten jullie iets meer van dit type?

Domela

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: Citroen XM 2.0 I 16V 1998

Dag Domela, gefeliciteerd met je mooie aankoop. Ik heb ook een 16v uit 98. Het zijn motorisch niet hele ingewkkelde auto's en best heel betrouwbaar. Hoeveel staat er op de teller?

__________
Crepuscule

Domela
afbeelding van Domela
RE: Citroen XM 2.0 I 16V 1998

Er staat 240.000 op de teller. 1 eigenaar gehad die op zijn 81e over is gestapt naar een kleinere auto. Heel goed onderhouden!!

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: Citroen XM 2.0 I 16V 1998

Da valt reuze mee. Ze gaan vaak probleemloos over de 3 ton. Dus je kunt nog ff vooruit.

__________
Crepuscule

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: Citroen XM 2.0 I 16V 1998

Da valt reuze mee. Ze gaan vaak probleemloos over de 3 ton. Dus je kunt nog ff vooruit.

__________
Crepuscule

Brabander
afbeelding van Brabander
  • 1998 XM berline 2.0i-16v Gris Graphite (organr. 7863)
RE: Citroen XM 2.0 I 16V 1998

Gefeliciteerd met je aankoop! Ik heb ook een '98-er 16v. Pas 7 maanden in bezit, maar al 16.000 km mee gereden. Vrij probleemloos ook tot nu toe, alleen de kilometertellers blijven hardnekkig om de zoveel tijd uitvallen. Verder een keer een startmotor moeten vernieuwen en de twee achterste uitlaatdempers (da's wel een dure grap). Het rijdt heerlijk. Veel plezier met jouw exemplaar. Is het je eerste (veerbollen) Citroën?

Domela
afbeelding van Domela
RE: Citroen XM 2.0 I 16V 1998

Ik heb eerst een Xanthia V6 Exclusive uit 1998 gehad. Een fantastische wagen! Oo een Citroen AX (haha).

De XM is al jaren in onderhoud bij de garage waar ik hem heb gekocht. Volgens de garagist een auto zonder problemen.