Gezocht: documentatie XM 1998

5 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Brabander
afbeelding van Brabander
  • 1998 XM berline 2.0i-16v Gris Graphite (organr. 7863)
Gezocht: documentatie XM 1998

Hallo XM'ers,

Ik heb bij mijn auto geen instructieboekje, dat zou ik wel graag hebben. Bij voorkeur inclusief mapje waarin het werd geleverd. Het gaat om een XM van 1998 (org.nr 7863, dus da's al modeljaar 1999, klopt dat?). Van dat jaar dus graag, en in het Nederlands. Kan iemand me daar aan helpen?

Verder zou ik het ook leuk vinden om een brochure uit 1998 te hebben, bij voorkeur met prijs- en uitrustingslijst en kleuren- en bekledingsoverzicht. Is daar nog aan te komen?

Ik hoor het graag.

Groeten,

Jeroen

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: Gezocht: documentatie XM 1998

Die hebben we vast in het clubmagazijn in Arkel. Dat is redelijk bij jou in de buurt. Dit magazijn is elke 3e zaterdag open. Komende maand dus de 15e.

__________
Crepuscule

Grootj
afbeelding van Grootj
  • Citroen XM 2.0 TCT Exclusive (verkocht)
RE: Gezocht: documentatie XM 1998

Jeroen,

Ben je wel bekend met het "geheime" vakje bij de voeten van de passagier? Daar zit namelijk standaard het instructieboekje in het mapje. Je moet even tegen de onderkant van het dashboard, aan de portierskant, voelen naar een platte knop, die moet je kwartslag draaien en dan valt er een klep naar beneden, in die klep zit het boekje.

Brochures kom je soms tegen op marktplaats en binnenkort (in mei) is de http://www.Citromobile.nl Daar zul je waarschijnlijk wel slagen.

Succes met je voiture!

Ex: 1999 XM 2.0 Turbo CT Exclusive

1983 LNA 11RE Cannelle

1984 Renault 4 GTL

 

Brabander
afbeelding van Brabander
  • 1998 XM berline 2.0i-16v Gris Graphite (organr. 7863)
RE: Gezocht: documentatie XM 1998

Dat geheime vak doet z'n naam eer aan, want dat is voor mij tot nu toe... een geheim . Ik ga meteen even kijken.

Brabander
afbeelding van Brabander
  • 1998 XM berline 2.0i-16v Gris Graphite (organr. 7863)
RE: Gezocht: documentatie XM 1998

Haha, briljant! Er zit netjes een mapje in met boekjes, zelfs nog wat garagerekeningen. Leesvoer voor vanavond .