Onderdelen XM 2.1 TD 1990.

14 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
jabaar
afbeelding van jabaar
Onderdelen XM 2.1 TD 1990.

Heb aardig wat onderdelen te koop.

  • Leren voorstoelen (niet elektrisch, zonder zij-airbags, handmatige hoogteverstelling. Volgens mij uit een Type 1. Je krijgt er wel de weerstanden en stekkers bij om de melding van de zij-airbags en gordelspanners te onderdrukken) en achterbank en wangen en armsteundek € 125
  • Armsteunverhoger € 25​
  • 13e ruit inclusief alle bevestigings-materiaal en afdekplaat € 25 GERESERVEERD
  • Reservoir ruitensproeier € 10
  • Hoedenplank (compleet met zonnegordijn en dopjes) €20 GERESERVEERD
  • Puntgave achterspoiler type 2 kleur Gris Quartz €20
  • 4 Velgen met zomerbanden (die niet meer zo goed zijn, de banden dus) € 25
  • Turboslang vanaf intercooler naar inlaat €15
  • Startmotor van XM 2.1 TD 1990 €15
  • Dieselpotjes met ring € 15
  • Niet lekkende Epic dieselpomp € 150 GERESERVEERD
  • Klepje startcode € 10 GERESERVEERD
  • Deurvergrendelingsmodule Linksvoor (type 1) € 25
  • Raammechanisme rechtsvoor, linksachter en rechtsachter € 25 per stuk. LINKSACHTER GERESERVEERD
  • HD- aanvoerslang €10
  • Startrelais diesel € 25
  • Dakdrager voor een Berline (compleet met boutjes)€ 25
Drogert
afbeelding van Drogert
RE:

Hoi jabaar,

Ik zou graag het raammechanisme linksachter van je willen overnemen. Super!

Heb je ook een goede reservewielhouder in de aanbieding?

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: Onderdelen XM 2.1 TD 1990.

Jabaar,

je hebt PB.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Matthijs
afbeelding van Matthijs
RE: Onderdelen XM 2.1 TD 1990.

1990 en een EPIC pomp? dat rijmt niet echt :)

jabaar
afbeelding van jabaar
RE: Onderdelen XM 2.1 TD 1990.

Inderdaad. Moet 1999 zijn.

jabaar
afbeelding van jabaar
RE:

Hoedenplank,  13e ruit en achterspoiler zijn inmiddels weg naar een andere liefhebber.

Dieselpomp, klepje startcode en raammechanisme linksachter zijn gereserveerd en moeten nog opgehaald of opgestuurd worden.

Blijk nog een gave hoedenplank te hebben, waarvan 1 dopje mist van het rolgordijn.

jabaar
afbeelding van jabaar
RE:

Raammechanisme, wat sierstrips en linker display is vandaag door Drogert opgehaald voor zijn nieuwe XM. Sierstrips en display hebben we ter plekke omgewisseld. Zijn display was bijna niet meer leesbaar door de dode pixels en mijn exemplaar heeft maar 1 halfdode pixel.

Mooi ding trouwens zijn XM.
Om het af te maken heb ik hem ook maar het dopje van de achtreruitwisser gegeven en een zakje met wat raamschakelaars en dopjes voor de deurbekleding en een zwevende zekering voor het geval dat zijn F2 het gaat begeven. Ook hij heeft er, zoals bij andere latere XM's, één van 40A in. Nu ligt er nog:

  • Leren voorstoelen (niet elektrisch, zonder zij-airbags, handmatige hoogteverstelling. Volgens mij uit een Type 1. Je krijgt er wel de weerstanden en stekkers bij om de melding van de zij-airbags en gordelspanners te onderdrukken) en achterbank en wangen en armsteundek € 125
  • Armsteunverhoger € 25​
  • Reservoir ruitensproeier € 10
  • 4 Velgen met zomerbanden (die niet meer zo goed zijn, de banden dus) € 25
  • Turboslang vanaf intercooler naar inlaat €15
  • Startmotor van XM 2.1 TD 2000 €15
  • Dieselpotjes met ring € 15
  • Niet lekkende Epic dieselpomp € 150 GERESERVEERD
  • Klepje startcode € 10 GERESERVEERD
  • Deurvergrendelingsmodule Linksvoor (type 1) € 25
  • HD- aanvoerslang €10
  • Startrelais diesel € 25
  • Dakdrager voor een Berline (compleet met boutjes)€ 25
  • Spanrol distruibutie voor XM 2.1 TD nieuw merk Klaxcar.
  • Wat klein grut, zoals tankdop, dop expansievat, HD-pomp voor onderdelen (pijpje waar aanvoerslang op moet is vastgezet), lekkende Epic dieselpomp met nieuwe ringenset (waarvan die 4 kleine o-ringen missen volgens mij), nog een startcodeklepje (alleen het klepje)

 

Drogert
afbeelding van Drogert
RE: Onderdelen XM 2.1 TD 1990.

Bedankt Jabaar!

Ik ben er erg blij mee en het zijn net de kleine dingetjes die het afmaken! Als ik nu naar links kijk dan verteld mijn dame netjes wat er loos is. Het raammechaniek moest ik echt snel hebben vanwege een lekkend raam, maar stiekem ben ik blijer met het display :-P

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: Onderdelen XM 2.1 TD 1990.
Leuk! Ik herken dat wel, het goeie gevoel dat je kunt krijgen van dit soort eigenlijk niet kritische verbeteringen. Heb laatst de kleine lampjes onder de sneltoets van het linker voorraam vervangen. Mooi man, in het donker ☺
Djidde
afbeelding van Djidde
  • XM 3.0 V6 24v Aut 1998
RE: Onderdelen XM 2.1 TD 1990.

Ik ken het gevoel. Linkerraammechanisme was kapot en heb ik gerepareerd, voelde lang niet zo goed als twee werkende schermpjes voor je neus en overal lampjes. Grappig is dat. 

Berr
afbeelding van Berr
RE: Onderdelen XM 2.1 TD 1990.

Zijn de stoelen er nog?

Janvb
afbeelding van Janvb
RE:

Heb je die turboslang nog?

Is het die van ovaal rubber via een paar bochten overgaat in plastic en dan een kort stukje rond rubberslang?

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE:

Het valt me op dat er veel onderdelen worden gezocht!  Gewoon ff lid worden van de XM-club mense....  
We hebben namelijk een magazijn vol. Achterkleppen, 13e ruiten, raammechanismen, knipperlichten, noem maar op...



__________
Crepuscule

citroen26
afbeelding van citroen26
RE:

@Veen     Dat magazijn is is heel mooi maar, niet iedereen woont in de buurt van arkel!! En aangezien het magazijn niks opstuurt/verstuurt zal dit rond blijven vragen van/naar onderdelen nog wel even blijven. (ik denk dat ik spreek voor meerdere forummers en leden...)

Zelf heb ik ook al wat xm spullen kunnen regelen via MP, citroen-forum enz....en dat allemaal op laten sturen.  En ja, ook ik ben lid van de club. Als ik het zou doen via arkel kost me dat 50 euro aan brandstof, en dat is nog wel te doen maar, ik ben ook een hele dag kwijt !! Al zal de gezelligheid in arkel onbetaalbaar zijn no  

p.s. hoe krijg ik dat "(clublid)" boven m'n avatar ??