De Comfort staat boven de 2.0 injection, de laatste is de echte basis versie :wink:.
Ok.
Maar dan wil ik wel eens weten wat de injection minder had dan de comfort. :D
(Maar misschien had ik wel geen comfort dan, ik was totaal XM leek, en ik had 'm bij een bedrijf gekocht die het niet zo nauw nam met het opsommen van luxe en benamingen, mijn ingeruilde BX Chic stond de de volgende dag te koop met "lichtmetalenvelgen" en "schuifdak", allemaal luxe die ik nooit opgemerkt had.....)
effe off topic, hoe krijg je zo'n mooie grote avatar voor elkaar hiero Jaap?
Nou ff dan:
Ik ben daar een uur mee bezig geweest omdat mijn avatar aan alle voorwaarden voldeed, en toch niet geaccepteerd werd. Ik wist uit het verleden dat er een truukje was ( wat jullie ook toepassen in feite ) en dat is om een url als avatar te nemen. Ik heb gewoon een eigen foto op tinypic als avatar gebruikt, en dan kun je ze zo groot maken als je zelf wilt, blijkbaar. Zou ook kunnen met een foto bij mijnalbum oid schat ik in.
Ja Wes, het "tintelt"bij mij dan ook meteen. Alle goede extra's erop, setje leder en velgen en klaar ben je..nou ja klaar, dan is het met een XM nog afwachten, maar toch!
Ja da's idd het linke aan de adv. Maar ik woon niet in de buurt van Raalte, anders wa ik echt even langs gegaan. Zo'n XM kom je nog eens makkelijk van af zonder kleer scheuren, na de vakantie!
Met zo'n conversie kan je zo goed als niets meer laten zitten. Vraag me af of dat kostentechnisch nog leuk te doen valt.
Zo'n TCT trouwens, kan best oud worden hoor. 220? boeiend 8) Ik weet ondertussen wel beter dat zeker bij XM's de stand niets zegt.
Ik had een TCT automaat met 3 ton op de blok, blok prima, automaat prima, alleen kwam er een poot door de kap.
Heb ik dr nu 1 van 160.000: alle hydroliek gaar, drukgroep stuk, interieur op.
Km stand zegtniets, hij ziet er goed uit; rijdt hij goed en kan je niets ontdekken, dan moet dat je uitgangspunt zijn. Voor 1000 euro kan jeje geen buil vallen.
Mike: Raalte ligt hier niet zover vandaan, dus als je spullen komt halen kan je zo ff door :P
volgens mij valt dat reuze mee hoor. een prv vervangen door een esj.
En qua kosten...
tsja, het is niet gratis, maar dan heb je wel een moderne uitvoering met een fiscaal lekker geurtje 8)
had ik een uitvoering met een esj genomen dan had ik per maand een goede 800 euro kunnen aftikken naar den haag. nu slechts een euro of 80-100. dan heb j edie conversie heeeel rap terug hoor.
voordeel is een zuinige v6 die ook nog eens meer pk's heeft. Daarbij blijf ik dan wel fijn in het fiscaal gunstige tarief zitten van 30% van de eco waarde ipv 25% van de nieuwwaarde.
Daar zit um de kruks :wink:
technisch moet het volgens mij niet zo'n groot verhaal zijn. Hamvraag zou eerder zijn, waar haal je een mooi draaiende esj blok vandaan zonder dat je daar een vermogen voor betaald.
Het vinden van een goede ES9J4 zal toch niet zo moeilijk zijn, blijft de vraagprijs alleen nog over.
Het zal de enige ES9J4 met diravi zijn, het verhaal dat het niet zou passen bij de ES9J4 klopt voor geen meter. Een PRV blok is veel groter dan het ES9J4 blok.
De bak past, maar schijnt een pietsie klein verschil te hebben.
Er is ruimte voor de diravi.
Assen kunnen het allemaal prima aan want volgens mij is dat gelijk.
motorruimte kabel boom neem je over.
Heb je zove rik begreep alleen de airco. Zit bij de prv erop boven op en bij de esj ergens onder.
Slangen overnemen van de esj en dan moet dat ook okay zijn.
Is het toch niet meer dan los takelen en overhangen ?
Ok.
Maar dan wil ik wel eens weten wat de injection minder had dan de comfort. :D
(Maar misschien had ik wel geen comfort dan, ik was totaal XM leek, en ik had 'm bij een bedrijf gekocht die het niet zo nauw nam met het opsommen van luxe en benamingen, mijn ingeruilde BX Chic stond de de volgende dag te koop met "lichtmetalenvelgen" en "schuifdak", allemaal luxe die ik nooit opgemerkt had.....)
effe off topic, hoe krijg je zo'n mooie grote avatar voor elkaar hiero Jaap?
Op de toerenteller na bij de 2.0 injection, klopt de opsomming :wink:. Hier zit dus de grote analoge klok met de zeer grote benzinemeter in.
XM folder '91:
http://i288.photobucket.com/albums/ll171/Citrophile/uitrusting.jpg
Nou ff dan:
Ik ben daar een uur mee bezig geweest omdat mijn avatar aan alle voorwaarden voldeed, en toch niet geaccepteerd werd. Ik wist uit het verleden dat er een truukje was ( wat jullie ook toepassen in feite ) en dat is om een url als avatar te nemen. Ik heb gewoon een eigen foto op tinypic als avatar gebruikt, en dan kun je ze zo groot maken als je zelf wilt, blijkbaar. Zou ook kunnen met een foto bij mijnalbum oid schat ik in.
Ik had die grote klok ook, dus zal ik ook wel een injection gehad hebben. Ik moet nog ergens een folder hebben met alle uitrustingnivo's..
Die 2.0i is idd de basis uitvoering en heeft dan ook een monopoint injectie, van daar dat i-tje.
Een Comfort uitvoering heeft injection op de zij kanten staan, ik heb dat ook op de zij kanten van "Breaky" staan. :wink:
Ik ben wel eens een XM 1.8 tegengekomen van de beginjaren.
En het dashboard op de foto heeft geen watertemperatuurmeter... geen onbelangrijk onderdeel.
Richard
(watertemperatuurdeskundige)
Dit lijkt me nu een interessante XM break...hmmm iets voor de vakantie?
http://link.marktplaats.nl/350206327
Een XM break is de ideale vakantieauto 8) !
Das heul geen gekken XM !!!!
En niet alleen voor de vakantie leuk, maar voor altijd!!
Ja Wes, het "tintelt"bij mij dan ook meteen. Alle goede extra's erop, setje leder en velgen en klaar ben je..nou ja klaar, dan is het met een XM nog afwachten, maar toch!
Als de foto's en beschrijving niet liegen dan vind ik dat een hele fraaie dame voor een sch**tprijsje.
Ja da's idd het linke aan de adv. Maar ik woon niet in de buurt van Raalte, anders wa ik echt even langs gegaan. Zo'n XM kom je nog eens makkelijk van af zonder kleer scheuren, na de vakantie!
wel een hoop kilometers voor een tct, middenstuk hout is vervangen door plastic
Wees eens positief Michiel :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
meer dan 200.000 kilomters aan ervaring opgedaan.
zo beter ?
:lol:
Ja Gompy, je kunt nu wel elke XM vergelijken met jouw koopje van het jaar maar dan wordt practisch elke XM een slopert :roll: :wink:
Voor NL begrippen lijkt dit een mooi ding. Alleen zit er volgens mij L.A. schade. Iets is er niet zo strak op die hoek...
zo bedoel ik het helemaal niet jongens,.
de tct heeft geen hydraulische klepstoters... kelppenstellen enzo, daar dacht ik aan.
overigens ben ik net met iemand in gesprek over de mogelijhedne om in de witte een esj blok te hangen 8)
Ah comme ca! Is toch niet zo'n probleem? Op LPG wel misschien, weet ik ook niet.
Wie woont er nu dicht bij Raalte en gaat m eens bekijken?
Gomp!? Gaat het wel helemaal goed met U?
laat die witte xm origineel met de PRV blok :wink:. Je zult nog een hele hoop moeten veranderen met de conversie naar ES9J4 denk ik.
Met zo'n conversie kan je zo goed als niets meer laten zitten. Vraag me af of dat kostentechnisch nog leuk te doen valt.
Zo'n TCT trouwens, kan best oud worden hoor. 220? boeiend 8) Ik weet ondertussen wel beter dat zeker bij XM's de stand niets zegt.
Ik had een TCT automaat met 3 ton op de blok, blok prima, automaat prima, alleen kwam er een poot door de kap.
Heb ik dr nu 1 van 160.000: alle hydroliek gaar, drukgroep stuk, interieur op.
Km stand zegtniets, hij ziet er goed uit; rijdt hij goed en kan je niets ontdekken, dan moet dat je uitgangspunt zijn. Voor 1000 euro kan jeje geen buil vallen.
Mike: Raalte ligt hier niet zover vandaan, dus als je spullen komt halen kan je zo ff door :P
volgens mij valt dat reuze mee hoor. een prv vervangen door een esj.
En qua kosten...
tsja, het is niet gratis, maar dan heb je wel een moderne uitvoering met een fiscaal lekker geurtje 8)
had ik een uitvoering met een esj genomen dan had ik per maand een goede 800 euro kunnen aftikken naar den haag. nu slechts een euro of 80-100. dan heb j edie conversie heeeel rap terug hoor.
ik zie niet echt voordeel in de conversie, maar ik zie wel graag de foto`s tijdens conversie en hoe je het allemaal aanpakt :wink:.
In principe geldt altijd waar een wil is, is een weg :wink:.
voordeel is een zuinige v6 die ook nog eens meer pk's heeft. Daarbij blijf ik dan wel fijn in het fiscaal gunstige tarief zitten van 30% van de eco waarde ipv 25% van de nieuwwaarde.
Daar zit um de kruks :wink:
technisch moet het volgens mij niet zo'n groot verhaal zijn. Hamvraag zou eerder zijn, waar haal je een mooi draaiende esj blok vandaan zonder dat je daar een vermogen voor betaald.
ESJ met diravi :-)
Slopertje/schadewagen zoeken :)
Dan kan je alles 1 op 1 overhangen. Moet je alleen nog "even" wat draadjes vlooien.
Daar heb je wel een punt :wink:.
Het vinden van een goede ES9J4 zal toch niet zo moeilijk zijn, blijft de vraagprijs alleen nog over.
Het zal de enige ES9J4 met diravi zijn, het verhaal dat het niet zou passen bij de ES9J4 klopt voor geen meter. Een PRV blok is veel groter dan het ES9J4 blok.
idd, dat heb ik ook begrepen.
Wat zou er over moeten...
De bak past, maar schijnt een pietsie klein verschil te hebben.
Er is ruimte voor de diravi.
Assen kunnen het allemaal prima aan want volgens mij is dat gelijk.
motorruimte kabel boom neem je over.
Heb je zove rik begreep alleen de airco. Zit bij de prv erop boven op en bij de esj ergens onder.
Slangen overnemen van de esj en dan moet dat ook okay zijn.
Is het toch niet meer dan los takelen en overhangen ?
Het enige wat ik hier in kan bijdragen is dat de bijtelling 35% bedraagt ipv 30 gomp :wink:
Huh, nu al 400 Euro afgeprijsd???
Morgen maar een expert meenemen?
Pagina's