Mike, alles bij elkaar 2 uurtjes. Dat kan je wel zeggen, wat de spinnenwebben betreft. Ik heb haar lekker even warm gereden en toen richting Schagen even lekker op de staart getrapt. (wel de flitsers in de gaten gehouden, want ik had ook mijn eerste boete al binnen (€ 50,00 voor 10 km te hard) Ook lekker sportief optrekken bij de stoplichten. Goh, wat heb ik dat gemist!!!! :wink: :wink: :wink:
Hoi JP, dat rammeltje vind ik ook wel, maar nu hangt de uitlaat rechter over de gehele lengte onder de auto. In de laagste stand hangt ie ook niet meer op de grond. :wink: en drempels kan ik nu gewoon nemen. Hoe kan het nou, dat er toch nog driekwart olie teveel inzat?????? :roll:
Oh ja JP, je had gelijk. Alles wijst zich vanzelf, wat ben ik toch een neuroot :twisted: :twisted: kleine gaatje heb ik ook gezien. :cry: :cry:
Wil nog een opmerking maken. Nu de stangengeleider en de "paperclip" er weer op zitten, heb ik natuurlijk de hendel even uitgeprobeerd, van hoog naar laag en v.v. en tussenstanden, maar dan kraakt de auto bij dat gebeuren. :oops: Is dat omdat de wagen een paar weken stil heeft gestaan?
Benny, heb je misschien je voet op de rem gehouden toen je aan het gymnastieken was? In dat geval hoor je je achterremmen zo`n piepend/krakend geluid maken.
Zet de XM op de "handrem" tijdens het gymmen, dan kun je dat uitsluiten :wink:.
Benny, ik ben heel blij dat je het hebt gefixt. Zelf doen geeft toch altijd de meeste voldoening. Als je zo doorgaat heeft de club straks een heel regiment XM-sleutelaars ter beschikking. 8)
Voor wat betreft het samen sleutelen: kom vooral naar Borculo. ;-)
Ja Mike, morgen met de buurvrouw naar Arnhem. Wordt de eerste grote rit sinds het "debacle uitlaat" :lol: Weet eigenlijk niet wat ik me moet voorstellen bij een najaarsrit :wink: Puzzelrit oke, moet je dingen onderweg oplossen, maar een tourrit. Met z'n allen als een lange slinger door het landschap toeren :roll: :roll:
JP en ik hebben nog niet zo lang geleden alle relais vervangen, maar goed ik ga natuurlijk wel even kijken of ze goor zijn of geen goed contact maken.
En ja JP, zo is er altijd wel wat mis met onze Dames. :lol:
Wat dacht je van een kapotte balast? bij ons vvor de deur was het overduidelijk dat rechts niet aan wou, en toen die aanging zat er verschil van licht tussen links en rechts. Wissel de balsten maar eens om, als dan links gaat lopen kloten dan weet je het.
Lichtschakelaar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Mark, het zijn nieuwe Xenonlampen en dus ook nieuwe ballasten. En als een lamp het doet en later pas de tweede erbij komt, heb je altijd kleurverschil, omdat de goeie lamp al opgewarmd is en de ander trekt dan vanzelf bij. Net zoals een TL-buis. :wink: Maar ik zal ze wel even omgooien :lol:
Nou, ik heb alles nagelopen, maar mijn Dame is stronteigenwijs. Thuis en onmiddelijke omgeving mankeert er niets aan haar. Vallen er geen lampen uit of richtingaanwijzers en al die dergelijke irritante dingetjes. Maar o wee, als ze er op uit moet, dan gaat ze dwarsliggen :roll: :twisted: Nu wilde ik mijn accupolen loshalen om de kabeluiteinden te solderen (daar hebben jullie een naam voor) begint het te stortregenen :evil: :evil:
Kabeluiteinden die je gaat klemmen (bijv kroonsteentjes of een accuklem van de brezan) moet je absoluut niet vertinnen.
Daarna kan je de schroef of bout zo hard aandraaien als je wil maar het klemt voor geen meter.
je mag uiteraard wel vertinnen NADAT je hebt aangedraait.
Mike, alles bij elkaar 2 uurtjes. Dat kan je wel zeggen, wat de spinnenwebben betreft. Ik heb haar lekker even warm gereden en toen richting Schagen even lekker op de staart getrapt. (wel de flitsers in de gaten gehouden, want ik had ook mijn eerste boete al binnen (€ 50,00 voor 10 km te hard) Ook lekker sportief optrekken bij de stoplichten. Goh, wat heb ik dat gemist!!!! :wink: :wink: :wink:
Hoi JP, dat rammeltje vind ik ook wel, maar nu hangt de uitlaat rechter over de gehele lengte onder de auto. In de laagste stand hangt ie ook niet meer op de grond. :wink: en drempels kan ik nu gewoon nemen. Hoe kan het nou, dat er toch nog driekwart olie teveel inzat?????? :roll:
Oh ja JP, je had gelijk. Alles wijst zich vanzelf, wat ben ik toch een neuroot :twisted: :twisted: kleine gaatje heb ik ook gezien. :cry: :cry:
Wil nog een opmerking maken. Nu de stangengeleider en de "paperclip" er weer op zitten, heb ik natuurlijk de hendel even uitgeprobeerd, van hoog naar laag en v.v. en tussenstanden, maar dan kraakt de auto bij dat gebeuren. :oops: Is dat omdat de wagen een paar weken stil heeft gestaan?
Misschien, of je achteras begint oud te worden. Weekje rijden en nog eens proberen, maar als het al kraakt is het wel over de goede helft heen
ff gymnastieken een paar keer helpt soms ook wel :wink:
Benny, heb je misschien je voet op de rem gehouden toen je aan het gymnastieken was? In dat geval hoor je je achterremmen zo`n piepend/krakend geluid maken.
Zet de XM op de "handrem" tijdens het gymmen, dan kun je dat uitsluiten :wink:.
Oke JP, ga ik meteen even uitproberen. :wink:
Ok JP, klopt. Ik dacht altijd dat je je voet op de rem moest houden :cry: :wink: Weer opgelost. :wink:
:thumbup: voor Benny, hij heeft onze hulp helemaal niet nodig. :( :wink:
Wes, dit keer niet, maar het is altijd leuker om samen met iemand aan de Dame te werken dan alleen :wink: :wink: Vind ik tenminste............!!!!!
In het vervolg sleutelt Benny helemaal zelf :D, hij is een snelle leerling :wink:.
Nou JP, niet zo'n snelle leerling als Mike, die is watervlug :wink: :wink:
Het is je toch gelukt :wink:.
Hou Alkmaar en omgeving wel een beetje veilig, nu je XM weer kan vliegen :lol:.
idd, boetes voor 10km te hard zijn zonde!
......geef dan gelijk 200,= uit, heb je tenminste nog lekker door gereden
:schater:
snap nu helemaal waarom dat balkje is....
Jeroen???????????????????????????????????????? :oops:
Benny, ik ben heel blij dat je het hebt gefixt. Zelf doen geeft toch altijd de meeste voldoening. Als je zo doorgaat heeft de club straks een heel regiment XM-sleutelaars ter beschikking. 8)
Voor wat betreft het samen sleutelen: kom vooral naar Borculo. ;-)
Nog een flinke rit gemaakt Benny? Morgen naar Arnhem?
Ja Mike, morgen met de buurvrouw naar Arnhem. Wordt de eerste grote rit sinds het "debacle uitlaat" :lol: Weet eigenlijk niet wat ik me moet voorstellen bij een najaarsrit :wink: Puzzelrit oke, moet je dingen onderweg oplossen, maar een tourrit. Met z'n allen als een lange slinger door het landschap toeren :roll: :roll:
:lol: Tsja, Mark heeft de rit uitgezet dus dan kan nog spannend worden :grijns: iig veel plezier!
Jij ook, veel plezier met het uitbreiden van je tuin (tje) :wink: :wink: Welterusten :wink:
Benny, hier is de achteras afbeelding waar je om vroeg :wink::
http://i288.photobucket.com/albums/ll171/Citrophile/Onderdelen/achterasstabilisatorstang.jpg
De u-vormige vulringen:
http://i288.photobucket.com/albums/ll171/Citrophile/Onderdelen/prijzenvulringen.jpg
mod edit: van de plaatjes ivm de grote linkjes gemaakt.
Yes, dat is 'm :lol: :lol: :lol: Doordat die stelringen (5) niet meer aanwezig waren, veroorzaakte dat de rammel. Perfect JP :lol: :lol:
JP en ik hebben nog niet zo lang geleden alle relais vervangen, maar goed ik ga natuurlijk wel even kijken of ze goor zijn of geen goed contact maken.
En ja JP, zo is er altijd wel wat mis met onze Dames. :lol:
Wat dacht je van een kapotte balast? bij ons vvor de deur was het overduidelijk dat rechts niet aan wou, en toen die aanging zat er verschil van licht tussen links en rechts. Wissel de balsten maar eens om, als dan links gaat lopen kloten dan weet je het.
Lichtschakelaar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Mark, het zijn nieuwe Xenonlampen en dus ook nieuwe ballasten. En als een lamp het doet en later pas de tweede erbij komt, heb je altijd kleurverschil, omdat de goeie lamp al opgewarmd is en de ander trekt dan vanzelf bij. Net zoals een TL-buis. :wink: Maar ik zal ze wel even omgooien :lol:
Nou, ik heb alles nagelopen, maar mijn Dame is stronteigenwijs. Thuis en onmiddelijke omgeving mankeert er niets aan haar. Vallen er geen lampen uit of richtingaanwijzers en al die dergelijke irritante dingetjes. Maar o wee, als ze er op uit moet, dan gaat ze dwarsliggen :roll: :twisted: Nu wilde ik mijn accupolen loshalen om de kabeluiteinden te solderen (daar hebben jullie een naam voor) begint het te stortregenen :evil: :evil:
Vertinnen :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Thanks :lol: :lol:
Kabeluiteinden die je gaat klemmen (bijv kroonsteentjes of een accuklem van de brezan) moet je absoluut niet vertinnen.
Daarna kan je de schroef of bout zo hard aandraaien als je wil maar het klemt voor geen meter.
je mag uiteraard wel vertinnen NADAT je hebt aangedraait.
Pagina's