:? Hoe bedoel je? Dat je een dame niet moet vertinnen? Moet je ook niet met een echte kerel proberen hoor. Gegarandeerd dat 'ie z'n vuist ergens in je plant waar jij het niet wilt. :lol:
Citrophile zegt:
Benny, hier is de achteras afbeelding waar je om vroeg :wink::
Wim, op de tweede foto heeft JP de nummers erbij gezet en trouwens, Citroville heeft er alvast een gebruikte geplaatst en een losse meegegeven en die leken mij beide dunner dan die van de rechterkant. Mag ik nou wel of niet vertinnen. Mathijs zegt van niet. :oops: :oops:
Ik steun de motie van non-vertinning ook :wink:
En bied daarbij aan om je wat adereindhulsjes op te sturen, dan doe je het tenminste goed. Moet iemand wel ff aangeven welke kabeldiktes op zo'n V6 beest zitten, dan stuur ik wel wat op.
Benny, ik vraag me iets af. Je hebt zaterdag de bouten van de stabilisatorstang vastgezet omdat daar je rammel vandaan kwam. Maar merk je ook verschil tijdens het rijden?
Ik steun de motie van non-vertinning ook :wink:
En bied daarbij aan om je wat adereindhulsjes op te sturen, dan doe je het tenminste goed. Moet iemand wel ff aangeven welke kabeldiktes op zo'n V6 beest zitten, dan stuur ik wel wat op.
Hoe kom ik daar achter, heb geen schuifmaat :cry: :cry:
Oeps, wat zou ik dan moeten merken??? :oops: :oops:
Dat weet ik juist niet, daarom wilde ik weten of je verschil merkt. Omdat de stab.stang los zat, kan ik me zo voorstellen dat de auto wat strakker op de weg ligt in de bocht.
Maar nogmaals, het is puur uit nieuwsgierigheid. ;-)
Ik steun de motie van non-vertinning ook :wink:
En bied daarbij aan om je wat adereindhulsjes op te sturen, dan doe je het tenminste goed. Moet iemand wel ff aangeven welke kabeldiktes op zo'n V6 beest zitten, dan stuur ik wel wat op.
Hoe kom ik daar achter, heb geen schuifmaat :cry: :cry:
Dan hou je er iets naast :mrgreen:
Liniaal of zo.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Nee eigenlijk niet - sorry Jeroen. Had wat andere dingetjes aan mn hoofd. Ik probeer er morgen aan te denken OK?
On-topic: Ehhhm. Hoi Benny :D
Ik hoopte eigenlijk dat iemand anders met een V6 hier ff wilde posten wat voor kabeldoorsnedes er op de accu van een V6 zitten.
Zo van: 2 kabels 6 kwadraat, 1 kabel 16 kwadraat en nog een 35 kwadraat voor de startmotor. Zoiets. :wink:
Dan gok ik op 2 x 10 kwadraat en 1 x 16 kwadraat? Lijkt me best wel mager hoor, maar zou kunnen.
Benny, hoeveel draden zitten er aan jouw klem?
Ik kan me herinneren dat Wim er destijds mee bezig was, en dat hij een 25 kwadraat adereindhulsje zocht.
Kweenie. :oops: Kwamen uit de doos die ik van de monteur meekreeg. Als ik het goed gok is de dikste kabel bij mij een 16 kwadraat, maar ik ben niet zo'n ster in aderdiameters. Elektronicaboer, dus alles meer als 1,5 kwadraat is 'dik'. ;-)
Nog even een opmerking: heeft de achterruitwisser z'n eigen waterreservoir? Of ik nu de voorruitwissers of achterruitwisser gebruikt, krijg steeds de melding dat ik moet bijvullen, terwijl ik het reservoir altijd op peil hou. :cry:
Het zoveelste bewijs dat je met een dame te maken hebt :lol:.
:? Hoe bedoel je? Dat je een dame niet moet vertinnen? Moet je ook niet met een echte kerel proberen hoor. Gegarandeerd dat 'ie z'n vuist ergens in je plant waar jij het niet wilt. :lol:
Benny/JP weet je wel welke vulringen je moet hebben? Ze hebben verschillende diktes en 2 van de 4 zijn niet meer leverbaar.
Wim, op de tweede foto heeft JP de nummers erbij gezet en trouwens, Citroville heeft er alvast een gebruikte geplaatst en een losse meegegeven en die leken mij beide dunner dan die van de rechterkant. Mag ik nou wel of niet vertinnen. Mathijs zegt van niet. :oops: :oops:
Ja, van alle 4 die ringen. Maar 2 van de 4 staan op NFP, dus niet meer leverbaar. Maar als het om de dikte gaat, kun je combineren. ;-)
Als je wilt vertinnen mag dat echt wel. Alleen Matthijs raadt het ten sterkste af. En wordt daarin gesteund door mij (en Mark en Maarten).
Ik steun de motie van non-vertinning ook :wink:
En bied daarbij aan om je wat adereindhulsjes op te sturen, dan doe je het tenminste goed. Moet iemand wel ff aangeven welke kabeldiktes op zo'n V6 beest zitten, dan stuur ik wel wat op.
Benny, ik vraag me iets af. Je hebt zaterdag de bouten van de stabilisatorstang vastgezet omdat daar je rammel vandaan kwam. Maar merk je ook verschil tijdens het rijden?
Oeps, wat zou ik dan moeten merken??? :oops: :oops:
Hoe kom ik daar achter, heb geen schuifmaat :cry: :cry:
Dat weet ik juist niet, daarom wilde ik weten of je verschil merkt. Omdat de stab.stang los zat, kan ik me zo voorstellen dat de auto wat strakker op de weg ligt in de bocht.
Maar nogmaals, het is puur uit nieuwsgierigheid. ;-)
Wim, ik denk door mijn sportvelgen met lage weerstandbandjes dat zij al vreselijk goed op de weg lag :wink: :wink:
Dan hou je er iets naast :mrgreen:
Liniaal of zo.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
nou...ligt ze nu niet rustiger op de weg als je met 205 de A10 opdraait? :schater:
Nu je het zegt............................................ja, eigenlijk wel :schater:
Aso bak!! :wink:
"bakkin" heren, we hebben het over een dame!
Ps roger, had je nog aan de wartels gedacht??
Nee eigenlijk niet - sorry Jeroen. Had wat andere dingetjes aan mn hoofd. Ik probeer er morgen aan te denken OK?
On-topic: Ehhhm. Hoi Benny :D
Ik hoopte eigenlijk dat iemand anders met een V6 hier ff wilde posten wat voor kabeldoorsnedes er op de accu van een V6 zitten.
Zo van: 2 kabels 6 kwadraat, 1 kabel 16 kwadraat en nog een 35 kwadraat voor de startmotor. Zoiets. :wink:
de aansluitpunten die op mijn accuklem zitten hebben de volgende maten:
with twist-lock connection for:
1 x 42 mm2 (1 AWG)
1 x 21 mm2 (4 AWG)
2 x 10 mm2 (7 AWG)
de grootste gebruik ik voor de 50 mm kwadraat kabel, dus die heb je voor "standaardgebruik" niet nodig.
Kabels zullen dus allen ongeveer die dikte hebben.
Kan je daar iets mee?
Wil ze evt wel gaan meten voor je.
Dan gok ik op 2 x 10 kwadraat en 1 x 16 kwadraat? Lijkt me best wel mager hoor, maar zou kunnen.
Benny, hoeveel draden zitten er aan jouw klem?
Ik kan me herinneren dat Wim er destijds mee bezig was, en dat hij een 25 kwadraat adereindhulsje zocht.
Ik zal een foto maken, dan kun je e.e.a. terugvinden aan de hand van de adereindhulsjeskleur.
Schuld maakt belofte, of zoiets. Hier is de foto:
Ik heb maar even foto's gemaakt. Maar ik wil eigenlijk ook andere accupolen.
http://www.dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_228
te koop in Zeeland (dorpje) bij mijn hofleverancier in Car audio :P
Oke Jeroen. Moet ik ze dan via jou bestellen. :wink:
Wim, heel erg bedankt voor je plaatje, das eebn goed idee van die kleuren. Zijn de kleuren van jouw adereindhulsjes Euro-kleuren of Klemko-kleuren?
Kweenie. :oops: Kwamen uit de doos die ik van de monteur meekreeg. Als ik het goed gok is de dikste kabel bij mij een 16 kwadraat, maar ik ben niet zo'n ster in aderdiameters. Elektronicaboer, dus alles meer als 1,5 kwadraat is 'dik'. ;-)
Nog even een opmerking: heeft de achterruitwisser z'n eigen waterreservoir? Of ik nu de voorruitwissers of achterruitwisser gebruikt, krijg steeds de melding dat ik moet bijvullen, terwijl ik het reservoir altijd op peil hou. :cry:
Nee, is maar 1 reservoir. Maar je sensor kan ook gewoon stuk zijn...
En een handtekening!!!!
Het zal de niveausensor zijn, Maarten krijgt nu ook dezelfde melding op zijn display :wink:.
Dus die moet ik bestellen bij de Citroëndealer?
Oh ja, JP, ik heb mijn 2 aircoringentjes en 4 stelplaatjes binnen :wink:
Pagina's