wimb en z'n La Soixante.

2590 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
gomp
afbeelding van gomp
Re: wimb en z'n La Soixante.

als je last hebt van een onrustige stationair loop dan kies je de verkeerde routes 8)

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

Citroën-das-pas-fën zegt:

EDIT: waarom moest je eigenlijk andere DBriemkappen?

Wil je de officiële reden of de werkelijke? Awel, ik geef ze allebei. 8)
De officiële: De enige manier om de Opperbeun te behagen mij te willen helpen was door de XM zoveel mogelijk te laten Xantificeren. Dus onder meer Xantia kappen en Xantia stelplaatjes. :wtf:
De werkelijke: De kappen waren door de kapotgeslagen riemen van een tijdje terug behoorlijk aangevreten. Nieuwe voor deze XM zijn NFP vanwege de afwijkende krukaspoelie, dus zijn er Xant kappen voor een TCT op gegaan.

ZX1.4i
afbeelding van ZX1.4i
  • C5 Ph2 1.6HDiF Caractère
  • 406 SL 1.8-16V
Re: wimb en z'n La Soixante.

De Xantia kappen passen goed, alleen de onderste moet aangepast worden, d.m.v. het gat groter maken.

De andere reden is dat de bovenste kap kleiner is en dat scheelt al snel 100gram gewicht aan de rechterkant, en daardoor gaat de auto merkbaar beter van veren, Wim kan het bevestigen.

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

Niet alleen ik. Ook JP en Wes die met de proefrit mee waren. 8)

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

Eindelijk heb ik de moed gevonden om met het verhaal over de Grote Beun te beginnen. Wat was de aanleiding?
Er waren een aantal zaken die ik aan wilde pakken maar waarvoor op zich de motor er niet uit hoeft. De belangrijkste was een hoorbare maar onzichtbare lekkage ergens tussen uitlaatspruitstuk en turbo. Dat kon komen door een slechte pakking, een gescheurd spruitstuk of bouten die los zaten. Met ingebouwde motor is het een verschrikkelijke klus om dat gedeelte vrij te maken maar het moet wel gebeuren want lekkage accepteert Appie Ka niet.
Verder viel mij op dat de onderkant van het blok in de loop der tijd natter werd. Daar zijn 2 oplossingen voor: niet onder de auto kruipen of de Grote Beun. :meneus:
Ook had ik de koppeling al een paar keer versteld en het leek mij dat de originele vanaf de fabriek er nog in zat en dat die met 270.000 km z'n beste tijd weleens gehad zou kunnen hebben.
En als je de motor er uit hebt, is het relatief makkelijk om bij de stuurinrichting bezig te zijn. Dus wilde ik nieuwe spoorstangen en een nieuwe Harlyschijf.

Met Sohail heb ik op hoofdlijnen een paar keer doorgenomen wat ik aangepakt wilde hebben. Dat heeft geleid tot een globaal werkplan in mijn hoofd en dat heb ik weer vertaald naar een lijst met onderdelen op digitaal papier. Deze lijst hebben we op een avond grondig doorgenomen, onder meer aan de hand van Sohail's ervaring en de nodige schema's van Citroën. Dit leverde een lijst met onderdelen op uitgesplitst in levering derden en levering dealer.
Door deze grondige voorbereiding werd de werkvolgorde ook steeds duidelijker. Die heb ik natuurlijk ook weer als stappenplan op papier gezet.
Een aantal onderdelen kunnen niet vantevoren besteld worden zoals klepstelplaatjes en van een paar was niet duidelijk hoe het in elkaar zat. Door ook vantevoren de levertijden te vragen kon het tijdsplan definitief gemaakt worden.

Bij de beunclub ook besproken wat ik van plan was en samen met de nodige adviezen is er een brug en een sleutelplek gereserveerd. En 12 augustus was het zo ver.

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

12 augustus
Stipt om 10:00 uur was ik bij de beunclub, JP was er al en Sohail kwam korte tijd later. Nadat het benodigde vloeroppervlak was geclaimd, madame was uitgeladen (wat zorgt zo'n project voor een hoop spullen :shock: ) en de caffeïne was genuttigd ging de auto de brug op. Katalysator los, middenlager van rechter aandrijfas los, onderste motorsteun los en de motorkap er af.
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-X4FKLaPomYY/TlAu_1qxrGI/AAAAAAAAC3Y/mYRCq4ht_T4/s640/P8120002_1.JPG)

De vloeistoffen zijn zo laat mogelijk afgetapt zodat de motor rustig kan afkoelen.
Hier nog een foto van het spul dat dit soort klussen tot een eitje maakt:
IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-P7AdlLlB9m0/TlAuEHIFaxI/AAAAAAAACuc/9PkCZwDfka0/s640/P8120003_1.JPG)

Als het voorfront met radiateurs weg is, is zo'n XM meteen een haveloze vertoning:
IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-DfXppGEOuQA/TlAuFDOJhII/AAAAAAAACug/acDyK2MRm98/s640/P8120005_1.JPG)

Inlaatspruitstuk verwijderen, lunchen (1), daarna lunchen (2) en beginnen met het uittakelen van de motor.
Rond half drie 's middag was het zover:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-JUw2aswQrqQ/TlAuI-s9EgI/AAAAAAAACvI/bwArcDF642A/s640/P8120015_1.JPG)

En hier heeft de motor de rest van de klus gestaan:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-t799vbOOI44/TlAuJrzCWLI/AAAAAAAACvQ/ErAf3egKls4/s640/P8120017_1.JPG)

Fijn zo'n grote lekbak op wieltjes. 8)

Bak er af:
IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/-C1HkexF_1jM/TlAuKhVEdFI/AAAAAAAACvY/AdYMUNk01tU/s640/P8120018_1.JPG)

Koppeling was nog wel goed, drukgroeplager niet:
IMAGE(https://lh4.googleusercontent.com/-IouhgqJYpWg/TlAuKfDeVPI/AAAAAAAACvU/uUhdDKPsl5g/s640/P8120019_1.JPG)

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

13 augustus
Zaterdag was de klup slechts tot 3 uur open. Die dag zijn we met de verdere demontage van de motor bezig geweest, waaronder de uitlaat, nokkenas en kop:
IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-NB1tvem8nmU/TlAuMK3NEFI/AAAAAAAACvk/wT2DHHe95pk/s640/P8120022_1.JPG)

IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/-gig1RTzP6Sc/TlAuNIpyE0I/AAAAAAAACvs/BkFF20Uaaxk/s640/P8130024_1.JPG)

Maar voordat de kop er af ging met de DT Hertz meter gekeken hoe strak de riem stond:
IMAGE(https://lh4.googleusercontent.com/-KCECdiD4BSw/TlAuMTfGQLI/AAAAAAAACvo/S9EjAba3bUI/s640/P8130023_1.JPG)

Het blijkt dat met de 'kwartslagmethode' de riem iets te los stond. :?

Terwijl Sohail, JP en ik met het blok bezig waren, vermaakte Wes zich met het stuurhuis. Nadat het stuurhuis uit de motorruimte was verwijderd, heeft Maarten zich uitgeleefd met de stoomreiniger:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-SsaU4fXOXqc/TlAuQzHtJbI/AAAAAAAACwY/PnXY7Ibqh-I/s640/P8130035_1.JPG)

Wat kwam er een bagger uit de motorruimte! :shock:

Zaterdag zijn ook nog de nieuwe klepseals er in gegaan:
IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/-RcsknSoknF8/TlAuORsRDCI/AAAAAAAACv8/bdOmTqlG-pk/s640/P8130028_1.JPG)

IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-pTo1V4wJEJ4/TlAuP1bSjWI/AAAAAAAACwM/OCczkf4Qw7I/s640/P8130032_1.JPG)

Deze koppakking lijkt erg:
IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/-TJlpflvtIbU/TlAuNJs6-KI/AAAAAAAACvw/peZutepWX0A/s640/P8130025_1.JPG)

Maar na 'm grondig schoongemaakt te hebben en voorzichtig bewerkt met zwarte(!) vloeibare pakking ziet 'ie er weer uit als nieuw. :meneus:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-b7oFHm4i_K8/TlAuaPoUAHI/AAAAAAAACx4/8r_kK0CmFbA/s640/P8150059_1.JPG)

De zaterdag hebben we afgesloten met een bezoek aan de Norauto in Wasquehal om nieuwe stuurhoezen te halen alsmede wat ander 'noodzakelijk' spul.

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

15 augustus
Wes is vandaag bezig geweest met het weer in tiptopstaat brengen van het stuurhuis:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-mh_GxIe77Vc/TlAuSLwUz-I/AAAAAAAACwk/TM0THae3u9Q/s640/P8150038_1.JPG)

IMAGE(https://lh4.googleusercontent.com/-IHJqqKrLSZs/TlAuTdOKAwI/AAAAAAAACww/opY9DVRlL_U/s640/P8150041_1.JPG)

IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-cSQeUD4L6-0/TlAuU7aip0I/AAAAAAAACxE/S7VTG7QqC0I/s640/P8150046_1.JPG)

JP en Sohail druk met de bak:
IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-f0NkYi08B9A/TlAuU_smCFI/AAAAAAAACxA/TdV09kbwHJc/s640/P8150045_1.JPG)

IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-S_36-bQK9QU/TlAuVgp3bRI/AAAAAAAACxI/vQaNihlDgDc/s640/P8150047_1.JPG)

Ik met de Owatrol:
IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/-WK18OLteChg/TlAuV4FfpyI/AAAAAAAACxM/AaG_Ci2CM3Y/s640/P8150048_1.JPG)

En verder is het blok ook nog verder gereinigd en vlak gemaakt:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-bDNEirj6dWU/TlAuXg7azTI/AAAAAAAACxc/8SXQnBrjDaE/s640/P8150052_1.JPG)

IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-2830SS9Axw0/TlAuYcWPQQI/AAAAAAAACxk/X9Uk3sC_IDE/s640/P8150054_1.JPG)

Het plaatsen van de stelplaatjes, klepstoters en vriespluggen:
IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-xbfhrDpiZVA/TlAuZTLcs1I/AAAAAAAACxw/khFu_DzzqNM/s640/P8150057_1.JPG)

IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/-T8Yi46qkl34/TlAubANixMI/AAAAAAAACyE/2K1hrnuzkFY/s640/P8150062_1.JPG)

Het vastzetten van de kopbouten:
IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-vQXtwzEjKiQ/TlAucxNK1VI/AAAAAAAAC-0/iNETbPSATb8/s512/P8150065_1.JPG)

Overigens bleek dat de kopbouten te lang waren, dus daar moest een stukje van af:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-ZT-SLNoTOaU/TlAuUK2EyLI/AAAAAAAACw4/SUVOZOmlyDs/s640/P8150043_1.JPG)

Eind van de dag zat de motorruimte in de bitumen en het stuurhuis weer op z'n plaats:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-ZY_jBCeKFZ4/TlAudgwyuOI/AAAAAAAACyY/37GZu4mUUgA/s640/P8150067_1.JPG)

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

16 augustus
's ochtends zijn we begonnen met de distributie:
IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/--JO47KhQbLw/TlAuhsq4reI/AAAAAAAACzA/zwddpKrHj6I/s640/P8160077_1.JPG)

Natuurlijk de riem gespannen met behulp van de DT Hertz (de juiste frequenties staan op het blok):
IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-JTAIn6slbuU/TlAujIwVCpI/AAAAAAAACzQ/07bUWCiXfI0/s640/P8160081_1.JPG)

Daarna de beurt aan het vliegwiel. Eerst goed ontdaan van vliegroest en daarna schoongemaakt:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-Mh7jQws0Qwo/TlAukrTyjYI/AAAAAAAACzc/5W8n5BWQgKc/s640/P8160084_1.JPG)

Montage vliegwiel en drukgroep:
IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/-ENuuf2PinrA/TlAulngweTI/AAAAAAAACzk/1tuI8Lyn72U/s640/P8160086_1.JPG)

IMAGE(https://lh4.googleusercontent.com/-1HnZHYQ46gM/TlAul5-cXRI/AAAAAAAACzo/jJMpAe2JkeA/s640/P8160087_1.JPG)

En dan kan de bak er weer tegen:
IMAGE(https://lh4.googleusercontent.com/-_P1PDaHNyJk/TlAunX9mteI/AAAAAAAACz0/ri7oAose3-4/s640/P8160090_1.JPG)

En aan het einde van de dag zit het blok zo goed als in elkaar:
IMAGE(https://lh4.googleusercontent.com/-TUklP-jG_ac/TlAuv2pA21I/AAAAAAAAC1E/Im6tYita1MU/s640/P8170110_1.JPG)

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

17 augustus
Nog even snel het bedieningsmechanisme (NFP) van de gaffel schoonmaken en invetten:
IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-aSojX0WNtdE/TlAuvls_DtI/AAAAAAAAC1A/VLq-6Yt4tBU/s640/P8170109_1.JPG)

En de verdere afmontage zoals het plaatsen van multi- en V-snaar:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-gC2K2POYfc8/TlAuwTh_EcI/AAAAAAAAC1I/qg2U-GFTe1k/s640/P8170111_1.JPG)

Voor het geval deze auto over enkele duizenden jaren wordt teruggevonden, zijn onze initialen her en der geplaatst:
IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/-agPcrFiVjzE/TlAuy0rfNxI/AAAAAAAAC1g/wLQPj7AX8LY/s640/P8170117_1.JPG)

:lol:

En 's middags is er het grote moment: het terugplaatsen van de motor.
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/--FrF26DziOw/TlAuzGKoNsI/AAAAAAAAC1k/-5zOgVTICJc/s640/P8170118_1.JPG)

IMAGE(https://lh6.googleusercontent.com/-4KshAHrm5Dg/TlAu0ujbH0I/AAAAAAAAC1w/NFWKhEsSV44/s640/P8170121_1.JPG)

IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-BQdXRgTLIT0/TlAu3XnXY5I/AAAAAAAAC2I/ZwmfxqKzOz4/s640/P8170126_1.JPG)

Het was voor iedereen toch een fijn gevoel toen de motor in z'n linker- en rechter steun hing. Een soort psychologische grens was gepasseerd. 8)
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-B9J_uKCLYXM/TlAvAOeAdOI/AAAAAAAAC3c/-Futv6GO6qY/s640/P8170147_1.JPG)

Het is verstandig om alles te merken zodat je weet wat waarvoor dient. Roze is hiervoor een geschikte kleur. :wtf:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-3ja7RCfbhj0/TlAvCmImxUI/AAAAAAAAC34/f7GDg1IQLLc/s640/P8170153_1.JPG)

En na 5 dagen blijkt er uit de carter en de bak toch nog samen bijna een halve liter olie te komen.
IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/-r2gBk729Mu0/TlAvFASq0CI/AAAAAAAAC4Y/hZ3G0XZLPtM/s640/P8170162_1.JPG)

Het was een fijn moment dat de hogedrukregelaar ook weer aangesloten zat. Dat blok met z'n leidingen is een behoorlijke spaghetti. :?
IMAGE(https://lh3.googleusercontent.com/-_amrRU6EEFk/TlAvIQDJzHI/AAAAAAAAC44/md_7bNosjrc/s640/P8170170_1.JPG)

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

18 augustus
De laatste dag. Ondanks dat we rustig gewerkt hebben (met dit soort projecten is tijdsdruk dodelijk) en vooral op tijd gestopt zijn, begint de vermoeidheid z'n tol te eisen. We zijn moe. En daarom is het fijn om het juiste gereedschap te hebben, zoals een tang voor die k*tklemmen:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-uJnwcSayicE/TlAvR4LRtOI/AAAAAAAAC6Q/v5UZzsGErbI/s640/P8170192_1.JPG)

De toezichthouders en de beheerder van de beunclub vinden het geweldig waarmee we bezig zijn. Er kwam zelfs een moment waarop zij nog enthousiaster waren dan wij. 8)
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-EfAY7Vq6BXg/TlAvWaJ_B2I/AAAAAAAAC68/PiBoHSvHzw0/s640/P8170203_1.JPG)

Nu was dat ik niet zo moeilijk want die oetl*l naast ons is meer dan 2 dagen met de remmelarij van z'n Mercedes bezig geweest. :wtf: Iets met 2 linkerhanden, technische onkunde en een eigenwijze instelling.

Het moment dat het blok zover is dichtgebouwd dat de olie er in kan:
IMAGE(https://lh4.googleusercontent.com/-tDlIrotHQ7I/TlAvXM073KI/AAAAAAAAC7E/ACfY63iTRjA/s640/P8170205_1.JPG)

Na een paar uurtjes blijft er nog slechts dit over om terug te bouwen:
IMAGE(https://lh4.googleusercontent.com/-iKlb5kAsjwE/TlAvZK-bnqI/AAAAAAAAC7U/4XoP7iIzSCI/s640/P8170210_1.JPG)

Heerlijk zo'n slangenbende bij een TCT:
IMAGE(https://lh4.googleusercontent.com/-6rzUVavNKTY/TlAvhqwVJ2I/AAAAAAAAC80/gvO6lpE4IG4/s640/P8170232_1.JPG)

Met slechts de radiateur, intercooler, voorfront en koplampen (wat een klusje van niks is) ziet het er al veel meer uit als een auto:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-rux-bJl2I5w/TlAvkTtv7NI/AAAAAAAAC9Q/0cVzENttmL4/s640/P8180240_1.JPG)

Het plaatsen van de aandrijfassen:
IMAGE(https://lh4.googleusercontent.com/-Cfc-qCWL2Yo/TlAvllqB-VI/AAAAAAAAC9g/-O7GtYDcSYQ/s640/P8180244_1.JPG)

En dan is het rond half vier zo ver dat de auto gestart kan worden:
IMAGE(https://lh5.googleusercontent.com/-bJyX30ThDaM/TlAvozdxmII/AAAAAAAAC-E/pNsj5gyNaP4/s640/P8180253_1.JPG)

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

Hierbij wil ik JP, Wes, Maarten en in het bijzonder Sohail bedanken.

Afgezien van de olieleiding die los zat, heeft er niets onverwachts tegengezeten. En daar ben ik heel blij mee. :D

De complete fotoserie (er zijn er 252 gemaakt) is hiero te vinden: http://tinyurl.com/3h9e3gv

eXpelliarMus
afbeelding van eXpelliarMus
Re: wimb en z'n La Soixante.

Top verslag Wim, kan zo ons Club-blad in. 8)

ZX1.4i
afbeelding van ZX1.4i
  • C5 Ph2 1.6HDiF Caractère
  • 406 SL 1.8-16V
Re: wimb en z'n La Soixante.

Mooi verslag en op naar de volgende klus zou ik zeggen :P

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: wimb en z'n La Soixante.

Zeer zeer onder de indruk! :buig:
maar een v6 zou pas echt een uitdaging worden :wink:

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Re: wimb en z'n La Soixante.

zeker zo'n es9j4 :mrgreen:

Mooi verslag Wim, en goed werk van allen!

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

Vandaag madame voorzien van een andere achterklep. De originele had aan de onderkant behoorlijk wat roest, het leek wel een type 3. :oops: De klep die ik nu heb heeft wel lakschade en vliegroest maar is verder gaaf.
Het is wel opvallend dat de nieuwe klep ook een Frankrijklogo heeft. Op precies dezelfde plaats nog wel. 8)

mechuccio
afbeelding van mechuccio
  • XM V6 24v Exclusive 1999 50-DJ-HX
Re: wimb en z'n La Soixante.

Zohooo dan! :D daar is lekker geklust geweest geworden.
Goed gewerkt mannen! En van de besparing die je gemaakt hebt ten opzichte van het garagetarief heb je voor de rest van het jaar de belasting, verzekering en brandstof betaald en dan blijft er nog geld over. Die dame kan weer een beste tijd vooruit!

stooftaker
afbeelding van stooftaker
Re: wimb en z'n La Soixante.

ooi verslag van een bereklus WiXm!
chapeaux! :clap:

BasisBIX
afbeelding van BasisBIX
  • BX 19 GT '85
  • XM 2.0 TCT au. '94
  • CX 2400 GTI '82
  • BX 14 '89
  • AX 1.4 Rallye '96
  • XM 3.0 V6 '89
Re: wimb en z'n La Soixante.

Lekker gewerkt dus! :buig:

Leuk verslag met alle foto's :clap:

En had ene A. te B. al meer onderdelen van die sloper verkocht?
Jij zocht toch ook nog aircoslangen? Volgens mij had die sloper airco.

wimb
afbeelding van wimb
Re: wimb en z'n La Soixante.

Ja, er waren wat plaatdelen besteld. Maar die airco, tja. :roll: After market en nog erger gebeund dan de mijne. Wat met nog het meeste verbaasde: 1 enkele ventilator om het hele handeltje te koelen.

ZX1.4i
afbeelding van ZX1.4i
  • C5 Ph2 1.6HDiF Caractère
  • 406 SL 1.8-16V
Re: wimb en z'n La Soixante.

furriegurrie zegt:

zeker zo'n es9j4 :mrgreen:

Dat zou weleens heel erg kunnen meevallen.
De kabelboom is veel meer modulair en je heb niet zoveel slangen en losse draadjes.
Verder is het blok smaller, kan dus vrij makkelijk recht omhoog er uit.

Goedkoop is het niet, want het kost je een vermogen aan eten voor het klusteam :wink:

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Re: wimb en z'n La Soixante.

Ik voer liever een stel uitgehongerde beuners die me helpen dan de uitvreters op het (hoofd)kantoor bij de dealert :mrgreen:

ZX1.4i
afbeelding van ZX1.4i
  • C5 Ph2 1.6HDiF Caractère
  • 406 SL 1.8-16V
Re: wimb en z'n La Soixante.

Het klusteam wil voornamelijk voer met een Eko of Bio keurmerk en lactose/gluten vrij.
Verder alleen bereid met scharrel of vrije uitloop eiren en uitsluitend onverdoofd geslacht vlees, want dat smaakt lekkerder :lol:

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Re: wimb en z'n La Soixante.

Ik heb net 2 flinke tonnen visvoer gekocht.....volgens mij voldoet dat prima aan je beschrijving......

Matthijs
afbeelding van Matthijs
Re: wimb en z'n La Soixante.

Lekker bezig Wim :)

ZX1.4i
afbeelding van ZX1.4i
  • C5 Ph2 1.6HDiF Caractère
  • 406 SL 1.8-16V
Re: wimb en z'n La Soixante.

Ehm ja eigenlijk wel, alleen ik eet geen vis :?
Op een Mc-Fishfilet van de Mac dan :P

detlev
afbeelding van detlev
Re: wimb en z'n La Soixante.

visvoer bestaat ook niet uit vis ;)

En een handtekening!!!!

Matthijs
afbeelding van Matthijs
Re: wimb en z'n La Soixante.

Visvoer is gemaakt van scharrelmensen

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: wimb en z'n La Soixante.

:schater: Leuk zo'n topic bevuilen :lol:

Pagina's