Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Da's idd een mint conditie...Ook een pepermint prijs. Maar ja, waarschijnlijk is er niet één vergelijkbare, uitgezonderd die van Stoof. Alleen die is :sick: duikt weg...
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
BasisBIX zegt:
Wow, een XM met 245 banden.
Vraag me af aan welke kant ze de wielkasten hebben aangepast...
Wel een mooi ding! 8)
http://link.marktplaats.nl/479630691
Je krijgt er ook direct een halve XM aan onderdelen bij zeg. Zelfs een compleet draaiend blok. Mag je direct een schuurtje bouwen om alles op te bergen.
Overigens, moest die zpj4 met 5w40 olie volgens de fabriek ??
persoonlijk vind ik een 1000 euro onder de taxatiewaarde wel wat aan de hoge kant. taxatie waarde is heel wat anders dan een verkoopwaarde. De wagens is iig wel ws alleen met mooi weer gereden want 25k km in 10 jaar...
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
gomp zegt:
BasisBIX zegt:
Wow, een XM met 245 banden.
Vraag me af aan welke kant ze de wielkasten hebben aangepast...
Wel een mooi ding! 8)
http://link.marktplaats.nl/479630691
persoonlijk vind ik een 1000 euro onder de taxatiewaarde wel wat aan de hoge kant. taxatie waarde is heel wat anders dan een verkoopwaarde. De wagens is iig wel ws alleen met mooi weer gereden want 25k km in 10 jaar...
Misschien moet je íets verder lezen, want je krijg er ook nog een complete xm aan onderdelen bij, o.a. 24v uitlaatlijn en de hele rambam. Dan is de auto ineens nog 'maar' 5k misschien gezien de onderdelen en vast nog wel wat ruimte om te onderhandelen.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Het is niet mijn keuze, een automaat icm 2.0ltr maar als er 500 af gaat heb je wel een mooie XM met historie. Zie dat er veel facturen bij zitten, en dat hij volgens verkoper prachtig in de lak zit.
Prima Xm helemaal mijn keuze, de prijs is niet verkeerd voor wat er aan onderhoud is gepleegd.
Toch moet er iets af, als je zo tussen 1850/1950€ uit kunt komen is het netjes.
Maak een proef rit en kijk of het de Xm het geld waard is. :wink:
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
La Noir Verni zegt:
Tsja, maar als je niet het dito gebruik wilt, mrb, etc... Bovendien is deze strak en heeft bewezen recent onderhoud. Da's ook wel wat waard.
Verbruik is van een ES9J4 denk ik gelijk aan een 16v of iets zuiniger... Mrb is wel fors hoger, maar daar heb je dan ook een iets andere auto voor... Onderhoud is voor een 2.0 gewoon een stuk betaalbaarder en makkelijker. Daarbij zijn de 16v motoren in zeer veel auto's geleverd en daardoor is de onderdelenvoorziening top!
Mijn voorkeur in een Xm zou na alle ervaring uitgaan naar een TCT automaat. Dat is toch wel DE combi/motor in een Xm. Soepel, goed te onderhouden, goed verbruik, gunstig in wb (relatief) en het rijdt gewoon TOP!
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Helemaal eens met Marco. TCT automaat is dé gulden middenweg. 3 Liter V6 voor de decadente bovenklasse (Misschien na deze dame nog eens, je moet in je leven alles geprobeerd hebben nietwaar?) De leenauto van Cyril is mooi (oooh, wit! :wink: ) maar is helaas wel een SX. Daar is op zich niets mis mee, maar als je een sleutelaar bent die de XM graag wil 'upgraden' qua opties, zou ik zelf voor een VSX gaan.
Als je niet die sleutelaar bent, is een nette SX zoals die van Cyril niet te versmaden. Vooral met het onderhoud wat dat ding gehad heeft.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Wat heeft VSX eigenlijk meer? VSX was toch alleen op Turbo en V6 leverbaar?
En die witte, ach electrisch zwart leer erin, 13e ruit, mitlampjes voorin, Speedlines eronder en het leven is al een stuk aangenamer aan boord.
Zou hem wel willen hebben voor de winter. Zit te piekeren om de V6, die decadente :lol: te sparen.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Grote voordeel van een VSX is dat alle bedrading er in de basis al in ligt. Voor sommige opties (ECC, elektrische ramen achter, to name a few) zul je een extra kabelboompje moeten regelen, maar die sluit je dan ook wle aan op bestaande bedrading/stekker. Bij een SX is dat no go, en zul je dat soort bedrading geheel zelf moeten trekken. Neem van mij als electro-deskundige aan, dat dat regelmatig de sjeu van het project afroomt.
Verder niks mis met een SX! Ikzelf wil echter vooral zo veel mogelijk luxe, als ik toch al een XM heb :mrgreen:
Wow, een XM met 245 banden.
Vraag me af aan welke kant ze de wielkasten hebben aangepast...
Wel een mooi ding! 8)
http://link.marktplaats.nl/479630691
Da's idd een mint conditie...Ook een pepermint prijs. Maar ja, waarschijnlijk is er niet één vergelijkbare, uitgezonderd die van Stoof. Alleen die is :sick: duikt weg...
Jawel...... :mrgreen:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=127055325&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=27&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=3
Dat hok staat al zo lang te koop, te duur naar mijn smaak, zal daarom nog niet verkocht zijn.
Die van Mark is mooier. :wink:
Dank U!
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Je krijgt er ook direct een halve XM aan onderdelen bij zeg. Zelfs een compleet draaiend blok. Mag je direct een schuurtje bouwen om alles op te bergen.
Overigens, moest die zpj4 met 5w40 olie volgens de fabriek ??
persoonlijk vind ik een 1000 euro onder de taxatiewaarde wel wat aan de hoge kant. taxatie waarde is heel wat anders dan een verkoopwaarde. De wagens is iig wel ws alleen met mooi weer gereden want 25k km in 10 jaar...
knappe kar die grijze hoor, enne XMike je kan weer te voorschijn komen :mrgreen:
Iemand de mijne kopen voor 1.000 onder de tax waarde? :mrgreen:
Of mijne?.......... :D
Hallo!
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Hoi Mark, de jouwe ook voor 1 rug minder dan de tax waarde?
Ja, na de ellende van de eerste ZPJ4's waarbij de nokkenassen en kleppentrein kapot gingen doordat de dealers 10W40 erin deden tijdens de beurten.
aangeraden wordt toch de 0W 40 JP?
Dat raad ik aan :wink:, omdat een 0W40 het beste de ZPJ4 smeert, koelt en intern schoon houdt. Een 5W40 is de minimale toegestane grade voor een ZPJ4.
Misschien moet je íets verder lezen, want je krijg er ook nog een complete xm aan onderdelen bij, o.a. 24v uitlaatlijn en de hele rambam. Dan is de auto ineens nog 'maar' 5k misschien gezien de onderdelen en vast nog wel wat ruimte om te onderhandelen.
beetje selectieve quote vind je zelf niet ?
Als jij bij het begin bent gaan lezen had je wellicht gezien dat ik dat ook al had opgemerkt. :zwaai:
Daarbij, het is mijn mening dus.....
wielkasten zullen waarschijnlijk naar buiten uitgebouwd zijn, bij juiste ET waarde is tot 225 mogelijk zonder aanpassingen :wink:
@gomp, dus eigenlijk spreek jejezelf al tegen in je post, wat het nog mooier maakt 8)
Wat jij wilt mopperpotje, ik GEEF je gelijk.
.
Collega van me heeft interesse in deze XM
Van clublid kan geen miskoop zijn (of waar moet ie op letten nog) maar wat vinden jullie van de prijs?
http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/2579
Het is niet mijn keuze, een automaat icm 2.0ltr maar als er 500 af gaat heb je wel een mooie XM met historie. Zie dat er veel facturen bij zitten, en dat hij volgens verkoper prachtig in de lak zit.
Zo vind ik deze wel aardig, lekker puur en simpel. Is de leenauto van Citrosars:
http://link.marktplaats.nl/481316205
Ach je moet ergens beginnen als XM-ert, ik heb ook maar een 2.0 met de hand
Kan die automaat er nog wel mee door na al die kilometers?
Idd 2000 bieden, of eigenlijk lager dus...
ik vind het veel geld voor een 2 liter.
Leg er nog wat bovenop en hij kan een leuke v6 es9 uitzoeken
Tsja, maar als je niet het dito gebruik wilt, mrb, etc... Bovendien is deze strak en heeft bewezen recent onderhoud. Da's ook wel wat waard.
Prima Xm helemaal mijn keuze, de prijs is niet verkeerd voor wat er aan onderhoud is gepleegd.
Toch moet er iets af, als je zo tussen 1850/1950€ uit kunt komen is het netjes.
Maak een proef rit en kijk of het de Xm het geld waard is. :wink:
Verbruik is van een ES9J4 denk ik gelijk aan een 16v of iets zuiniger... Mrb is wel fors hoger, maar daar heb je dan ook een iets andere auto voor... Onderhoud is voor een 2.0 gewoon een stuk betaalbaarder en makkelijker. Daarbij zijn de 16v motoren in zeer veel auto's geleverd en daardoor is de onderdelenvoorziening top!
Mijn voorkeur in een Xm zou na alle ervaring uitgaan naar een TCT automaat. Dat is toch wel DE combi/motor in een Xm. Soepel, goed te onderhouden, goed verbruik, gunstig in wb (relatief) en het rijdt gewoon TOP!
Helemaal eens met Marco. TCT automaat is dé gulden middenweg. 3 Liter V6 voor de decadente bovenklasse (Misschien na deze dame nog eens, je moet in je leven alles geprobeerd hebben nietwaar?) De leenauto van Cyril is mooi (oooh, wit! :wink: ) maar is helaas wel een SX. Daar is op zich niets mis mee, maar als je een sleutelaar bent die de XM graag wil 'upgraden' qua opties, zou ik zelf voor een VSX gaan.
Als je niet die sleutelaar bent, is een nette SX zoals die van Cyril niet te versmaden. Vooral met het onderhoud wat dat ding gehad heeft.
Wat heeft VSX eigenlijk meer? VSX was toch alleen op Turbo en V6 leverbaar?
En die witte, ach electrisch zwart leer erin, 13e ruit, mitlampjes voorin, Speedlines eronder en het leven is al een stuk aangenamer aan boord.
Zou hem wel willen hebben voor de winter. Zit te piekeren om de V6, die decadente :lol: te sparen.
Grote voordeel van een VSX is dat alle bedrading er in de basis al in ligt. Voor sommige opties (ECC, elektrische ramen achter, to name a few) zul je een extra kabelboompje moeten regelen, maar die sluit je dan ook wle aan op bestaande bedrading/stekker. Bij een SX is dat no go, en zul je dat soort bedrading geheel zelf moeten trekken. Neem van mij als electro-deskundige aan, dat dat regelmatig de sjeu van het project afroomt.
Verder niks mis met een SX! Ikzelf wil echter vooral zo veel mogelijk luxe, als ik toch al een XM heb :mrgreen:
Hee, ik heb elektrieken ramen achterin, maar op het kenteken staat SX, dus dat zou dan veel werk geweest zijn?
http://auto.marktplaats.nl/citroen/483605770-citroen-xm-3-0-v6-exclusive-65520km-unieke-kleurcombinatie-bijtellings-vriendelijke-youngtimer.html?return=eJxNjttqwzAMht%2BlkNwlPoR2jUMYLXsRN3aJqU9YCisde%2FfJpBe7%2Bj5Jv4S0EurHKT6BkqeTOoDVZVmnFTErxh4p29gHXR6YvdYIffRMb5g6YIvDkmxkIRnru2dgt6KjAUz37mbjy0XLFsFFv2Lwn08%2Fi9bAjKkZLs1wzRuRk3hBMopqkowW6jS8U3qncTs9El8uk8LdQM3XFL5vBRpc4hZscQuVCeqabHPeZt4i0Af6uzleh3Nz%2FCJywjyeR7635ce%2FtpDjYfr9A4ySVD4%3D&df=1&fta=eNqVU01v1DAQ%2FSuVD%2BXqjzi2x9pDFy6VKBcQQqqqlR07JSKbRBunXbraX8yfwOO0EiA%2BxO15%2FDLvvfHEgYLTDBrIcuh3D66fiZ2BMQXk2G%2FYZZg3aQQ7LUBtz8Aw23NglNlpn6sObOjA9gmeusnObcif2ill7n6CYdnHQ9fYce6AX07TsqGXac493eOt0He39G5jtKF45KocGTeoXgGZ3H0ktsvdZhBAulBs8doAYU1odVOHI2uUa2JsMpBBeumxoqngPIMQpQ46g8Y7rhVWnDHCZGAYk6rCihCBugx0jLWgWGFt47CPdpF7hp%2B3tZYRJUzwWqJE5dsW1Zvged0i0CrwokUbJ1DLhKhWh9LXpaGUIQRxZL5VMjLs7KWpWbuCKtYIaMOkKUBqWRVQhdLHGUod2nBKmKpU6qBEVR4rDyiNkwvzro%2FDffqMg6P5Ig9r7447nGUeXwCOIwTiHol1GZw6EDqjsgC5fv2GrAShEUggb52P%2FTO%2BGcOKGQOydc2XOIR3bh9fHJT7i9ddOozfhpfiVUqHzi8pfvg6rcz8fmS19n48pOshxOOzKqMIaiAfXb%2BgYZfZpzVJ3ghcFWLPq36hFHc%2F83KbTzeZdc4bp34Xjatfo2Un24MbwpzG9k%2Fx6h84F1dLGl%2FN%2F51QYMK%2FRMR7XP9%2FJMz%2F5TYOT90QMeZ5fdAHpFA4nc%2FfATCEJkM%3D&fta_ind=9&fs=1
Altijd binnen gestaan... :lol:
Pagina's