:lol:
Nah het viel mee, hij zat er maar "net" ingehoekt. Ze hebben m los gehad en flink op druk in een dompelbad gelegd. ondertussen zoekend naar een tijdelijk gebruikte band om die er evt op te leggen voor CM. Maar hij was dicht en geen bult of niks erop.
Vanavond de hele auto in de cleaner wax gezet, en nu is ie er klaar voor. :)
The quest for the left braking tail-light..oftewel...ik voel me net al Bart. :evil:
Inmiddels het hele interieur uit LNV gesloopt...Wim! >>>de kabelboom loopt recht naar vóren, en duikt bij de voetrem omhoog in de catacomben van Frans electro ingenieur werk.
Andere verdachte, de schakelaar onder het rempedaalrubber. Er komen een blauwe, rode en zwarte draad uit. Die gaat over in een stekker waar uit dan weer een dun armpieterig grijs en wit draadje uitgaat, naar boven en daar verdwijnt het achter de stuurkolom.
Ik meet op de pedaalschakelaar geen spanning, maar RA brandt het remlicht nog steeds...
Er is een blokje die terhoogte van de motorkap ontgrendeling ligt, maar ook daarna verder naar voren geen spanning op de remdraad.
Vrees dat nu het dashboard eraan moet geloven. Vanavond pix...damned
wordt links niet gewoon gevoed vanuit rechts wb de remlichten? (gokje) er lopen wel wat kabels van links naar rechts tussen lichten meen ik mij te herinneren
Ja, maar da's een serie2 verhaal. Wim dacht dat ook en heeft op CM nog alles open gehad maar bij mij lopen de voedingen (ook knipper en normaal licht) per zijde naar voren. We hadden nog wel een vermoeden dat ze bij elkaar kwamen terhoogte van de middenconsole maar dás ook niet zo. Bedrading loopt rechtstreeks naar voren. :roll:
Te laat Gomp...het interieur ligt al in puin! MAar wel een idee om er van af te zijn. Hoewel ik vrees dat mijn dashboard melding dan toch blijft af gaan.
Ik kan moeilijk het complete dashboard eruit schroeven. HEb al zitten vechten met de handrem schuif, vind het welletjes nu..
Je ken ook geen prik meten op de draden van de rempedaalschakelaar. :stilmaar: Als je remt sluit die de boel kort naar 12V zodat je lichten gaan branden.
Maar het is 1 draadje vanaf de rem die zich ergens onder het dash vertakt: rechts komen de electronica's wel aan en links niet. :roll: Het is echt een kwestie van geduld en meten waar ze verkeerd afslaan. Dat doe je het beste met een multimeter.
Dat geloof ik best, maar als je geen prik meet op je pedaal terwijl je lampen wel aangaan dan zit je toch ergens naast te prikken hoor ;]
Zijn t wel jouw kinderen, die 2 die op je erf rondlopen? :mrgreen:
:lol: Jazekers...en aan de amerikaanse westkust lopen er ook nog 1 of 2 rond... :grijns: goh wat een mooie tijd was toen we nog vrije jongens waren back in 1991)
Ok, no prik op het pedaal sec. Ik ga de boel weer dicht schroeven, nah morgen of zondag dan. Multimeter heb ik niet, en dan nog. Er zit gewoon geen sjoege in die draad. Normale velichting wel. Denk dat ik eerst een aftakking maak op RA. En dan hopen dat mijn BC de melding ook achterwege laat.
Heeft serie2 die niet dan?? Idd, telkens een piep en dan de melding. Ennieway, dat meten lukt mij niet, A heb geen multi, B heb geen opleiding. Ik ga een aftakking maken en kijken wat er dan gebeurt... keep you informed!
Ha Erik, ehh ze zijn 775 pixels breed, ruim onder het toegestane. Ik kan ze wel goed zien en de tekst lezen.
Weet ook niet waar dat dan wel aan ligt??
Hmz..IE of Chrome maakt niet uit. Naja, de foto's zijn dan ook belangrijker dan de tekst :lol:
Kan ze ook goed zien :mrgreen: XMike, je Dame is toch wel een pronkstuk :lol: Zoals ze poseert voor de camera :cithart:
Ziet er mooi uit Mike!
Psssst, als je de site opent via http://www.xmclub.nl/forum
Past er veel meer :wink:
Werkt :D Merci ;)
Ah! Fijn! Ik hou wel van wat grotere foto's namelijk. Thanx for the compliments!
Velgen zijn gewoon helemaal je van het!! 8)
:thumbup: goe gedaan jochie
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Erg mooi geworden!!!
Schitterende foto's zijn het geworden :thumbup:, net nieuw en de 65 banden vind ik lekker dik ogen op jouw super blokjevelgen 8).
Vwb de spijker in de band, als die daarop lekt kan en mag de bandenboer die band niet repareren op die plek :( .
:evil: dat zal toch ghodomme nie waar zijn nie???
Rete 8) Mike. Je bent een bron van inspiratie. :D
Geweldig Mike!!! Beter dan best wel goed :wink:
Mooi hoor die velgen zo, lijkt me dat je je uurtjes nuttig besteed hebt. Naadje van die band. Tis ook altijd wat.....
Ziet er super mooi uit! :cithart:
Wel érg balen van die spijker. :?
complimenten Mike!
Heb je je schoonvader al verboden om langs de stoeprand te parkeren ? :wink:
:lol:
Nah het viel mee, hij zat er maar "net" ingehoekt. Ze hebben m los gehad en flink op druk in een dompelbad gelegd. ondertussen zoekend naar een tijdelijk gebruikte band om die er evt op te leggen voor CM. Maar hij was dicht en geen bult of niks erop.
Vanavond de hele auto in de cleaner wax gezet, en nu is ie er klaar voor. :)
The quest for the left braking tail-light..oftewel...ik voel me net al Bart. :evil:
Inmiddels het hele interieur uit LNV gesloopt...Wim! >>>de kabelboom loopt recht naar vóren, en duikt bij de voetrem omhoog in de catacomben van Frans electro ingenieur werk.
Andere verdachte, de schakelaar onder het rempedaalrubber. Er komen een blauwe, rode en zwarte draad uit. Die gaat over in een stekker waar uit dan weer een dun armpieterig grijs en wit draadje uitgaat, naar boven en daar verdwijnt het achter de stuurkolom.
Ik meet op de pedaalschakelaar geen spanning, maar RA brandt het remlicht nog steeds...
Er is een blokje die terhoogte van de motorkap ontgrendeling ligt, maar ook daarna verder naar voren geen spanning op de remdraad.
Vrees dat nu het dashboard eraan moet geloven. Vanavond pix...damned
wordt links niet gewoon gevoed vanuit rechts wb de remlichten? (gokje) er lopen wel wat kabels van links naar rechts tussen lichten meen ik mij te herinneren
Als de ene kant het wel doet, waarom lus je de boel dan niet gewoon door ? Hoort misschien niet, maar om nu je hele xm te demonteren is ook zoiets...
Ja, maar da's een serie2 verhaal. Wim dacht dat ook en heeft op CM nog alles open gehad maar bij mij lopen de voedingen (ook knipper en normaal licht) per zijde naar voren. We hadden nog wel een vermoeden dat ze bij elkaar kwamen terhoogte van de middenconsole maar dás ook niet zo. Bedrading loopt rechtstreeks naar voren. :roll:
Te laat Gomp...het interieur ligt al in puin! MAar wel een idee om er van af te zijn. Hoewel ik vrees dat mijn dashboard melding dan toch blijft af gaan.
Ik kan moeilijk het complete dashboard eruit schroeven. HEb al zitten vechten met de handrem schuif, vind het welletjes nu..
Jij meet gewoon niet goed :mrgreen:
:mrgreen: be my guest! Er loopt geen voeding van RA naar LA!!
Dat geloof ik best, maar als je geen prik meet op je pedaal terwijl je lampen wel aangaan dan zit je toch ergens naast te prikken hoor ;]
Zijn t wel jouw kinderen, die 2 die op je erf rondlopen? :mrgreen:
Je ken ook geen prik meten op de draden van de rempedaalschakelaar. :stilmaar: Als je remt sluit die de boel kort naar 12V zodat je lichten gaan branden.
Maar het is 1 draadje vanaf de rem die zich ergens onder het dash vertakt: rechts komen de electronica's wel aan en links niet. :roll: Het is echt een kwestie van geduld en meten waar ze verkeerd afslaan. Dat doe je het beste met een multimeter.
massa geschakeld dan ofzo ?
:lol: Jazekers...en aan de amerikaanse westkust lopen er ook nog 1 of 2 rond... :grijns: goh wat een mooie tijd was toen we nog vrije jongens waren back in 1991)
Ok, no prik op het pedaal sec. Ik ga de boel weer dicht schroeven, nah morgen of zondag dan. Multimeter heb ik niet, en dan nog. Er zit gewoon geen sjoege in die draad. Normale velichting wel. Denk dat ik eerst een aftakking maak op RA. En dan hopen dat mijn BC de melding ook achterwege laat.
Dan zou het toch in de rem-schakelaar in het rem-pedaal moeten zitten!?
Euhh.....? BC? Zou het niet zomaar een slechte verbinding naar de BC kunnen zijn? :roll:
Oh, Help. Jij hebt ook nog ergens zo'n "*piep* je lamp is stuk" doos zitten?
Ga daar eens meten dan :D
Heeft serie2 die niet dan?? Idd, telkens een piep en dan de melding. Ennieway, dat meten lukt mij niet, A heb geen multi, B heb geen opleiding. Ik ga een aftakking maken en kijken wat er dan gebeurt... keep you informed!
Pagina's