Over de bandbreedte van de ET waarde van de XM zou je aan Stoof moeten vragen.
ET40 staan meer naar buiten en is mooier, het moet niet in je wielkasten gaan aanlopen :wink: .
Die andere velgen heb ik ook gezien :wink: , qua velg model zien ze er wel mooi uit, eigenlijk zou je ze op een foto moeten projecteren om het resultaat goed te kunnen beoordelen.
Zo, net weer terug uit Abbenes-city! Uiteindelijk is er nog meer aan gedaan! :)
Allereerst: De lekkage van het stuurhuis is gemaakt! Daar ging ze in eerste instatie voor.
De Hydractivebol achter is vernieuwd, die was dood.
Het brandstoffilter isvernieuwd.
Gaatje uitlaat gelast, uitlaat mantel vast gezet.
Eerste versnellingsbak olie wissel.
Reserve airco-pomp mee geleverd.
Stuur gecentreerd! (Top Marc, nu jij nog!)
Verder vond EJ op het laatste moment na proefrijden het remmen niet 100%. Ontluchten hielp niet echt. Nu bleek ook de Rem-bol (Zit links voor) plat te zijn. Deze is ook alsnog gevuld. Bovendien is het "bellende rammeltje" gevonden. Bleek de handremkabel die op een bepaald punt door een lus gaat en daar langs schuurde met inveren.
Er is dus erg veel nuttigs verricht! Gelukkig was het stuurhuislek te maken. Er is een kleine kans dat het terug komt maar dan moet het gewoon nog een keer overgedaan worden.
Hoe reed het:
Ze was natuurlijk goed koud. Daarom met een rustig tempootje van 80-90 km/u op de rechter baan begonnen. Bij Schiphol afgetankt en weer verder. Meteen viel het remmen me op. Ze duikt niet maar zakt nu mooi in haar vering bij flink remmen. Kont blijft mooi naar beneden. Niet dat ze de kont veel omhoog gooide maar je voelt dat het beter, meer solide en veiliger is.
Voorbij Utrecht wat harder, 120km/u. XM voelt solide aan. Snel van de recherbaan naar de meest linkse en weer terug. (gedaan waar dat kon). Ze geeft geen krimp, hoeft zich niet te zetten en is meteen alert!
Genoten van het veercomfort, ze rolt en zweeft over de lange "kuilen"
Bij Vught gas op de lolly; Even de 190km/u getoucheerd. Ze gaat werkelijk op rails, en imponeert genoeg om vrij baan te krijgen.
Laatste test is de overweg vlak bij ons huis en de drempels die daarna komen. Dit is mijn echte referentie. Waar ze eerst hier nog wel eens "bokte" (Te ver in- en uitveerde) strijkt ze deze hobbel volledig glad. Ook de volgende drempels kunnen met 100 genomen worden.
Top! 8)
Uitermate tevreden over het werk van vander Laan! Zal ze posten in het daarvoor bestemde topic.
Twee aandachtspunten zijn er voor over 10.000km: Een motorsteun moet vervangen worden en ook de remschijven voor. Dit laat ik voor de grote vakantie nog in orde maken.
Hey Mike, dat is een opluchting na al dat wachten :D .
Het is maar goed dat je de XM goed in orde laat brengen, anders geniet je nog niet echt.
De rem-bol links onder waar je het over hebt is de diravibol :wink: . Gelukkig denkt VdLaan daaraan, want de meeste Citroen-dealers hebben dat nog nooit vervangen :roll: .
Nu kun je dus pas genieten van het XM hydractivecomfort 8) zoals het bedoeld is :wink: , heb je trouwens de comfortbollen (voor en achter?) ernog opzitten?
Nou Mike, dat klinkt allemaal veelbelovend en dat ze nu weer echt zweeft :wink: :wink: Je hebt haar wel een paar dagen moeten missen, maar al met al is het ruimschoots de moeite waard geweest :P :wink:
Gefeliciteerd en zweef ze!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Je moet voor je XM dus niet bij een Citroën-dealer wezen hoor ik wel :evil:
Ik heb alleen vóór comfort-bollen. Ik hou wel van die lange rustige deining. Ze hebben overigens naast het centreren van het stuur ook de rechtuitstand gesteld dmv de diravi knop. Ze gaat als een speer rechtdoor :)
Ik voel in de automaat geen verschil. Schakelt goed op en ook belangrijk, weer terug zodat ze goed "op de motor" afremt.
Wel slaat m'n km teller steeds meer bij de bekende 20 t/m 60 km/u. Ik denk dat ik bij de volgende beurt beide teller kabels laat vernieuwen.
Heel goed dat de diravi is afgesteld :wink: . Zodra je rechtdoor rijdt, moet je het stuur los kunnen laten zonder afwijkingen en scheve bandenslijtage.
Ik hou ook van het rustige dein gedrag van hydropneumatische vering 8) .
Bij mij heeft het vervangen van de tellerkabels niet geholpen om de teller rustig te krijgen. De wite snelheidsopnemer kan ook nog het trillen van de km teller veroorzaken, door wrijving.
Dat hangt erg af van de demping, bij te slappe demping gaat de auto met vertraging slaan en de voor- en achteras zijn uit fase als de demping voor en achter ongelijk zijn.
Bij te stugge demping gaan de assen weer snel slaan en dan rijdt ook weer niet lekker :wink: .
Dat hangt erg af van de demping, bij te slappe demping gaat de auto met vertraging slaan en de voor- en achteras zijn uit fase als de demping voor en achter ongelijk zijn.
Bij te stugge demping gaan de assen weer snel slaan en dan rijdt ook weer niet lekker :wink: .
Exact goed beschreven! Nee, ik maak daar geen gewoonte van Mark maar die overweg (ligt op een flinke dijk) en de twee drempels daarna zijn een goede test voor mij omdat ik die precies ken. La DS vliegt er ook zo over heen, sans scrupules :lol:
En met een petjes Golf of Audi achter op mijn bumper kan ik het helemaal niet laten...hi hi 8)
Mike, ik sluit achter in de rij aan met m'n felicitaties :D Uit je relaas blijkt dat het wachten meer dan de moeite waard is geweest.
Als Mark nu 'ns opschiet met z'n poetscursus, kun je afscheid nemen van de DS ;-)
Overigens adviseer ik je wel af en toe in de Beamer te rijden: zo'n XM went snel 8)
Maar bij een gelijkblijvende J waarde kun je moeiteloos dezelfde ET aanhouden. Mits je natuurlijk niet ineens veel bredere banden gaat nemen!
Voor een 17 inch wiel zou je rond een 215 50 17 uit kunnen komen
of 225 45 17
Bij mijn 18 inches ben ik 8 J ET 38
Sarinora heet 8,5 J ET 48
Bij laatstgenoemde moest er binnenkant wielkast wat gecorrigeerd worden, bij moi buitenzijde wielkasten (rollen)
Als je eruit bent wat je zou willen radd ik je aan om niet online te bestellen, maar toch eens een babbeltje te gaan maken bij een velgencenter. (ff spammen voor een CS sponsr) Met Angelo's bandenservice in Gorinchem heb ik en meerdere CS leden goede ervaringen!
check zijn site maar eens daar staat oa mijn XM en (e)Xantia.
:shock: :!: De DS weg doen??? WIM! Wat zeg je nu toch? Heb je wel eens in een DS gereden? Ik nodig je graag uit, zoiets doe je niet zo maar weg, daar krijg ik heel veel spijt van als straks het zonnetje weer schijnt.
Stoofje, die online velgen zitten bij mij hier om de hoek en ik kan gewoon de velgen bekijken. Ik wil er ook weer geen 1,5 k aan uitgeven. Snap dat je natuurlijk Angelo wil promoten maar hier zou het toch ook moeten lukken??
niet om de boel zwart te maken, maar de kwaliteit van zulke shops is vaak beduidend minder. Ben niet op de hoogte met jouw adres, maar er wordt door stunters vaak met onecht merkmateriaal geschermd.....
Je kunt vaak tijdens meetings (shows) zien welke wielen van zulke winkels afkomen :cry: bladderende bloemkolende velgen ed.
Let ook op wat voor band je erbij "krijgt" als dit een tralala merk is ben je wellicht binnen een jaar al toe aan nieuwe sloffen.....met bijbehorende kosten.
Mijn wielen kostten toen meen ik ongeveer 1300 euri, dit was overigens wel een speciale prijs vanwege CS/secretaris ed.
De prijs was inclusief velgsloten van OZ, balanceren met speciaal "balletjeslood" ( :!: :idea: ) en banden die goed voldoen met een prijsje van 135 € stuk voor dat geld heb je dus vooral nog geen vredestein michelin of dunlop...
Mijn setje 18 inch onder de Xantia was toen iets duurder mede door de TOYO banden van 165€ per stuk :roll: heir reed ik vervolgens wel 65.000 km mee en hadden topen nog voldoende profiel 8) om ze fatsoenlijk mee te kunnen verkopen met die wielen.
ergo, kijk eerst eens bij velgenlad oid en kijk dan nog eens voor vergelijk bij een ander bedrijf.
vind bij de door jou genoemde overigens de tweede het "mooiste" ben nog ff aan t kijken geweest, voor jouw zwarte XM zou ik de Fox r3 of SWH Rosso r12 ook wel mooi vinden. Maar wielen is nogal smaakgebonden natuurlijk :wink:
Tsja, standaard zitten er natuurlijk kauwgomballen onder. Er zitten allerlei bandenmerken bij waar ik nog nooit van gehoord heb oa. Minerva, Silverstone ?? Die Fox r3 doet een beetje aan een lichtmetaal gestyleerde blokjes velg denken vind ik, wel geinig...
We zullen onze medeforummers wat meningen vragen. Hier komen de titlelkandidaten....
WAT VINDEN JULLIE DE MOOISTE 17" VELG ?????
Met het idee dat mijn Dame wel een V6 is maar natuurlijk geen sportieve 24V, dus er moet ook iets chiques in zitten, als je begrijpt wat ik bedoel :wink: Daarnaast is de XM ZWART.....
in persoon ben ik niet zo'n "naafkappen-fan" (ter geruststelling van Mark, blokjesvelgen uitgesloten :wink: blokjes vind ik "de mooiere" originele velg, monte carlo vind ik niet mooi :oops: )
Dus imho zijn de onderste 2 het mooiste, ook enigszins "ingetogen" de bovenste vind ik te "schreeuwerig" en te veel randjes hebben. Moest ik kiezen tussen deze ging ik voor de 1 na laatste :wink:
Bij de prijzen ga je ook aardig omhoog als je betere banden neemt viel me op
Je kan een stoute poging wagen op CS om je voituur met andere wielen te laten shoppen.
Als je dan een foto van je zwarte madam plaatst (zijaanzicht natuurlijk) en de wielen erbij lukt dit vaak binnen een dag. Ik ben er iig totaal niet in thuis :wink:
Euhh, als ik gedwongen zou worden een keuze uit slechts die te maken, zou ik voor 1 of 5 gaan. Die hebben nog enigszins een wat klassieke uitstraling. De andere vind ik veel te modern om bij je Grande Dame te passen. Ze is naar huidige begrippen te klassiek gelijnd. Maar da's natuurlijk wel mijn strikt persoonlijke mening :wink:
Da's ook stiekum mijn voorkeur... aan de andere kant mag La XM ook wat bij-de-tijdser worden. Op afstand lijken de velgen nr1 een beetje op die van Benny.
Hoe hoger de ET waarde, hoe meer ze naar binnen staan.
de J waarde geeft de breedte van het velgbed aan, dus hoe hoger het aantal J hoe breder het velgbed wordt.
Die velgen passen moeiteloos onder een XM :wink:
Okee, wat is dan de bandbreedte waar tussen de ET waarde van deXM kan varieëren?
Blokjes velgen hebben ET 45 en die staan dus meer naar binnen, verhoudingsgewijs... En bij ET 40 staan ze weer meer naar buiten, wat mooier is...
Had he de 2link gezien? Heb ik later bijgevoegd...
Over de bandbreedte van de ET waarde van de XM zou je aan Stoof moeten vragen.
ET40 staan meer naar buiten en is mooier, het moet niet in je wielkasten gaan aanlopen :wink: .
Die andere velgen heb ik ook gezien :wink: , qua velg model zien ze er wel mooi uit, eigenlijk zou je ze op een foto moeten projecteren om het resultaat goed te kunnen beoordelen.
Zal Stoof eens vragen.
Deze lijken wel op de wielen van Benny, maar de ET waarde is maar liefst 35! :shock:
Toch staat erbij dat ze geschikt zijn voor de XM.
http://www.online-velgen.nl/velgen/1085-wolfrace-hybrid-shadow-chrome/
Het zou zo maar kunnen dat deze velgen onder een XM passen zonder problemen :wink: .
Je verkijkt je makkelijk op zulke afstanden van 10mm :wink: .
UPDATE LA NOIR VERNI
Zo, net weer terug uit Abbenes-city! Uiteindelijk is er nog meer aan gedaan! :)
Allereerst: De lekkage van het stuurhuis is gemaakt! Daar ging ze in eerste instatie voor.
De Hydractivebol achter is vernieuwd, die was dood.
Het brandstoffilter isvernieuwd.
Gaatje uitlaat gelast, uitlaat mantel vast gezet.
Eerste versnellingsbak olie wissel.
Reserve airco-pomp mee geleverd.
Stuur gecentreerd! (Top Marc, nu jij nog!)
Verder vond EJ op het laatste moment na proefrijden het remmen niet 100%. Ontluchten hielp niet echt. Nu bleek ook de Rem-bol (Zit links voor) plat te zijn. Deze is ook alsnog gevuld. Bovendien is het "bellende rammeltje" gevonden. Bleek de handremkabel die op een bepaald punt door een lus gaat en daar langs schuurde met inveren.
Er is dus erg veel nuttigs verricht! Gelukkig was het stuurhuislek te maken. Er is een kleine kans dat het terug komt maar dan moet het gewoon nog een keer overgedaan worden.
Hoe reed het:
Ze was natuurlijk goed koud. Daarom met een rustig tempootje van 80-90 km/u op de rechter baan begonnen. Bij Schiphol afgetankt en weer verder. Meteen viel het remmen me op. Ze duikt niet maar zakt nu mooi in haar vering bij flink remmen. Kont blijft mooi naar beneden. Niet dat ze de kont veel omhoog gooide maar je voelt dat het beter, meer solide en veiliger is.
Voorbij Utrecht wat harder, 120km/u. XM voelt solide aan. Snel van de recherbaan naar de meest linkse en weer terug. (gedaan waar dat kon). Ze geeft geen krimp, hoeft zich niet te zetten en is meteen alert!
Genoten van het veercomfort, ze rolt en zweeft over de lange "kuilen"
Bij Vught gas op de lolly; Even de 190km/u getoucheerd. Ze gaat werkelijk op rails, en imponeert genoeg om vrij baan te krijgen.
Laatste test is de overweg vlak bij ons huis en de drempels die daarna komen. Dit is mijn echte referentie. Waar ze eerst hier nog wel eens "bokte" (Te ver in- en uitveerde) strijkt ze deze hobbel volledig glad. Ook de volgende drempels kunnen met 100 genomen worden.
Top! 8)
Uitermate tevreden over het werk van vander Laan! Zal ze posten in het daarvoor bestemde topic.
Twee aandachtspunten zijn er voor over 10.000km: Een motorsteun moet vervangen worden en ook de remschijven voor. Dit laat ik voor de grote vakantie nog in orde maken.
En nu ga ik weer even lekker zweven! :wink:
[/b]
Hey Mike, dat is een opluchting na al dat wachten :D .
Het is maar goed dat je de XM goed in orde laat brengen, anders geniet je nog niet echt.
De rem-bol links onder waar je het over hebt is de diravibol :wink: . Gelukkig denkt VdLaan daaraan, want de meeste Citroen-dealers hebben dat nog nooit vervangen :roll: .
Nu kun je dus pas genieten van het XM hydractivecomfort 8) zoals het bedoeld is :wink: , heb je trouwens de comfortbollen (voor en achter?) ernog opzitten?
Voel je nog verschil met de automaat?
Ik wens je veel zweefplezier :mrgreen:
Nou Mike, dat klinkt allemaal veelbelovend en dat ze nu weer echt zweeft :wink: :wink: Je hebt haar wel een paar dagen moeten missen, maar al met al is het ruimschoots de moeite waard geweest :P :wink:
Gefeliciteerd en zweef ze!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
8) 8)
Je moet voor je XM dus niet bij een Citroën-dealer wezen hoor ik wel :evil:
Ik heb alleen vóór comfort-bollen. Ik hou wel van die lange rustige deining. Ze hebben overigens naast het centreren van het stuur ook de rechtuitstand gesteld dmv de diravi knop. Ze gaat als een speer rechtdoor :)
Ik voel in de automaat geen verschil. Schakelt goed op en ook belangrijk, weer terug zodat ze goed "op de motor" afremt.
Wel slaat m'n km teller steeds meer bij de bekende 20 t/m 60 km/u. Ik denk dat ik bij de volgende beurt beide teller kabels laat vernieuwen.
Dat kan je heel goed zelf doen, is niet echt moeilijk.
Mooi, dan is het nu dus een blijvertje :D
Nou nog een keer van voor tot achter heul mooi en goed wassen, kleien/cleanen en in de was zetten.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Heel goed dat de diravi is afgesteld :wink: . Zodra je rechtdoor rijdt, moet je het stuur los kunnen laten zonder afwijkingen en scheve bandenslijtage.
Ik hou ook van het rustige dein gedrag van hydropneumatische vering 8) .
Bij mij heeft het vervangen van de tellerkabels niet geholpen om de teller rustig te krijgen. De wite snelheidsopnemer kan ook nog het trillen van de km teller veroorzaken, door wrijving.
En beter veren wil niet zeggen dat je heuvels harder kunt nemen, de auto moet dan nog steeds veel verwerken :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Dat hangt erg af van de demping, bij te slappe demping gaat de auto met vertraging slaan en de voor- en achteras zijn uit fase als de demping voor en achter ongelijk zijn.
Bij te stugge demping gaan de assen weer snel slaan en dan rijdt ook weer niet lekker :wink: .
Exact goed beschreven! Nee, ik maak daar geen gewoonte van Mark maar die overweg (ligt op een flinke dijk) en de twee drempels daarna zijn een goede test voor mij omdat ik die precies ken. La DS vliegt er ook zo over heen, sans scrupules :lol:
En met een petjes Golf of Audi achter op mijn bumper kan ik het helemaal niet laten...hi hi 8)
Mike, ik sluit achter in de rij aan met m'n felicitaties :D Uit je relaas blijkt dat het wachten meer dan de moeite waard is geweest.
Als Mark nu 'ns opschiet met z'n poetscursus, kun je afscheid nemen van de DS ;-)
Overigens adviseer ik je wel af en toe in de Beamer te rijden: zo'n XM went snel 8)
had je reeds antwoord gepb't.
Maar bij een gelijkblijvende J waarde kun je moeiteloos dezelfde ET aanhouden. Mits je natuurlijk niet ineens veel bredere banden gaat nemen!
Voor een 17 inch wiel zou je rond een 215 50 17 uit kunnen komen
of 225 45 17
Bij mijn 18 inches ben ik 8 J ET 38
Sarinora heet 8,5 J ET 48
Bij laatstgenoemde moest er binnenkant wielkast wat gecorrigeerd worden, bij moi buitenzijde wielkasten (rollen)
Als je eruit bent wat je zou willen radd ik je aan om niet online te bestellen, maar toch eens een babbeltje te gaan maken bij een velgencenter. (ff spammen voor een CS sponsr) Met Angelo's bandenservice in Gorinchem heb ik en meerdere CS leden goede ervaringen!
check zijn site maar eens daar staat oa mijn XM en (e)Xantia.
http://www.angelosbandenservice.nl/Fotos/Showroom/index.html
pagina 2 :idea:
:shock: :!: De DS weg doen??? WIM! Wat zeg je nu toch? Heb je wel eens in een DS gereden? Ik nodig je graag uit, zoiets doe je niet zo maar weg, daar krijg ik heel veel spijt van als straks het zonnetje weer schijnt.
Stoofje, die online velgen zitten bij mij hier om de hoek en ik kan gewoon de velgen bekijken. Ik wil er ook weer geen 1,5 k aan uitgeven. Snap dat je natuurlijk Angelo wil promoten maar hier zou het toch ook moeten lukken??
:mrgreen: :twisted: :mrgreen:
niet om de boel zwart te maken, maar de kwaliteit van zulke shops is vaak beduidend minder. Ben niet op de hoogte met jouw adres, maar er wordt door stunters vaak met onecht merkmateriaal geschermd.....
Je kunt vaak tijdens meetings (shows) zien welke wielen van zulke winkels afkomen :cry: bladderende bloemkolende velgen ed.
Let ook op wat voor band je erbij "krijgt" als dit een tralala merk is ben je wellicht binnen een jaar al toe aan nieuwe sloffen.....met bijbehorende kosten.
Mijn wielen kostten toen meen ik ongeveer 1300 euri, dit was overigens wel een speciale prijs vanwege CS/secretaris ed.
De prijs was inclusief velgsloten van OZ, balanceren met speciaal "balletjeslood" ( :!: :idea: ) en banden die goed voldoen met een prijsje van 135 € stuk voor dat geld heb je dus vooral nog geen vredestein michelin of dunlop...
Mijn setje 18 inch onder de Xantia was toen iets duurder mede door de TOYO banden van 165€ per stuk :roll: heir reed ik vervolgens wel 65.000 km mee en hadden topen nog voldoende profiel 8) om ze fatsoenlijk mee te kunnen verkopen met die wielen.
ergo, kijk eerst eens bij velgenlad oid en kijk dan nog eens voor vergelijk bij een ander bedrijf.
vind bij de door jou genoemde overigens de tweede het "mooiste" ben nog ff aan t kijken geweest, voor jouw zwarte XM zou ik de Fox r3 of SWH Rosso r12 ook wel mooi vinden. Maar wielen is nogal smaakgebonden natuurlijk :wink:
Dankje Stoof!
Tsja, standaard zitten er natuurlijk kauwgomballen onder. Er zitten allerlei bandenmerken bij waar ik nog nooit van gehoord heb oa. Minerva, Silverstone ?? Die Fox r3 doet een beetje aan een lichtmetaal gestyleerde blokjes velg denken vind ik, wel geinig...
We zullen onze medeforummers wat meningen vragen. Hier komen de titlelkandidaten....
WAT VINDEN JULLIE DE MOOISTE 17" VELG ?????
Met het idee dat mijn Dame wel een V6 is maar natuurlijk geen sportieve 24V, dus er moet ook iets chiques in zitten, als je begrijpt wat ik bedoel :wink: Daarnaast is de XM ZWART.....
3 en 6, maar het liefst zie ik blokjes velgen met een zwart accent onder jou dame...
Ik vind dat Wes hier wel een punt heeft, inplaats van de blokjesvelg in origineel grijs dit te laten uitvoeren in zwart.
Je zou een fotoshopper moeten hebben die dat in een voorbeeldje kan doen.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Misschien bij nader inzien ook niet...... :roll:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
in persoon ben ik niet zo'n "naafkappen-fan" (ter geruststelling van Mark, blokjesvelgen uitgesloten :wink: blokjes vind ik "de mooiere" originele velg, monte carlo vind ik niet mooi :oops: )
Dus imho zijn de onderste 2 het mooiste, ook enigszins "ingetogen" de bovenste vind ik te "schreeuwerig" en te veel randjes hebben. Moest ik kiezen tussen deze ging ik voor de 1 na laatste :wink:
Bij de prijzen ga je ook aardig omhoog als je betere banden neemt viel me op
:lol: Helaas kan ik dit niet fotoshoppen. Daarom is het ook zo moeilijk..
Mijn rvs strips zijn nieuw en ik dacht dit mooie blinkende chrome terug te laten komen in de velg. De blokjes velgen worden zo snel vies en shabby...
Ik zal ze morgen eens in het echt gaan bekijken, vanmiddag eerst de Beamer ophalen 8)
Je kan een stoute poging wagen op CS om je voituur met andere wielen te laten shoppen.
Als je dan een foto van je zwarte madam plaatst (zijaanzicht natuurlijk) en de wielen erbij lukt dit vaak binnen een dag. Ik ben er iig totaal niet in thuis :wink:
Euhh, als ik gedwongen zou worden een keuze uit slechts die te maken, zou ik voor 1 of 5 gaan. Die hebben nog enigszins een wat klassieke uitstraling. De andere vind ik veel te modern om bij je Grande Dame te passen. Ze is naar huidige begrippen te klassiek gelijnd. Maar da's natuurlijk wel mijn strikt persoonlijke mening :wink:
Da's ook stiekum mijn voorkeur... aan de andere kant mag La XM ook wat bij-de-tijdser worden. Op afstand lijken de velgen nr1 een beetje op die van Benny.
Leuk he? plaatjes kijken!
Pagina's