Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Ach, 700 ballen vind ik niet zo krankzinnig: het is een tiepje 3 interieur met plofzakken en zo. Voor alleen de zetels en bank wordt al gauw 250 Pietermannen gevraagd. :? Hier krijg je de deurpanelen, middenarmsteun en een leren stuur bij. Dan zit je al aan zo'n €350,-. :wink:
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Sja, je eigen gezondheid en veiligheid is natuurlijk bij lange na geen paar honderd euro waard :wink:
Volgens mij slaat het BX-virus hier ook toe :roll: :D
Ben benieuwd hoe de verzekering reageert als jij bij een zij-aanrijding flink gewond bent en men er achter komt dat jij zelf je plofzakken er uit hebt gesloopt...
10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
Nu C6 2.2 HDi, zwart
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Xsara Coupe zegt:
Ben benieuwd hoe de verzekering reageert als jij bij een zij-aanrijding flink gewond bent en men er achter komt dat jij zelf je plofzakken er uit hebt gesloopt...
Als het goed is niets: er staat nl. in geen enkele polis dat dat niet mag; of andersom, dat je plofzakken zou moeten hebben.
Dat het veiliger is, staat natuurlijk buiten kijf.
Ik zou op zich wel geïnteresseerd zijn in de beide (elektrische!) stoelen. Ik heb nu twee non-elektrische met plofzakken en elektrische zonder plofzakken uit de vorige Break. Misschien toch maar eens een mailtje aan wagen om te kijken of we tot een goede ruil kunnen komen.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
in principe maakt het geen bal uit... De werking van die dingen word maar 10 jaar gegarandeerd. Geen enkele xm rijd dus nog rond met plofzakken die het gegarandeerd gaan doen... Als de dealer je niet van nieuwe kan voorzien, kan niemand van je eisen dat jij ze wel hebt.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Ooit zei men 10 jaar. Later is dat opgerekt naar 15 jaar en nog steeds blijkt uit testen dat ze werken.
Daarbij kun je plofzakken na laten kijken hoor, alleen doet niemand dat...
Punt is dat jij, als je zakken er niet uit zijn gekomen, kunt laten zien dat ze niet zijn geploft. Als jij geen zakken meer hebt kun je ook niet bewijzen dat ze het niet hadden gedaan :wink:
Citroen zegt niet dat ze niet werken.. Ze kunnen alleen niet meer garanderen dat de werking 100% als nieuw is. Daar zit een groot verschil.
Je distributieriem geven ze ook aan dat die om de 10 jaar vervangen moet. Sommige klappen al na 5 jaar, andere houden het 30 jaar uit...
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
zit wel een logica in hoor wat je zegt.
Zelf rijd ik een beetje met het uitgangspunt. Als ze ploffen is er niks aan de hand. Ploffen ze niet.. dan is er eigen ook niks meer aan de hand :zwaai:
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Die achtertrein is wel heul errug interessant. En van mon pére in Pas-de-Calais du Nord naar Normandie is ook nog maar een klein ommetje. Wanneer werd ik daar ook alweer verwacht? :????
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Bruin? Valt wel mee, maar het is handig om zoiets preventief on stock te hebben. :silent: En het is inderdaad een one size fits all, misschien met uitzondering van de Breaks.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Ik vind het prachtig! Heb paar maanden geleden voor 280 eurioos twee plekken laten lassen. Heb je dus voor 100 een heul nieuwes! :?
Mooie aanwinst voor magazijn ja maar ze zijn zo weg denk ik daar....
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
ik denk dat het magazijn niet zomaar alles verkoopt. Sommige schaarse dingen zouden mi moeten worden verkocht aan iemand die het echt nodig heeft. Niet iemand die het privé op de plank wil leggen.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Bij de CX Club hebben ze diverse nieuwe onderdelen die niet te koop zijn. Ze worden bewaard om als de vraag ontstaat als voorbeeld model te gebruiken voor onderzoek op na fabricage. Dit zou ook zo'n onderdeel kunnen zijn. Nu nog niet interessant maar over 10 jaar kan dat zeker anders zijn.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Prachtige kleur inderdaad, maar wel helemaal SX qua uitvoering.
Is me persoonlijk toch net iets te karig, als je dan een XM kiest voor het comfort...
Others' mileage may vary of course.
2 ton is inderdaad een nette km-stand voor die prijs. Helemaal als je er nog wat vanaf l*lt heb je een prettig rijdende auto voor weinig geld.
Net leren interieur.. van bekende naam?
http://link.marktplaats.nl/538987275
€ 700,- ??? :shock:
Das geen vriendenprijsje!! Daarvoor moet je bij deze club zijn :clap:
:lol: Aan de tekst te zien wel ja!
Benziiiiieeee :mrgreen: :mrgreen: hahaha
:lol:
Te herkennen aan de schrijftrant zei Djidde :mrgreen:
700 euro, :lolno:
Luceo non uro....
Ach, 700 ballen vind ik niet zo krankzinnig: het is een tiepje 3 interieur met plofzakken en zo. Voor alleen de zetels en bank wordt al gauw 250 Pietermannen gevraagd. :? Hier krijg je de deurpanelen, middenarmsteun en een leren stuur bij. Dan zit je al aan zo'n €350,-. :wink:
Sja, zie het maar eens te vinden...
Serie 2 volleder met plofzakken is zeldzaam. Zeker in de staat waarin het interieurtje van Bas is!
Bij mij zijn er al meer setjes in deze richting weg gegaan.
Beige leder zonder plofzakken doet zo al 500 euro..
dan maar geen plofzakken.... :?
Sja, je eigen gezondheid en veiligheid is natuurlijk bij lange na geen paar honderd euro waard :wink:
Volgens mij slaat het BX-virus hier ook toe :roll: :D
Ben benieuwd hoe de verzekering reageert als jij bij een zij-aanrijding flink gewond bent en men er achter komt dat jij zelf je plofzakken er uit hebt gesloopt...
ik heb dan gelukkig ook geen zijplofzakken in tha first place om dat probleem voor te zijn :mrgreen:
Als het goed is niets: er staat nl. in geen enkele polis dat dat niet mag; of andersom, dat je plofzakken zou moeten hebben.
Dat het veiliger is, staat natuurlijk buiten kijf.
Ik zou op zich wel geïnteresseerd zijn in de beide (elektrische!) stoelen. Ik heb nu twee non-elektrische met plofzakken en elektrische zonder plofzakken uit de vorige Break. Misschien toch maar eens een mailtje aan wagen om te kijken of we tot een goede ruil kunnen komen.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
in principe maakt het geen bal uit... De werking van die dingen word maar 10 jaar gegarandeerd. Geen enkele xm rijd dus nog rond met plofzakken die het gegarandeerd gaan doen... Als de dealer je niet van nieuwe kan voorzien, kan niemand van je eisen dat jij ze wel hebt.
Ooit zei men 10 jaar. Later is dat opgerekt naar 15 jaar en nog steeds blijkt uit testen dat ze werken.
Daarbij kun je plofzakken na laten kijken hoor, alleen doet niemand dat...
Punt is dat jij, als je zakken er niet uit zijn gekomen, kunt laten zien dat ze niet zijn geploft. Als jij geen zakken meer hebt kun je ook niet bewijzen dat ze het niet hadden gedaan :wink:
Citroen zegt niet dat ze niet werken.. Ze kunnen alleen niet meer garanderen dat de werking 100% als nieuw is. Daar zit een groot verschil.
Je distributieriem geven ze ook aan dat die om de 10 jaar vervangen moet. Sommige klappen al na 5 jaar, andere houden het 30 jaar uit...
zit wel een logica in hoor wat je zegt.
Zelf rijd ik een beetje met het uitgangspunt. Als ze ploffen is er niks aan de hand. Ploffen ze niet.. dan is er eigen ook niks meer aan de hand :zwaai:
:mrgreen:
In het zwart zijn die etoille velgen nog wel te pruimen:
http://link.marktplaats.nl/542241574
Ik sta er van te kijken, maar ze zijn echt nieuw... saampjes voor 200 euri...
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/300177625.htm?ca=17_s
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/300180570.htm?ca=17_s
Volgens Google Maps in Moncy, Normandië. Dat is aan te rijden.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
je zult ze niet vaak nodig hebben, maar ALS je een tik hebt gehad of stevig roest hebt dan is het wel een prettige dat je zoiets nog kunt vinden.
het is iig niet duur
Die achtertrein is wel heul errug interessant. En van mon pére in Pas-de-Calais du Nord naar Normandie is ook nog maar een klein ommetje. Wanneer werd ik daar ook alweer verwacht? :????
wrom die achtertrein ? is die bij 69 wat aan de bruine kant geworden aan de achterkant ? :mrgreen:
Geen diee wat dat ding weegt, maar misschien is de oudijzer prijs hoog genoeg.
zijn ze overigens voor alle uitvoering het zelfde ? er staat namelijk niks bij van modeljaar oid.
Bruin? Valt wel mee, maar het is handig om zoiets preventief on stock te hebben. :silent: En het is inderdaad een one size fits all, misschien met uitzondering van de Breaks.
voor het magazijn zou ik zeggen, pak ze beiden... als het budget er is.
+!, laat "mon Pere" maar rijden! :lol:
Ik vind het prachtig! Heb paar maanden geleden voor 280 eurioos twee plekken laten lassen. Heb je dus voor 100 een heul nieuwes! :?
Mooie aanwinst voor magazijn ja maar ze zijn zo weg denk ik daar....
ik denk dat het magazijn niet zomaar alles verkoopt. Sommige schaarse dingen zouden mi moeten worden verkocht aan iemand die het echt nodig heeft. Niet iemand die het privé op de plank wil leggen.
Bij de CX Club hebben ze diverse nieuwe onderdelen die niet te koop zijn. Ze worden bewaard om als de vraag ontstaat als voorbeeld model te gebruiken voor onderzoek op na fabricage. Dit zou ook zo'n onderdeel kunnen zijn. Nu nog niet interessant maar over 10 jaar kan dat zeker anders zijn.
Hey! Hans zet zijn mooie serie1 te koop! Die heeft hij toch nog niet zó lang?
http://link.marktplaats.nl/543347175
Een op het oog zéér nette TCT van 1996 met een redelijke kmstand:
http://link.marktplaats.nl/541590105
Prachtige kleur inderdaad, maar wel helemaal SX qua uitvoering.
Is me persoonlijk toch net iets te karig, als je dan een XM kiest voor het comfort...
Others' mileage may vary of course.
2 ton is inderdaad een nette km-stand voor die prijs. Helemaal als je er nog wat vanaf l*lt heb je een prettig rijdende auto voor weinig geld.
Pagina's