Nee, Wes heeft gelijk. De linker bol zit dichter tegen de paravan aan. Maar dat is al vanaf dag 1.
Waar het mij om gaat is dat ik in 1 jaar tijd en behoorlijk wat kilometers geen verschil in hoogte heb opgemerkt.
Het is nog te vroeg om nu al te stellen dat dit de ultieme oplossing is. Maar dat er nu nog geen verschil is geeft aan dat het een goed alternatief is. (Voel ik hier een AE-artikel opkomen? :problem: )
Als ik zin zou hebben zou ik er een kunnen maken maar daar is heel weinig te zien. :? In Litouwen wordt het rubber er waarschijnlijk gewoon uitgefikt en in het kale staal wordt PU-rubber gegoten. En dat ziet er gewoon niet fraai uit.
Jeetje, rij je al ZO lang rond? :wtf: :shock: :wtf:
In mijn ervaring is het heel normaal dat de veerbollen optisch niet gelijk staan. Een paar jaar terug op een meet nog zitten bestuderen, onder meer met die van Bennie. Toen kwamen we tot de conclusie dat het veel vaker voorkwam. Zou de bol op een andere hoek aan de poot kunnen zitten?
Nou nee Mark. Die Litouwer zegt dat 'ie een modificatie maakt waardoor de onderste helft niet meer door de bovenste kan schieten. En daar is niets van te zien.
Hier wat foto's die ik vorig jaar heb genomen toen ik de schotels kreeg:
Je ziet dat het in een keer gegoten is daar waar het Citroën origineel uit minstens 4 blokken rubber bestaat. Ik zou niet weten waar ik aan de onderkant naar zou moeten kijken om het verloop te monitoren. :?
Gisterochtend om 5 uur vertrokken richting Hongarije en daar 11 uur 's avonds aangekomen dankzij een 'slimme' omleiding door onze oosterburen. :evil:
Hoe heeft madame zich gehouden na al dat gebeun van de afgelopen anderhalf/twee jaar? Nou, er zijn best wel problemen. De gemiddelde XM-rijder zal het wel luxe problemen noemen maar ze zijn er toch. 8)
Ten eerste heb ik een VC storing: remdruk, code 21. Deze had ik 2 weken geleden ook al dus moet ik daar na mijn fakansie achter heen. Voorlopige verdachten: remdrukschakelaar, debietverdeler of toch de pomp.
Het tweede probleem is zo mogelijk nog irritanter, vanaf zo'n 160 km/uur begint het uitlaatlawaai het genot van autorijden te verpesten. Waarschijnlijk dat de combi van Walker, USN Centauri en Bosal toch niet helemaal optimaal is. :lol:
Op de lokale snelweg in Hongarije nog even de 210 aangetikt. Maar dat rijdt niet lekker in het pikkedonker, met contactlenzen en droge ogen en zo'n brullende uitlaat.
Het lijkt me dat een TCT bij een goede 210 toch wel de handdoek in de ring gooit. Helemaal als je vakantiebepakking aan boord hebt. Toch? 150 horses only go so far.
Inderdaad is bij zo'n 210 op de teller de fut er wel uit. Het is leuk om de auto een keer naar de top te jagen, maar ik geef toch de voorkeur aan relaxed cruisen. Dat naar mijn mening 140 km/u is met een TCT. :wink:
Kan prima zijn dat de wol uit je dempers al weggefikt is, of nu iig ;)
Je wil niet weten rot een demper van binnen kan zijn voordat er van buiten wat zichtbaar begint te worden.
Maare, die 150 kan je gewoon opschroeven hoor 8) Misschien dat Coen het een keer aandurft :)
@Matthijs: Dat kan me niet bommen, zolang de auto APK-fähig is. :wink:
Citaat van de dag:
ZX1.4i zegt:
..., eerst kleien (wat een schijtklus zeg).
+1
Ook ik ben vandaag met het beruchte kleien bezig geweest. Mozes kriebel, wat is dat een takkeklus! :evil: Daarna de lak behandeld met Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner. En het frustrerende is dat de lak pas voelbaar glad werd na de paint cleaner. Enniewee, de klei is bruin en vrijwel onbruikbaar, ik ben lekker een dagje buiten bezig geweest en madame d'r huidje is 'smooth as silk'. 8)
Nu de techniek vrijwel op orde is krijg ik steeds meer lol in het mooi maken van de auto. Zou poetsen dan toch besmettelijk zijn? :lol:
Dat ziet er super uit! :clap: :clap:
Poetsen is redelijk besmettelijk, gaf er eerst totaal niet om..
Daarna zag ik mam's glimmende voiture.. Stond de mijne toch wel erg vies naast. :oops:
En een brandschone machinekamer is toch ook wel hot 8)
Jaaa mooi he, het geeft veel voldoening als alles schoon staat te blinken. :clap:
Het is zo frustrerend dat je na twee weken vaak weer opnieuw kan beginnen.....
Nee, Wes heeft gelijk. De linker bol zit dichter tegen de paravan aan. Maar dat is al vanaf dag 1.
Waar het mij om gaat is dat ik in 1 jaar tijd en behoorlijk wat kilometers geen verschil in hoogte heb opgemerkt.
Het is nog te vroeg om nu al te stellen dat dit de ultieme oplossing is. Maar dat er nu nog geen verschil is geeft aan dat het een goed alternatief is.
(Voel ik hier een AE-artikel opkomen? :problem: )
Foto van de onderzijde met de 'lekzak' naar beneden?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Als ik zin zou hebben zou ik er een kunnen maken maar daar is heel weinig te zien. :? In Litouwen wordt het rubber er waarschijnlijk gewoon uitgefikt en in het kale staal wordt PU-rubber gegoten. En dat ziet er gewoon niet fraai uit.
Maar dat is toch waar het om gaat?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Jeetje, rij je al ZO lang rond? :wtf: :shock: :wtf:
In mijn ervaring is het heel normaal dat de veerbollen optisch niet gelijk staan. Een paar jaar terug op een meet nog zitten bestuderen, onder meer met die van Bennie. Toen kwamen we tot de conclusie dat het veel vaker voorkwam. Zou de bol op een andere hoek aan de poot kunnen zitten?
En een handtekening!!!!
Nou nee Mark. Die Litouwer zegt dat 'ie een modificatie maakt waardoor de onderste helft niet meer door de bovenste kan schieten. En daar is niets van te zien.
Hier wat foto's die ik vorig jaar heb genomen toen ik de schotels kreeg:
Je ziet dat het in een keer gegoten is daar waar het Citroën origineel uit minstens 4 blokken rubber bestaat. Ik zou niet weten waar ik aan de onderkant naar zou moeten kijken om het verloop te monitoren. :?
veroudering?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Gisterochtend om 5 uur vertrokken richting Hongarije en daar 11 uur 's avonds aangekomen dankzij een 'slimme' omleiding door onze oosterburen. :evil:
Hoe heeft madame zich gehouden na al dat gebeun van de afgelopen anderhalf/twee jaar? Nou, er zijn best wel problemen. De gemiddelde XM-rijder zal het wel luxe problemen noemen maar ze zijn er toch. 8)
Ten eerste heb ik een VC storing: remdruk, code 21. Deze had ik 2 weken geleden ook al dus moet ik daar na mijn fakansie achter heen. Voorlopige verdachten: remdrukschakelaar, debietverdeler of toch de pomp.
Het tweede probleem is zo mogelijk nog irritanter, vanaf zo'n 160 km/uur begint het uitlaatlawaai het genot van autorijden te verpesten. Waarschijnlijk dat de combi van Walker, USN Centauri en Bosal toch niet helemaal optimaal is. :lol:
Op de lokale snelweg in Hongarije nog even de 210 aangetikt. Maar dat rijdt niet lekker in het pikkedonker, met contactlenzen en droge ogen en zo'n brullende uitlaat.
Maarrrrr een Xm brengt je altijd thuis. 8)
En nou wil ik niet meer horen of zien!! Je bent met vacantie JA!! :mrgreen:
Anders de Trabant wel :mrgreen:
Je doet er iets langer over maar komen doe je er. :mrgreen:
HA daar lach ik om! Tis gewoon een goede rit geweest dus! maar 210 in Hongarije?? :shock: :shock:
Ja, geen enkel probleem. De snelwegen zijn minstens zo goed als in het westen, maar lang niet zo druk. :wink:
Wilde die nog verder of houd het bij 210 wel zo'n beetje op?
Het lijkt me dat een TCT bij een goede 210 toch wel de handdoek in de ring gooit. Helemaal als je vakantiebepakking aan boord hebt. Toch? 150 horses only go so far.
PS Fijne vakantie Wim! :zwaai:
Inderdaad is bij zo'n 210 op de teller de fut er wel uit. Het is leuk om de auto een keer naar de top te jagen, maar ik geef toch de voorkeur aan relaxed cruisen. Dat naar mijn mening 140 km/u is met een TCT. :wink:
Kan prima zijn dat de wol uit je dempers al weggefikt is, of nu iig ;)
Je wil niet weten rot een demper van binnen kan zijn voordat er van buiten wat zichtbaar begint te worden.
Maare, die 150 kan je gewoon opschroeven hoor 8) Misschien dat Coen het een keer aandurft :)
Heh heh, ik heb wel wat spulletjes "liggen" die er hopelijk gaan zorgen voor wat meer porrie.
Maar dat staat wel op de lange baan. :wink:
@Matthijs: Dat kan me niet bommen, zolang de auto APK-fähig is. :wink:
Citaat van de dag:
+1
Ook ik ben vandaag met het beruchte kleien bezig geweest. Mozes kriebel, wat is dat een takkeklus! :evil: Daarna de lak behandeld met Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner. En het frustrerende is dat de lak pas voelbaar glad werd na de paint cleaner. Enniewee, de klei is bruin en vrijwel onbruikbaar, ik ben lekker een dagje buiten bezig geweest en madame d'r huidje is 'smooth as silk'. 8)
Nu de techniek vrijwel op orde is krijg ik steeds meer lol in het mooi maken van de auto. Zou poetsen dan toch besmettelijk zijn? :lol:
Mooi. 8)
het ziet er puik uit na al dat gepoets 8)
+1 :mrgreen: :clap:
Niet omdat ik in een vert vega rij maar als dat donkergroen glimt zoals nu, ziet zo'n XM er statig uit.
Wim, we zijn trots op je :clap:
Très beau! :clap: :buig:
Nu zie je ook aan de buitenkant hoeveel aandacht jij aan Soixante geeft! 8)
Ik ben ook door het Sohail-virus besmet geraakt en wil nu zelfs de motorruimte bling-bling maken. 8)
Met dat gladde huidje haal je nu met gemak de 215kmh. :mrgreen:
Bijna iedereen hier heeft nu een glimmende Xm, zal ik dan Xsaartje ook maar eens wassen? :mrgreen:
Dat ziet er super uit! :clap: :clap:
Poetsen is redelijk besmettelijk, gaf er eerst totaal niet om..
Daarna zag ik mam's glimmende voiture.. Stond de mijne toch wel erg vies naast. :oops:
En een brandschone machinekamer is toch ook wel hot 8)
Jaaa mooi he, het geeft veel voldoening als alles schoon staat te blinken. :clap:
Het is zo frustrerend dat je na twee weken vaak weer opnieuw kan beginnen.....
Ik wist niet dat Vert Vega zooooo mooi was!
:meneus:
Pagina's