Prijzig? Valt wel mee hoor. Tel eens de prijs van een goede radio, zeg Kenwood en een TamTam met heel Europa bij elkaar op. Dan ga je al richting die Becker.
Het geluid is zeer goed: Vol en gedetailleerd zonder gedreun. Ik ben uitermate tevreden over het apparaat: degelijk, goede radio, snelle GPS, etc... :-)
Ik heb de 7850, dat is een 7950 zonder blauwe tanden. Om dat te activeren moet je extra dokken, iets van €47,-. Maar mijn versie is dus wel bijna €200,- goedkoper in aanschaf. Dus....
Ik wil gaarne met de tijd deze aanschaffen. Iemand bekend met dit merk?
http://www.navaudio.nl
HI 021 BGI - TMC of NavAudio HU0407IBG of
Maar dan moet ik hem waarschijnlijk op dezelfde manier als Wim plaatsen, dus onderin, maar wel een afneembaar frontje en het scherm klap je naar binnen, als ik het goed begrepen heb, alleen weet ik niet of je deze radio kan aanpassen via stuur bediening.
Nee ik weet niets over dit merk. Ik ben er wel tegenaan gelopen toen ik op zoek was. Ik wilde per sé een radio met ingebouwde navigatie. En tijdens het zoeken kwam ik eigenlijk steeds weer terug bij 3 merken: Becker, Blaupunkt en VDO Dayton. VDO vroeg idioot veel voor kaartupdates. En Blaupunkt had alleen kaarten voor West-Europa.
Pioneer en Kenwood vielen sowieso af vanwege de prijs, hoewel ik hunnie d'r klapschermen mooi vond.
Voor wat betreft jouw wens Benny, ik ben wat huiverig geworden voor die klapschermen. Het valt me bij in de winkels op dat die schermen na verloop van tijd los in hun scharnieren gaan zitten. Ook de Kenwoods, Pioneers en JVC's.
JM2C (Just my 2 cents) ;-)
Ja vet Wim. Nieuwe bumpert. Ook nieuwe mistlampen plaatsen dan! Vind ik erg mooi staan op de 2. Frisse snuit! En een nieuwe plaat met opgelegde cijfers/letters. Je herkent je auto niet meer terug 8)
M'n bumper heeft 2 bulten op de plaatsen van de bevestiging. Hij is er zogezegd opgefrot :? Ik wil inderdaad een goede bumper, maar zonder beschadigingen. Die uit Haarlem valt dus af. En ach, er is voldoende wat ik nog aan de dame moet doen wat veel belangrijker is. ;-)
M'n mistlampies benne trouwens in goeie staat.
Vrouwen, we kunnen niet me ze leven maar ook niet zonder. :mrgreen:
Ja: goed en slecht nieuws zoals het hoort. ;-) De leiding die me was toegezegd, hebben ze uit de sloper gehaald en bleek ook slecht.
Vrijdag heb ik heb gebeld en ze zouden maandag (gisteren dus) een andere sloper een leiding halen. Vandaag bellen of het gelukt is.
Weer een updeetje: de leiding die ze gisteren uit de sloper hebben gehaald is goed. Maar
komt uit een V6 en is dus iets anders. Vanmiddag waren ze met donor nummer 3 bezig. Het is dat ik vertrouwen heb in Van der Laan (serieus :!: ) anders zou ik nu een lullig/lollig bedoelde opmerking maken.
Het zit voor hun dus ook niet mee, helaas.
EJ laat het z'n stagiairs doen :lol:
Serieus, bij v/d Laan kannibaliseren ze een sloper. En dan komt op enig moment die leiding vrij.
Ach Wes, geduld heb ik niet. Maar ook geen tijd. Dus het resultaat blijft hetzelfde ;-)
Ik zit er overigens serieus over te denken om 2 dagen een brug te reserveren en dan die leiding én de turbo te doen. Volgens mij wordt die leiding dan ook bereikbaarder.
"Zeg maar een win-win situatie" :)
Die turbo kom je niet moeilijk bij hoor. Maar die zit in de weg voor die leiding :mrgreen:
En het wordt toch wel 'ns tijd dat de drukverhoger vervangen wordt, de andere ligt al maanden in de box.
Ach Wes, geduld heb ik niet. Maar ook geen tijd. Dus het resultaat blijft hetzelfde ;-)
Ik zit er overigens serieus over te denken om 2 dagen een brug te reserveren en dan die leiding én de turbo te doen. Volgens mij wordt die leiding dan ook bereikbaarder.
"Zeg maar een win-win situatie" :)
Is je turbo ook aan vervanging toe dan, Wim? Is die lek of heeft ie een probleem met de klep? Ben gewoon benieuwd. Of noem het nieuwsgierig, da's eigenlijk dichter bij de waarheid :D
Curiosity kills the cat :mrgreen:
Het uitlaatspruitstuk is van voor naar achter gescheurd. En de turbo staat in spaarstand. Dat eerste is uitermate vervelend want het is APK-afkeur. Maar is vorig jaar provisorisch dichtgeplakt en dat houdt langer dan gehoopt.
Het tweede is wel fijn met de huidige brandstofprijzen. Maar effe inhalen, of in het buitenland vlot een helling op is er niet bij.
Ik bedoel met uitlaatspruitstuk dat deel van de uitlaat waar de turbo op zit. Omdat ik er geen betere naam voor weet. Dus het deel tussen het echte spruitstuk en de kat. Duur? Zal wel. Ik heb voor de turbo + uitlaatgedeelte €150,- moeten lappen, moest het er wel zelf uithalen. Was zeer leerzaam!
Toch altijd grappig hoe iedere XM weer zijn eigen dingetjes heeft die anders zijn dan andere dames.
Overigens is de associatie dames en bloot een prettige natuurlijk. :wink:
Mooie radio/navi combinatie van Becker, ik had ook eerder ernaar gekeken maar ze zijn nog wel wat prijzig.
Hoe vind je geluidskwaliteit? Ik was er altijd te spreken over.
Vreemd dat je de bluethooth in Duitsland moet activeren :roll: .
Prijzig? Valt wel mee hoor. Tel eens de prijs van een goede radio, zeg Kenwood en een TamTam met heel Europa bij elkaar op. Dan ga je al richting die Becker.
Het geluid is zeer goed: Vol en gedetailleerd zonder gedreun. Ik ben uitermate tevreden over het apparaat: degelijk, goede radio, snelle GPS, etc... :-)
Ik heb de 7850, dat is een 7950 zonder blauwe tanden. Om dat te activeren moet je extra dokken, iets van €47,-. Maar mijn versie is dus wel bijna €200,- goedkoper in aanschaf. Dus....
Ok Wim, slimme zet :wink: .
inderdaad geen storende radio :wink: :lol:
:D
Ik wil gaarne met de tijd deze aanschaffen. Iemand bekend met dit merk?
http://www.navaudio.nl
HI 021 BGI - TMC of NavAudio HU0407IBG of
Maar dan moet ik hem waarschijnlijk op dezelfde manier als Wim plaatsen, dus onderin, maar wel een afneembaar frontje en het scherm klap je naar binnen, als ik het goed begrepen heb, alleen weet ik niet of je deze radio kan aanpassen via stuur bediening.
Nee ik weet niets over dit merk. Ik ben er wel tegenaan gelopen toen ik op zoek was. Ik wilde per sé een radio met ingebouwde navigatie. En tijdens het zoeken kwam ik eigenlijk steeds weer terug bij 3 merken: Becker, Blaupunkt en VDO Dayton. VDO vroeg idioot veel voor kaartupdates. En Blaupunkt had alleen kaarten voor West-Europa.
Pioneer en Kenwood vielen sowieso af vanwege de prijs, hoewel ik hunnie d'r klapschermen mooi vond.
Voor wat betreft jouw wens Benny, ik ben wat huiverig geworden voor die klapschermen. Het valt me bij in de winkels op dat die schermen na verloop van tijd los in hun scharnieren gaan zitten. Ook de Kenwoods, Pioneers en JVC's.
JM2C (Just my 2 cents) ;-)
Wim, jij zocht nog o.a. een voorbumper, meldde je in mijn topic.
Heb je deze al gezien? http://link.marktplaats.nl/323783189
Wie weet? 8)
Ja vet Wim. Nieuwe bumpert. Ook nieuwe mistlampen plaatsen dan! Vind ik erg mooi staan op de 2. Frisse snuit! En een nieuwe plaat met opgelegde cijfers/letters. Je herkent je auto niet meer terug 8)
M'n bumper heeft 2 bulten op de plaatsen van de bevestiging. Hij is er zogezegd opgefrot :? Ik wil inderdaad een goede bumper, maar zonder beschadigingen. Die uit Haarlem valt dus af. En ach, er is voldoende wat ik nog aan de dame moet doen wat veel belangrijker is. ;-)
M'n mistlampies benne trouwens in goeie staat.
Vrouwen, we kunnen niet me ze leven maar ook niet zonder. :mrgreen:
Wim, heb je al iets van je HD-leidng vernomen???
Ja: goed en slecht nieuws zoals het hoort. ;-) De leiding die me was toegezegd, hebben ze uit de sloper gehaald en bleek ook slecht.
Vrijdag heb ik heb gebeld en ze zouden maandag (gisteren dus) een andere sloper een leiding halen. Vandaag bellen of het gelukt is.
To be continued...
Weer een updeetje: de leiding die ze gisteren uit de sloper hebben gehaald is goed. Maar
komt uit een V6 en is dus iets anders. Vanmiddag waren ze met donor nummer 3 bezig. Het is dat ik vertrouwen heb in Van der Laan (serieus :!: ) anders zou ik nu een lullig/lollig bedoelde opmerking maken.
Het zit voor hun dus ook niet mee, helaas.
Dat betekent Wim, dat we gewoon geduld en geen haast moeten hebben met deze klus.
Er zit niets anders op. Is het ook een flinke klus om ze te demonteren?
Yep, het is een naer klusje.
Dan worden ze daar bij vdL ook niet wijzer van... :roll:
EJ laat het z'n stagiairs doen :lol:
Serieus, bij v/d Laan kannibaliseren ze een sloper. En dan komt op enig moment die leiding vrij.
Ach Wes, geduld heb ik niet. Maar ook geen tijd. Dus het resultaat blijft hetzelfde ;-)
Ik zit er overigens serieus over te denken om 2 dagen een brug te reserveren en dan die leiding én de turbo te doen. Volgens mij wordt die leiding dan ook bereikbaarder.
"Zeg maar een win-win situatie" :)
Ja slim! Meteen andere zaken aanpakken waar je anders moeilijk bijkomt!
Die turbo kom je niet moeilijk bij hoor. Maar die zit in de weg voor die leiding :mrgreen:
En het wordt toch wel 'ns tijd dat de drukverhoger vervangen wordt, de andere ligt al maanden in de box.
Helemaal mee eens Wim.
Is je turbo ook aan vervanging toe dan, Wim? Is die lek of heeft ie een probleem met de klep? Ben gewoon benieuwd. Of noem het nieuwsgierig, da's eigenlijk dichter bij de waarheid :D
Curiosity kills the cat :mrgreen:
Het uitlaatspruitstuk is van voor naar achter gescheurd. En de turbo staat in spaarstand. Dat eerste is uitermate vervelend want het is APK-afkeur. Maar is vorig jaar provisorisch dichtgeplakt en dat houdt langer dan gehoopt.
Het tweede is wel fijn met de huidige brandstofprijzen. Maar effe inhalen, of in het buitenland vlot een helling op is er niet bij.
:shock: Gescheurd uitlaatspruitstuk?
Whow Wim! Dat moet je dan toch ook vernieuwen? Is dat een duur geintje???
Ik bedoel met uitlaatspruitstuk dat deel van de uitlaat waar de turbo op zit. Omdat ik er geen betere naam voor weet. Dus het deel tussen het echte spruitstuk en de kat. Duur? Zal wel. Ik heb voor de turbo + uitlaatgedeelte €150,- moeten lappen, moest het er wel zelf uithalen. Was zeer leerzaam!
Volgens mij is dat een goede prijs tho.
De wet van Wim: Alles wat minder dan de helft is van wat Bart Ebben rekent is een goede prijs. :mrgreen:
Hehheh. Het wordt tijd voor een soort Huub in 't Zand, maar dan voor XM-rijders.
Even voor Benny en mij, wat is "tho"? :roll:
Pagina's