Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Klopt in principe wel, de hoge rijstand is ook bekend als terreinstand. Niet dat een XM iets te zoeken heeft in het terrein, maar heb er toch al zeer regelmatig gebruik van gemaakt. :)
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Ik zal je zeggen: ik heb het getest... Zolang je niet ál te diepe kuilen hebt knal je zonder veel moeite met 80 over de zandpaden, zonder ook maar iets te raken met de buik.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
erikv zegt:
Ik zal je zeggen: ik heb het getest... Zolang je niet ál te diepe kuilen hebt knal je zonder veel moeite met 80 over de zandpaden, zonder ook maar iets te raken met de buik.
:shock: nooit het instructieboekje gelezen dat je stapvoets daarmee moet rijden :flying:
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
hoge rijstand is max 80, hoogste stand is garagestand NIET RIJDEN! Nu moet ik zeggen dat bij mijn huidige XM de hoge rijstand aanvoelt als de garagestand, maar dat komt denk ik doordat er van alles nog aan gedaan moet worden.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Ik kan ook wel melden dat als je iets meer vaart hebt het beter wordt en dat de auto meer geneigd is te veren dan als je langzaam rijdt, is dan erg stuiterig.
De hoge rijstand is bij mij ook nog eens stukken beter nu het veersysteem weer zo goed als helemaal op orde is :) Was daarvoor ook standje plank.
Deze is weer 250 euro in waarde gedaald.
Was hier niet iemand naar wezen kijken?
Ik zie zo'n v6 ook wel zitten en het is niet zo heel ver uit de buurt.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Ik heb net even terug gelezen en hij heeft er zelfs al in proef gereden.
@Detlef:Weet je nog hoe het interieur eruit zag?
En die distr riem, daar was niets over te vinden?
Ik heb begrepen dat het thuisfront niet zat te springen op nog een auto erbij.
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Nee, maar dan springen ze maar niet!
Ik was al van plan hem toch te kopen maar nu zeker. Vanochtend was 'ie nog 1250...
Distri: Niets bekend dus vervangen (tenzij iemand een truukje weet om de status te bekijken?)
interieur: Prima, alleen rechter en linker display en automaatstand schermpjes erg donker. Wellicht wat lampjes
paar lichte gebruiksbeschadigingen, en bij de trekhaak lijkt geen stekkeraansluiting te zitten. Originele radio met stuurbediening.
Ik dacht al....dat voordeel hebt ook z'n nadeel: volgens de RDW weegt deze xm inmiddels zo'n 1600kg :evil:
Met 3 verschillende rijstanden :wtf: ................
http://link.marktplaats.nl/564196631
Klopt in principe wel, de hoge rijstand is ook bekend als terreinstand. Niet dat een XM iets te zoeken heeft in het terrein, maar heb er toch al zeer regelmatig gebruik van gemaakt. :)
Oooh, zou hij dat bedoelen: ik dacht in de trend van sportief,comfortabel en .......
Staat in de advertentie bij de mededeling van de drie standen ook genoemd: terrein, normaal en sport.
hoogste stand is in feite niet om te rijden :wink:
Niet de hoogste stand, de tussenstand. Staat in advertenties ook als terreinstand. Daarom zeg ik ook: de hoge RIJ-stand.
In promo filmpje van citroen (serie I V6) wordt de verhoogde stand gebruikt om er off-road keihard mee door een woestijn te knallen... :wtf:
Volgens mij is het alleen maar om rustig over oneffenheden te rijden
______________
L' éminence grise
Ik zal je zeggen: ik heb het getest... Zolang je niet ál te diepe kuilen hebt knal je zonder veel moeite met 80 over de zandpaden, zonder ook maar iets te raken met de buik.
:shock: nooit het instructieboekje gelezen dat je stapvoets daarmee moet rijden :flying:
Dat stond er bij mij over de allerhoogste stand..stapvoets, liefst zelfs niet .
hoge rijstand is max 80, hoogste stand is garagestand NIET RIJDEN! Nu moet ik zeggen dat bij mijn huidige XM de hoge rijstand aanvoelt als de garagestand, maar dat komt denk ik doordat er van alles nog aan gedaan moet worden.
En een handtekening!!!!
Ik kan ook wel melden dat als je iets meer vaart hebt het beter wordt en dat de auto meer geneigd is te veren dan als je langzaam rijdt, is dan erg stuiterig.
De hoge rijstand is bij mij ook nog eens stukken beter nu het veersysteem weer zo goed als helemaal op orde is :) Was daarvoor ook standje plank.
http://auto.marktplaats.nl/citroen/561195482-citroen-xm-2-0-i-16v-break-1997-blauw.html?return=eJwtjVEOgyAQRO9iop8KqLViTKM9CUEaiSIbwNS26d27pP7svpmdyQpO%2BUdz0nnOaM0Tr4STczeHALwoFgtqy41wS4BViODzbS3%2BkRxmuB1rT7PJ98Gm5UDTclxxDG2kSSNFJ%2BB%2Ba0D0j8mfOYguQTB4GLbdKKdlTB8oWdU2lzaqF6qqvFLaxM5%2BdpYngtTBWbWlrGbkMOhaHz%2ByDGDvSQbWB2kn1TeUNOM96b4%2FGKVGHA%3D%3D&df=1&fta=eNot0c1u5CAMB%2FB3Qdo5Y0j4MJpLe%2B8rjAyYNmpmgiaZNrtV330h7e0nbLD1h9Di14oOxeM%2BXz5oXkVYERSg2OcznPJ63haEMAN6CHnCMG%2F4b6phLbn1hbqhDNeKt8eV71MK845q8Nb4MP%2FFQTsAG%2Bqj9bx%2FYpq2%2B8K3P0ru17CsE6pTrY%2BzPNVl3dKS%2BWxB2qfnvsGAotIrizC1IStqFFM%2BVlPGo1BQlCWv9g4D5A7YnLkhKzYSGvyoU%2FYNFH2RvWS18pkaUmRFQ4Pj4qLpt3xm2eG1UzY2cFYDlAaTkip9BEcyxztExmvdYcjF1KCiKYl34MLZDf1lJpt%2BATD2VdkXd4wYqBTua7AjnfWBocg%2BNDpHw9hPbLQ%2FpdFChB9I3XtIlhFsP1FWJXd8WAtoWyrl9TLz7XV768HJVmhhXWm%2F9CxbfBl1jxAFfYrw8ssPEQglfn1%2F%2FweFNZyd&fta_ind=7&fs=1
Het zusje van mijn RG-FL-01...
Luceo non uro....
:buig: Geestig
http://auto.marktplaats.nl/citroen/564816179-citroen-xm-2-9-v6-break-2000-grijs.html?return=eJwtjVEOgyAQRO9iop8KqLViTKM9CUEaiSIbwNS26d27pP7svpmdyQpO%2BUdz0nnOaM0Tr4STczeHALwoFgtqy41wS4BViODzbS3%2BkRxmuB1rT7PJ98Gm5UDTclxxDG2kSSNFJ%2BB%2Ba0D0j8mfOYguQTB4GLbdKKdlTB8oWdU2lzaqF6qqvFLaxM5%2BdpYngtTBWbWlrGbkMOhaHz%2ByDGDvSQbWB2kn1TeUNOM96b4%2FGKVGHA%3D%3D&df=1&fta=eNot0c1u5CAMB%2FB3Qdo5Y0j4MJpLe%2B8rjAyYNmpmgiaZNrtV330h7e0nbLD1h9Di14oOxeM%2BXz5oXkVYERSg2OcznPJ63haEMAN6CHnCMG%2F4b6phLbn1hbqhDNeKt8eV71MK845q8Nb4MP%2FFQTsAG%2Bqj9bx%2FYpq2%2B8K3P0ru17CsE6pTrY%2BzPNVl3dKS%2BWxB2qfnvsGAotIrizC1IStqFFM%2BVlPGo1BQlCWv9g4D5A7YnLkhKzYSGvyoU%2FYNFH2RvWS18pkaUmRFQ4Pj4qLpt3xm2eG1UzY2cFYDlAaTkip9BEcyxztExmvdYcjF1KCiKYl34MLZDf1lJpt%2BATD2VdkXd4wYqBTua7AjnfWBocg%2BNDpHw9hPbLQ%2FpdFChB9I3XtIlhFsP1FWJXd8WAtoWyrl9TLz7XV768HJVmhhXWm%2F9CxbfBl1jxAFfYrw8ssPEQglfn1%2F%2FweFNZyd&fta_ind=15&fs=1
Zéér fraaie break, eigenaar is bij mij bekend, overigens wel stevigst aan de prijs, maar fraaie wagen.
Luceo non uro....
idd redelijk geprijst en zonde dat er geen leer in zit 8)
Dan is hier de oplossing :lol:
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/324245067.htm
Mooi setje type II voor weinig, kan je meteen een lekker stukkie rijden : retourtje Lille.
dit betreft een berline geen break :mrgreen:
dit betreft een berline geen break :mrgreen: breakleer is een stuk moeilijker te vinden aangezien het veel minder verkocht is :wink:
oja, ff niet opgelet, tóch mooi setje...doe je toch alleen de voorstoelen... :lolno:
Berline past met een hele kleine aanpassing zo in een break hoor :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Jup. Daar weet ome Wes alles van.
misschien maar snel even halen deze break. Sta op het punt de boel voor een paar weekjes vakantie in te pakken in een berline....
http://auto.marktplaats.nl/citroen/563428569-citroen-xm-2-9-v6-24-vaut-1998-zwart.html
Deze is weer 250 euro in waarde gedaald.
Was hier niet iemand naar wezen kijken?
Ik zie zo'n v6 ook wel zitten en het is niet zo heel ver uit de buurt.
Peter.
Hier had Detlev een oogje op...
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Ik heb net even terug gelezen en hij heeft er zelfs al in proef gereden.
@Detlef:Weet je nog hoe het interieur eruit zag?
En die distr riem, daar was niets over te vinden?
Ik heb begrepen dat het thuisfront niet zat te springen op nog een auto erbij.
Peter.
Nee, maar dan springen ze maar niet!
Ik was al van plan hem toch te kopen maar nu zeker. Vanochtend was 'ie nog 1250...
Distri: Niets bekend dus vervangen (tenzij iemand een truukje weet om de status te bekijken?)
interieur: Prima, alleen rechter en linker display en automaatstand schermpjes erg donker. Wellicht wat lampjes
paar lichte gebruiksbeschadigingen, en bij de trekhaak lijkt geen stekkeraansluiting te zitten. Originele radio met stuurbediening.
Ik ga maandagochtend toch maar bellen ;)
En een handtekening!!!!
Dat is spelen met je vuur of anders gezegt het truukje is je D riem (laten) vervangen.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Pagina's