Raar iid dat kenteken. Kan dat zijn omdat ze geschorst is?? Of krijg je dan toch een rdw melding?
Is toch wel een mooie auto om te zien, je leer er in en vlammen maar. De techniek is voor jouw een eitje Wes!
Ik heb alleen al voor die velgen 200 over, bij wijze van spreken! :lol:
Bij schorsing kun je de gegevens zo zien, check het maar met mijn gegevens GT-JZ-80 :wink: .
Deel 1B heeft vertraging opgelopen, vorige week had ik het al moeten binnenkrijgen maar het wordt donderdag of vrijdag....dat zou net op tijd zijn :roll: .
Ik hoop wel dat je m naar vdL kan meenemen hoor JP!
Wes, ik zou gewoon bellen en vragen wat er met die XM aan de hand is. Ze hebben m voor vakantie gebruikt...misschien hebben ze m wel uitgevoerd met het idee m in het buitenland te verkopen en is dat niet gelukt :roll: Dan moet ie weer ingevoerd worden, vandaar de prijs!!!
Het kenteken blijft dan overigens weer hetzelfde!
Ik heb "Breaky" vanochtend bij Gert neergezet,
Zij gaan het volgende voor mij doen:
Apk
Lekzakken vervangen en veercylinders nakijken
Busjes van de hoogteregelaar v/a vervangen
Type2 draagarmen (voor) met nieuw rubber plaatsen
Versnellingsbak olie verversen
En wat ze nog meer tegen komen.
Ik is benieuwd en ja ik zou dit ook allemaal zelf kunnen doen, maar ik heb gewoon geen zin om aan mijn eigen xm te werken. ;-)
Toch leuk te lezen (en ook te horen) dat je haar niet wegdoet.
Nee ze gaat echt niet weg, ben inmiddels
erg gehecht geraakt aan mijn "breaky", als ik haar
weg zou doen krijg ik spijt en die fout heb ik al eens gemaakt.
"Breaky" staat nog steeds bij gert en is hopelijk morgen of overmorgen klaar.
Ze heeft dan een nieuwe apk en type2 draagarmen voor met nieuwe rubbers, ook een nieuw stuurhuis harmonikarubber en de busjes van de hoogteregelaars zijn vernieuwd en wat ze nog meer tegen zijn gekomen zijn, wat ik nog niet weet.
Daarna ergens volgende week gaan we aan de motor beginnen, nieuwe klepseals en koppakking + kleppenstellen, db riem + waterpomp en spanrolen nog wat klein grut.
En Van der Laan is serieus. Dat heb ik met mijn leiding ook gezien.
Heb op het cifo ook al een bod gehad op een setje, maar die moeten nog gedemonteerd worden.
Maar volgende week zijn wij toch bij Van Der Laan, kan ik het hem meteen even vragen. :wink:
Toch wel fijn zo'n rustdag. :lol:
Of zal ik voor deze gaan!? http://www.autotrader.nl/auto/kopen/2D4QB/algemeen.htm
Het is een mooie XM en dito uitvoering, maar die kmstand :( .
Daar lig ik echt niet wakker van hoor, "Break" staat ook op meer dan 3ton.
Alleen dat kenteken schijnt niet te kloppen, krijgen we dat weer!?
pfff...krijg je dat ook nog...
Nou dan niet, gaat "Breaky" toch gewoon nadat ze gerepareerd is weer de baan op.
Serie1 XM Break 8) moeten we ook nog behouden :wink:
Raar iid dat kenteken. Kan dat zijn omdat ze geschorst is?? Of krijg je dan toch een rdw melding?
Is toch wel een mooie auto om te zien, je leer er in en vlammen maar. De techniek is voor jouw een eitje Wes!
Ik heb alleen al voor die velgen 200 over, bij wijze van spreken! :lol:
Bij schorsing kun je de gegevens zo zien, check het maar met mijn gegevens GT-JZ-80 :wink: .
Deel 1B heeft vertraging opgelopen, vorige week had ik het al moeten binnenkrijgen maar het wordt donderdag of vrijdag....dat zou net op tijd zijn :roll: .
Ik hoop wel dat je m naar vdL kan meenemen hoor JP!
Wes, ik zou gewoon bellen en vragen wat er met die XM aan de hand is. Ze hebben m voor vakantie gebruikt...misschien hebben ze m wel uitgevoerd met het idee m in het buitenland te verkopen en is dat niet gelukt :roll: Dan moet ie weer ingevoerd worden, vandaar de prijs!!!
Het kenteken blijft dan overigens weer hetzelfde!
Ik denk wel dat het vrijdag gaat goedkomen Mike :wink: .
Ben ik blij dat ik een week te vroeg mijn deel 1B heb opgevraagd c.q. schorsing heb opgeheven.
Nee het gaat haar niet worden......
Ik heb "Breaky" vanochtend bij Gert neergezet,
Zij gaan het volgende voor mij doen:
Apk
Lekzakken vervangen en veercylinders nakijken
Busjes van de hoogteregelaar v/a vervangen
Type2 draagarmen (voor) met nieuw rubber plaatsen
Versnellingsbak olie verversen
En wat ze nog meer tegen komen.
Ik is benieuwd en ja ik zou dit ook allemaal zelf kunnen doen, maar ik heb gewoon geen zin om aan mijn eigen xm te werken. ;-)
succes met het vermissen, en dat ze maar snel weer in running order is :wink:
Ik hou u op de hoogte. :wink:
Dat zijn nog redelijk flinke punten om aan te laten pakken :wink: , maar heel goed dat je haar vertroetelt :lol: .
Waarom worden er type2 draagarmen gemonteerd met nieuwe rubbers?
Toch leuk te lezen (en ook te horen) dat je haar niet wegdoet.
Omdat ik een type2 stakker vind sturen
en ik benieuwd ben of dat bij een type1 ook
zo strak zal zijn, Roest vond het ook wel een
interesssant idee.
Nee ze gaat echt niet weg, ben inmiddels
erg gehecht geraakt aan mijn "breaky", als ik haar
weg zou doen krijg ik spijt en die fout heb ik al eens gemaakt.
Zeker leuk om te horen dat je haar neit weg wilt doen :D .
Ben ook benieuwd of jouw XM zo strak gaat sturen als een serie2 :wink: , was mij nog niet opgevallen eigenlijk.
18inch en 225 eronder helpt ook behoorlijk kan ik uit eigen ervaring hier meedelen :lol: :lol:
Nee hoor, geintje, je laat de punten die van een doorsnee XM een goede XM maken aanpakken, waarvoor hulde!
18inch en 225 eronder, dat zal bij mij nooit gebeuren. :wink:
Even een kleine update,
"Breaky" staat nog steeds bij gert en is hopelijk morgen of overmorgen klaar.
Ze heeft dan een nieuwe apk en type2 draagarmen voor met nieuwe rubbers, ook een nieuw stuurhuis harmonikarubber en de busjes van de hoogteregelaars zijn vernieuwd en wat ze nog meer tegen zijn gekomen zijn, wat ik nog niet weet.
Daarna ergens volgende week gaan we aan de motor beginnen, nieuwe klepseals en koppakking + kleppenstellen, db riem + waterpomp en spanrolen nog wat klein grut.
Ik is heel benieuwd........
Klinkt duur :roll:
Ja dat zal ook zo zijn, de rest doe ik zelf. :wink:
Krijgen we vandaag een update Wes?
Yep, alleen zal dat vanmiddag worden. :wink:
Pagina's