hoe "oud en goor" er is speciale reinigings vloeistof voor dit soort filters.
Je kunt bij de meeste onderdelenboeren een Ken N kit onderhoudskit kopen.
Vanmiddag even een eindje wezen sturen, naar Deventer wel te verstaan. Ergens in het centrum stilstaand voor een verkeerslicht begon de motor heel onregelmatig te lopen, geen idee wat er loos was maar veel tijd had ik ook niet want het licht ging op groen, beetje 'melken' met het gas, ze kwam niet echt lekker van d'r plaats en plots schoot ze vooruit liep weer als een zonnetje en verder geen kik meer gegeven.
Zou dit een éénmalig iets zijn of een voorbode op erger :?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ik hoop het voor Mark dat die benzinefilter al eens vervangen is en ook door Mark zelf.
Bij mijn XM was die ook nog nooit vervangen en die zat enorm verstopt, toen ik de slang los had spoot de benzine in het rond :shock: . Ben blij dat mijn benzinepomp het niet had begeven :roll: .
Mijn motor was heel zuinig :mrgreen: maar was ook niet vooruit te branden :evil: .
Met de nieuwe filter was die al een heel stuk sneller geworden :wink: .
Ben benieuwd wat het probleem nou is bij Mark, de rotor-verdeler is een kandidaat maar in dat geval doet de motor niks meer.
Nou vandaag, Vreden-Lichtenvoorde, Lichtenvoorde-Borculo, Borculo- Winterswijk, Winterswijk-Lichtenvoorde en uiteindelijk weer naar Vreden gereden. Alles zoals het hoort, no hik-ups no nothing.
In Borculo nog even langs Dibert gereden, hij tipte ook rotor/verdelerkap. Ik wacht mooi af tot ze het nog een keertje doet. En dan gaan we eerst even langs de dealert om haar aan de lexia te hangen of kan ik dat benzine filter zo ergens zien zitten/controleren?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Gisteren gereinigd volgens voorschrift en te drogen gelegd.
Vanavond na het werk ff ingespoten met de olie,
30 min in laten trekken maar het filter blijft akelig grijs......
Ik zie iig geen echte verbetering/verandering......
De kleur op de K&N site lijkt veel rooier.
Wat zal ik doen?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
hoe "oud en goor" er is speciale reinigings vloeistof voor dit soort filters.
Je kunt bij de meeste onderdelenboeren een Ken N kit onderhoudskit kopen.
:wink:
:idea:
:shock: In welke la ligt die? :lol: :lol: :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Mark, koop die K&N onderhoudspakket en maak die oude K&N inlegfilter schoon :wink: .
Ja Mark, doe dat nou!!! :evil: :mrgreen: :mrgreen:
Was weer een goed idee van mij, hè Mark!!!
Wat een deuk heb je trouwens rechts achter joh, hoe komt dat???
Pakketje gehaald :wink:
:shock: Deuk? weluke deuk?
edit:
Viel Spaß Mike du wirst es brauchen
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
in de mijne.
maar nu in t filter huis ej?!
:wink:
Voor de geintreseerden ik heb deze ´testkit´ van Dodo juice bestelt.
http://carclean.nl/product/Dodo_Juice/Soft_Four_panel_pot_kit__101048.aspx
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Hebben ze ook allemaal een ander geurtje?
Ja :lol: :lol: :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
:shock:
Lekker joh! :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Doe ff normaal man, dat is toch chemische troep, daar ga je toch niet met je heuf boven hangen!?
Vanmiddag even een eindje wezen sturen, naar Deventer wel te verstaan. Ergens in het centrum stilstaand voor een verkeerslicht begon de motor heel onregelmatig te lopen, geen idee wat er loos was maar veel tijd had ik ook niet want het licht ging op groen, beetje 'melken' met het gas, ze kwam niet echt lekker van d'r plaats en plots schoot ze vooruit liep weer als een zonnetje en verder geen kik meer gegeven.
Zou dit een éénmalig iets zijn of een voorbode op erger :?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Benzine filter al eens vervangen? En kijk je rotor/ verdeelkap even na.
Gezien de plaats van het filter weet ik zeker dat die nooit vervangen is.
Jawel joh, dat heeft Mark toch allang gedaan, toch??
Ik hoop het voor Mark dat die benzinefilter al eens vervangen is en ook door Mark zelf.
Bij mijn XM was die ook nog nooit vervangen en die zat enorm verstopt, toen ik de slang los had spoot de benzine in het rond :shock: . Ben blij dat mijn benzinepomp het niet had begeven :roll: .
Mijn motor was heel zuinig :mrgreen: maar was ook niet vooruit te branden :evil: .
Met de nieuwe filter was die al een heel stuk sneller geworden :wink: .
Ben benieuwd wat het probleem nou is bij Mark, de rotor-verdeler is een kandidaat maar in dat geval doet de motor niks meer.
Heb je dat dan niet gezien tijdens de schouw in Lyon en waarom kom je daar nu pas mee?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Nou vandaag, Vreden-Lichtenvoorde, Lichtenvoorde-Borculo, Borculo- Winterswijk, Winterswijk-Lichtenvoorde en uiteindelijk weer naar Vreden gereden. Alles zoals het hoort, no hik-ups no nothing.
In Borculo nog even langs Dibert gereden, hij tipte ook rotor/verdelerkap. Ik wacht mooi af tot ze het nog een keertje doet. En dan gaan we eerst even langs de dealert om haar aan de lexia te hangen of kan ik dat benzine filter zo ergens zien zitten/controleren?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Daar voor zult ge onder de XM moeten zijn, hij zit ter hoogte van de rechter draag arm achter, boven het subframe, vlesch klusje dus.
Ach, is best te doen. Je moet even je middendemper weghalen.
Vuistregel: zitten er van die fabrieksklemmen op -> filter nooit vervangen. :mrgreen:
Ik dacht me toch echt te herinneren dat jij er van voor naar achter onderdoor kroop. Ik zal het me wel verbeeld hebben :lol: :lol: :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ik heb er wel onder gelegen maar om dat goed te checken moet ze toch echt even op de brug of pootjes.
K&N Filter.
Gisteren gereinigd volgens voorschrift en te drogen gelegd.
Vanavond na het werk ff ingespoten met de olie,
30 min in laten trekken maar het filter blijft akelig grijs......
Ik zie iig geen echte verbetering/verandering......
De kleur op de K&N site lijkt veel rooier.
Wat zal ik doen?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
maak er een foto van :wink: en laat het ons zien.
Nog grijzer dan deze op de link................
http://www.groeneveldautos.nl/Foto_Album/slides/K&N%20luchtfilter%20206.jpg
I.p.v. zo;
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Als het katoen nog heel is, dan kun je het best erin doen :wink: .
Echt zo rood zoals je ze op het plaatje ziet krijg je ze nooit meer.
Dat had ik ook bij m'n BX.
Alleen als je heel goed keek, kon je er na het oliën een rode gloed in zien.
Pagina's