20 maart 2010 Citroën-Forum meeting in Hedel

162 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Citrophile
afbeelding van Citrophile

Volgens mij vind Roy alles duur :roll: .

De staat van de grijze 24v waarmee je hebt gereden is mij onbekend, maar specifieke onderdeelprijzen zijn erg duur. Daarbij staat een onvergelijkbare rijsensatie tegenover :wink: .

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

Citrophile zegt:

Volgens mij vind Roy alles duur :roll: .

De staat van de grijze 24v waarmee je hebt gereden is mij onbekend, maar specifieke onderdeelprijzen zijn erg duur. Daarbij staat een onvergelijkbare rijsensatie tegenover :wink: .

'

Die grijze wordt ook gesloopt, bleek een lek stuurhuis te hebben :roll:
Mijn Dashboard kastje en Bitron modules komen van die 24V :roll:

Citrophile
afbeelding van Citrophile

Het is niet anders :( .

De voorgaande eigenaar uit Tilburg (niet Hielke dus) zou dit niet graag willen horen :roll: .

www.citrofiel.tk
afbeelding van www.citrofiel.tk

Hoi!

Ik vond het ook geslaagde meet. Lekker grote en gevarieerde opkomst.
Wij zijn met enkelen nog traditiegetrouw gaan eten daarna.

Toen nog even door naar Rdam en daarna weer rond 0.00 naar huis.

Hans

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Gezellige meeting, goed bezocht en ik vond errug geslaagt.
Ik was om 01.30 thuis, omdat we nadien nog hebben zitten eten bij een wok restaurant, m'n lachspierendoen er nog zeer van. Vervolgen weg te zien komen uit Hedel, stuurt Tomtom me de verkeerde kant, wat ik in eerste instantie niet doorhad. Eindje verder een weg met een geslotenverklaring, ik denk oké dit gaat hier niet verder dus ik rij die weg een heeeeeeeel klein eindje in om te kunnen keren, sta ik de andere kant op......... politie...... 2 man sterk eruit, waar of ik mee bezig was? Ja agent ik ben hier totaal niet bekend en tomtom stuurde me deze kant op, nou dus ik ben de gesloten verkalring een klein stukje ingereden en daar gaan keren dat zag u toch?..... 'mmmmmh gesloten verklaring' bromt de een, de ander 'hebt u gedronken?' Ik, tegen de eerste 'ja het leek me veiliger daar te keren' en tegen de ander 'ja ik heb gedronken ik schat in totaal zo'n 1,5 liter vandaag'. De eerste agent 'voor de gelsoten verklaring krijgt u een procecverbaal' tuurlijk dacht ik, de tweede agent 'dan gaan we even een blaasproefje doen' ik zei 'natuurlijk lijkt me een goed plan' nou om kort te gaan agent 1 had geen bonnenboekje of niks bij zich, en agent 2 was zijn blaastestgeval vergeten :shock: dus dat lieten ze dan maar voor wat het was :roll: ......... ze hebben wel m'n gegevens genoteerd, alhoewel ik niet verwacht dat ik ooit een bekeuring krijg want die kerels kunnen dus echt niet schrijven danwel fatsoenslijk spellen ondanks dat ik ze op nato wijze mijn naam en adres heb gespeld. Kilometertje of 10 voor huis staat er een wezen met een mobieltje of zoiets te zwaaien, ik vol in de ankers. Staat er een meiske met een hevig rokende en stinkende Twingo stil geen verliching, geen alarmlichten niks.
Ik hoi hulp nodig?, zei, ahm ja, eeeh ik weet het niet, ik ze 'misschie lijkt het me beter je hier weg te slepen, je staat hier nogal link' ook zo zonder verlichting enzo........ goed haar maar even 1,5 kilometer op sleeptouw genomen en toen was ze op haar bestemming.

Ik is brak........

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

Tsjesus man, wat een verhaal...

Met wie was je dan nog aan de wok gegaan???

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Lucas, Marco, Sohail, Michiel en Paul en zijn dochter.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

stooftaker
afbeelding van stooftaker

nog net goedemorgen,

Ik vond het ook leuk zei het (te) kort.
Volgende week heb ik geen XM dus kom ik ook niet.....
Ik heb nog wel wat fotootjes, maar die zijn niet wezenlijk anders dan die van Mike.

Enne die dakspoiler, doen! ff zoeken en erop plempen :wink:

www.citrofiel.tk
afbeelding van www.citrofiel.tk

Behoorlijke story Mark.
Moet niet gekker worden zeg haha.

Ik heb ook goed gelachen en gegeten bij de Griek in Vught, maar heb al die andere dingen van politie en meisjes langs de weg overgeslagen.

Hans :arrow:

www.citrofiel.tk
afbeelding van www.citrofiel.tk

Jeroen man, ik heb jou helemaal niet gezien?
Wanneer was jij er dan? Was zowaar een min of meer thuiswedstrijd voor je toch?

Hans :arrow:

eXpelliarMus
afbeelding van eXpelliarMus

Smorgens deze morgen,

Het kan er ook maar eentje overkomen he, als ik er naast had gezeten was alles goed gekomen........................not, hahahahaahahahahah.

Mark jongen je maakt wat mee sinds XM rijdt.IMAGE(http://i36.tinypic.com/90363b.jpg)

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Nou zeg dat wel Wes, maar ik hoop toch niet dat ik bij elke XM meet ook met de politie te maken krijg....... dit is nu al de tweede keer n.l. de vorige bijeenkomst (was dan wel de vergadering van de EVECO) hebben ze me geflitst op de A12.......

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

wimb
afbeelding van wimb

Waanzinnig verhaal Mark. :lol: :lol:
En ondanks dat toch nog een goede daad verricht: de ware XM-rijdersmentaliteit. 8)

eXpelliarMus
afbeelding van eXpelliarMus

Ik rij dan ook altijd met mijn anwb uitrusting rond. 8)

Citrophile
afbeelding van Citrophile

Mark, jij maakt me wat mee na meetings :D .

Gelukkig heb je nog iemand kunnen helpen en is het goed gekomen :wink: .

wimb
afbeelding van wimb

Je bedoelt: startkabels, sleepkabel, reservezekeringen, extra lampen, 5 liter olie, 7 liter koelvloeistof, plaid, handschoenen, vet, ratelset, steeksleutels, schroeverdraaierset, hydraulische krik, multimeter, tie-wraps, 5 mtr 2,5 kwadraat, 2 rollen biscuit, 2 liter water, oplaadbare zaklamp, reserve accu, extra startmotor + benzinepomp.
Dus alleen maar het hoogstnoodzakelijke? :mrgreen:

Citrophile
afbeelding van Citrophile

:lol: :lol: :lol:

eXpelliarMus
afbeelding van eXpelliarMus

wimb zegt:

Je bedoelt: startkabels, sleepkabel, reservezekeringen, extra lampen, 5 liter olie, 7 liter koelvloeistof, plaid, handschoenen, vet, ratelset, steeksleutels, schroeverdraaierset, hydraulische krik, multimeter, tie-wraps, 5 mtr 2,5 kwadraat, 2 rollen biscuit, 2 liter water, oplaadbare zaklamp, reserve accu, extra startmotor + benzinepomp.
Dus alleen maar het hoogstnoodzakelijke? :mrgreen:

En nog veul meer, pootjes, lhm, momentsleutel, matje, looplamp, en wat we allemaal nog vergeten zijn.

www.citrofiel.tk
afbeelding van www.citrofiel.tk

Heb je ook een telefoonnummer? Is altijd handig als ik weer eens stil sta haha.

Gisteren in de eerste straat na de meet viel mijn pookstangetje er weer even af haha. maar goed, dat is a la minute natuurlijke er weer op te drukken. Beetje uitgelubberd inmiddels. Moet nodig keertje vervangen...

Hans

stooftaker
afbeelding van stooftaker

www.citrofiel.tk zegt:

Jeroen man, ik heb jou helemaal niet gezien?
Wanneer was jij er dan? Was zowaar een min of meer thuiswedstrijd voor je toch?

Hans :arrow:

nope jou ook niet gezien, niet zo verwonderlijk dat je mij niet hebt gezien dus. Immers, als ik jou niet kan zien kun je mij ook niet zien.....
Was er tussen 9:55 en 11:30 daarna gauw terug naar huis voor de verjqaardag van de oudste dochter :wink:

www.citrofiel.tk
afbeelding van www.citrofiel.tk

Haha, nu snap ik het... :shock:

Magoeh, verjaardag oudste dochter is wel een goed excuus, volgende keer dan maar weer ej!

Hans

example
afbeelding van example

Was een leuk dagje en ook een goede afleiding ;-)
Was ook erg charmant om koffie geschonken te krijgen door een banneling ;-)

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

He Jeroen, ondanks dat fotootjes het zelfde zijn wil ik ze toch wel zien hoor! Gewoon posten!!

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

ExaMple zegt:

Was een leuk dagje en ook een goede afleiding ;-)
Was ook erg charmant om koffie geschonken te krijgen door een banneling ;-)

IMAGE(http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/bouncebig.gif)

Citrophile
afbeelding van Citrophile

Misschien deed de banneling dat om diverse moderators van CiFo te zieken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

ExaMple zegt:

Was een leuk dagje en ook een goede afleiding ;-)
Was ook erg charmant om koffie geschonken te krijgen door een banneling ;-)

IMAGE(http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/carto1710.gif)

:mrgreen:

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Citrophile zegt:

Misschien deed de banneling dat om diverse moderators van CiFo te zieken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Als mijn vrienden vragen of ik ze wil helpen omdat iemand onverhoopt heeft moeten afzeggen dan help ik :!:

Kunnen we nou weer verder? mooi, fijn, dank u :)

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Citrophile
afbeelding van Citrophile

Het was maar een geintje Mark :wink: .

Je hebt ons goed geholpen met de diverse koffie, frisdranken en de broodjes :wink: .

eXpelliarMus
afbeelding van eXpelliarMus

Nee!! Daar stoppen we dus gewoon mee, daar is al genoeg gezeik om geweest.

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

Ok Wes okee...shhhhhhh

Pagina's