CitroMobile 2010

87 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Citroën-das-pas-fën
afbeelding van Citroën-das-pas-fën

vertvéga zegt:

Let even op met het bezoeken van dit soort festijnen Sarinora!
Ik ging er in 2005 of 2006 nietsvermoedend heen en kwam met een ernstige besmetting terug.
Heb enkele pogingen ondernomen om er vanaf te komen, maar momenteel onderga ik vrijwel een soort van methadonbehandelingen - not the best there is but it gets me there...

En 1 van die methadonbehandelingen bestond uit het kopen van een XM teneinde je verslaving te onderhouden & te voeden?
Way to go Vertvéga! :wink: :wink:

Gelukkig is Benny al reddeloos verloren: hij ging meteen voor the top of the line :D Geen verdere besmetting mogelijk zou ik zeggen.

  XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
wimb
afbeelding van wimb

Maar wel een toffe file: Vergelijk het met een kind in een snoepwinkel. Of een jongeman in een meisjesinternaat. Of een citrofiel op een citromobile. :lol: :lol:

Citrophile
afbeelding van Citrophile

wimb zegt:

Maar wel een toffe file: Vergelijk het met een kind in een snoepwinkel. Of een jongeman in een meisjesinternaat. Of een citrofiel op een citromobile. :lol: :lol:

Ik kan het niet beter verwoorden :mrgreen: :lol: :lol:

stooftaker
afbeelding van stooftaker

moi non plus :wink:
mooiste file van 't jaar vanaf bovenaan afslag A 27 (?) richting veemarkt

vertvéga
afbeelding van vertvéga

Citroën-das-pas-fën zegt:

En 1 van die methadonbehandelingen bestond uit het kopen van een XM teneinde je verslaving te onderhouden & te voeden?
Way to go Vertvéga! :wink: :wink:

Juist :lol:

eXpelliarMus
afbeelding van eXpelliarMus

Even wat geschoond, graag on topic blijven. :wink:

wimb
afbeelding van wimb

Zo, ik geef maar als eerste de aftrap voor de nabeschouwing. ;-)
Een hele leuke dag. Veel bekenden gezien, leuke gesprekken. En Henk en ik hebben zowaar nog 3 nieuwe leden binnengesleept (eigenlijk 5, maar soit). De leukste vind ik een Nederlander die in Luxemburg woont. :!:

Verder wil ik alvast een oudgediende hier op het forum verwelkomen: Gompy. Kom maar op met je verhalen en foto's van La Dame Blanche. 8)

Mike wil ik bedanken voor z'n gloedvolle betoog aan aspirant-leden waarom de club en het forum zo fantastisch zijn. Met zulke verhalen krijgen we elke IksEm-rijder over de streep. :D

Wat heb ik gescoord? Mwoah, 5 liter LHM. Een sticker 'Citroën prefere Total' (dat hoort bij de show ;-) ), een paar boeken en wat klein grut. En niet te vergeten: de clubkentekenplaathouders!

Citroën-das-pas-fën
afbeelding van Citroën-das-pas-fën

Ikzelf heb weer een erg leuke dag gehad. Ik heb mijn vader (net als vorig jaar) meegesleept aangezien hij verantwoordelijk is voor mijn besmetting met het CitroVirus :wink:
Ik was al zeker halverwege de hal, en had nog maar zeer weinig gevonden wat op het wensenlijstje stond. Ik begon het somber in te zien. Maar toen belde xmbreak dat hij was gearriveerd, en dat hij enkele van de door mij gevraagde spulletjes bij zich had. We hebben ergens afgesproken, en hij had mooie spullen bij zich voor een goede prijs. Hans, bedankt nog! :wink: 8)

En vanaf toen ging het snel... ben nog enkele stands tegengekomen daarna waar wat XM spulletjes lagen, en heb op die manier vrijwel mijn hele wensenlijstje op kunnen snorren! Dat had ik echt niet verwacht, want de XM is eigenlijk te jong om veel onderdelen ervan te vinden op zo'n beurs. Bovendien had ik erg veel typische, kleine mierencopulerige onderdelen op mijn verlanglijstje staan :D

Ik ben erg tevreden over mijn oogst dus. Meer over welke onderdelen ik gescoord heb, en het monteren daarvan, binnenkort te verwachten in mijn topic in het "jouw XM" subforum.

  XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

Was ik even vergeten dat er al een apart Citromobiel topic is :oops: zit ik mijn hele verhaal in de kroeg te psoten dus bij deze '''kopieer modus aan" :

""Het was een drukke CM volgens mij. Kon La Noir Verni ergens kwijt tegen een hek Gvrdr...snap niet waarom de organisatie dat niet beter regelt..ik bedoel..het voorterrein is toch ook een attractie? Nu stonden er allerlei Hyundai's Toy's en weet ik veel niet wat tussen!!!

Wim, Lucas en uiteraard Stoofke gesproken en vervolgens neuzen. Om maar meteen, na de parkeer-conclusie, te melden dat er voor XM bar weinig is! Pijnlijk wordt duidelijk dat de club ook aan een magazijn moet...
Nu is er nog veel te krijgen nl. Maar ik weet dat het niet eenvoudig is.

Verder nieuwe stootroset voor la DSjes bumper gescoord. Paar stukjes gereedschap. Een folder van serie1 modeljaar 1993 voor maar liefst EEN euro! En als toetje op de kers: Het solido XM model 1/18 !! Tadaaa, roffllllll

Buiten nog zitten wegdromen bij een Brune Maya CX Turbo.... wegens omstandigheden te koop voor 12 mille....ik geloof dat ze het nog waard is ook... """"plakmodus aan""

Dank je voor het compliment Wim. Dat aspirant lid deed me een beetje aanmezelf denken maar dan een half jaar geleden :lol: had toen ook aucunne technische kennis en was nog huiverig voor de XM. Nu weet ik al veel meer dankzij club en mensen vh forum! Helaas CDPF, ik heb je niet gezien dus je blijft nog even anoniem voor mij.

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

En de foto's?

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Citroën-das-pas-fën
afbeelding van Citroën-das-pas-fën

Ja Mike en Wim, heel jammer dat ik jullie niet ontmoet heb. Ben uiteraard wel bij de clubstand geweest, maar dat was helaas de minst leuke ervaring van de hele beurs :( Ik had echt gehoopt jullie, en andere bekenden hier, te ontmoeten.

  XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
wimb
afbeelding van wimb

Dan ben je 's middags langs geweest. Tja....
Als je morgen gaat kun je JP en Wes ontmoeten. ;-)

Oh ja, for the record: ik had vandaag m'n fototoestel mee, de batterijen zijn vol, dus ben ik glad vergeten te fotograferen. :oops:

eXpelliarMus
afbeelding van eXpelliarMus

Zo gaat dat nou altijd Wim. hahahahahahaha......

Hopelijk zie ik nog een paar van jullie bij de stand?

wimb
afbeelding van wimb

Ik wil wel, maar moeders heeft andere plannen. En die meent dat ik daar bij zou moeten zijn. :? Dus kweenognie.

eXpelliarMus
afbeelding van eXpelliarMus

Maakt nie uit jò, als het goed is zie ik je deze week nog ergens toch!?

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

Ik heb eigenlijk geen foto's van CM zelf... :oops: Camera in XM laten liggen met het idee, die pak ik later wel. Alleen de stortbuien hielden me binnen. Dan maar een paar pix's van onderwege...

Een aanstormende Tissier, wel een monumentaal gezicht als zo'n "ding"met 150 je komt inhalen...
IMAGE(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-C7WNU6SO.jpg)
IMAGE(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-787UVQQV.jpg)

Een héééééééle mooie Quinze - Six cabriolet in een natte setting, maar heeft daardoor iets nostalgisch...
IMAGE(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-V46YNZLM.jpg)

En dan als laatste nog de jongens van de 18"club :wink: :
Let op bij de eerste foto hoe de witte lijn op het wegdek reflecteert in voorbumper en onderkant deuren bij beide XM's!!!
IMAGE(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-Q4EHJYFA.jpg)
IMAGE(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7UWMJO4C.jpg)
IMAGE(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8MX7PFGS.jpg)
IMAGE(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4AWP6E4Q.jpg)

wimb
afbeelding van wimb

Mooie pics. 8)
Bij de weg, nu ik die foto's van Jeroen's dame zie: op de beurs lag gisteren een rode (rouge griotte?) dakspoiler met 3de remlicht. Ik dacht bij die Duitse uitdragerij. Dus.....

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

duszzz...die ga jij vandaag nog effe scoren??? :lol: :lol:

Ik heb er al een uit la belgique :wink:

wimb
afbeelding van wimb

Neuh. Voor mij hoeft het niet. Niets voor jou? :lol:

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

La Noir Verni zegt:

Ik heb er al een uit la belgique :wink:

wimb
afbeelding van wimb

Ohw ja. Begijpend lezen is niet m'n sterkste kant, selectief lezen wel. :lol:

stooftaker
afbeelding van stooftaker

was me het dagje wel.
Stond op 10 uur voor de poort zaterdag en kon kiezen waar ik wilde parkeren.
Dus een mooi plekje genomen zodat iedereen die langs het terrein naar de ingang reed erniet omheen kom kijken :lol:
Niks bijzonders gekocht behalve het bord XM parking only :lol:
Verder de nodoge forummers gesproken.
PBO, wim mike, wes, marco hans en nog wat andere bekenden van andere gelegenheden, en ook de CitroSport equipe nog ontmoet en gesproken.
Ik heb er weer van genoten, niet in de minste plaats van de reis terug..
Mijn fotootjes volgens morgen als alles meezit :wink:
Prachtplaten overigens Mike!

wimb
afbeelding van wimb

Ik ben vandaag ook weer geweest, het mocht van moeders. :P Er was wat minder aanloop dan gisteren, maar er waren meer clubbers. En daardoor eigenlijk net zo gezellig als hier op het forum. :lol:
Ook nog 'effe' een nieuwe HD-pomp gescoord, het oude type met 2 aansluitingen. 8)

iksem
afbeelding van iksem

Mooie foto's, staan er goed onder, die '18 8)

Citrophile
afbeelding van Citrophile

Zeker mooie foto`s 8) , ik begin het nu al te herkennen dat ze door Mike genomen zijn :wink:.

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

IMAGE(http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/bow.gif)

Heb inderdaad weinig, voor mij nieuwe, clubleden ontmoet zaterdag. Schiet niet echt op zo natuurlijk. Wie zijn er op 5 juni bij????

PBO
afbeelding van PBO

stooftaker zegt:

Niks bijzonders gekocht behalve het bord XM parking only :lol:

Die heb ik uiteindelijk ook gehaald. Verder nog wat klein grut (o.a. XM-sleutelhanger in type 1-lettertype). Clubstand was toen ik er 's middags langsliep erg rustig.

Tijdens het rondje over het parkeerterrein madam vastgelegd in gezelschap van de opvolger:

IMAGE(http://www.mijnalbum.nl/Foto-RNKXWWGP-D.jpg)

Hier de rest van de plaatjes van zaterdag.

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Leuke dag gehad, ik was er vroeg, rond 09.15, ondanks de afsluiting van de A12 tussen Driebergen en Utrecht ivm met een projectiel uit WOII die ze op zondagmorgen zonodig ff moesten opgraven.

De score, 3 open ringsleutels voor leidingwartels, een kunstof trekveer en 2 XM posters.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Ohja en nog leuker was die stand met allerlei gadets uit vervlogen citroen tijden. Die kerels hadden echt van alles en nog wat en bijna alles in de originele doos maar, op mijn vraag 'hebben jullie ook spatlappen voor de XM' keken ze gedrieen elkaar aan 'ahm ja' zei één van de heren en de 3 gingen aan het zoeken.

Uit alle hoeken en gaten werden kisten en dozen tevoorschijn getoverd en op eens 'tadaaaaa ja we hebben ze!, kijk eens 'originele spatlappen voor de XM' en ik vervolgens 'vinden jullie ook dat ze zo lelijk staan onder een XM' de man of 15 die er inmiddels omheen stonden vlogen hard lachend uitelkaar, toen ben ik maar zachtjesaan verder gelopen, de drie verkoper beduusd achterlatend :mrgreen: :mrgreen:

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

wimb
afbeelding van wimb

:lol: Jij hebt vrienden gemaakt. :lol:

Pagina's