Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

78 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

:lol: Overigens, als men er problemen mee heeft en het liever niet invult; Je kunt ook aanmelden via evenementen@xmclub.nl Of Lucas Unger bellen. Hij maakt de planning in person (Zie nieuwsbrief voor telnr)
Tevens kun je bezwaar maken in de ALV, daar ist-ie-voor!! Niet schromen maar doen!

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

volgens mij was er maar een heel beperkt aantal velden verplicht toch?

gomp
afbeelding van gomp
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

das was idd zo, maar dat IS niet meer zo :mrgreen:

ennuh meneer de organisatort / meubelman... deelt u mij dan maar niet al te vroeg in... iets tussen mij een de wekkert :roll:

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

En wat is je bedoeling te gaan doen dan? want je loopt wel lekker te emmeren over wat je allemaal verplicht in moet vullen (wat niet zo is of was maar laat dat verder maar) maar wat je wilt doen dat vul je dan weer niet in...... Bruggetje nodig? onderdelen?

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Takkie
afbeelding van Takkie
  • 2.0 SX 1995 LPG
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Jezus ja, ik kwam vanuit Mokum naar tegen de Duitsche grens voor de laatste sleutelmeeting. Ik most gewoon om 0930 op de brug staan. Kansloze missie was dat. Om dan te horen dat je een blokwissel in het vooruitzicht hebt... :mrgreen:

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

ehhh, ik kwam van veul verder en was toch ruim op tijd hoor :mrgreen:

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Takkie zegt:

Jezus ja, ik kwam vanuit Mokum naar tegen de Duitsche grens voor de laatste sleutelmeeting. Ik most gewoon om 0930 op de brug staan. Kansloze missie was dat. Om dan te horen dat je een blokwissel in het vooruitzicht hebt... :mrgreen:

Ooh was jij dat :lol: man wat zag jij er uit s'morgens, dat je het nog gevonden hebt :lol:

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

wimb
afbeelding van wimb
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

furriegurrie zegt:

volgens mij was er maar een heel beperkt aantal velden verplicht toch?

Je moet ook alleen invullen dat je niet wilt sleutelen maar wel wilt barbeknoeien. :mrgreen:

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

NOGMAALS !!!:

La Noir Verni zegt:

Overigens, als men er problemen mee heeft en het liever niet invult; Je kunt ook aanmelden via evenementen@xmclub.nl Of Lucas Unger bellen. Hij maakt de planning in person (Zie nieuwsbrief voor telnr)
Tevens kun je bezwaar maken in de ALV, daar ist-ie-voor!! Niet schromen maar doen!

BOVENDIEN IS BELANGRIJK WAT JE WIL GAAN DOEN IVM HET INPLANNEN VAN DE TIJD EN HET BESTELLEN VAN ONDERDELEN!!!

Lucas Unger
afbeelding van Lucas Unger
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Laat ik ook even benadrukken dat ik jullie indeel voor 'de ochtend' of 'de middag en niet op exacte tijdstippen, want dat is geen doen. Er zit altijd wel iets bij iemand tegen dus er is enige flexibiliteit in de planning nodig. Geef dus bij de aanmelding op of je een voorkeur hebt voor de ochtend of de middag. Ik zal daar bij het maken van de planning zo veel mogelijk rekening mee houden.

detlev
afbeelding van detlev
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Ik zou iedereen die hier nu heeft lopen mekkeren lekker om 08:00 inplannen, Lucas. Dan leren ze dat wel af :D

En een handtekening!!!!

Lucas Unger
afbeelding van Lucas Unger
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Detlev, dat zou weinig met gastvrijheid en een zo open mogelijk karakter van de evenementen te maken hebben en lijkt mij dus ook tamelijk ongepast.

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Zie maar voor mijn geknutsel. Ik kan er vroeg zijn en blijf toch tot en met de BBQ....

detlev
afbeelding van detlev
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Lucas, smileys zijn uitgevonden met een reden... En ik vind dat jij heel erg je best doet en dan wel veel gezeur over je heen krijgt.

En een handtekening!!!!

Takkie
afbeelding van Takkie
  • 2.0 SX 1995 LPG
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Hierbij mijn aanmelding voor de sleutelmeeting:

Ik wil graag fuseekogelhoes links vervangen alsmede de rechter stuurhuishoes...
Wat ik daar precies voor nodig heb weet ik niet maar dat weet de heer de Jong wel :mrgreen:
In ieder geval power en extra hulp :lol:

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Heb je je al aangemeld via de pagina van de club bij de evenementen? De eveco zal niet alle topics afstruinen om de werkzaamheden te verzamelen denk ik :wink:

Takkie
afbeelding van Takkie
  • 2.0 SX 1995 LPG
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Ik zag zo gauw niks staan qua formulier :?
Enfin ik gaat er wel achter komen.
O daaaaaaar, daar komp ik nooit meer op de homepage :mrgreen:

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

Takkie jij bent toch Xm clublid? Dan heb je ook een nieuwsbrief ontvangen over de sleutelmeet.
Aanmelden kan ook via evenementen@xmclub.nl !

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

UPDATE !!!

In overleg met het bestuur is deze sleutelmeeting met BBQ ook toegankelijk gesteld voor niet leden!
Er zijn op dit forum genoeg mensen die wél XM rijden maar nog geen lid zijn en die willen we graag de kans geven om eens kennis te komen maken. Je kunt niet zelf komen sleutelen maar het is wel erg leuk om de verschillende werkzaamheden te bekijken en je mag naar hartelust vragen. Ook mag je gezellig meedoen aan de afsluitende BBQ! De eigenbijdrage is dan wel iets hoger.

Je bent als (nog)niet lid welkom vanaf 14.00 uur! Daarvoor is er namelijk een algemene ledenvergadering in geroosterd en die is uiteraard, alleen voor leden.

Meld je aan via evenementen@xmclub.nl Geef je naam en mobiele nummer door én of je mee doet met de BBQ.

FlyByNight
afbeelding van FlyByNight
Re: Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

Oke dan, dat is een leuke handreiking, dat maakt het allemaal weer wat spontaner en wat vrijblijvender,ik heb idd een hoop vragen en zou het fijn vinden als iig iemand even met die Chinese Lexia mijn XM uitleest, zodat ik weet of ik die kan aanschaffen en wat er misschien niet in orde is.
Na 14.00 is ook wat gunstiger voor mij.

Leuk.

De mail is deur al uit!!

ZX1.4i
afbeelding van ZX1.4i
  • C5 Ph2 1.6HDiF Caractère
  • 406 SL 1.8-16V
Re: Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

De kosten voor de BBQ zijn € 12 voor leden, wat kost het voor niet leden en wat is de samenstelling van het menu ?
Dit i.v.m. wat ik mag eten, vegetarisch en kip is ok voor mij.

Zoals het er nu naar uit ziet kan ik er bij zijn, eventueel meehelpen voor het geval iemand een handje hulp wil.

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

Gezellig Sohail! Mail even naar evenementen@xmclub.nl dan kom je uit bij Lucas Unger en die kan je de meerkosten vertellen. En ongetwijfeld ook wat er op het menu staat! :thumbup:

JaapJ
afbeelding van JaapJ
Re: Sleutelmeeting met BBQ en ALV!!! ZATERDAG 21 APRIL

weirdweb zegt:

Een vraagje tussendoor.

Een paar bronnen spreken elkaar tegen over de datum van de sleutelmeeting.

In de Ambiance Extrême staat op blz. 4 dat deze op 28 april valt.
......Op de kalender van de citroen-forum website staat weer 28 april.
WUUUUUUUHEEEEEEEEEEEEELP, wa's nou de goeie?

Zie je wel
Ik snapte er ook al niks van dat ik de 28e in mijn agenda had staan........en dat ik opeens eigenlijk niet meer kon (....op de 21e)
:shock:

Citrophile
afbeelding van Citrophile
Re: Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

Van mijn werk mag ik oliesamples gratis laten testen, dit mag motorolie, bakolie en LHM/hydraurinçage zijn. Zodoende kun je een beeld krijgen van de staat van de motor, bak en hydrauliek.

Aangezien de afgelopen keer in Hedel met de CiFo meeting nauwelijks interesse/mogelijkheid was om samples af te nemen, wil ik wil met deze sleutelmeeting de gelegenheid geven om samples af te nemen. Mijn baas maakt een database aan zodat jullie zelf op kenteken de analyse van jullie XM kunnen controleren op het internet.

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

:thumbup: Leuk! Ben benieuwd wat ze van de olie van LNV maken!

wimb
afbeelding van wimb
Re: Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

Wat ik je de vorige keer vergeten ben te vragen JP; mag het van ieder merk zijn of moet het een Total product zijn waar het sample van wordt genomen?

Citrophile
afbeelding van Citrophile
Re: Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

Het mag van ieder willekeurig merk zijn :wink:

RTH
afbeelding van RTH
Re: Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

Hallo mede clubleden,

Ben ook van de partij en kom nu voor het eerst met mijn eigen XM (Yvette) langs.
Kan ik haar eindelijk eens nader aan jullie voorstellen.

Aan madame hoeft overigens niet te worden gesleuteld; ik kom voor de gezelligheid en natuurlijk de BBQ. :wink: Collega en mede clublid PBO rijdt met mij mee dus afdeling Friesland is de 21 ste vertegenwoordigd!

It'is not a car, it is a Citroën you stupid Woman!

RTH
afbeelding van RTH
Re: Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

Even een vraagje bestemd voor JP,

Ik zag dat je samples van diverse olie nodig hebt. Yvette haar LHM en motorolie zijn net ververst maar de automaatbakolie is al wat ouder. Wellicht is deze meer geschikt voor een sample. Bij deze wil ik graag van deze mogelijkheid gebruik maken om die te laten testen.

It'is not a car, it is a Citroën you stupid Woman!

Citrophile
afbeelding van Citrophile
Re: Sleutelmeet/ALV/BBQ/ 21/4 UPDATE !!

Dat is prima René, ik neem flink wat sampleflesjes mee en jullie geven aan wat jullie getest willen hebben :wink:

Pagina's