Treffen Duitse XM-IG club Vrijdag 18 t/m zondag 20 juni 2010

232 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
eXpelliarMus
afbeelding van eXpelliarMus

Gomp!? Als Mike foto's maakt VAN de colonne staat zijn XM er natuurlijk niet op!! Zo beter!? :wink:

gomp
afbeelding van gomp

jamah, jamah, jewel hoor... als hij heeeeel snel vooruit rijd, snel de camera plaats, metzelf onspanner, dan de afslag terug neemt en weer in de collone rijd, heeft hij de foto en staat hij er zelf ook op :D

maar ja, het zal wel niet gaan omdat die zelfontspanner maar max 30 seconden doet he 8)

:wink:

admin
afbeelding van admin

Waarom een foto? Iedere zichzelf respecterende camera kan tegenwoordig filmpjes maken... Gewoon een half uur van tevoren aanzetten en als iedereen voorbij is terug om de camera op te halen (voor 'ie gejat is natuurlijk)

Citrophile
afbeelding van Citrophile

Een goed vriend (was ook in Heusden aanwezig) en tevens sinds kort xmclub lid :D gaat met mij mee naar deze happening in Straelen :wink:.

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

JP? svp in het lijstje toevoegen.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Citrophile
afbeelding van Citrophile

ok bijgewerkt :wink:

Markv624
afbeelding van Markv624

[quote="La Noir Verni"]Hey Mark! In Eindhoven...adres heb je misschien zelfs nog wel...ik heb van jouw de rode reflectorplaat gekocht, toch?

Mike dat klopt . Adres ben ik denk ik kwijt.

Gaan we in 1 dag ( Zaterdag ) op en neer of blijven we eventueel ook maffen van Zaterdag op Zondag?
Mike verstuur jij nog een mail met adres en tijdschema?

Groet,

Mark

stooftaker
afbeelding van stooftaker

woehoe!
voetbal op tv en ik mag een dagje met de Xm ervandoor! Mooier kan ik me niet wenschen 8)
Ik heb er zin in!

Citrophile
afbeelding van Citrophile

leuk dat je erbij kunt zijn :D

gomp
afbeelding van gomp

zit me net te bedenken dta ik misschien dan lekker doorsteek naar Winterberg. Ff een vriend op zoeken.

Komt helemaal goed dat weekeinde. 8)

eXpelliarMus
afbeelding van eXpelliarMus

Mooi..................Lucas waar gaan we eten??

gomp
afbeelding van gomp

eXpelliarMus zegt:

Mooi..................Lucas waar gaan we eten??

:?: hebben ze daar nog chinese muren dan ?

wimb
afbeelding van wimb

Waar?

Lucas Unger
afbeelding van Lucas Unger

Eten, hmmmmm, ik zal eens kijken, eerst een kopje jasmijnthee erbij, want ik moet nog wat tot rust komen....

gomp
afbeelding van gomp

jezus, jij ook al! :shock:

Lucas Unger
afbeelding van Lucas Unger

Ja gomp, ook ik ben lid van de 'Amicale de Thé au Jasmin'....

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

Jullie krijgen allemaal nog een pb van me!

Eten zal daar wel kunnen denk ik toch. En daarna is 't toch ieders zijns weegs!
:wink:

Lucas Unger
afbeelding van Lucas Unger

Ik ben er zeker dat we in het duitsche wel een prima hap kunnen eten, wat en waar, dat zien we zaterdag wel.

gomp
afbeelding van gomp

Ik zak zaterdag na dat treffen af richting Elkeringhausen-Winterberg en ga dan zondag weer terug zum hause.

Iemand nog zin om ook die kant op te gaan ?

http://www.jaegerhof-winterberg.de/auswahl/web_NL/de.php

gomp
afbeelding van gomp

ff iets anders ...

zaterdag rond half twee...

voetbal?

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni

JA, is al gezegd Chiel. Daarom gaat bv Chrizzie niet mee. Maar als ze tegen Japan net zo spelen als vandaag mis je d'r niks an!

maartenh
afbeelding van maartenh

Ik heb wel zin in een gezellig dagje, maar niet om alleen in een auto daarheen te rijden.

Maar volgens mij mag ik bij Wim instappen, of gaat er nog meer gecarpooled worden vanuit Hilversum?

wimb
afbeelding van wimb

Bijna goed Maarten. ;-) Ik stelde voor om met les amicales de thé au Jasmin te gaan, aka Wes en Lucas. Ik weet niet of zij ook willen carpoolen?

Lucas Unger
afbeelding van Lucas Unger

Ik pool graag car mits er Jasmijnthee wordt geschonken aan boord. Helaas is er een kachelslang van nummer 21 gaan lekken vanavond dus ik moet even zien of dat nog tijdig kan worden hersteld. Ik heb nog ergens een nieuwe kachelslang liggen voor een D12 dus het zou allemaal in orde moeten kunnen komen voor zaterdag.

Lampje_6671
afbeelding van Lampje_6671
  • Citroen XM V6.24 1996 Gris Quartz

Ook ik ga er heen, met tussenstop bij La Noir Verni. Ben ik er alleen nog niet helemaal uit of ik in m'n eentje ga of vraag of Sarinora nog plek heeft. Ik vind rijden op zich niet erg, maar 2,5 uur in een aircoloze XM met een waardeloos autoradio-surrogaat ... :oops: ... en dan nog terug ook ... het houdt me niet tegen hoor. ;)

Groetjes Erik

maartenh
afbeelding van maartenh

Wim en Lucas, het klinkt nu al gezellig 8)

gomp
afbeelding van gomp

doe je het raampje open, geef je af en toe ff wat extra gas en luister je naar de roffel...

is dat niks?

:wink:

Lampje_6671
afbeelding van Lampje_6671
  • Citroen XM V6.24 1996 Gris Quartz

Ja precies, dat had ik al in gedachten, dat luistert ook heerlijk weg echter ga ik dan wel wat wilder met het gaspedaal om. :D

Groetjes Erik

Sarinora
afbeelding van Sarinora
  • Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

Erik, hebt een PB'je!!!

Pagina's