Heb in het jaar 2001 een XM 2.0i comfort gehad en ben lid geweest van de club. In juli heb ik hem weg moeten doen met veel hartzeer ivm kapotte electronica. Toch is mijn hart altijd uit blijven gaan naar deze auto, alleen kan ik er geen betalen ivm het feit dat ik nog steeds student ben... Als er een keer bijeenkomsten hier in de buurt (eindhoven) zijn, dan kom ik graag nog eens aan. Toen waren ene Valentijn, en Rob (werkzaam bij KLM oid) fanatiek lid, hoe is het met jullie? Ik heb toen eens een barbeque in Utrecht bijgewoond, erg leuk!
Hoi Bart, :D
Da's het echte XM-gevoel daar bij jou :roll: . Kop op hoor, je moet maar zo denken: jong geleerd, oud gedaan :lol: . En er is nog meer troost: als jij van 1982 bent, had je op je 19e of zo al een XM :P , dat zal er dan wel eentje uit de beginseries zijn geweest denk ik? Sindsdien zijn ze alleen maar beter geworden, kinderkwalen uitgeziekt en zo :mrgreen: . En met je 24e loop jij toch onderhand wel op je laatste studiebenen :?: . Dus over 'n paar jaartjes zit jij wel weer in een XM hoor ... 8)
XMige groet!
H
Alhoewel een saab 900 (sorry voor het vreemdgaan) goed gevalt, mist het toch het Franse karakter....
Ik ga inderdaad na mijn studie eens kijken wat er nog op mijn pad komt. Ik zoek tegen die tijd i.i.g. geen break.
En ... de xm die ik had was een 2.0i comfort uit 1990. De zd-70-bz. Deze auto is helaas niet meer aanwezig in het RDW-bestand, dus dat betekent dat deze naar de eeuwige LHeMel is...
Groeten,
Bart
Hoi Bart, :lol:
Vreemdgaan hoort er min of meer bij in je studententijd, vind je ook niet :wink: -- was tenminste in 'mijn tijd' wel zo.....
Een Saab rijdt ook ja, maar je mòet je er enigermate benepen in voelen :evil: . Wie een beetje gevoelig is voor comfortabel rijden, zoekt inderdaad een Franse wagen :D , en wie het heel erg heeft, pakt een Hydro-Citro :lol: . Als jij goed en wel afgestudeerd bent, kun je misschien aardig een XM 2e fase verschalken :P , dat is nog heel wat anders dan je 2-liter 8-klepper uit 1990 :roll: . Let wel op: de eerste serie exemplaren van het nieuwe nieuw model 2L/16v hadden een aangeboren kwaal :( : te kleine diameter zuigers :twisted: , waardoor de boel ging klapperen/kantelen :x . Bouwjaren fase 2 t/m 1995 hebben dus per definitie een motorrevisie nodig :shock: , maar of ze die ook altijd gehad hebben ... :evil: ? Ennuh ... een Break is ideaal als je niet meer vreemdgaat :shock: maar wel kindertjes verzamelt .... :twisted:
Groet!
H