Ben je mal!, Wes is veels te wijs met zijn slet. En als ze niet meer lekt, en weer lekker loopt dan weet ik zeker dat hij haar flink blijft berijden :mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Haha idd... soms zou je ze letterlijk de nek om kunnen draaien.
Is gewoon een haat-liefde verhouding met die dames.
Hier hetzelfde gevoel als er iets aan is, maar als ze gewoon d'r werk doet dan waardeer je d'r weer.
Er was/is niets mis met de 56amp accu die uit de XM komt, ik had deze 74amp accu over en is in goede staat, ik had zo iets van dan start ze misschien beter en dat is ook zo, plus dat de cv ook sneller reageert. 8) Ik kan het niet meten want ik heb niet zo'n meet dingens bij de hand, ik heb verders ook geen problemen dan alleen dat de ontsteking ging muiten afgelopen zaterdag en dat blijkt in de stekker te zitten van het bobineblok, ik heb nu uit voorzorg een nieuw bobineblok en een ontstekingsmodule besteld (Zijn 300.000+km'ters oud) plus een nieuwe stekker. (Nu maar hopen dat die stekker nog nieuw te leveren is.)
Klopt, maar weet even niet zo vlug een sloop inde buurt die een 2.0i 8v heeft staan en het maakt mij niet uit of het nou een nieuwe is of een tweedehands. :wink:
En laat 'ie daar nou zaterdag in de buurt zijn. :wink:
Ik heb vandaag je stabi rubbers besteld. Minder goed en goed nieuws: Een break heeft de dikste stabilisatorstang: 25 mm doorsnee. En de rubbers daarvoor zijn NFP. :evil: Wel leverbaar: 23 en 24 mm. Dus de 24 mm besteld. Was ik al van plan en Niels stelde het zelf ook voor. Kost je wel een rib uit je lijf: 6 pleuri's per stuk excl. BTW.
Het scheelt 3 mm op de omtrek dat het rubber niet aansluit. En dat rubber zit verder rondom klem in het aluminium blok. Het lijkt me niet dat kwaad kan. Bovendien kwam al meteen het voorstel om 24 mm toe te passen, het is dus waarschijnlijk al vaker gedaan. :wink:
Non de K wes... en een andere XM geen optie? met wat minder ervaring misschien?
Ben je mal!, Wes is veels te wijs met zijn slet. En als ze niet meer lekt, en weer lekker loopt dan weet ik zeker dat hij haar flink blijft berijden :mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Goed!!
Even een plan voor mij zelf op stellen:
Nieuw bobine blok halen-
Andere stekker halen-
Rubbers reactiestang voor halen- (Wim) (Brug regelen)
Veercylinder rechts achter onderzoeken- (Brug regelen)
En dan beslissen of ze een schop krijgt of niet. :?
Tis net of Breaky eens wat vaker op haar sodemieter moet krijgen...goed warm worden en eens lekker wat snelweg kilometers afleggen. 8)
Wacht maar tot Wes met nieuwe stabilisatorrubbers heeft gereden. Zo ongeveer het goedkoopste onderdeel maar wel met de grootste impact.
Ik rij eigenlijk alleen maar snelweg km'ters Mike, dit is gewoon slijtage kun je niets aan doen, dan die dingen vervangen en/of verbeteren.
Het is net een mens.. ouderdom komt met gebreken.
Klote XM's!! :wink:
Haha idd... soms zou je ze letterlijk de nek om kunnen draaien.
Is gewoon een haat-liefde verhouding met die dames.
Hier hetzelfde gevoel als er iets aan is, maar als ze gewoon d'r werk doet dan waardeer je d'r weer.
Idd, tijd voor een Xsara Break!! :lolno:
Haha..scheelt je ieder geval LHM-lekkages aan de dame :lol:
Maar ook een hoop comfortverlies :wink:
Klopt ben helemaal op de hoogte van het comfort verlies, maar het verlies van auto stress is mij ook wat waard. :wink:
Neem een Kever: doen het altijd, simpel om aan te sleutelen, plenty onderdelen, geen LHM-gezeur en wegenbelastingvrij. :lol:
Dan nog liever een 404. :mrgreen:
Of een Fünfer Touring..of een EightFivty R..of een... :lol:
Ze zouden beide zomaar voor de deur kunnen staan, allebei toppers!! 8)
Bas van Putten (van Autoweek) heeft volgens mij een 850 R te koop stan...
Oww!? :?
Ja, ik mag je natuurlijk niet op andere ideeën brengen... Prijs op aanvraag ;)
Nou ik doe het waarschijnlijk toch niet, maar het blijft altijd interessant. :wink:
Er was/is niets mis met de 56amp accu die uit de XM komt, ik had deze 74amp accu over en is in goede staat, ik had zo iets van dan start ze misschien beter en dat is ook zo, plus dat de cv ook sneller reageert. 8) Ik kan het niet meten want ik heb niet zo'n meet dingens bij de hand, ik heb verders ook geen problemen dan alleen dat de ontsteking ging muiten afgelopen zaterdag en dat blijkt in de stekker te zitten van het bobineblok, ik heb nu uit voorzorg een nieuw bobineblok en een ontstekingsmodule besteld (Zijn 300.000+km'ters oud) plus een nieuwe stekker. (Nu maar hopen dat die stekker nog nieuw te leveren is.)
Je kunt toch ook een goede 2e handse stekker nemen en die op de bestaande bekabeling zetten?......
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Klopt, maar weet even niet zo vlug een sloop inde buurt die een 2.0i 8v heeft staan en het maakt mij niet uit of het nou een nieuwe is of een tweedehands. :wink:
Bij de beunclub hebben ze zo'n mooie accutester, mocht je er een keer zijn en de accu toevallig in de kofferbak hebben staan :wink:
Oké. :wink:
En laat 'ie daar nou zaterdag in de buurt zijn. :wink:
Ik heb vandaag je stabi rubbers besteld. Minder goed en goed nieuws: Een break heeft de dikste stabilisatorstang: 25 mm doorsnee. En de rubbers daarvoor zijn NFP. :evil: Wel leverbaar: 23 en 24 mm. Dus de 24 mm besteld. Was ik al van plan en Niels stelde het zelf ook voor. Kost je wel een rib uit je lijf: 6 pleuri's per stuk excl. BTW.
Mooi mooi mooi. 8)
Kan geen kwaad dus!?
Het scheelt 3 mm op de omtrek dat het rubber niet aansluit. En dat rubber zit verder rondom klem in het aluminium blok. Het lijkt me niet dat kwaad kan. Bovendien kwam al meteen het voorstel om 24 mm toe te passen, het is dus waarschijnlijk al vaker gedaan. :wink:
We gaan het zien, kan nie wachten. 8)
Waar ik ook erg benieuwd naar ben, is het probleem met de rechter achter veercylinder.
Als die accu dan ook nog even goed opgeladen is.
Zeggen we gewoon dat ie voor de c35 of Wim zijn XM is en we hem even willen testen :shh:
Pagina's