Ja, daar ga ik natuurlijk wel vanuit met nieuwe keerringen. Heb niet meer gecontroleerd. Ben meteen naar huis gereden en madame ligt nu lekker droog te pitten :lol:
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat ze vanuit het geruchtencircuit hebben vernomen dat Maarten en Wim zo snel mogelijk op een zondag langs zouden willen komen als M. terug is uit Egypte. :wink:
Dat is een buitengewoon positief gerucht Wim!!! :lol: :lol: :lol:
Intussen, as woensdag gaat madame naar DSH-repair voor een broodnodige Marieke van Helwegen beurt, een finishing touch voor haar uiterlijk.
Dit wordt er aangepakt, en zonder verdoving!!!
Ook heb ik geinformeerd naar het spuiten van mijn etoile's. Deze zijn veel te licht grijs geworden, er zit geen zilver in en dat steekt me ieder dag weer. Alleen de prijs: 125,= ex per velg :shock: Dat doe ik dus maar even niet. Het poedercoaten en spuiten voor 4 velgen kostte me 120,= ex. Staat niet echt in verhouding. Dat wordt een werkplaats winter projektje thuis!
Halen ze woensdag dan ook meteen de reflectie van die lelijke man met z'n camera er uit? :lol:
Maar serieus, dit soort deuken haalt 'ie er zonder moeite uit. Echt razendknap om dat te zien. :thumbup:
Zo even wat knippen en plakken uit Roger's draadje:
wimb zegt:
Vuistregel voor leken: neem je aarddraad minstens 2 diktes groter als je dikste plusdraad.
Deze vuistregel heb ik net zelf verzonnen. Maar voor iemand die weinig verstand heeft van elektriek is 'ie goed bruikbaar. En inderdaad wat Matthijs zegt, draden kunnen wat dat betreft nooit dik genoeg zijn. ;-)
En inderdaad wat Mark opmerkt: NOOIT :!: draad met massieve kern in auto's gebruiken. Dat draad is te stijf en breekt gegarandeerd.
Goedemorgen. :wink: Mijn omgeving vindt het een vreselijke, mooie auto. En wie er ook af en toe meerijdt, ze vinden allemaal het zitcomfort voor en achterin erg relaxed en comfortabel :wink: :wink:
Vanmiddag tussen de bedrijven door even LNV bij DSH repair opgehaald. Het ziet er perfect uit. LA en RA scherm zijn gespoten. De deur ra strak en de deur rv ook strak, althans boven de stootstrip. Daaronder zat een flinke deuk die ze waren vergeten. Gelukkig hadden ze die er ook zo uitgehaald. Verder is het LV portier dermate goed gepolijst dat de kras daar ook weg is. Het ziet er echt goed uit! Ze is wel vies nu dus eerst ga ik ze wassen en poetsen en dan komen er foto's.
Helaas knalde tijdens de werkzaamheden de ra portier-ruit waardoor e.e.a. vertraging op liep. Er zit nu een gebruikte in. (met een kenteken er in gegraveerd, zag ik thuis :roll: ) Alleen is het niet goed aangesloten. Het deurpaneel is nog los. Ze zijn de geleider die in het oogje moet vergeten te monteren waardoor de ruit helemaal scheef loopt. Dus even zoeken waar dat ding zit, of ie los in de deur ligt ofzo. Daar ligt ook nog wat glas, dus ik kan mijn lol nog wel even op. Kan ik die ruit in die geleider plaatsen zonder dat ik de bevestiging onder moet los maken?
Mooi dat de xm weer helemaal strak is! Wel jammer dat het niet helemaal 100% afgeleverd is. Ben ik anders gewend van DSH.. Was Vincent zelf aanwezig of niet?
Ruitje zonder kenteken mag je zo wel bij mij ophalen hoor :wink: Heb ik het geleide nokje ook nog wel voor je liggen! Dikke kans dat ze het nokje hebben opgezogen..
Oh jaa...vette kans idd dat ze dat nokje opgezogen hebben. Het zijn zuiver carrosserie jongens van DSH. Alles daar buiten is chinees voor ze :lol: Vincent was er niet. Zit er nu nog niet zo mee, met dat kenteken in de ruit.
Ik ga zondag op mijn gemak eens kijken. Het is lang geleden dat ik een ruit los gehad heb. Dankje voor je aanbod Marco!
Eindelijk terug :wink:, helaas heb je nog weer wat te doen met ra ruit :roll:. Gelukkig is de ruitconstructie eenvoudig en het zwarte geleidingsblokje zal wel weg zijn :wink:.
Sja, sommige auto's trekken dat gewoon aan..
Wat Mike met La Noir heeft, heb ik met mijn zilveren handbak. Die trekt t gezeik gewoon aan.. Alleen heb ik t budget niet om haar steeds weg te brengen :lol:
Ja, ik probeer zo veel mogelijk aan het busje te werken, maar de sleutelclub is zaterdag middag na 15:00 en op zondag gesloten.
Zondag avond 14 november ben ik weer in NL.
De toko is op maandagen ook dicht.
Maandagen, zondagen, name it, zijn ook goed :wink:
Spreken jullie eerst samen af, dan pas ik me daarop aan :wink:
Ja, maar ik heb gewoon een full-time baan. :lol:
Ik ook, maar met flexibibele werktijden. ;-)
Hey Mike, hoe is het afgelopen bij Van Gompel? Veert de XM nu eindelijk zoals het hoort?
Nope! Maar ze was er eigenlijk ook alleen voor het plaatsen van nieuwe versnellingsbakkeerringen en nieuwe ATF olie.
De stekker bij de electroklep is schoongemaakt, maar zag er goed uit en was niet geroest ofzo. Dat zoekplaatje gaat gewoon door. :wink:
Dus de bak lekt niet meer?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ja, daar ga ik natuurlijk wel vanuit met nieuwe keerringen. Heb niet meer gecontroleerd. Ben meteen naar huis gereden en madame ligt nu lekker droog te pitten :lol:
Nu nog ff wachten op Maarten en Wim voor de meetsessie :wink:
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat ze vanuit het geruchtencircuit hebben vernomen dat Maarten en Wim zo snel mogelijk op een zondag langs zouden willen komen als M. terug is uit Egypte. :wink:
Dat is een buitengewoon positief gerucht Wim!!! :lol: :lol: :lol:
Intussen, as woensdag gaat madame naar DSH-repair voor een broodnodige Marieke van Helwegen beurt, een finishing touch voor haar uiterlijk.
Dit wordt er aangepakt, en zonder verdoving!!!
Ook heb ik geinformeerd naar het spuiten van mijn etoile's. Deze zijn veel te licht grijs geworden, er zit geen zilver in en dat steekt me ieder dag weer. Alleen de prijs: 125,= ex per velg :shock: Dat doe ik dus maar even niet. Het poedercoaten en spuiten voor 4 velgen kostte me 120,= ex. Staat niet echt in verhouding. Dat wordt een werkplaats winter projektje thuis!
Halen ze woensdag dan ook meteen de reflectie van die lelijke man met z'n camera er uit? :lol:
Maar serieus, dit soort deuken haalt 'ie er zonder moeite uit. Echt razendknap om dat te zien. :thumbup:
Zo even wat knippen en plakken uit Roger's draadje:
En inderdaad wat Mark opmerkt: NOOIT :!: draad met massieve kern in auto's gebruiken. Dat draad is te stijf en breekt gegarandeerd.
La Noir gaat dus aan de botox :D.
Succes in elk geval :wink:
yep!
Ik vertelde het vanavond aan tafel, met la famille. "Hoezo??" zegt mijn vrouw, "moet dat ouwe barrel alweeeeeer naar de garage???"
Nee schat, alleen ontharen en waxen deze keer :grijns:
Beetje kinnesine natuurlijk, vrouwen onder mekaar.
Maar ik had het idd niet verteld...dat durfde ik eigenlijk niet meer :oops:
Het scheelt dat je je verhaal hier wel kwijt kunt :wink:.
wat een harteloze vrouw heb jij!
de mijne vraagt tegenwoordig alleen nog maar wat het NU WEER gaat kosten :lol:
De mijne is nu al zover dat ze het allemaal niet meer wil weten :lol: :oops:
:schater:
En de mijne vat het kernachtig samen: "die stomme auto". :lol:
Die van mij vindt het een fijne auto 8)
Goedemorgen. :wink: Mijn omgeving vindt het een vreselijke, mooie auto. En wie er ook af en toe meerijdt, ze vinden allemaal het zitcomfort voor en achterin erg relaxed en comfortabel :wink: :wink:
Tis maar wat je gewend bent denk ik :roll:
8) LNV is back!!
Vanmiddag tussen de bedrijven door even LNV bij DSH repair opgehaald. Het ziet er perfect uit. LA en RA scherm zijn gespoten. De deur ra strak en de deur rv ook strak, althans boven de stootstrip. Daaronder zat een flinke deuk die ze waren vergeten. Gelukkig hadden ze die er ook zo uitgehaald. Verder is het LV portier dermate goed gepolijst dat de kras daar ook weg is. Het ziet er echt goed uit! Ze is wel vies nu dus eerst ga ik ze wassen en poetsen en dan komen er foto's.
Helaas knalde tijdens de werkzaamheden de ra portier-ruit waardoor e.e.a. vertraging op liep. Er zit nu een gebruikte in. (met een kenteken er in gegraveerd, zag ik thuis :roll: ) Alleen is het niet goed aangesloten. Het deurpaneel is nog los. Ze zijn de geleider die in het oogje moet vergeten te monteren waardoor de ruit helemaal scheef loopt. Dus even zoeken waar dat ding zit, of ie los in de deur ligt ofzo. Daar ligt ook nog wat glas, dus ik kan mijn lol nog wel even op. Kan ik die ruit in die geleider plaatsen zonder dat ik de bevestiging onder moet los maken?
Mooi Mike dat je je dame terug hebt.
Volgens mij valt het wel mee met dat raam. Maar ik heb nu geen zin daar over na te denken.
Mooi dat de xm weer helemaal strak is! Wel jammer dat het niet helemaal 100% afgeleverd is. Ben ik anders gewend van DSH.. Was Vincent zelf aanwezig of niet?
Ruitje zonder kenteken mag je zo wel bij mij ophalen hoor :wink: Heb ik het geleide nokje ook nog wel voor je liggen! Dikke kans dat ze het nokje hebben opgezogen..
Oh jaa...vette kans idd dat ze dat nokje opgezogen hebben. Het zijn zuiver carrosserie jongens van DSH. Alles daar buiten is chinees voor ze :lol: Vincent was er niet. Zit er nu nog niet zo mee, met dat kenteken in de ruit.
Ik ga zondag op mijn gemak eens kijken. Het is lang geleden dat ik een ruit los gehad heb. Dankje voor je aanbod Marco!
Eindelijk terug :wink:, helaas heb je nog weer wat te doen met ra ruit :roll:. Gelukkig is de ruitconstructie eenvoudig en het zwarte geleidingsblokje zal wel weg zijn :wink:.
LNV wordt nu echt fotogeniek 8)
Sja, sommige auto's trekken dat gewoon aan..
Wat Mike met La Noir heeft, heb ik met mijn zilveren handbak. Die trekt t gezeik gewoon aan.. Alleen heb ik t budget niet om haar steeds weg te brengen :lol:
Pagina's