Auto is van een vriend van me. Het is een 24v ZPJ4. Auto blijft rijdend, maar hij houdt absoluut niet van de tuningsdelen. Verkoop dus alles wat met tuning te maken heeft los op marktplaats.
Velgen, bumper voor, bumper achter, skirts, dakspoiler...
Een vraag voor de techneuten onder ons :wink: :wink: Mijn rechterachteruitkijkspiegel (heeft dit ook een woordwaarde :lol: ) kantelt niet meer als ik mijn versnelling in z'n achteruit zet. Iemand suggesties?? :roll:
Kun je je spiegel wel verstellen als je in z'n achteruit staat?
Klinkt misschien dom maar je zult niet de eerste zijn. Je kunt de achteruitrijpositie (nog zo'n woordwaarde ;-) ) onafhankelijk instellen door de auto in zijn achteruit te zetten.
Wim bedoelt: zet de auto in R, stel de rechter spiegel in (lekker ver gekanteld), zet het knopje van instellen naar het midden, zet de auto in D (of vrij). Dan is de achteruitrijstand (9xWW) opnieuw ingesteld.
Ja Wim, dat is het inderdaad. Ben ook nog bezig geweest met mijn Xenonverlichting. Alles maar weer losgekoppeld en de ballasten omgezet. Maakt geen donder uit. De ene keer doet het links niet en de andere keer rechts weer niet.
En nu kom ik erachter, dat als de lampen een tijdje aan zijn (dus warm) en ik doe ze weer uit, en weer aan enz. enz., dan is er totaal geen probleem. Als de Dame een tijd stil heeft gestaan, of bij een "koude" start, dan doet het probleem zich voor. :cry:
Vooral die goedkope sets heb ik er al een aantal nieuw kapot gezien, of heel snel kapot zien gaan! Sohail had die van hem ook vrij snel stuk!
Ik blijf het zeggen, maar wat dat betreft kun je beter OF 1 keer investeren in een pilot set van 200 euro en kwaliteit en garantie hebben OF gewoon goeie halogeen lampen als de osram nightbreakers nemen...
Had dit gezeik ook een tijdje terug met de originele xenon lampen van de C5. Boel door Philips vervangen en geen gezeik meer!
Of bij Matthijs bv :wink:
Had je mijn pb nog gelezen/ontvangen Benny? Ik heb nog steeds dat spruitstuk voor je liggen..
Niet bij de dealer Benny!
Die van mij was ook stuk, voelertje in het reservoir afgebroken.
Hey Benny, deze kwam ik op cifo bij de adv tegen...een grill mét logo:
Een serie1 grill heeft die mogelijkheid :wink:, persoonlijk vind ik het origineel het mooist :wink:.
@Benny, heb je nu al een gebruikte niveausensor kunnen scoren?
Heb je binnenkort je uitlaatspruitstuk en een goed flexibel deel?
Ja, maar niet bij die yoghurt beker van Benny... :grijns:
Daarop is deze het mooist :!:
Hey...Benny! :wink: :wink: :wink:
Bekende xm dat 8) Allerlei verschillende tunings delen..
Als ik het niet verkeerd heb ARNDT serie 1 voorbumperlip, cituning zijskirts en een musketier achterbumper. Hoge spoiler weet ik het merk niet van..
staat alles los te koop op MP ook he?!
Auto is van een vriend van me. Het is een 24v ZPJ4. Auto blijft rijdend, maar hij houdt absoluut niet van de tuningsdelen. Verkoop dus alles wat met tuning te maken heeft los op marktplaats.
Velgen, bumper voor, bumper achter, skirts, dakspoiler...
In groen niet nee....geef m wel gelijk :grijns:
Die tuning uitbouw gebeuren hoeft voor mij ook niet :roll:.
Juist als een XM 24v er origineel uitziet, dan kun je juist een hoop lol :mrgreen: beleven op de snelweg met de Leaseauto gasten :twisted:.
Een vraag voor de techneuten onder ons :wink: :wink: Mijn rechterachteruitkijkspiegel (heeft dit ook een woordwaarde :lol: ) kantelt niet meer als ik mijn versnelling in z'n achteruit zet. Iemand suggesties?? :roll:
heel flauwe modus aan...
heb je ook een vooruitkijkspiegel....
wellicht sensor kapot?
of een los draadje?
:lol: :lol: :lol:
Kun je je spiegel wel verstellen als je in z'n achteruit staat?
Klinkt misschien dom maar je zult niet de eerste zijn. Je kunt de achteruitrijpositie (nog zo'n woordwaarde ;-) ) onafhankelijk instellen door de auto in zijn achteruit te zetten.
@Wim???? Kan de spiegel gewoon alle kanten elektrisch stellen. Maar in z'n achteruit moet ie kantelen en dat doet ie niet meer. :oops:
Wim bedoelt: zet de auto in R, stel de rechter spiegel in (lekker ver gekanteld), zet het knopje van instellen naar het midden, zet de auto in D (of vrij). Dan is de achteruitrijstand (9xWW) opnieuw ingesteld.
En een handtekening!!!!
Oke, ga ik dan even uit proberen. Kom er nog op terug :wink: :lol:
Dat bedoel ik inderdaad.
Boys, thanks :lol: :lol: Is gelukt. :wink:
Mooi he, als een probleem zo simpel opgelost kan worden. :D
Ja Wim, dat is het inderdaad. Ben ook nog bezig geweest met mijn Xenonverlichting. Alles maar weer losgekoppeld en de ballasten omgezet. Maakt geen donder uit. De ene keer doet het links niet en de andere keer rechts weer niet.
En nu kom ik erachter, dat als de lampen een tijdje aan zijn (dus warm) en ik doe ze weer uit, en weer aan enz. enz., dan is er totaal geen probleem. Als de Dame een tijd stil heeft gestaan, of bij een "koude" start, dan doet het probleem zich voor. :cry:
Raar probleem. :roll: Je hebt toch de ballasttrafo's vervangen? Heb je toen ook de lampen vervangen?
Heel vervelend, maar klinkt toch als een gare ballast..
Ik wist niet dat de XM deze "feature" had! Is dat alleen op serie2 exclusive geleverd??
Het is een compleet nieuwe set, incl . ballasten en lampen.
@Mike: weet niet beter dat deze standaard bij mijn XM is :wink:
Ook een nieuwe ballast kan stuk zijn......
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Vooral die goedkope sets heb ik er al een aantal nieuw kapot gezien, of heel snel kapot zien gaan! Sohail had die van hem ook vrij snel stuk!
Ik blijf het zeggen, maar wat dat betreft kun je beter OF 1 keer investeren in een pilot set van 200 euro en kwaliteit en garantie hebben OF gewoon goeie halogeen lampen als de osram nightbreakers nemen...
Had dit gezeik ook een tijdje terug met de originele xenon lampen van de C5. Boel door Philips vervangen en geen gezeik meer!
Hoe dan ook, blijft balen!
Ik vind het ook wel klinken als een gaar relais/relaisvoetje.
Ik vind het sowieso niks. Lampen zijn om gezien te worden, niet om te zien. En dan zijn de standaard lampjes prima.
En een handtekening!!!!
Pagina's