Nou, dat reservoir zit binnen bij je voeten... Als die kabel lekt heb je wel een serieus probleem, want die is NFP.. Maar een lekkage daar zou direct tot drukverlies leiden... Dat merk je ECHT wel met koppelen, dat gaat dan namelijk extreem zwaar of zelfs niet! Ik denk dat dat eerder lichte lekkage van je aandrijfaskeerringen is...
Nee... Ben afgelopen weken alleen maar aan het werk. Ook belangrijk
Maar de wens om deze te houden is nog sterk ondanks alle logische tegenwerpingen :mrgreen:
Zal over een maand pas tijd hebben op een zaterdag om langs de Jong te gaan en even op de brug te kijken of echt alles rot is of dat de dame een lekkere stevige beurt krijgt
Ik blijf nog even met de dame doorrijden en ben ondertussen op zoek naar iets leuks ter vervanging.
Safrane 2.5
850 2.5
offff kleiner..
Xsara 1.8 16v break
of zo
of
zo
gewoon maken dat hok en lekker blijven genieten van de ruimte, bij het petjes naar huis rijden bij de stoplichten en comfortabel zweven op de lange afstanden
Ik hik tegen meerdere dingen aan hoor ;-) er zitten heel veel kleine dingen aan en paar grote onderweg zoals uitlaatdempers achter, distributie en er lekt motorolie en de hd regelaar lekt en het achterraam gaat niet meer open en de linkerachterdeur reageert niet meer op de cv en de hoek onder die bij xantias de heuliez hoek heet (geloof ik ) die roest en zovoorts.
Alles bij elkaar en het hoge NFP gehalte van de onderdelen doet mij beslissien om deze in gedachten te blijven koesteren en wat 'nieuws' te kopen 8)
XM turbo ct kan ook nog. Zag al wat leuks in Meppel staan.
Volvo 940 is mij echt teveel schuur. De XM draagt die naam met verve en een volvo IS het gewoon.
leuk en frustrerend tegelijk, maar voorlopig geen haast want La Grange rijdt gewoon nog
Safranes zijn er ook in te betalen vorm en ook met lekker veel luxe... the search is on!
Marco wil ook wel de motor met bak en zo hebben maar ik zal een mini veiling houden tzt :wink:
Ik ben zelf wel benieuwd naar de 309 met dat blok erin :silent:
We komen er wel uit ;-)
Vooralsnog mag ik zo weer lekker een stukkie sturen met het beest. Bedrijfsetentje zonder alcohol voor mij vanavond....
Morgen teveel te doen om lam te worden :lolno:
Ah dat verklaard een hoop. Dan is die koppeling nog prima denk ik
Kijk, ik heb natuurlijk niet met die auto gereden dus wat ik zeg is puur theoretisch, maar dit is mijn ervaring...
De koppeling heeft een hydraulisch reservoir naast de pedalen zitten. Je zou gert eens kunnen vragen of die te verversen is...
Ja of dat is de plek waar het druppeltje olie vandaan komt dat elke ochtend op straat ligt...
Nou, dat reservoir zit binnen bij je voeten... Als die kabel lekt heb je wel een serieus probleem, want die is NFP.. Maar een lekkage daar zou direct tot drukverlies leiden... Dat merk je ECHT wel met koppelen, dat gaat dan namelijk extreem zwaar of zelfs niet! Ik denk dat dat eerder lichte lekkage van je aandrijfaskeerringen is...
we gaan het meemaken :mrgreen:
Is dat ding al door de mangel gehaald ondertussen? :)
Nee... Ben afgelopen weken alleen maar aan het werk. Ook belangrijk
Maar de wens om deze te houden is nog sterk ondanks alle logische tegenwerpingen :mrgreen:
Zal over een maand pas tijd hebben op een zaterdag om langs de Jong te gaan en even op de brug te kijken of echt alles rot is of dat de dame een lekkere stevige beurt krijgt
:sensuur:
Ik blijf nog even met de dame doorrijden en ben ondertussen op zoek naar iets leuks ter vervanging.
Safrane 2.5
850 2.5
offff kleiner..
Xsara 1.8 16v break
of zo
of
zo
Ik ken een bepaald iemand die een Xsara Break heeft en die vindt er eigenlijk niets aan. Een hele kleurloze auto omdat er niets aan stuk gaat. :lol:
Ja dat is het grootste nadeel aan die auto's
De complete bloedeloosheid
Safrane 2,5 is best leuk......
Volvo 960, om in het schuurthema te blijven
gewoon maken dat hok en lekker blijven genieten van de ruimte, bij het petjes naar huis rijden bij de stoplichten en comfortabel zweven op de lange afstanden
Hoezo ook rot Bart? Bedoel je roest schade? Of is het de distributie waar je tegen aan hikt?
Een Safrane is met de 2.5 wel een prima auto, alleen bromt de 5-pitter aanmerkelijk minder fijn dan in een 850.
Ik hik tegen meerdere dingen aan hoor ;-) er zitten heel veel kleine dingen aan en paar grote onderweg zoals uitlaatdempers achter, distributie en er lekt motorolie en de hd regelaar lekt en het achterraam gaat niet meer open en de linkerachterdeur reageert niet meer op de cv en de hoek onder die bij xantias de heuliez hoek heet (geloof ik ) die roest en zovoorts.
Alles bij elkaar en het hoge NFP gehalte van de onderdelen doet mij beslissien om deze in gedachten te blijven koesteren en wat 'nieuws' te kopen 8)
XM turbo ct kan ook nog. Zag al wat leuks in Meppel staan.
Volvo 940 is mij echt teveel schuur. De XM draagt die naam met verve en een volvo IS het gewoon.
leuk en frustrerend tegelijk, maar voorlopig geen haast want La Grange rijdt gewoon nog
Safranes zijn er ook in te betalen vorm en ook met lekker veel luxe... the search is on!
Al 'ns aan een Lexus LS-400 gedacht? :silent:
Ja! wel naar gekeken maar die zijn net te duur allemaal. Ook qua wegenbelasting hoor.. weegt bijna 1800 kilo zo'n ding!
Op het gevaar af dat ik in herhaling val: ik kan je een TCT echt aanraden. Verwacht alleen niet dat -ie zuiniger loopt als een V6.
Ik wil je motor wel overkopen zolang jeje riem maar niet stuk rijdt om je een beetje op weg te helpen met je nieuwe auto ;)
Marco wil ook wel de motor met bak en zo hebben maar ik zal een mini veiling houden tzt :wink:
Ik ben zelf wel benieuwd naar de 309 met dat blok erin :silent:
Marco heeft al een schuur vol met die dingen :lol: Dan moet ie ook maar een 309 kopen hehe
Blok zelf hoef ik in principe niet hoor... De rest er omheen wel...
We komen er wel uit ;-)
Vooralsnog mag ik zo weer lekker een stukkie sturen met het beest. Bedrijfsetentje zonder alcohol voor mij vanavond....
Morgen teveel te doen om lam te worden :lolno:
Lekker er in rijden is natuurlijk het aller leukst :mrgreen:
Veel leuker dan sloop :wink:
Wat zou hiermee mis zijn?
http://link.marktplaats.nl/513034118
Mod edit: Niet het voorgaande quoten.
waarom zou de iets mis mee moeten zijn?
ik zie hier gewoon een 11 jaar oude citroen voor de handel :twisted:
Precies.. Hoeft niets mis mee te zijn! Gewoon gaan kijken en rijden :wink:
Het 2e woordje???
Geintje, de break versie vind ik nog genoeg eigenzinnig Citroën! Hoewel een beetje gejat van Ford /Mercury.
Pagina's