ga het wel eerst grondig controleren en anders wat van de prijs afpraten.
Ik ga er vandeweek langs, nog niet gekocht.
Onder voorbehoudt gekocht, laten we het zo formeren.
Beste leer kan ik bewaren en me eigen leer verkopen.
Auto gaat geheel leeg zwarte vloeg en hemel er in, die heb ik nog liggen bij Xsara .
motorische doen en de bollen.
Welke auto is koop wordt dat toch gedaan ter controle.
ik neem altijd zekerheid voor alles.
Bij deze nog wat van de prijs af? Lijkt me al niet overdreven veel 750. Even plat laten rijden en cashen :mrgreen:
Sorry flauwe opmerking. Een iets serieuzere vraag: "heb je voor je zelf een goed beeld wat je eigenlijk zoekt?".
Tussen deze en die witte break zit nogal wat verschil in velerlei opzichten....
1: een auto die minimaal 1300kg mag trekken (1 1/2 paards trailer )
2: een mer veel confort
3: een met luxe
4: vermogen laag toerig.
kom ik nog altijd uit op de XM berline en XM break.
Berline mag 1300 trekken de Break 1500.
Als men al telefonische niet normaal kan reageren op vragen hoe het staat met een auto en alles alleen met uitmuntent kan beandworden.
en ik terug zeg dat zijn alleen auto's die in de showroom staan.
en hun dit beweren met een auto met een stand van 2 ton.
neem ik zulke mensen niet echt serieus, aangezien er in de advertentie stond dat er nog een andere distributie opmoest pomp en nog het een en ander.
en als dan in eens alles voor 2750 zogenaamd tiptop is, gaan mijn belletjes rinkellen.
Als weet wat die Bongersen hier in de omgeving allemaal flikken laat je hem wel staan.
Hier (in Brabant, "Rooij" ligt hier vlakbij) is het geen slechte naam hoor. Hebben ook off. volkswagen dealerschap gehad.
Benzie, probeer nou eens nettere zinnen te maken joh!
Benzzie zegt:
Welke auto is koop wordt dat toch gedaan ter controle.
ik neem altijd zekerheid voor alles.
Als weet wat die Bongersen hier in de omgeving allemaal flikken laat je hem wel staan.
Hier (in Brabant, "Rooij" ligt hier vlakbij) is het geen slechte naam hoor. Hebben ook off. volkswagen dealerschap gehad.
Benzie, probeer nou eens nettere zinnen te maken joh!
Benzzie zegt:
Welke auto is koop wordt dat toch gedaan ter controle. ( oli/distributie bollen enzo, wel makkelijk als je het erboven ook mee past.)
ik neem altijd zekerheid voor alles.
:roll:[/quot] ( zeker heid voor alles, dus gewoon dat je overal zekerheid voor wil hebben dat is lijkt mij ook normaal )
enige fout waar jullie hier over vallen is: is dat IK moet zijn :o
dat kan iedereen maken of over het hoofd zien.
Ik vind elke avond minimaal 10 spel fouten of rare zinnen, mag ik ook zo gaan reageren ?
tegen de niet analfabeten die ergere fouten maken dan mij :o
Het gaat niet om de spelfouten, maar meer aan het gebrek aan structuur in je zinnen door onder andere het gemis aan interpunctie. Je typt je gedachtes neer en die zijn voor ons niet zo makkelijk te volgen. Dat er dan wat typ- of spelfouten in zitten zal je niemand over horen maar het is zo'n zooitje dat zelfs de strekking van het verhaal soms niet meer te volgen is.
Wat denk je van deze.
Een basis-uitvoering met wat extra's en alle andere luxe zet je over van je oude naar deze.
Je mist dan wel wat extra luxe die je soms niet merkt en dus ook geen last van hebt.
En zie ik daar een lampje bij het codepaneel?
Je hebt € 2000 in je achterzak om er nog van alles aan te kunnen doen als je dat nodig vindt.
370.000 km dus:
Distributie is al gedaan of je moet het nog (laten) doen. Kost bij Hegru rond € 250 als ik goed ben geïnformeerd.
Koppeling zal al eens zijn vervangen bij deze km-stand.
Rondje bollen bij Chyparse (kost rond € 250 inclusief verversen LHM), maar voor hetzelfde geld is dat niet eens nodig.
Even poetsen of laten doen.
Nieuwe APK is bij de prijs inbegrepen. Dus een jaar de tijd voor de nieuwe ronde.
Vind deze eigenlijk nog mooier.
Type 1. Helaas geen Airco, maar wel een mooi open dakje. Van een open dak heb ik altijd meer lol van gehad dan een airco. Wel een trekhaak.
Dat er geen elektrische ramen achter zijn boeit mij niet, want ik zit toch nooit achterin.
Elektrisch en verwarmde buitenspiegel eigenlijk ook niet. Hoe vaak moet je je spiegels stellen en als je het elektrisch wil doen dan is het al zo lang niet meer gebruikt dat het op dat moment niet werkt, want de boel moet met de hand alsnog gangbaar gemaakt worden.
APK tot 06-2011. Dus dat ding staat er al langer. Hij kan er dus niet vanaf komen. Waarom niet? Domweg omdat de (vraag)markt voor een XM niet zo groot is.
ik was meer naar een TCT opzoek, de TCT heeft geen moeite om een paard en trailer weg terijden, menig 2.0 lukt het met moeite om enkeld met koppeling al wegtetrekken.
Mijn 2.0 TCT heeft me zo goed behandelt dat hij geen schokken of klagen vertoonde bij trek gewichten tot 7000 kg,
Als het rolt ,rolt het . dat is wel zo.
Ik ging kijken voor een XM. Maar bij aankomst bleek de XM niet lekker in zijn lak tezitten.
En na dat ik er in gereden had, kwam het koste palatje nog hoger uit want er mankeerde het een en ander aan de vering en de motor liep niet helemaal lekker.
Maar ik was niet helemaal voor niets naar utrecht afgereist met het OV, Er stond een mooie ziler/grijze C5 met lichte bumper/spiegel schade.
Daar ben ik in proef gaan rijden, deze reed 100 keer beter dan de XM was erg pittig voor een 1.8 16 kleppertje.
Voldeed ook aan de eissen die ik stelde, behalve de APK die 8 december zou verlopen.
Ze wilde hem wel leveren met een nieuwe APK maar dan kwam er 250 euro boven op de prijs.
Er werd mij verteld dat die 250 euro gerekent werd voor alle onderdelen waar de auto eventueel op afgekeurd zou worden.
Nu blijkt als de auto in 1 keer door de keuring zou komen dan was ik ook me 250 euro kwijt.
Dus dat heb ik niet gedaan, vandaag de C5 naar de APK geracht en warempel zonder enig probleem door de APK.
Dat scheelde me een hoop geld.
Helaas geen XM, al blijf ik wel kijken naar een XM die mooi in de lak staat om eventueel opteknappen in de garage.
Heb immer een geheel leer interieur en stuur staan voor een mooie dame.
De stap naar de C5 is gekomen omdat ik erge druk heb in het vervoeren van mijn Paard/Trailer.
En ik zou gaan kijken voor een 100% goede XM voor 2400 euro, maar dit dus niet zo was.
Nou makkelijk zat dan, blauw leer ruilen met een zwarte set bij Marco!
Die is het niet geworden,
Ik heb een nieuw project zeg maar,
Met leer er in, raampje maken en een en ander zoals veerbollen enzo.
dit is een betere deal : http://link.marktplaats.nl/503693056
Leuk!!
Al gekocht?
Als weet wat die Bongersen hier in de omgeving allemaal flikken laat je hem wel staan.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
@mark
wat flikken ze ?
ga het wel eerst grondig controleren en anders wat van de prijs afpraten.
Ik ga er vandeweek langs, nog niet gekocht.
Onder voorbehoudt gekocht, laten we het zo formeren.
Beste leer kan ik bewaren en me eigen leer verkopen.
Auto gaat geheel leeg zwarte vloeg en hemel er in, die heb ik nog liggen bij Xsara .
motorische doen en de bollen.
Welke auto is koop wordt dat toch gedaan ter controle.
ik neem altijd zekerheid voor alles.
ben je bij die witte break wel gaan kijken?
Bij deze nog wat van de prijs af? Lijkt me al niet overdreven veel 750. Even plat laten rijden en cashen :mrgreen:
Sorry flauwe opmerking. Een iets serieuzere vraag: "heb je voor je zelf een goed beeld wat je eigenlijk zoekt?".
Tussen deze en die witte break zit nogal wat verschil in velerlei opzichten....
Ik weet wat ik zoek,
1: een auto die minimaal 1300kg mag trekken (1 1/2 paards trailer )
2: een mer veel confort
3: een met luxe
4: vermogen laag toerig.
kom ik nog altijd uit op de XM berline en XM break.
Berline mag 1300 trekken de Break 1500.
Als men al telefonische niet normaal kan reageren op vragen hoe het staat met een auto en alles alleen met uitmuntent kan beandworden.
en ik terug zeg dat zijn alleen auto's die in de showroom staan.
en hun dit beweren met een auto met een stand van 2 ton.
neem ik zulke mensen niet echt serieus, aangezien er in de advertentie stond dat er nog een andere distributie opmoest pomp en nog het een en ander.
en als dan in eens alles voor 2750 zogenaamd tiptop is, gaan mijn belletjes rinkellen.
Een berline v6 mag ook gewoon 1500 trekken.. Dat ligt aan de motor en niet berline/break..
Inderdaad, mijn Xm mag 1500 trekken volgens het kenteken. Valt ook in dezelfde wegenbelasting categorie als een break overigens....
Hier (in Brabant, "Rooij" ligt hier vlakbij) is het geen slechte naam hoor. Hebben ook off. volkswagen dealerschap gehad.
Benzie, probeer nou eens nettere zinnen te maken joh!
:roll:
Benzzie, ik sluit me aan bij Mike. Van je laatste bericht kan ik echt geen chocola meer maken.
:roll:[/quot] ( zeker heid voor alles, dus gewoon dat je overal zekerheid voor wil hebben dat is lijkt mij ook normaal )
enige fout waar jullie hier over vallen is: is dat IK moet zijn :o
dat kan iedereen maken of over het hoofd zien.
Ik vind elke avond minimaal 10 spel fouten of rare zinnen, mag ik ook zo gaan reageren ?
tegen de niet analfabeten die ergere fouten maken dan mij :o
dan ik :mrgreen:
Het gaat niet om de spelfouten, maar meer aan het gebrek aan structuur in je zinnen door onder andere het gemis aan interpunctie. Je typt je gedachtes neer en die zijn voor ons niet zo makkelijk te volgen. Dat er dan wat typ- of spelfouten in zitten zal je niemand over horen maar het is zo'n zooitje dat zelfs de strekking van het verhaal soms niet meer te volgen is.
Wat denk je van deze.
Een basis-uitvoering met wat extra's en alle andere luxe zet je over van je oude naar deze.
Je mist dan wel wat extra luxe die je soms niet merkt en dus ook geen last van hebt.
En zie ik daar een lampje bij het codepaneel?
Je hebt € 2000 in je achterzak om er nog van alles aan te kunnen doen als je dat nodig vindt.
370.000 km dus:
Distributie is al gedaan of je moet het nog (laten) doen. Kost bij Hegru rond € 250 als ik goed ben geïnformeerd.
Koppeling zal al eens zijn vervangen bij deze km-stand.
Rondje bollen bij Chyparse (kost rond € 250 inclusief verversen LHM), maar voor hetzelfde geld is dat niet eens nodig.
Even poetsen of laten doen.
Nieuwe APK is bij de prijs inbegrepen. Dus een jaar de tijd voor de nieuwe ronde.
Vind deze eigenlijk nog mooier.
Type 1. Helaas geen Airco, maar wel een mooi open dakje. Van een open dak heb ik altijd meer lol van gehad dan een airco. Wel een trekhaak.
Dat er geen elektrische ramen achter zijn boeit mij niet, want ik zit toch nooit achterin.
Elektrisch en verwarmde buitenspiegel eigenlijk ook niet. Hoe vaak moet je je spiegels stellen en als je het elektrisch wil doen dan is het al zo lang niet meer gebruikt dat het op dat moment niet werkt, want de boel moet met de hand alsnog gangbaar gemaakt worden.
APK tot 06-2011. Dus dat ding staat er al langer. Hij kan er dus niet vanaf komen. Waarom niet? Domweg omdat de (vraag)markt voor een XM niet zo groot is.
ik was meer naar een TCT opzoek, de TCT heeft geen moeite om een paard en trailer weg terijden, menig 2.0 lukt het met moeite om enkeld met koppeling al wegtetrekken.
Mijn 2.0 TCT heeft me zo goed behandelt dat hij geen schokken of klagen vertoonde bij trek gewichten tot 7000 kg,
Als het rolt ,rolt het . dat is wel zo.
7000kg :shock: beun je 's avonds wat bij met vrachtwagentrailers ofzo? :lol:
nee,soms verplaatsen van zwaar gesteente aanhangers vol, trailers vol :-)
dat kan vaalk oplopen van 2000 tot 7000 kilo
Spannend! Dadelijk heb je een Boonakker XM! :lol:
Fijn dat je er nooit mee aangehouden bent, met die 7000 kg..
Luceo non uro....
Ik ga er maar even voor het gemak vanuit dat dit allemaal op eigen/opslag terrein gebeurd en niet over de openbare weg :)
hmmm ja, is misschien wel verstandiger :wtf:
Luceo non uro....
Het zijn verplaatsingen van zeggen een kleine 200/300 meter, over de weg ga ik dit dus niet vervoeren.
Helemaal lekker is combi van open dak en airco: zon op je kop, frisse lucht in je gezicht.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Ja , is ideaal , heb ik toevallig ook die combi.
Alleen van die airco krijg ik een schrale strot .
Luxeprobleem , dat wel.
Water en pepermuntjes.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Ik ging kijken voor een XM. Maar bij aankomst bleek de XM niet lekker in zijn lak tezitten.
En na dat ik er in gereden had, kwam het koste palatje nog hoger uit want er mankeerde het een en ander aan de vering en de motor liep niet helemaal lekker.
Maar ik was niet helemaal voor niets naar utrecht afgereist met het OV, Er stond een mooie ziler/grijze C5 met lichte bumper/spiegel schade.
Daar ben ik in proef gaan rijden, deze reed 100 keer beter dan de XM was erg pittig voor een 1.8 16 kleppertje.
Voldeed ook aan de eissen die ik stelde, behalve de APK die 8 december zou verlopen.
Ze wilde hem wel leveren met een nieuwe APK maar dan kwam er 250 euro boven op de prijs.
Er werd mij verteld dat die 250 euro gerekent werd voor alle onderdelen waar de auto eventueel op afgekeurd zou worden.
Nu blijkt als de auto in 1 keer door de keuring zou komen dan was ik ook me 250 euro kwijt.
Dus dat heb ik niet gedaan, vandaag de C5 naar de APK geracht en warempel zonder enig probleem door de APK.
Dat scheelde me een hoop geld.
Helaas geen XM, al blijf ik wel kijken naar een XM die mooi in de lak staat om eventueel opteknappen in de garage.
Heb immer een geheel leer interieur en stuur staan voor een mooie dame.
De stap naar de C5 is gekomen omdat ik erge druk heb in het vervoeren van mijn Paard/Trailer.
En ik zou gaan kijken voor een 100% goede XM voor 2400 euro, maar dit dus niet zo was.
Tja soms kan het zo lopen. Veel plezier van je C5.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Een C5!? Ik hoop dat je er gelukkig mee wordt, mag een C5 1.8 16v wel zoveel trekken dan Bas!?
Veel plezier met de C5! Je blijft het merk in ieder geval trouw! Wellicht in de toekomst een Xm, iets om rustig naar uit te kijken.
Oef, dat is wel even een terugval, van een TCT naar een 1.8 16V.
Veel plezier in ieder geval met de C5. :wink:
Pagina's