Volgens mij moet de moderator of beheerder er een aparte topic van maken, nu staat deze topic onder "de auto".
Dus Hoofdstuk "De Citroën XM en dan Gespot............................. :wink:
Dit is dus een 24v 8) :wink: , bij mijn weten is een Exclusive 12v altijd automaat (op mijn vorige XM na dan :roll: ) en deze is handgeschakeld :wink: .
Op de zijschermen staat ook V6.24 of die eigenaar moet de plaatjes verwisseld hebben :roll: .
Dit is dus een 24v 8) :wink: , bij mijn weten is een Exclusive 12v altijd automaat (op mijn vorige XM na dan :roll: ) en deze is handgeschakeld :wink: .
Op de zijschermen staat ook V6.24 of die eigenaar moet de plaatjes verwisseld hebben :roll: .
En ben je al ongeduldig geworden :lol:
Hij geeft toch duidelijk aan dat het een V12 is :wink: De titel geeft het aan en beneden staat het ook Citroën XM v12 Ess enz. enz. :oops: En op het zijscherm is het toch moeilijk te onderscheiden, of heb ik zulke slechte ogen :wink: :oops: :wink:
Wel een mooie dame anders. Ben het met je eens dat ze waarschijnlijk behoorlijk wat TLC nodig heeft om er weer ff tegenaan te kunnen.
Blijft echter geen geld voor zoveel auto!
Wel een mooie dame anders. Ben het met je eens dat ze waarschijnlijk behoorlijk wat TLC nodig heeft om er weer ff tegenaan te kunnen.
Blijft echter geen geld voor zoveel auto!
Nah, moest meteen aan jou denken! Dit is wel een uber uber XM! Goed vor je natte dromen CDPF!! :lol:
VRaag JP mee te gaan en ga kijken voordat joepsnoek (Wat trouwens heel goed mijn DS garage man in mariahout kan zijn) hem wegkaapt!
Optisch valt deze 24v erg mee en goed gezien Mike, dit is vert vega serie1.
Alleen wat moet er allemaal nog gedaan worden...........? Je kunt je zo makkelijk verkijken op reparaties en onderhoud :( . Maar qua aanschafprijs kun je er niet op verliezen, blijkt reparatie niet meer haalbaar te zijn kun je de goede zeldzame 24v onderdelen nog verkopen :wink: .
Ik ben er eigenlijk voor om zoveel mogelijk XM 24v serie 1 als 2 te behouden :D .
Juist mensen op dit forum zien de waarde toch wel in van het über topmodel van de XM 8) .
@Mike, de ZPJ4 heeft inderdaad 1 pijp achter, het is dezelfde einddemper als de ZPJ zoals de jouwe :wink: . Op de foto zie ik volgens mij een Walker einddemper :arrow: klein pijpje :roll: .
Volgens RDW is die in februari `94 op kenteken gezet, dit is het eerste modeljaar (ong mei `93 tot ong mei `94) met hydractive2.
@Benny, jouw XM is van het modeljaar `95 (ong mei `94 tot ong mei `95) en tevens de eerste reeks XM serie2. Ook jij hebt hydractive2 :wink: .
Benny, wijzig je topic even in bv gespot te koop of iets dergelijks
Heb nl un heule mooie xm gevonden:
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/popup.fpl?id=13158210;name=imagepopup;imageurl=/images/speurder/2/1/0/13158210.big.gen.jpg;width=640;height=480
Moet ik hem alweer wijzigen, pas gedaan :wink:
Volgens mij moet de moderator of beheerder er een aparte topic van maken, nu staat deze topic onder "de auto".
Dus Hoofdstuk "De Citroën XM en dan Gespot............................. :wink:
Ja dat zou nog beter zijn :wink:
Ik heb het nog iets aangepast, zo beter :wink: :wink: , maar dan dus als topic onder het Hoofdstuk "De Citroën XM"
:wink:
Trouwens, ziet er goed uit op het eerste gezicht, die grijze XM. :D
Was er ook een prijs vermeld e.d.???
Super Benny!
Kunnen we gaan spotten!!!
mwha, het mogen ook onderdelen enzo zijn hoor, voor mij part ook andere citroens. Zolang er dan maar een 'X' of een 'M' in voorkomt :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Zijn jullie nou tevreden :wink: :wink: :wink: :cry: :cry: :cry: :lol: :lol:
Tevreden ben ik al sinds ik XM rijd :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ben ik even blij dat jij tevreden bent!!!!!!!!!!!!! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
En ik dan? :mrgreen:
Oke, ik wil niet discrimineren :lol: , dus ik neem aan dat jij ook tevreden bent :D :D
Met m'n XM waarin ik kan zitten.
En straks weer kan rijden :lol: :lol:
:mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Dit is dus een 24v 8) :wink: , bij mijn weten is een Exclusive 12v altijd automaat (op mijn vorige XM na dan :roll: ) en deze is handgeschakeld :wink: .
Op de zijschermen staat ook V6.24 of die eigenaar moet de plaatjes verwisseld hebben :roll: .
En ben je al ongeduldig geworden :lol:
Hij geeft toch duidelijk aan dat het een V12 is :wink: De titel geeft het aan en beneden staat het ook Citroën XM v12 Ess enz. enz. :oops: En op het zijscherm is het toch moeilijk te onderscheiden, of heb ik zulke slechte ogen :wink: :oops: :wink:
nee hoor geen slechte ogen, er was voor de 24V maar een type plaatje namelijk V6 gevolgt door 24V :D
De ´gewone´ 12 klepper moet het doen met de aanduiding V6.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
16 CV zou dus 200pk moeten zijn...?
De Fransman wil de XM verkopen als zijnde 12 cilinder in V-vorm ipv een 6 cilinder in V-vorm met 24 kleppen :wink: .
16cv komt idd overeen met 200pk 8) .
[url]/url]
he die link wil niet
met verschillende houtsoorten :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Wel een mooie dame anders. Ben het met je eens dat ze waarschijnlijk behoorlijk wat TLC nodig heeft om er weer ff tegenaan te kunnen.
Blijft echter geen geld voor zoveel auto!
Nah, moest meteen aan jou denken! Dit is wel een uber uber XM! Goed vor je natte dromen CDPF!! :lol:
VRaag JP mee te gaan en ga kijken voordat joepsnoek (Wat trouwens heel goed mijn DS garage man in mariahout kan zijn) hem wegkaapt!
Misschien valt ze wel erg mee :D
Optisch valt deze 24v erg mee en goed gezien Mike, dit is vert vega serie1.
Alleen wat moet er allemaal nog gedaan worden...........? Je kunt je zo makkelijk verkijken op reparaties en onderhoud :( . Maar qua aanschafprijs kun je er niet op verliezen, blijkt reparatie niet meer haalbaar te zijn kun je de goede zeldzame 24v onderdelen nog verkopen :wink: .
Ik ben er eigenlijk voor om zoveel mogelijk XM 24v serie 1 als 2 te behouden :D .
Juist mensen op dit forum zien de waarde toch wel in van het über topmodel van de XM 8) .
De XM slogan van Citroën :
Mooie frontfoto van de XM 24v
Een geweldig XM 24v promofilmpje (geluid aan 8) ):
http://www.youtube.com/watch?v=b8EZzYJ5UtQ&feature=PlayList&p=342770AD90901DA5&playnext=1&playnext_from=PL&index=69
Trouwens als deze 24v uit Zeeland echt een modeljaar `94 is, dan is het een nog zeldzamere 24v want dat betekend dat deze hydractive2 heeft :wink: .
We zitten dus met een opslag probleem :cry:
Zal ik eens bieden? :shock:
8) Ahum, ik heb de adverteerder gemaild...
JP klopt die uitlaat wel aan de achterzijde? Is dat één pijp?
Heb m gevraagd naar wat hij "wat werk"noemt en hoe de staat van de uitlaat is...
Hier rdw gegevens: https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Voertuiggegevens.aspx
Die van mij is ook van 1994, dus "mijn dame" heeft ook hydractive2 :cry: :wink:
Tja, je moet niet teveel ervan verwachten :wink: .
Het is jammer dat ik ook geen opslagruimte heb :( , helaas ook weinig tijd en geld om meerdere XM `s op te kopen en te onderhouden:( .
@Mike, de ZPJ4 heeft inderdaad 1 pijp achter, het is dezelfde einddemper als de ZPJ zoals de jouwe :wink: . Op de foto zie ik volgens mij een Walker einddemper :arrow: klein pijpje :roll: .
Volgens RDW is die in februari `94 op kenteken gezet, dit is het eerste modeljaar (ong mei `93 tot ong mei `94) met hydractive2.
@Benny, jouw XM is van het modeljaar `95 (ong mei `94 tot ong mei `95) en tevens de eerste reeks XM serie2. Ook jij hebt hydractive2 :wink: .
Pagina's