Er stond inderdaad een mooie verzameling dames geparkeerd in het Winterswijkse! Ik heb de foto's op mijn Nokia staan, met wat geluk weet ik ze van de week eraf te trekken.
Djidde had toch ook wat pica's getrokken?
@LNV: mijn huidige blokje rijdt heerlijk en blaast goed, maar loopt wat rommelig stationair. Dat is vervelend met een automaat als je voor het stoplicht staat. Tel daarbij op de kans + waardevermeerdering (if any :roll: ) om een fris blok te vinden met weinig kilometers erop, en ik besloot de uitdaging aan te gaan. If all succeeds heb ik een bovengemiddeld frisse dame!
@Matthijs: Natuurlijk trap ik dit blok aan stront. Daar doe ik al een kleine 30.000 km mijn best op ,maar het lukt niet erg! :wink:
Niet de beste foto's, de Nook heeft blijkbaar betere dagen gekend inmiddels. Maar desalniettemin presenteer ik u met enige misplaatste trots: het XM-chapter Winterswijk, afgelopen zaterdag!
Te donker, maar ik plaats deze pica lekker toch omdat de dames van mij en Micheline er zo mooi op uitkomen:
En dan te bedenken dat er nog twee niet opstaan..... Mijn overleden donordame en mijn V6 (nu met relaisgeneuzel...)
aangenaam kennismaken: op de bovenste foto van links naar rechts: tussen de bomen vverdekt opgesteld, ( ze is wat verlegen. ) la dame bleue, met 440000 km de waarschijnlijke kilometertopstand kanshebster, daarnaast met de grote neus vooraan. CDPF's TCT, in nederige afwachting van een nieuw blok, daarnaast op de rug gezien de LG botox-ik-ben-geen 350.000 maar maar 138.000 van Djidde, en verdekt opgesteld, bescheiden als altijd, Viola, die zich met het plebs niet afgeeft... :mrgreen:
Het is ook wel een Connie Breukhoven die auto.. :mrgreen:
Of hoe haat dat andere enge mens ook alweer.... Enfin.. Djidde's LG zal wel weer een tijdje rijden, zeker na da laatste Botox injecte ic nieuwe veerpoten en schotels......
Vandaag gebeurde er weer eens iets met het groene gevaarte. Het viel me de hele week al op dat ze niet erg soepel startte met de temperaturen van afgelopen week. Ik dacht: Hmm, met die accu gaan we de winter niet doorkomen. Maar zoals wel vaker, doe je er niet zoveel mee zolang de boel nog werkt.
Vanmiddag had ik nog wat dingetjes nagelopen omdat mijn aanjager niet altijd werkt (best lastig als je voorruit beslagen is 's ochtends!), ff alle computers nagelopen met de Lexia en mijn zoon had weer lekker aan de volumeknop van de radio geschroefd omdat hij de Black Crowes goed te pruimen vond. (die had ik weer gedownload vanwege het muziekdraadje in het café, waarvoor nog dank!)
Toen ik tegen etenstijd naar huis wilde en daarom mijn kroost in de XM laadde, draaide ik de sleutel om... en hoorde slechts een korte kuch en daarna geratel van relais. Fok, accu plat! Hoe kon dat nu? Snel ff de doppen van de accu openschroeven joeg mij het schaamrood op de kaken: ik keek tegen kale platen aan. Met andere woorden; er zat veel te weinig water in. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat mijn vehikel zo'n akelige nieuwerwetse 'onderhoudsvrije' (sic) accu had, maar ik bleek een heerlijk conventionele accu te hebben. Wellicht dat ik een tijdje terug, met de defecte dynamo, de accu heb leeggezogen. Kan ook zijn dat de accu de gelijkrichterbrug van die dynamo heeft opgestookt. Laatste mogelijkheid is nog dat e.e.a. geheel los staat van elkaar, en gewoon te maken heeft met de standaard nukken van een Française van 17,5 jaar oud.
Hoe dan ook, ik heb de accu bijgevuld met demi-water, aangesloten op een acculader, heb de kinderen overgeladen in the next best thing na een XM (een C5 automaat Exclusive) en heb ze thuis gebracht om te gaan eten.
Nadat ik het blagentuig op bed had gelegd, ging ik verwachtingsvol de C5 weer omruilen voor de -hopelijk weer lopende- XM. De accu bleek weer helemaal happy: even wijzen naar de contactsleutel was genoeg om de motor vlot te laten aanspringen. Dat is een tijd geleden! Hopelijk gaat het morgen ook zo, want deze accu ziet er net ff te fris uit om er nu al tussenuit te piepen.
Verder dient ze me nog steeds excellent. Heb zo langzamerhand wel heel erg veel zin om het blok van Micheline erin te zetten, maar heb helaas echt NUL tijd. Nou ja, wat in het vat zit verzuurt niet zegt men altijd.
Er stond inderdaad een mooie verzameling dames geparkeerd in het Winterswijkse! Ik heb de foto's op mijn Nokia staan, met wat geluk weet ik ze van de week eraf te trekken.
Djidde had toch ook wat pica's getrokken?
@LNV: mijn huidige blokje rijdt heerlijk en blaast goed, maar loopt wat rommelig stationair. Dat is vervelend met een automaat als je voor het stoplicht staat. Tel daarbij op de kans + waardevermeerdering (if any :roll: ) om een fris blok te vinden met weinig kilometers erop, en ik besloot de uitdaging aan te gaan. If all succeeds heb ik een bovengemiddeld frisse dame!
@Matthijs: Natuurlijk trap ik dit blok aan stront. Daar doe ik al een kleine 30.000 km mijn best op ,maar het lukt niet erg! :wink:
Ja klopt, ik vraag hem ook even!
Luceo non uro....
Niet de beste foto's, de Nook heeft blijkbaar betere dagen gekend inmiddels. Maar desalniettemin presenteer ik u met enige misplaatste trots: het XM-chapter Winterswijk, afgelopen zaterdag!
Te donker, maar ik plaats deze pica lekker toch omdat de dames van mij en Micheline er zo mooi op uitkomen:
There I fixed it!
I can do science,me!
Waar is de Skoda? Racisme?
En dan te bedenken dat er nog twee niet opstaan..... Mijn overleden donordame en mijn V6 (nu met relaisgeneuzel...)
aangenaam kennismaken: op de bovenste foto van links naar rechts: tussen de bomen vverdekt opgesteld, ( ze is wat verlegen. ) la dame bleue, met 440000 km de waarschijnlijke kilometertopstand kanshebster, daarnaast met de grote neus vooraan. CDPF's TCT, in nederige afwachting van een nieuw blok, daarnaast op de rug gezien de LG botox-ik-ben-geen 350.000 maar maar 138.000 van Djidde, en verdekt opgesteld, bescheiden als altijd, Viola, die zich met het plebs niet afgeeft... :mrgreen:
Luceo non uro....
De skoda hadden we toch een lap overheen gegooid? :mrgreen:
Dit zijn gewoon de luxe paarden...........
Luceo non uro....
Skoda... was er een Skoda? Sorry, soms heb ik een blinde vlek. Daar ben ik voor in therapie.
:meneus:
Ze lijkt op haar baasje :grijns:
En Djidde verjongt zijn XM wel héél gemakkelijk. Ik vraag me af wat ik fout doe, terwijl ik hetzelfde doel wil bereiken moet ik veel meer werk doen...
Het is ook wel een Connie Breukhoven die auto.. :mrgreen:
Of hoe haat dat andere enge mens ook alweer.... Enfin.. Djidde's LG zal wel weer een tijdje rijden, zeker na da laatste Botox injecte ic nieuwe veerpoten en schotels......
Luceo non uro....
LG staat voor Lelijk Gedrocht, of mis ik nu iets? :wink:
Neeneenee, LG-LJ staat voor Leuke Gozer-Lekker Jong .... wel opletten he? :mrgreen:
Luceo non uro....
:lol: ...Marijke Helwegen ?
:sensuur:
Jaaaahh die, zo'n styropor mens *griezel*
Luceo non uro....
Miss Plastic Fantastic...
En een handtekening!!!!
:mrgreen: :mrgreen:
Luceo non uro....
Dan staat JV-JZ vast voor Je Vind Jezelf Zeker lollig? Of weet je iets flatteuzers te bedenken...
:mrgreen:
vast wel, geef me even....
Luceo non uro....
als je nou had geantwoord: Ja Vast, Ja Zeker was je mooi in stijl gebleven....
een meer flateuze:
Jonge Vrouw, Jaartje of Zestig :mrgreen:
*Duikt diep weg*
Gerrie, Zeventig begint ook met een Z :lolno:
Ik kon niet dieper bukken....
Heren, het is toch duidelijk dat JV-JZ niet mijn voiture is he? :mrgreen: :mrgreen:
De mijne heeft RG-FL.... shoot... ( en daar kun je wat op verzinnen.... :mrgreen: )
JV staat natuurlijk voor Jonge Vader
Luceo non uro....
Jonge Vader-Jonge Zoon... hmm, dat ik daar nog niet eerder op kwam
De jouwe is dan Right and Good, Fast and Lean... (Hoe 'lean' ben je met 1400+ kg? :P )
mooooiiiiii :mrgreen:
Luceo non uro....
Right, 'in de zin van' recht? :mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Rijdt gelukkig Flink Leip
En een handtekening!!!!
over dat jonge vader:
ik zat meer te denken aan het volgende éénzijdige opgevangen telefoongesprek:
Ja,Vergeten..... :oops: Ja, een Zoon.....
:mrgreen:
Natuurlijk niet, right: ik heb gelijk.... :mrgreen:
eRG FLink kan ook nog ......
CDPF: Ja Verdorie Jij Zeurt..... :mrgreen:
Luceo non uro....
Ik houd het maar op Je Vliegt & Je Zweeft.
Vandaag gebeurde er weer eens iets met het groene gevaarte. Het viel me de hele week al op dat ze niet erg soepel startte met de temperaturen van afgelopen week. Ik dacht: Hmm, met die accu gaan we de winter niet doorkomen. Maar zoals wel vaker, doe je er niet zoveel mee zolang de boel nog werkt.
Vanmiddag had ik nog wat dingetjes nagelopen omdat mijn aanjager niet altijd werkt (best lastig als je voorruit beslagen is 's ochtends!), ff alle computers nagelopen met de Lexia en mijn zoon had weer lekker aan de volumeknop van de radio geschroefd omdat hij de Black Crowes goed te pruimen vond. (die had ik weer gedownload vanwege het muziekdraadje in het café, waarvoor nog dank!)
Toen ik tegen etenstijd naar huis wilde en daarom mijn kroost in de XM laadde, draaide ik de sleutel om... en hoorde slechts een korte kuch en daarna geratel van relais. Fok, accu plat! Hoe kon dat nu? Snel ff de doppen van de accu openschroeven joeg mij het schaamrood op de kaken: ik keek tegen kale platen aan. Met andere woorden; er zat veel te weinig water in. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat mijn vehikel zo'n akelige nieuwerwetse 'onderhoudsvrije' (sic) accu had, maar ik bleek een heerlijk conventionele accu te hebben. Wellicht dat ik een tijdje terug, met de defecte dynamo, de accu heb leeggezogen. Kan ook zijn dat de accu de gelijkrichterbrug van die dynamo heeft opgestookt. Laatste mogelijkheid is nog dat e.e.a. geheel los staat van elkaar, en gewoon te maken heeft met de standaard nukken van een Française van 17,5 jaar oud.
Hoe dan ook, ik heb de accu bijgevuld met demi-water, aangesloten op een acculader, heb de kinderen overgeladen in the next best thing na een XM (een C5 automaat Exclusive) en heb ze thuis gebracht om te gaan eten.
Nadat ik het blagentuig op bed had gelegd, ging ik verwachtingsvol de C5 weer omruilen voor de -hopelijk weer lopende- XM. De accu bleek weer helemaal happy: even wijzen naar de contactsleutel was genoeg om de motor vlot te laten aanspringen. Dat is een tijd geleden! Hopelijk gaat het morgen ook zo, want deze accu ziet er net ff te fris uit om er nu al tussenuit te piepen.
Verder dient ze me nog steeds excellent. Heb zo langzamerhand wel heel erg veel zin om het blok van Micheline erin te zetten, maar heb helaas echt NUL tijd. Nou ja, wat in het vat zit verzuurt niet zegt men altijd.
Ben ook wel errug benieuwd !
Luceo non uro....
Persoonlijk vind ik een accu met droogstaande platen DE reden voor een motorwissel. :meneus:
Pagina's