het is zeker geen design wonder... Maar ik heb eens in de V6 van Marco gereden en dat beviel prima. Collega van mij heeft er ook 1 en als ze ook nog eens net zo duur als een gare XM zijn...
Vaak is er niet eens zoveel mis aan dit soort auto's maar in de huidige markt raken de handelaren ze gewoon aan de straatstenen niet meer kwijt. Dus gaan ze voor leuke prijsjes weg bij bepaalde handelaren die inruilpartijen opkopen bv.
Dat je er geen fluit voor terugkrijgt mag een XM-liefhebber niet boeien lijkt me. De gemiddelde XM-eigenaar hier gaat nog niet de helft terugkrijgen van wat hij/zij in de XM gestoken heeft.
Toch zijn je kosten per kilometer belachelijk laag vergeleken met eenzelfde klasse auto die 15 jaar jonger is.
(Heftige pech daargelaten natuurlijk.)
hij kan wel erg goedkoopzijn maar als er direct kosten komen is het nog een dure wagen.
erg vaak kom je deze wagens tegen omdat de vorige eigenaar er geen zin meer in heeft om hoge kosten te maken de daeler ruilt hem in en schuift hem door naar de handel waar de klant een goedkope auto denk te kopen
wat als de d riem aan de beurt is samen met bijv uitlaat en setje banden , doe er maar snel 1000 euro bij dan.
Dan nog, dat is ook bij iedere Xm ide je koopt, net als iedere andere auto van 10 jaar en ouder..
Het zijn en blijven lijken! Een uitlaat kun je zien, een riem kun je opzoeken in de boekjes en is gewoon normaal onderhoud..
Een C5 is gewoon een saaie, fijne, oude citroen die voor 99% van de handelaren geen hol waard is en die ze liever zien gaan dan komen... Daardoor kun je ze voor leuke prijzen kopen. Laatst nog een C5 V6 met 28k km, origineel nederlands voor slechts 3200 euro :wink:
Natuurlijk heb je gelijk, maar dat is gewoon opletten wat je koopt. Bart heeft er genoeg verstand van om geen kat in de zak te kopen. En anders komt Wes wel ff mee kijken, die schijnt auto's zó vakkundig te kunnen afkraken dat verkopers je smeken om het lijk alsjeblieft mee te nemen met geld toe :wink:
Natuurlijk is er kaf onder het koren. Ik denk alleen dat de meeste mensen hier genoeg van auto's weten om het koren te kunnen herkennen. De rest laat je staan. En ja, dan ga je dus 5 á 10 auto's bekijken voordat je met je 'nieuwe' auto thuiskomt. Leuk toch, auto's kijken en proefrijden! 8)
Juist. Vooralsnog geen haast. Feit blijft dat ik toch iets moet gaan kiezen want ik verzin er alleen maar alternatieven bij ;-). Waarde is mij echt een worst. Daarvoor rijdt ik al te lang in xm's.
Mooi Bart, zéker met die sjonniemoetjeeenskijkeallemaalgeilewijvuh-velgen!
Ik vroeg je in de kroeg al; heeft deze C5 nu een dikke achterbumper (alá de Carlson uitv) en skirts??
Zo vind ik een C5 nog wel te pruimen! :thumbup:
het is zeker geen design wonder... Maar ik heb eens in de V6 van Marco gereden en dat beviel prima. Collega van mij heeft er ook 1 en als ze ook nog eens net zo duur als een gare XM zijn...
het enige minpunt is dat de c5 zoals bijv xantia bx xm enz totaal niks meer waard na een aantal jaar.en zeker als er bijv kosten aan komen :evil:
Boeiend, hij koopt hem nu ook voor bijna niets dan!
Vaak is er niet eens zoveel mis aan dit soort auto's maar in de huidige markt raken de handelaren ze gewoon aan de straatstenen niet meer kwijt. Dus gaan ze voor leuke prijsjes weg bij bepaalde handelaren die inruilpartijen opkopen bv.
Dat je er geen fluit voor terugkrijgt mag een XM-liefhebber niet boeien lijkt me. De gemiddelde XM-eigenaar hier gaat nog niet de helft terugkrijgen van wat hij/zij in de XM gestoken heeft.
Toch zijn je kosten per kilometer belachelijk laag vergeleken met eenzelfde klasse auto die 15 jaar jonger is.
(Heftige pech daargelaten natuurlijk.)
hij kan wel erg goedkoopzijn maar als er direct kosten komen is het nog een dure wagen.
erg vaak kom je deze wagens tegen omdat de vorige eigenaar er geen zin meer in heeft om hoge kosten te maken de daeler ruilt hem in en schuift hem door naar de handel waar de klant een goedkope auto denk te kopen
wat als de d riem aan de beurt is samen met bijv uitlaat en setje banden , doe er maar snel 1000 euro bij dan.
het is gewoon geluk moeten hebben bij zulke autos
Dan nog, dat is ook bij iedere Xm ide je koopt, net als iedere andere auto van 10 jaar en ouder..
Het zijn en blijven lijken! Een uitlaat kun je zien, een riem kun je opzoeken in de boekjes en is gewoon normaal onderhoud..
Een C5 is gewoon een saaie, fijne, oude citroen die voor 99% van de handelaren geen hol waard is en die ze liever zien gaan dan komen... Daardoor kun je ze voor leuke prijzen kopen. Laatst nog een C5 V6 met 28k km, origineel nederlands voor slechts 3200 euro :wink:
Natuurlijk heb je gelijk, maar dat is gewoon opletten wat je koopt. Bart heeft er genoeg verstand van om geen kat in de zak te kopen. En anders komt Wes wel ff mee kijken, die schijnt auto's zó vakkundig te kunnen afkraken dat verkopers je smeken om het lijk alsjeblieft mee te nemen met geld toe :wink:
Natuurlijk is er kaf onder het koren. Ik denk alleen dat de meeste mensen hier genoeg van auto's weten om het koren te kunnen herkennen. De rest laat je staan. En ja, dan ga je dus 5 á 10 auto's bekijken voordat je met je 'nieuwe' auto thuiskomt. Leuk toch, auto's kijken en proefrijden! 8)
EDIT: eensch met Marco
Juist. Vooralsnog geen haast. Feit blijft dat ik toch iets moet gaan kiezen want ik verzin er alleen maar alternatieven bij ;-). Waarde is mij echt een worst. Daarvoor rijdt ik al te lang in xm's.
Sowieso maakt waarde alleen uit als je zo'n auto nieuw koopt... Op die 1500 kan je nog maar weinig afschrijven!
Ha ha ha ha, heeel herkenbaar! :lol:
sjips. c5 is verkocht
Kun je nog ff lekker in je schuur blijven rijden :wink:
of eigenlijk moet ik zeggen: kun je nog ff lekker blijven sch(e)uren :mrgreen:
Tsja dat zat er in he, hij was ook wel erg goedkoop in vergelijking met de rest. :wink:
Ik zeg: Op naar de volgende!!
Dit draadje van Bart is zo ongeveer de enige die vooral over zoektochten naar andere vehikels gaat. :lol:
Ook leuk toch?
Ik kan ook even over La Grange vertellen hoor.
Het rijdt FANTASTISCH! maar ja dat wisten we al ;-)
Een mooie XM Turbo mag ook nog steeds en en en
Kogel is door de kerk.
C5 Break gekocht met mooie sjonnie velgen eronder :P
Gefeliciteerd Bart, ik hoop dat je er veel plezier mee hebt. C5 phase 1 of 2?
Haha, en sjonnie velgen zegt -ie. Ben benieuwd!
Het is een phase 1 2.0 16v uit 2003
Heel donkergrijs/blauw
Ik zal snel foto's maken 8)
Mooi Bart, zéker met die sjonniemoetjeeenskijkeallemaalgeilewijvuh-velgen!
Ik vroeg je in de kroeg al; heeft deze C5 nu een dikke achterbumper (alá de Carlson uitv) en skirts??
Zo vind ik een C5 nog wel te pruimen! :thumbup:
Nou die C5 word dus enkel door die velgen een acceptabele auto. die bumper is gewoon standaard :mrgreen:
Precies, skirts en bumpers zijn standaard al zo...
Pagina's