Ja, de moderne Troens gebruiken een veldbus, Canbus. Prachtig systeem, echt waar. In 'my field of work' wordt ook steeds meer veldbus gebruikt. Zelf ben ik er een voorstander van: Profibus en HART. We praten hier dus over industriële toepassingen waar geld in de zin van reputatie en stilstand leidend is. Vergeet het maar dat je na 20 jaar HART Siemens en Endress door elkaar kunt gebruiken. :shock: Je weet 1 ding zeker: compatabiliteitsproblemen.
Back on topic: ik heb na een kortstondige ban van Picasa de plaatjes van de leiding:
Nu heb ik al 2 forummers die me zo'n leiding kunnen leveren. Da's dan weer top :lol:
Ik zit nog 'ns naar de foto's te turen, maar ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom dat de- en monteren 3 uur zou moeten kosten. Aan de bovenkant de koppeling losschroeven, op de poot de beugel losschroeven en uit de leidinghouder drukken.
De ellende zal wel aan de onderkant zitten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook geen flauw idee meer heb waar die HA-bol zit :oops:
Heel stom van me. Ik heb vorig jaar (natuurlijk) meegelopen met Martin bij Cypharse. Die achterste bol staat me heel helder voor de geest. Die voorst lijkt wel een blinde vlek.
Wim, heb je wel een andere auto ter beschikking om de 8ste naar Breda te toeren? Lijkt me wel de beste oplossing, vooral nadat je het noodlot getart hebt met je opmerking :P
Je zal altijd zien, vooral met een Citroën...
Nee, maar ik heb wel een plan B.
Ik rij mee met C15GrandVolume en kan ook met 'm in Amersfoort afspreken. Dan ben ik alleen nog afhankelijk van het weer en de NS.
Alsof dat geen noodlot tarten is :lol: :lol:
Weet je, als ik weet hoe het moet is het inderdaad rücksichtlos slopen. Maar hier weet ik nog niet hoe het zit. En dan heeft het mijn voorkeur om dat te weten te komen tijdens het verwijderen.
Daarom ben ik ook zo blij, weet je, dat je wilt helpen.
Weet je wel, weet je niet.
Oh weet je, de Gompert vindt 30 euries een kopie. Ik weet dat ik dat ook vind. :mrgreen:
heb eens een dasboard uit een XM gehaald voor evy toekomstige gekkigheid, toen kwam ik ook langs de bekende parkeerrem. Ik vond het zelfs bij slopen niet enorm eenvoudig...(had wel de kabel intact gelaten)
Dat dashboard kost relatief veel tijd, maar vond ik niet moeilijk. Misschien omdat ik (te) vaak het dash van de Xant heb losgehaald. Beide zitten globaal hetzelfde in elkaar.
Wes heeft gisteren al z'n, goed ontvangen hulp aangeboden :D
Die zou ik zeker aannemen en wel om;
A: Wes is een fijne rustige vent.
B: Weet de fijne kneepjes.
C: Hij heeft humor.
D: Pleurt al zijn gereedschap op het dak, dus je raakt niks kwijt 8)
E: Is goedkoop in het onderhoud, broodje kaas en een fles cola :P
F: Iets met leer en kousen maar dat vertelt hij je zelf wel :mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Toch een fijne vent die Matthijs dat hij je dat even laat weten. Heb ooit eens een doos zooi daar weggehaalt, kabelbomen en weet ik al niet wat voor een fles zwarte rum.
Aangezien wij tijdens de jaarwisseling door fabrikanten en leveranciers worden overstelpt met drank moet ik nog een jaartje of 2 sparen, dan kan ik hele auto bij hem ophalen :lol:
Heb je Citroville al gebeld? of Schnuiverink? (beiden in Borculo) is bij één van onze vestigingen in de buurt, kan het zo voor je oppikken.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Aangezien wij tijdens de jaarwisseling door fabrikanten en leveranciers worden overstelpt met drank moet ik nog een jaartje of 2 sparen, dan kan ik hele auto bij hem ophalen :lol:
Mazzelpik. Ik ben ambtenaar. Integer, het goede voorbeeld geven, nullijn enzo. Gevolg is dat ik zelfs niet eens meer zo'n foeilelijke Siemens kalender krijg :evil:
Nee, ik heb nog niet rondgebeld. Ga ik morgen 'ns doen. Bart Ebben hoort ook in dat lijstje thuis.
Vandaag een beetje rondgebeld. Van Broekhoven zou kijken en terugbellen. Zoals al een paar keer eerder met 'm moet hij dat nog steeds doen :?
De volgende: Van Der Laan. Moest ik later terugbellen want de baas begint om 10 uur. 'Bel maar na elven.' :lol: En ja, bingo!! Ik ga daar morgenmiddag langs. Is vanaf het wereldvermaarde Amstelstation niet zo'n reis rond de wereld met het publieke transport.
Ik heb voor 50 euries een slang gescoord bij Van Der Laan. Of het de goeie is weet ik niet, maar ik heb omruilgarantie :mrgreen:
My good heavens, wat heeft die een zooitje hydrauliekslangen liggen op zolder, niet te zuinig :shock:
Na veel uit elkaar halen, dacht hij de juiste te hebben. Ik twijfelde want dat doe ik altijd als ik denk dat ik het zeker weet. Dus beneden gekeken bij een TCT break die daar op de brug stond. Het leek hetzelfde.
Over het druppelen maakte Van Der Laan zich niet druk: als het vernevelt vliegt het in de fik. En als het lekt, op tijd bijvullen :?
Ben er vanmiddag fijntjes aan herinnerd waarom het publieke transport niet deugt: 14:40u weg van kantoor en 19:45u thuis. Volgens de planner had ik er in een uurtje moeten zijn. Maar die K*-bus kwam niet. 5 kwartier staan bevriezen in Head Village omdat die K**te bus naar Abbenes maar 1x per uur gaat. Terug hoefde ik 'maar' 40 minuten te wachten.
Ja da's lekker zeg! Zit jij een paar uur op zolder met Evert Jan?
Zo komt mijn dame natuurlijk nooit af. Heb je d'r wel even een aaitje gegeven???
:twisted: Zit al een week zonder XM :twisted: :twisted:
Nee, was dat maar waar. :cry: De meeste tijd heb ik in de buitenlucht doorgebracht wachten op dat publieke transport: "Oh Anna, ziet gij al iets komen?"
En nee, ik heb er geen aaitje durven geven; ben bang voor jaloerse mannen ;-) Wel een liefdevolle blik toegeworpen, de schoonheid :)
Mark, bedankt voor de bevestiging :wink: . Na jaren Citroën werkplaats ervaring heb genoeg meegemaakt en kan er over meepraten :wink: .
Nu weer terug naar de veel betere en leukere XM :lol:
Ja, de moderne Troens gebruiken een veldbus, Canbus. Prachtig systeem, echt waar. In 'my field of work' wordt ook steeds meer veldbus gebruikt. Zelf ben ik er een voorstander van: Profibus en HART. We praten hier dus over industriële toepassingen waar geld in de zin van reputatie en stilstand leidend is. Vergeet het maar dat je na 20 jaar HART Siemens en Endress door elkaar kunt gebruiken. :shock: Je weet 1 ding zeker: compatabiliteitsproblemen.
Back on topic: ik heb na een kortstondige ban van Picasa de plaatjes van de leiding:
Nu heb ik al 2 forummers die me zo'n leiding kunnen leveren. Da's dan weer top :lol:
Ik zit nog 'ns naar de foto's te turen, maar ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom dat de- en monteren 3 uur zou moeten kosten. Aan de bovenkant de koppeling losschroeven, op de poot de beugel losschroeven en uit de leidinghouder drukken.
De ellende zal wel aan de onderkant zitten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook geen flauw idee meer heb waar die HA-bol zit :oops:
Diep weg, ik meende linksvoor op het subframe.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Heel stom van me. Ik heb vorig jaar (natuurlijk) meegelopen met Martin bij Cypharse. Die achterste bol staat me heel helder voor de geest. Die voorst lijkt wel een blinde vlek.
Wim, heb je wel een andere auto ter beschikking om de 8ste naar Breda te toeren? Lijkt me wel de beste oplossing, vooral nadat je het noodlot getart hebt met je opmerking :P
Je zal altijd zien, vooral met een Citroën...
Nee, maar ik heb wel een plan B.
Ik rij mee met C15GrandVolume en kan ook met 'm in Amersfoort afspreken. Dan ben ik alleen nog afhankelijk van het weer en de NS.
Alsof dat geen noodlot tarten is :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
De aansluiting op je hydractiveregelaar in je subframe zal de moeilijkheid geven ben ik bang :wink: .
Verwijderen zal het probleem niet zijn, het monteren van de nieuwe leiding wel, ach tis een uitdaging.
Je bedoelt toch hopelijk wel dat de uitdaging er in zit om de leiding op z'n plaats te krijgen. En niet het feitelijke aansluiten.
Volgens mijn bedoelt die dat ja, en het aansluiten op het verdeelblok schijnt lastig te zijn.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ik krijg er hoe langer hoe meer zin in :?
Het lijkt er op of een turbo verwisselen makkelijker is.
Misschien wil Wes samen met jouw die uitdaging wel aan :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Wes heeft wel voor hetere vuren gestaan :wink: .
Weg halen is als slopen, je knipt de leidingen door en haalt ze zo weg, het monteren daar in tegen moet wel met beleid uiteraard. :wink:
Wes heeft gisteren al z'n, goed ontvangen hulp aangeboden :D
Ach, ik ben niet bang om het te doen, alleen zit er de kans in dat ik niet weet waar ik vastloop :roll:
Maar als je niet doet, leer je ook niets ;-)
Weet je, als ik weet hoe het moet is het inderdaad rücksichtlos slopen. Maar hier weet ik nog niet hoe het zit. En dan heeft het mijn voorkeur om dat te weten te komen tijdens het verwijderen.
Daarom ben ik ook zo blij, weet je, dat je wilt helpen.
Weet je wel, weet je niet.
Oh weet je, de Gompert vindt 30 euries een kopie. Ik weet dat ik dat ook vind. :mrgreen:
heb eens een dasboard uit een XM gehaald voor evy toekomstige gekkigheid, toen kwam ik ook langs de bekende parkeerrem. Ik vond het zelfs bij slopen niet enorm eenvoudig...(had wel de kabel intact gelaten)
Dat dashboard kost relatief veel tijd, maar vond ik niet moeilijk. Misschien omdat ik (te) vaak het dash van de Xant heb losgehaald. Beide zitten globaal hetzelfde in elkaar.
Die zou ik zeker aannemen en wel om;
A: Wes is een fijne rustige vent.
B: Weet de fijne kneepjes.
C: Hij heeft humor.
D: Pleurt al zijn gereedschap op het dak, dus je raakt niks kwijt 8)
E: Is goedkoop in het onderhoud, broodje kaas en een fles cola :P
F: Iets met leer en kousen maar dat vertelt hij je zelf wel :mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
G: En ik heb iets met kleine meisjes. Ik weet alleen nog steeds niet wat :mrgreen:
Hmmm. net een pb binnen van Matthijs309: zijn leiding zweet ook. Dat wordt dan toch Marco.
Toch een fijne vent die Matthijs dat hij je dat even laat weten. Heb ooit eens een doos zooi daar weggehaalt, kabelbomen en weet ik al niet wat voor een fles zwarte rum.
Aangezien wij tijdens de jaarwisseling door fabrikanten en leveranciers worden overstelpt met drank moet ik nog een jaartje of 2 sparen, dan kan ik hele auto bij hem ophalen :lol:
Heb je Citroville al gebeld? of Schnuiverink? (beiden in Borculo) is bij één van onze vestigingen in de buurt, kan het zo voor je oppikken.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Mazzelpik. Ik ben ambtenaar. Integer, het goede voorbeeld geven, nullijn enzo. Gevolg is dat ik zelfs niet eens meer zo'n foeilelijke Siemens kalender krijg :evil:
Nee, ik heb nog niet rondgebeld. Ga ik morgen 'ns doen. Bart Ebben hoort ook in dat lijstje thuis.
Whop! daar gaat m'n ambtenaren mop! :lol:
Vandaag een beetje rondgebeld. Van Broekhoven zou kijken en terugbellen. Zoals al een paar keer eerder met 'm moet hij dat nog steeds doen :?
De volgende: Van Der Laan. Moest ik later terugbellen want de baas begint om 10 uur. 'Bel maar na elven.' :lol: En ja, bingo!! Ik ga daar morgenmiddag langs. Is vanaf het wereldvermaarde Amstelstation niet zo'n reis rond de wereld met het publieke transport.
Ik heb voor 50 euries een slang gescoord bij Van Der Laan. Of het de goeie is weet ik niet, maar ik heb omruilgarantie :mrgreen:
My good heavens, wat heeft die een zooitje hydrauliekslangen liggen op zolder, niet te zuinig :shock:
Na veel uit elkaar halen, dacht hij de juiste te hebben. Ik twijfelde want dat doe ik altijd als ik denk dat ik het zeker weet. Dus beneden gekeken bij een TCT break die daar op de brug stond. Het leek hetzelfde.
Over het druppelen maakte Van Der Laan zich niet druk: als het vernevelt vliegt het in de fik. En als het lekt, op tijd bijvullen :?
Ben er vanmiddag fijntjes aan herinnerd waarom het publieke transport niet deugt: 14:40u weg van kantoor en 19:45u thuis. Volgens de planner had ik er in een uurtje moeten zijn. Maar die K*-bus kwam niet. 5 kwartier staan bevriezen in Head Village omdat die K**te bus naar Abbenes maar 1x per uur gaat. Terug hoefde ik 'maar' 40 minuten te wachten.
Ja da's lekker zeg! Zit jij een paar uur op zolder met Evert Jan?
Zo komt mijn dame natuurlijk nooit af. Heb je d'r wel even een aaitje gegeven???
:twisted: Zit al een week zonder XM :twisted: :twisted:
Ik kij er niet meer van het OV op :( , het kostte mij ook meer tijd dan met de auto in mijn geval dan.
Nee, was dat maar waar. :cry: De meeste tijd heb ik in de buitenlucht doorgebracht wachten op dat publieke transport: "Oh Anna, ziet gij al iets komen?"
En nee, ik heb er geen aaitje durven geven; ben bang voor jaloerse mannen ;-) Wel een liefdevolle blik toegeworpen, de schoonheid :)
Pagina's