Kun je niet beter een 940 kopen voor zo'n paardehok op wielen? Ik hoor vaak slechte verhalen van C 5's maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. En een XM is wat dat betreft ook niet heilig.:wink:
De c5 van mijn vader kreeg bij de laatste grote beurt een software update van het MM. Je wilt echt niet weten hoe dat ding daardoor veranderde. Heerlijk vlotte auto nu (op die klote 4HP20 na dan),
Als de C5 van Benzzie dezelfde behandeling heeft gehad -en ik neem aan dat dealers heel goed weten in hoeverre zo'n C5 hiervan opknapt- dan kan ik me best voorstellen dat hij zich hierdoor heeft laten overtuigen. Hij heeft immers snel een auto nodig! En snelsnel een XM uitzoeken werkt niet, dan moet je wel heel veel geluk hebben als je dan nog een goede tegen het lijf loopt.
Veel succes met je C5 en je zoektocht naar een leuke XM Benzzie!
Kun je niet beter een 940 kopen voor zo'n paardehok op wielen? Ik hoor vaak slechte verhalen van C 5's maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. En een XM is wat dat betreft ook niet heilig.:wink:
Sja, mijn vader heeft in 2004 een nieuwe C5 gekocht, bij 180.000 afscheid genomen en nog nooit zo'n betrouwbare auto gehad. Alleen beurten. Ik heb er 3 jaar terug een gekocht met 90.000 op de klok, wat garantie dingetjes laten oplossen en sindsdien gaat het ding ook maar door... Tot op heden geen grote problemen! Zit ook alweer op 220.000 km...
Het is ook maar net hoe je met een auto omspringt :wink: Een Xm is nu ook niet bepaald het toppunt van betrouwbaarheid en degelijkheid :mrgreen: :lol:
Kun je niet beter een 940 kopen voor zo'n paardehok op wielen? Ik hoor vaak slechte verhalen van C 5's maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. En een XM is wat dat betreft ook niet heilig.:wink:
Sja, mijn vader heeft in 2004 een nieuwe C5 gekocht, bij 180.000 afscheid genomen en nog nooit zo'n betrouwbare auto gehad. Alleen beurten. Ik heb er 3 jaar terug een gekocht met 90.000 op de klok, wat garantie dingetjes laten oplossen en sindsdien gaat het ding ook maar door... Tot op heden geen grote problemen! Zit ook alweer op 220.000 km...
Het is ook maar net hoe je met een auto omspringt :wink: Een Xm is nu ook niet bepaald het toppunt van betrouwbaarheid en degelijkheid :mrgreen: :lol:
Ik heb van de C5 de hele history.
Laatste eigenaar is een citrofiel daarvoor is het een lease auto geweest :-)
Distributie riem is 27K km terug vervangen, Hij is vervangen op 260.xxx KM en kocht de auto op 287.xxx KM.
Inmiddels alweer een kleine 1200km verder in 2 dagen, en dan nog Zonder een probleem door de APK.
Ik vind het een prestatie als ik de verhalen lees :wtf:
De Xm vind ik tot op de dag van vandaag nog steeds het lekkerste rijden, Waarscheindelijk door de Tubo hoog koppel in de lage toeren.
In de Haynes staat hoe je de turbo van 2500RPM naar 1800 RPM het hoogste koppel kan laten geven. ( Haynes Definitive Guide To Car Performance )
De auto in bezit van kennis die trekt nog steeds paarden trailer er mee.
Erg zuinige auto was het 970 Km op 65 liter benzine behaald ( vol tot leeg enw eer vol tanken ) en dit is gecombineerd verkeer gemeten.
maar miste gewoon de XM en dus weer een gezocht.
Ja het kruipt nog steeds, heb pas geleden nog mijn Lederen interieur aan een forum lid verkocht.
Het engelse ja wilde weer eens wat anders, en hij was redelijk goedkoop ( laten we het zo stellen ) voor een Exclusive.
Zonder kenteken niet nee, Hij wordt wel van uit Lelystad rijdent hier heen gereden, maar daarna pas rijd hij pas weer als hij een kenteken heeft.
Dit kan waarscheindelijk nog wel even duren.
Kun je niet beter een 940 kopen voor zo'n paardehok op wielen? Ik hoor vaak slechte verhalen van C 5's maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. En een XM is wat dat betreft ook niet heilig.:wink:
De c5 van mijn vader kreeg bij de laatste grote beurt een software update van het MM. Je wilt echt niet weten hoe dat ding daardoor veranderde. Heerlijk vlotte auto nu (op die klote 4HP20 na dan),
Als de C5 van Benzzie dezelfde behandeling heeft gehad -en ik neem aan dat dealers heel goed weten in hoeverre zo'n C5 hiervan opknapt- dan kan ik me best voorstellen dat hij zich hierdoor heeft laten overtuigen. Hij heeft immers snel een auto nodig! En snelsnel een XM uitzoeken werkt niet, dan moet je wel heel veel geluk hebben als je dan nog een goede tegen het lijf loopt.
Veel succes met je C5 en je zoektocht naar een leuke XM Benzzie!
Gefeliciteerd Bas!
Sja, mijn vader heeft in 2004 een nieuwe C5 gekocht, bij 180.000 afscheid genomen en nog nooit zo'n betrouwbare auto gehad. Alleen beurten. Ik heb er 3 jaar terug een gekocht met 90.000 op de klok, wat garantie dingetjes laten oplossen en sindsdien gaat het ding ook maar door... Tot op heden geen grote problemen! Zit ook alweer op 220.000 km...
Het is ook maar net hoe je met een auto omspringt :wink: Een Xm is nu ook niet bepaald het toppunt van betrouwbaarheid en degelijkheid :mrgreen: :lol:
De C5 1.8I 16V mag 1500 KG trekken, Dit mogen de Xantia's tot mijn verbazing ook (Type 2 ).
Ik heb van de C5 de hele history.
Laatste eigenaar is een citrofiel daarvoor is het een lease auto geweest :-)
Distributie riem is 27K km terug vervangen, Hij is vervangen op 260.xxx KM en kocht de auto op 287.xxx KM.
Inmiddels alweer een kleine 1200km verder in 2 dagen, en dan nog Zonder een probleem door de APK.
Ik vind het een prestatie als ik de verhalen lees :wtf:
De Xm vind ik tot op de dag van vandaag nog steeds het lekkerste rijden, Waarscheindelijk door de Tubo hoog koppel in de lage toeren.
In de Haynes staat hoe je de turbo van 2500RPM naar 1800 RPM het hoogste koppel kan laten geven. ( Haynes Definitive Guide To Car Performance )
C5 wordt hier toch Say Nay genoemd? :mrgreen:
Wie weet kom ik daar ook op uit, het laaste model is wel om aan te zien en als ie super rijdt.....
Maar ik ben nog LANG niet XM moe!!!
Kzal je unieke stukjes alhier missen Bas :clap:
De C5 is behoorlijk zuinig, Zeker als ik het vergelijk met de XM :o
800 Km op een 65 liter tank.
40% binnenstad en 60% snelweg komt op een verbruik van
Resteret tot de pomp :wtf:
Met de TCT haalde ik 630 km op een 80 liter tank, wonderbaarlijk groot verschil.
toch mis ik de XM wel, veel meer comfort en luxe.
Tsja, gaaf is meestal niet goedkoop, en goedkoop is meestal niet gaaf :wink:
Doe ter afsluiting nog maar eens een foto van je C5 Benzzie!
Ja en dat was dan gelijk de laatste, we runnen hier wel een Xm forum geen C5!! :wink:
C5 alweer sinds maart de deur uit, ondertussen een witte XM ( Engelse ) op de kop getikt.
Kon de vijf ton zeker niet meer trekken :mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
@Mark
De auto in bezit van kennis die trekt nog steeds paarden trailer er mee.
Erg zuinige auto was het 970 Km op 65 liter benzine behaald ( vol tot leeg enw eer vol tanken ) en dit is gecombineerd verkeer gemeten.
maar miste gewoon de XM en dus weer een gezocht.
Ha Benzie! Het bloed kruipt dus ??? :lol: Maar waarom een Engelse??
Ja het kruipt nog steeds, heb pas geleden nog mijn Lederen interieur aan een forum lid verkocht.
Het engelse ja wilde weer eens wat anders, en hij was redelijk goedkoop ( laten we het zo stellen ) voor een Exclusive.
Ha Benzzie is back!
Daar wordt een mens vrolijk van.
Ga je um showen op Citromobile?
zonder kenteken? Dacht ut nie! :lol:
Zonder kenteken niet nee, Hij wordt wel van uit Lelystad rijdent hier heen gereden, maar daarna pas rijd hij pas weer als hij een kenteken heeft.
Dit kan waarscheindelijk nog wel even duren.
Ik doe er een slotje op en dan kunnen we verder in dit topic: http://www.xmclub.nl/Nieuwforum/viewtopic.php?f=8&t=1233.
:moderator:
Pagina's