Ik ben heel erg ongeduldig :lol:
Een v6 of TCT motor had ik altijd interesse in.. Die van mams reden ook heerlijk! Op termijn zou ik best graag een v6 in het vooronder willen hebben :mrgreen: Dit is de kans dr voor! Alhoewel ik al helemaal niet weet hoe het daar mee staat.. We zullen het zien! Nog maar een week wachten :D :D
Eigenlijk grappig, mijn ouders wonen daar in de buurt en mijn vader attendeerde me een jaar of 3 geleden al op deze XM. Ik denk wel dat ze heeeel lang niet gelopen heeft.
Apk is vorig jaar verlopen vgm, dus het valt misschien nog mee. Werk heb ik sowieso aan dat blok.. En van 2.0 liter 16v naar v6 is toch wel een stapje vooruit :mrgreen:
Ik zag ook dat de auto nu 12 jaar in het bezit is van deze huidige eigenaar, dus ik zie het wel redelijk optimistisch in :D
Da's idd een goeie wes! Gelukkig mensen om me te helpem :) ik zal eens zien wat ik met die diravi doe. Een grote operatie word het toch, maar daar ga ik tzt in mijn topic over verder haha! Ik kan niet wachten om te gaan demonteren :D
10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
Nu C6 2.2 HDi, zwart
Re: Sloopmeeting
Dju, paar dagen weg en weer helemaal achterlopend bij al het nieuws.
Als HD-pomp en drukverdeler nog goed zijn wil ik graag meedoen.
Mocht je nog een pallet nodig hebben: die heb ik nog wel liggen, dus die kan ik meenemen.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
We hebben buiten de type 1 sloper ook nog een type 2 sloper staan, die nou al kaal begint te worden.
Het was een 2.0i 16v uit 1999, in het donkerblauw. Precieze kleurcode etc weet ik niet, ben nou te lui om te kijken, maar het is een veel voorkomende kleur blauw :lol:
Het was karig model, maar er zijn een hoop spullen vanaf gekomen!
Misschien makkelijk om te weten voor de sloopmeeting, mocht je nog wat nodig hebben van een type 2.
Als er iets is wat je nodig hebt, even duidelijk aangeven dat het de type 2 sloper betreft. Kan ik de zaken ook een beetje uit elkaar halen. :)
Ik neem waarschijnlijk ook een complete airco-set van een 2.1 TD mee. Voor als iemand die nog wil overnemen. Ik heb er €100 voor betaald voor ik er achter kwam dat dat op een V6 niet ging passen...
Ik neem waarschijnlijk ook een complete airco-set van een 2.1 TD mee. Voor als iemand die nog wil overnemen. Ik heb er €100 voor betaald voor ik er achter kwam dat dat op een V6 niet ging passen...
Ik heb begrepen (maar daar zullen anderen mij vast in corrigeren als ik het mis heb) dat alleen de 3 liter modellen een afwijkende airco hebben, en dan nog voornamelijk in de leidingen omdat voor sommige onderdelen een andere locatie is gekozen dan wel omdat het grote blok moet worden omzeild...
De V6 heeft een aantal flexibere slangen zag ik al.. Bij de 16v's waren het gewoon harde leidingen! En bij de V6 zit de aircopomp boven en achter op het blok als ik me niet vergis, en bij een 16V voor, onderaan het blok.
Nog maar 1 nachtje idd, ik is zo benieuwd! :mrgreen: Ook omdat mijn nieuwe velgen er op zitten :lol:
Ik ben heel erg ongeduldig :lol:
Een v6 of TCT motor had ik altijd interesse in.. Die van mams reden ook heerlijk! Op termijn zou ik best graag een v6 in het vooronder willen hebben :mrgreen: Dit is de kans dr voor! Alhoewel ik al helemaal niet weet hoe het daar mee staat.. We zullen het zien! Nog maar een week wachten :D :D
Wat heb je er nu dan in liggen? lijkt mij goedkoper om dan een v6 te zoeken :?:
Eigenlijk grappig, mijn ouders wonen daar in de buurt en mijn vader attendeerde me een jaar of 3 geleden al op deze XM. Ik denk wel dat ze heeeel lang niet gelopen heeft.
Apk is vorig jaar verlopen vgm, dus het valt misschien nog mee. Werk heb ik sowieso aan dat blok.. En van 2.0 liter 16v naar v6 is toch wel een stapje vooruit :mrgreen:
Ik zag ook dat de auto nu 12 jaar in het bezit is van deze huidige eigenaar, dus ik zie het wel redelijk optimistisch in :D
Ik heb interesse in de remslangen (voor + achter) van deze V6, ze mogen in slechte staat zijn :wink:.
oh ja, tweeterroosters wil ik ook graag hebben, A-stijlen wil Gert denk ik hebben?
Djidde demonteer dan wel de motor met subframe en al, neem je dan ook de diravi over? :wink:
Goeie! En een pallet waar je het geheel op kunt plaatsen. Kun je 'm nog verrijden met een hef wagentje ofzo!
Da's idd een goeie wes! Gelukkig mensen om me te helpem :) ik zal eens zien wat ik met die diravi doe. Een grote operatie word het toch, maar daar ga ik tzt in mijn topic over verder haha! Ik kan niet wachten om te gaan demonteren :D
Dat is dan ook meteen het enige moment dat je durbij kan, zo'n V6 :mrgreen:
Ik heb ook interesse in de type 1 rookplaat :wink:.
Voor mij zou een meet op donderdag of vrijdag het beste uitkomen... Wat is jouw idee?
En een handtekening!!!!
Kan voor mij ook wel, maar het liefst in een weekend.
We zullen eens zien hoe we dat gaan aanpakken!
Dju, paar dagen weg en weer helemaal achterlopend bij al het nieuws.
Als HD-pomp en drukverdeler nog goed zijn wil ik graag meedoen.
Mocht je nog een pallet nodig hebben: die heb ik nog wel liggen, dus die kan ik meenemen.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Oja, die wil ik wel hebben de A-stijlen...
-Schakelaar voor tellerbak te verlichten/dimmen
-Tellerbak...
(Sorry voor deze latere reactie, weekend weggeweest)
Citroën das très bien!!!
Djidde, ik wil wel graag het dampfilter reserveren van de V6.
:mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
:meneus:
We hebben buiten de type 1 sloper ook nog een type 2 sloper staan, die nou al kaal begint te worden.
Het was een 2.0i 16v uit 1999, in het donkerblauw. Precieze kleurcode etc weet ik niet, ben nou te lui om te kijken, maar het is een veel voorkomende kleur blauw :lol:
Het was karig model, maar er zijn een hoop spullen vanaf gekomen!
Misschien makkelijk om te weten voor de sloopmeeting, mocht je nog wat nodig hebben van een type 2.
Als er iets is wat je nodig hebt, even duidelijk aangeven dat het de type 2 sloper betreft. Kan ik de zaken ook een beetje uit elkaar halen. :)
Zo, alles geregeld voor d'n zaterdag, had autoambulance geregeld die achteraf toch níet beschikbaar bleek te zijn.. Fijn zoiets.. :evil:
Maar nu stappen we zaterdag ochtend vroeg in de bus om naar het Deurnse land te gaan, en de donormadame op te halen. We zijn benieuwd...
Luceo non uro....
Héél benieuwd zelfs :mrgreen:
Deurnese land Micheline :wink: Alhoewel het eigenlijk net 50 meter over de Limburgse grens ligt. Maar idd heeel benieuwd!
I stand corrected.. :wink:
Luceo non uro....
mmh ik meende eigenlijk dat deurne nog net Noord Branbant is al zouden vele dat liever anders zien. Mijn direct leidinggevende komt daarvandaan....
En Goossens zit daar natuurlijk bekend om het audioteam en "der Trabi" een demo auto vol met audio
OT: volgens Google Maps ligt Deurne in Brabant met de gemeentegrens gelijk aan de provinciegrens
Zo en nu weer on topic: Djidde, zijn er nog serie 1 spiegels beschikbaar van één van de slopers. Vannacht een stelletje vandalen langsgehad nl.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Altijd fijn Marc. :thumbdown: Ik hoop dat de spiegels van de type 1 goed zijn, die zijn dan iig over!
Anders heb ik nog wel een setje elektrische liggen :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ik neem waarschijnlijk ook een complete airco-set van een 2.1 TD mee. Voor als iemand die nog wil overnemen. Ik heb er €100 voor betaald voor ik er achter kwam dat dat op een V6 niet ging passen...
En een handtekening!!!!
Past dat wel op een 16V??
Enne Djidde: nog éééééééén nachtje!! :lol:
Ik heb begrepen (maar daar zullen anderen mij vast in corrigeren als ik het mis heb) dat alleen de 3 liter modellen een afwijkende airco hebben, en dan nog voornamelijk in de leidingen omdat voor sommige onderdelen een andere locatie is gekozen dan wel omdat het grote blok moet worden omzeild...
En een handtekening!!!!
De V6 heeft een aantal flexibere slangen zag ik al.. Bij de 16v's waren het gewoon harde leidingen! En bij de V6 zit de aircopomp boven en achter op het blok als ik me niet vergis, en bij een 16V voor, onderaan het blok.
Nog maar 1 nachtje idd, ik is zo benieuwd! :mrgreen: Ook omdat mijn nieuwe velgen er op zitten :lol:
Pagina's