Hoi Allemaal,
ben bezig met aankoop XM
Kan er een kopen zou echter graag wat advies willen.
Iemand in de buurt van Oosterhout? (noord-brabant)
gr.
kees
Hoi Allemaal,
ben bezig met aankoop XM
Kan er een kopen zou echter graag wat advies willen.
Iemand in de buurt van Oosterhout? (noord-brabant)
gr.
kees
Hoi Kees,
Kijk sowieso even bij http://xmclub.nl/bericht/aankooptips
Verder zijn er wel meerdere mensen in NB die verstand hebben van XM's. Wat wil je precies: iemand die meegaat of iets anders?
Welke heb je op het oog?
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
hoi marc,
Ben een XM 2.0 turbo aut gaan bekijken in dongen , b.j. 08/1995 , 215.000 km (nap), zag er heel netje uit , interieur als nieuw, alles werkte , buitenkant ook heel netjes, geen schade op eerste gezicht, maar nu komt het , voor mij liep motor goed , alleen daar heb ik echt geen verstand van, veerbollen? , heb aankooptips gelezen, auto staat op" auto scout 24", vraagprijs 999 euro.
Op zich niet de hoofdprijs , maar wat zit er nog aan te komen wat ik niet zie of hoor?
Volgens mij bleeef er een oranje lampje branden, met een symbool er op van de remmen!
Dus daarom mijn vraag, misschien zit er een kenner in de buurt van oosterhout/breda , die een keer mee wil gaan kijken. Er is wel een citroen garage in oosterhout, Leijten, maar die doet alleen klassiekers zoals ds en cx .
gr.
Zal ABS storing zijn, dáár hadden we er al meer van...
Er zitten meerdere clubleden in de buurt daar,. zou moeten lukken..
Succes!
Luceo non uro....
Dat is dus http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=245677621&asrc=st|sr
Ziet er idd mooi uit. En 215.000 km is niet veel voor een 2.0.
Het is een serie 2, die electrisch wat robuuster is dan een serie 1.
Misschien Gerrie (Furriegurrie) eens PB, vragen of ie meekomt?
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
[quote=Marc Alsemgeest]
Dat is dus http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=245677621&asrc=st|sr
Ziet er idd mooi uit. En 215.000 km is niet veel voor een 2.0.
Het is een serie 2, die electrisch wat robuuster is dan een serie 1.
Misschien Gerrie (Furriegurrie) eens PB, vragen of ie meekomt
Dank je , ga ik eens PB sturen!!
Kan ik alleen een PB sturen als ik lid ben ??
Wil wel lid worden, maar zou graag eerder een lid benaderen voor advies!
gr.
Pb kun je alleen sturen als je lid bent... Ik PB hem even voor je...
Luceo non uro....
Wat onhandig. Ik dacht dat de mogelijkheden voor leden en niet-leden qua functionaliteit gelijkgetrokken waren.
Maar goed, zo werkt het uiteindelijk ook.....
Ik wil wel een keer mee om te kijken en eventueel de xm aan de Lexia hangen. wanneer is echter de vraag. Mail maar even naar gerrievlaming apenstaart gmail punt com.....
Dank je micheline , contakt is gelegd !!!
ouch, 1995 - ABS = bendix???
Ierse zoefmachine
Luceo non uro....
Kees heeft inderdaad inmiddels een Xm aangeschaft. Niet degene die hierboven staat overigens.
Het is een zwarte 2 liter basis versie geworden. Kees is gisteren even bij mij geweest om er "een kenner" even naar te laten kijken.
Eerste probleemp heeft zich al aangediend. Te laag LHM niveau en dus waarschuwingslampen. Na bijvullen was dat weer even verholpen. Geen grote plassen onder de Xm.
Gisteravond de oorzaak gevonden, een geknapte veerpootretourslang links voor. Slangetje ingekort en weer gemonteerd. Dus voor nu opgelost en redelijk lekvrij. Kees het advies gegeven om links en rechts vlot te vervangen omdat ze erg verduurd zijn. Ook de voorraadbol kan waarschijnlijk wel wat extra stikstof gebruiken en HD pomp lekt wat bij de zeskantmoer waar 1 van de leidingen uit komt.
Geen echt gekke dingen volgens mij. Best een nette auto. Uitlezen gaf geen issues aan. Eén storing in de ABS die gewoon gewist kon worden en geen in het motormanagement. Leuk om te zien dat er best heel veel verschil zit tussen zo'n kale non-hydractief uitvoering en een V6 Exclusive. En wat een ruimte onder de motorkap!
Hoi,
top geholpen door Gerrie !!!!
Kleine dingen worden volgende week verholpen.
Nu nog adres voor airco bijvullen en genieten van de "XM"