Bij bodemrestauraties is een kantelbrug comfortabeler dan een gewone brug omdat je niet boven je hoofd staat te werken. Met name bij lasklusjes scheelt je dat nogal wat krachttermen.
En als je hem niet gebruikt neemt hij ook vrijwel geen ruimte in.
Nadeel is dat het ca 20 min kost voor opbouwen en op zijn kant zetten. En je moet nadenken op welke kant je hem zet.
Achterstallig onderhoud brengt iedere XM op de sloop.
Heb je deze nog steeds?
zo ja , dan heb ik wel interesse.
gr Peter
De brug heb ik intussen verkocht.
Bij bodemrestauraties is een kantelbrug comfortabeler dan een gewone brug omdat je niet boven je hoofd staat te werken. Met name bij lasklusjes scheelt je dat nogal wat krachttermen.
En als je hem niet gebruikt neemt hij ook vrijwel geen ruimte in.
Nadeel is dat het ca 20 min kost voor opbouwen en op zijn kant zetten. En je moet nadenken op welke kant je hem zet.
Achterstallig onderhoud brengt iedere XM op de sloop.