Mike, heel goed opgemerkt dat je meer koppel beschikbaar hebt. Het lijkt niet alleen zo, maar dat is zo :wink: .
Tuurlijk mag je een 10W60 erin doen, dat is ook een veilige keuze. Maar moet ik nou blijven uitleggen dat een 0W40 niet te dun is :roll: :roll: :roll: :roll: . De kennis over oliën blijft marginaal :shock: , maar dat is ook mede de schuld van de oliemaatschappijen :evil: .
Het is jouw keuze, ik beveel alleen het beste aan voor je XM 8)
Tuurlijk mag je een 10W60 erin doen, dat is ook een veilige keuze. Maar moet ik nou blijven uitleggen dat een 0W40 niet te dun is :roll: :roll: :roll: :roll: . De kennis over oliën blijft marginaal :shock:
Het is jouw keuze, ik beveel alleen het beste aan voor je XM 8)
:lol: :lol: Ok JP, ik vetrouw jouw hier helemaal in hoor maar van die W60 had ik al helemaal nooit gehoord...
vdL heeft een lang antwoord op mijn mail gegegven met prijzen erbij en vlug gezien valt het me enorm mee. IS er kwaliteits verschil tussen Citroën bollen en neppo's, nah ja, neppo's, geen PSA bollen iig? Moet het lijstje nog goed doornemen hoor, dit is effe kort wat ik in de "gauwigheid"zag.
Heerlijk naar Turnhout geblazen...bij 190 zit er wel een trilling in de auto maar die is bij 230 weer weg :lol:
Ahum, garage geintje, maar ik vind harder dan 190 niet prettig. Ligt denk ik toch aan de sloffen, die zijn ook niet meer de nieuwste meer. Maar 160-170 cruisen gaat heerlijk. Is toch boven mijn vakantie nelhied van 140-150.
EN! Snelweg foto's, maar waar plaats ik ze? Mooie plaatjes topic of hier? Het nadeel van iemand anders je camera geven is dat de foto''s natuurlijk niet zo geweldig zijn.
Nou hier maar toch dan ...
Als je goed kijkt zie je hieronder het Chevron logo mooi in het sneldraaiende wiel
Staat ze nu te hoog?? Van mij zou het een stuk lager mogen, met name die wulpse derrière van d'r.
Nog een van het luchtfilterdeksel zonder het schroefje!
Nog meer nieuws. JP heeft nieuwe bougiekabels en ik neem zijn "oude", welliswaar zwarte, over. Ze zijn pas 25.000km oud en mijnus denk ik 20 jaar en 244.000km. Ze worden as dinsdag PERSOONLIJK door JP hier in Eindhoven afgeleverd. Dan kan ik mooi eens 24V rijden en gaan we wat foto's van de dames maken. Nieuwe kabels zijn altijd een verbetering dus meer een preventieve vervanging. Bij vdL zullen er nieuwe bougies in komen en het rotor huis beoordeeld worden. Nou even tot zover!
Mooie actiefoto's. P'soonlijk denk ik dat ze ook in het mooie plaatjes topic thuishoren. Maar wie ben ik? Het is jouw draadje en jouw foto's. ;-)
Dat gezicht van die kleine vind ik prachtig. :lol:
Wat betreft de bollen kan ik je melden dat er ongeveer anderhalf jaar geleden op CiFo een heilige oorlog (ja, de zoveelste in hydrauliekland :roll: ) heeft gewoed over originele en 'imitatie' bollen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er maximaal 2 fabrikanten zijn. Een is OEM van Citroën en die levert ook onder een of meer andere namen.
Mike, de foto`s vind ik niet slecht hoor :wink: . Mooie actiefoto`s 8) en inderdaad leuk van de logo in hart van de wielen tijdens het rijden. Met de Fourier analyse kun je dit verschijnsel verklaren :wink: .
Laatst hoorde ik in Hedel dat er werd verteld door de man van VdLaan dat de originele bollen beter van kwaliteit zijn dan de imitaite. Vooral met vullen zou dat merkbaar zijn dat de originele veel langer meegaan.
Het prijsverschil zit dus wel in de kwaliteit van de bollen.
Mike, het trillen bij 190km/h is niet zo fijn :roll: . Misschien is er toch teveel lood op de velgen geplaatst?
Als ik wielen balanceerde, probeerde ik altijd met zo min mogelijk lood te gebruiken.
Ging het alsnog niet, dan optimaliseren. Hierbij moet de hielen van de band losgedrukt worden en 45 of 90 hoekgraden verdraaien t.o.v. de velg. Het idee hierachter is het zwaarte punt van de band 180 hoekgraden t.o.v. het zwaarte punt van de velg te plaatsen, dan worden de massaconcentraties gecompenseerd en daardoor is er weer weinig balanceerlood nodig.
Vwb de wagenhoogte, dit moet gemeten en afgesteld worden op een rijplatenbrug. De wagenhoogte kan ook voor wat vreemd rijgedrag zorgen, zowel te laag als te hoog.
Bij een te hoge rijhoogte heb je kans op een hogere slijtage van de aandrijfassen, sproorstangen en draagarmrubbers. Bij (flink) optrekken gaan deze onderdelen nog ongunstiger schuin staan.
Om die reden heb ik mijn rijhoogte gezet zoals het door Citroën is aangegeven maar tussen de toleranties (+10 -7mm voorzijde en +7 -10mm achterzijde) in.
Grappig dat de vroege XM`s niet zo`n schroefje/parker hebben, misschien toch met het gedachte dat die pijp/buis eruit gehaald zou worden? :lol:
Mike, als ik bij jou ben kan ik zo de rotor-verdeler los kunnen maken voor de beoordeling ervan :wink: .
Thanks guys! Maar ik heb geen moment sleutel. V=V methode niet voldoende?? (Benny V=V : Vast is Vast)
Als je nog bij je dealer komt JP dan mag je de bougies wel meenemen, reken ik hier met je af off course en streep ik het van het vdLaan lijstje. Stiekum is dat toch een lijstje van zo'n 900 euri's geworden.. :roll: Ben blij dat ik me eigen boekhouder ben :wink:
Officieel moeten bougies met ongeveer 20 tot 25Nm vastgezet worden, vele doen het op de beunmethode vast is vast.
Zelf ben ik daar al te precies voor om het op die manier te doen. De koppen zijn van aluminium en kunnen gaan vervormen bij te hard aandraaien en de bougies zijn onderling niet even vast :wink: .
Hierbij het lijstje met things to do bij vdL. Weer een stap in de richting van een perfecte XM!
Graag doen:
LHM vernieuwen. Hoogte regelaars ook schoonmaken. Plm: 75,=
Alleen voor nieuwe CITROEN - bollen: 170,=
Bollen vullen en/of controleren. (Rem en Hydractive bol achter heb je al gedaan, 7 – 2 = 5 bollen) 150,=
Multiriem vervangen, (Er moest ook een motor steun tzt vervangen worden. Is dat de toevallig
De steun die los moet voor de riem wissel? Anders deze steun ook vervangen graag) 60,= Motor steun??? >>> stelpost: 100,=
2x bakolie wissel 85,=
Nieuwe bougies (Ik heb vrijwel nieuwe kabels al over kunnen nemen van medeforumer) 45,=
Olie wissel. Toch graag Mobil 0W40. Weet van de discussies maar wil het hiermee proberen: 100,= ??
Leiding vernieuwen / beoordelen die tegen de oliekoeler radiator schuurt: 80,=
De prijzen zijn een beetje plusminus, was meer voor mezelf om toch enigzins het budget te bewaken. Ze heeft gewoon haar onderhoud nodig en als ik straks naar Parijs blaas wil ik geen trammelant. Daar ben ik een rare in hoor...als ze me laat staan geef ik 'r een schop :roll:
Maar dat weet ze gelukkig zelf ook wel dus ze zal zich wel gedragen zoals het een dame betaamt :wink:
Mike, vwb de bougies en de Mobil1 0W40 die zou ik voor jouw mee kunnen nemen. Of heb jij de motorolie al besteld?
Als al jouw punten gedaan zijn heb je grootste onderhoud wel gehad. Tuurlijk kunnen er zich nog altijd kleine dingen zich voordoen :roll: , maar daar gaan we niet vanuit.
Als JP nou even langs vlijmen fladdert kannie mijn momentsleutel meenemen ?!
trillingen zou ik toch eens exact balance lood voor proberen wellicht bij de volgende bandenwissel???
Verder eigenlijk allereerst prachtige fotoos!! die achterkant schreeuwt overigens om een dakspoiler :twisted:
kweennie eigenlijk...
\Ik heb wel een doppenset met hoge / lange doppen dus ik denk dat die wel op een bougie zouden moeten passen...
En ik ben gewoon aan t werk morgen qelliswaar thuis dus meegaan zit er ffkes niet in.
Het adres is genoteerd :wink: , het is trouwens woensdagochtend dat ik naar Mike ga. Hij vergiste zich in zijn bericht. Kijk maar of je mee kunt/wil :wink: .
Uit mijn hoofd is de bougiesleutelmaat 16, i.c.m. een verlengstuk en de momentsleutel zou het moeten lukken.
:wink:
ben zojuist naar mon voituur getogen en alle (dacht ik) maten even gecontroleerd, tjonge wat zitten die bougies diep :shock: .
Kwam dus tot de conclusie dat ik niet de juiste maat had.... tot de auto op slot zat alles terug gezet.. en de koffer met sleutels diht wilde doen....
"hey wat doet die lange dop nu weer daar?" en " wat voor uitzonderlijke maat zou dat dan zijn?"
:oops:
16 dus.
Dus ja ik heb een lange dop 16 met verlengstuk, en ja ik heb een momentsleutel.
Mee willen altijd ben ik voor te porren, al zal woensdag ook niet gaan...
Dan zit ik vanaf 07:00 uur op kantoor te geldermalsen.
Dussssss als Mike morgen per ongeluk nog iets moet doen in omgeving Vlijmen issie van harte welkom om de "benodigde gereedschappen op te halen, anders wordt het denk ik een moeilijk verhaal... ik ga het ommers niet op de stoep leggen :wink:
Hooowww wacht effe...had jullie laatste reacties nog niet gelezen.. momentsleutel, lange dop 16, Vlijmen... effe denken hoor, wel top dat jullie zo meewerken! I'll be back!
De bougies bij PSA motoren worden met 28Nm aangedraaid. Facom heeft speciale momentsleutels voor bougies, hiermee draai je altijd met 28Nm aan :wink: .
Als liefhebbers gaan we uiteraard ook op de professionele manier 8) aan onze XM`s sleutelen, beunen laten we aan anderen over :wink: .
De bougies bij PSA motoren worden met 28Nm aangedraaid. Facom heeft speciale momentsleutels voor bougies, hiermee draai je altijd met 28Nm aan :wink: .
Als liefhebbers gaan we uiteraard ook op de professionele manier 8) aan onze XM`s sleutelen, beunen laten we aan anderen over :wink: .
En waarom heb jij die dan niet? beun....:P :P :P
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Zo weer terug uit Vlijmen met momentsleutel!
Hij kan van 28 tot 210 nM dus precies goed. Trouwens samen met Jeroen "op" gereden van Vlijmen naar Vught...wat een raket is die 24V zeg :shock: Is niet normaal meer, maar oohhh wat een mooi gezicht was het; 2 XM's serie 1 met 160-170 achter elkaar.
grauw! yessssssssssssssssssss da was heule rrug lekker 8)
Zoals jij de A2 opvloog, geweldig te zien, en OH wat staan die wielen lekker op jouw dame!
Moet idd een leuk gezicht zijn geweest voor diegenen die ons konden volgen... twee van die ouwe vrouwkes aan een touwtje :lol:
Maar een 12V heeft geen schijn van kans als het erop aankomt..tsjemig-de-pemig. Heb je nog gefilmd maar weet niet waar ik dat op kwijt kan om te laten zien.
Mike, heel goed opgemerkt dat je meer koppel beschikbaar hebt. Het lijkt niet alleen zo, maar dat is zo :wink: .
Tuurlijk mag je een 10W60 erin doen, dat is ook een veilige keuze. Maar moet ik nou blijven uitleggen dat een 0W40 niet te dun is :roll: :roll: :roll: :roll: . De kennis over oliën blijft marginaal :shock: , maar dat is ook mede de schuld van de oliemaatschappijen :evil: .
Het is jouw keuze, ik beveel alleen het beste aan voor je XM 8)
:lol: :lol: Ok JP, ik vetrouw jouw hier helemaal in hoor maar van die W60 had ik al helemaal nooit gehoord...
vdL heeft een lang antwoord op mijn mail gegegven met prijzen erbij en vlug gezien valt het me enorm mee. IS er kwaliteits verschil tussen Citroën bollen en neppo's, nah ja, neppo's, geen PSA bollen iig? Moet het lijstje nog goed doornemen hoor, dit is effe kort wat ik in de "gauwigheid"zag.
Heerlijk naar Turnhout geblazen...bij 190 zit er wel een trilling in de auto maar die is bij 230 weer weg :lol:
Ahum, garage geintje, maar ik vind harder dan 190 niet prettig. Ligt denk ik toch aan de sloffen, die zijn ook niet meer de nieuwste meer. Maar 160-170 cruisen gaat heerlijk. Is toch boven mijn vakantie nelhied van 140-150.
EN! Snelweg foto's, maar waar plaats ik ze? Mooie plaatjes topic of hier? Het nadeel van iemand anders je camera geven is dat de foto''s natuurlijk niet zo geweldig zijn.
Nou hier maar toch dan ...
Als je goed kijkt zie je hieronder het Chevron logo mooi in het sneldraaiende wiel
Staat ze nu te hoog?? Van mij zou het een stuk lager mogen, met name die wulpse derrière van d'r.
Nog een van het luchtfilterdeksel zonder het schroefje!
Nog meer nieuws. JP heeft nieuwe bougiekabels en ik neem zijn "oude", welliswaar zwarte, over. Ze zijn pas 25.000km oud en mijnus denk ik 20 jaar en 244.000km. Ze worden as dinsdag PERSOONLIJK door JP hier in Eindhoven afgeleverd. Dan kan ik mooi eens 24V rijden en gaan we wat foto's van de dames maken. Nieuwe kabels zijn altijd een verbetering dus meer een preventieve vervanging. Bij vdL zullen er nieuwe bougies in komen en het rotor huis beoordeeld worden. Nou even tot zover!
Mooie actiefoto's. P'soonlijk denk ik dat ze ook in het mooie plaatjes topic thuishoren. Maar wie ben ik? Het is jouw draadje en jouw foto's. ;-)
Dat gezicht van die kleine vind ik prachtig. :lol:
Auto staat perfect op hoogte hoor, kijk maar eens naar de onderste lijn van het chassis.
Mooie plaatjes :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Dat die kont omhoog lijkt te komen is een optisch grapje van de stylisten.
Wat betreft de bollen kan ik je melden dat er ongeveer anderhalf jaar geleden op CiFo een heilige oorlog (ja, de zoveelste in hydrauliekland :roll: ) heeft gewoed over originele en 'imitatie' bollen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er maximaal 2 fabrikanten zijn. Een is OEM van Citroën en die levert ook onder een of meer andere namen.
Mike, de foto`s vind ik niet slecht hoor :wink: . Mooie actiefoto`s 8) en inderdaad leuk van de logo in hart van de wielen tijdens het rijden. Met de Fourier analyse kun je dit verschijnsel verklaren :wink: .
Laatst hoorde ik in Hedel dat er werd verteld door de man van VdLaan dat de originele bollen beter van kwaliteit zijn dan de imitaite. Vooral met vullen zou dat merkbaar zijn dat de originele veel langer meegaan.
Het prijsverschil zit dus wel in de kwaliteit van de bollen.
Mike, het trillen bij 190km/h is niet zo fijn :roll: . Misschien is er toch teveel lood op de velgen geplaatst?
Als ik wielen balanceerde, probeerde ik altijd met zo min mogelijk lood te gebruiken.
Ging het alsnog niet, dan optimaliseren. Hierbij moet de hielen van de band losgedrukt worden en 45 of 90 hoekgraden verdraaien t.o.v. de velg. Het idee hierachter is het zwaarte punt van de band 180 hoekgraden t.o.v. het zwaarte punt van de velg te plaatsen, dan worden de massaconcentraties gecompenseerd en daardoor is er weer weinig balanceerlood nodig.
Vwb de wagenhoogte, dit moet gemeten en afgesteld worden op een rijplatenbrug. De wagenhoogte kan ook voor wat vreemd rijgedrag zorgen, zowel te laag als te hoog.
Bij een te hoge rijhoogte heb je kans op een hogere slijtage van de aandrijfassen, sproorstangen en draagarmrubbers. Bij (flink) optrekken gaan deze onderdelen nog ongunstiger schuin staan.
Om die reden heb ik mijn rijhoogte gezet zoals het door Citroën is aangegeven maar tussen de toleranties (+10 -7mm voorzijde en +7 -10mm achterzijde) in.
Grappig dat de vroege XM`s niet zo`n schroefje/parker hebben, misschien toch met het gedachte dat die pijp/buis eruit gehaald zou worden? :lol:
Mike, als ik bij jou ben kan ik zo de rotor-verdeler los kunnen maken voor de beoordeling ervan :wink: .
Prima plaatjes idd. 8)
Maar als JP toch jou kant op komt Mike, kan ie dan toch gelijk ff nieuwe bougies en zijn oude kabels monteren!? Kom op JP dat kan je best.
Als Mike ook de juiste bougiesleutel met de momentsleutel heeft, heb ik er geen problemen mee om de bougies te plaatsen 8) .
De bougiekabels wilde ik al voor hem overzetten :wink: .
Thanks guys! Maar ik heb geen moment sleutel. V=V methode niet voldoende?? (Benny V=V : Vast is Vast)
Als je nog bij je dealer komt JP dan mag je de bougies wel meenemen, reken ik hier met je af off course en streep ik het van het vdLaan lijstje. Stiekum is dat toch een lijstje van zo'n 900 euri's geworden.. :roll: Ben blij dat ik me eigen boekhouder ben :wink:
Officieel moeten bougies met ongeveer 20 tot 25Nm vastgezet worden, vele doen het op de beunmethode vast is vast.
Zelf ben ik daar al te precies voor om het op die manier te doen. De koppen zijn van aluminium en kunnen gaan vervormen bij te hard aandraaien en de bougies zijn onderling niet even vast :wink: .
Hierbij het lijstje met things to do bij vdL. Weer een stap in de richting van een perfecte XM!
Graag doen:
LHM vernieuwen. Hoogte regelaars ook schoonmaken. Plm: 75,=
Alleen voor nieuwe CITROEN - bollen: 170,=
Bollen vullen en/of controleren. (Rem en Hydractive bol achter heb je al gedaan, 7 – 2 = 5 bollen) 150,=
Multiriem vervangen, (Er moest ook een motor steun tzt vervangen worden. Is dat de toevallig
De steun die los moet voor de riem wissel? Anders deze steun ook vervangen graag) 60,= Motor steun??? >>> stelpost: 100,=
2x bakolie wissel 85,=
Nieuwe bougies (Ik heb vrijwel nieuwe kabels al over kunnen nemen van medeforumer) 45,=
Olie wissel. Toch graag Mobil 0W40. Weet van de discussies maar wil het hiermee proberen: 100,= ??
Leiding vernieuwen / beoordelen die tegen de oliekoeler radiator schuurt: 80,=
De prijzen zijn een beetje plusminus, was meer voor mezelf om toch enigzins het budget te bewaken. Ze heeft gewoon haar onderhoud nodig en als ik straks naar Parijs blaas wil ik geen trammelant. Daar ben ik een rare in hoor...als ze me laat staan geef ik 'r een schop :roll:
Maar dat weet ze gelukkig zelf ook wel dus ze zal zich wel gedragen zoals het een dame betaamt :wink:
Mike, vwb de bougies en de Mobil1 0W40 die zou ik voor jouw mee kunnen nemen. Of heb jij de motorolie al besteld?
Als al jouw punten gedaan zijn heb je grootste onderhoud wel gehad. Tuurlijk kunnen er zich nog altijd kleine dingen zich voordoen :roll: , maar daar gaan we niet vanuit.
Als JP nou even langs vlijmen fladdert kannie mijn momentsleutel meenemen ?!
trillingen zou ik toch eens exact balance lood voor proberen wellicht bij de volgende bandenwissel???
Verder eigenlijk allereerst prachtige fotoos!! die achterkant schreeuwt overigens om een dakspoiler :twisted:
dat is aardig van je :wink: , heb je ook de juiste bougiedop? Ik zal je spullen na het bezoek aan Mike weer terug brengen. Of je gaat mee :wink:
pb je adres dan maar :wink: .
kweennie eigenlijk...
\Ik heb wel een doppenset met hoge / lange doppen dus ik denk dat die wel op een bougie zouden moeten passen...
En ik ben gewoon aan t werk morgen qelliswaar thuis dus meegaan zit er ffkes niet in.
ik pb je mijn adres en foon ffkes.
Hoi Jeroen,
Het adres is genoteerd :wink: , het is trouwens woensdagochtend dat ik naar Mike ga. Hij vergiste zich in zijn bericht. Kijk maar of je mee kunt/wil :wink: .
Uit mijn hoofd is de bougiesleutelmaat 16, i.c.m. een verlengstuk en de momentsleutel zou het moeten lukken.
:wink:
ben zojuist naar mon voituur getogen en alle (dacht ik) maten even gecontroleerd, tjonge wat zitten die bougies diep :shock: .
Kwam dus tot de conclusie dat ik niet de juiste maat had.... tot de auto op slot zat alles terug gezet.. en de koffer met sleutels diht wilde doen....
"hey wat doet die lange dop nu weer daar?" en " wat voor uitzonderlijke maat zou dat dan zijn?"
:oops:
16 dus.
Dus ja ik heb een lange dop 16 met verlengstuk, en ja ik heb een momentsleutel.
Mee willen altijd ben ik voor te porren, al zal woensdag ook niet gaan...
Dan zit ik vanaf 07:00 uur op kantoor te geldermalsen.
Dussssss als Mike morgen per ongeluk nog iets moet doen in omgeving Vlijmen issie van harte welkom om de "benodigde gereedschappen op te halen, anders wordt het denk ik een moeilijk verhaal... ik ga het ommers niet op de stoep leggen :wink:
Heb ik nog niet besteld JP. ALs het geen probleem is neem maar mee hoor! Ook factuur als het kan!! :wink:
Hooowww wacht effe...had jullie laatste reacties nog niet gelezen.. momentsleutel, lange dop 16, Vlijmen... effe denken hoor, wel top dat jullie zo meewerken! I'll be back!
@Jeroen, heeft de momentsleutel een bereik van minimaal 20-30Nm?
@Mike, wil je 7 of 8liter Mobil1 0W40 kopen? Met 8 liter heb je nog een liter reserve mocht je dat willen :wink: .
Morgen ga ik bij Protex de motorolie halen :wink:
pfoe daar vraag je me zowat JP, zal dalijk kijken als ik de deur open maak voor Mike?! :lol:
Moet nu eerst wat aan de arbeid....
De bougies bij PSA motoren worden met 28Nm aangedraaid. Facom heeft speciale momentsleutels voor bougies, hiermee draai je altijd met 28Nm aan :wink: .
Als liefhebbers gaan we uiteraard ook op de professionele manier 8) aan onze XM`s sleutelen, beunen laten we aan anderen over :wink: .
zo professioneel ben ik niet in t gereedschap hoor... Ik heb zo'n verstelbare momentsleutel, maar kijk dalijk nog welk bereik er op zit.
En waarom heb jij die dan niet? beun....:P :P :P
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Zolang de Citroën garage dat heeft hoef ik dat niet te kopen :P
Zo weer terug uit Vlijmen met momentsleutel!
Hij kan van 28 tot 210 nM dus precies goed. Trouwens samen met Jeroen "op" gereden van Vlijmen naar Vught...wat een raket is die 24V zeg :shock: Is niet normaal meer, maar oohhh wat een mooi gezicht was het; 2 XM's serie 1 met 160-170 achter elkaar.
grauw! yessssssssssssssssssss da was heule rrug lekker 8)
Zoals jij de A2 opvloog, geweldig te zien, en OH wat staan die wielen lekker op jouw dame!
Moet idd een leuk gezicht zijn geweest voor diegenen die ons konden volgen... twee van die ouwe vrouwkes aan een touwtje :lol:
Leuk om dit te lezen :D . De motorolie heb ik opgehaald.
Morgen kan Mike met mijn 24v snel zweven :wink:
:lol: 8) ja was effe cooooolllll!!
Maar een 12V heeft geen schijn van kans als het erop aankomt..tsjemig-de-pemig. Heb je nog gefilmd maar weet niet waar ik dat op kwijt kan om te laten zien.
Pagina's