Deze Franse hork wil geen enthousiaste Nederlanders aan de lijn .....
Citroën xm v6 3.0i 24v exclusief, elektrisch schuifdak, elektrisch lederen interieur, 4 elektrische ramen, 16 inch lichtmetalen velgen, ES9 motor en prv, boordcomputer, automaat, trekhaak, auto airco 13e raam, apk wordt gedaan op de verkoop, zorgen voor revisie van 180.000 km vandaar de lage prijs! 4450 € Beantwoord geen e-mails en oproepen vanuit het buitenland! Neem alleen telefonisch contact met mij op! Dankjewel ! PS: het is een youngtimer dus een hele goede investering voor de nabije toekomst!
<p>Ik heb een inruilverzoek gestuurd naar deze garage... voor mijn 2.0i.</p>
<p>Wat zou zo'n automaatrevisie kosten?</p>
Bedoel je voor die rode XM hierboven? Als je dat moet laten doen kost het al vlug 3000 tot 4000 euro. Ze zijn er denk ik en week mee aan het sleutelen. Daarom zou een zelf-sleutelaar meer voor de hand liggen.
Maar.... volgens mij staat er nog een compleet blok met goede automaat bij ons magazijn? Komt uit de groene sloper met ik meen 178.000 km op de teller..
Dat zou ook een mooie wissel zijn... het ene blok met automaat eruit en het andere blok met automaat erin....
Revisie hoeft niet eens nodig te zijn. Er zijn wat kleine reparaties die aan deze bakken gedaan kunnen worden die wellicht het probleem verhelpen. Er zijn een aantal specialisten die dat kunnen doen. Maar... dat is een gok of dat dat het is.
Zelf heb ik recent ook geshopt voor een automaatrevisie. Prijsopgaves vanaf €3.500 (met voorbehoud van verkrijgbaarheid onderdelen) tot €7.000 voor revisie door ZF zelf. Deze prijzen zijn alleen de revisie van de bak, in- en uitbouw komt er dan nog bij qua kosten.
Wij doen er eentje weg, onze V6 (12klepper) met automaat op lpg mag iemand anders gaan blij maken.
In het kort; relatief nieuwe uitlaat (1,5jaar) gereviseerde veerschotels, gemodificeerde veer computer, automaat gespoeld in 2014 (114k) daarna altijd om de 30k ververst, Diravi gereviseerd (zuiger hardverchroomd alle pakkingen vervangen), goede banden (6mm of meer profiel), onderhoud bekend (eigen beheer), originele radio met stuurbediening en weergave op linker display, schuifkanteldak, Alcantara bekleding.
<p>Wij doen er eentje weg, onze V6 (12klepper) met automaat op lpg mag iemand anders gaan blij maken.</p>
<p>In het kort; relatief nieuwe uitlaat (1,5jaar) gereviseerde veerschotels, gemodificeerde veer computer, automaat gespoeld in 2014 (114k) daarna altijd om de 30k ververst, Diravi gereviseerd (zuiger hardverchroomd alle pakkingen vervangen), goede banden (6mm of meer profiel), onderhoud bekend (eigen beheer), originele radio met stuurbediening en weergave op linker display, schuifkanteldak, Alcantara bekleding.</p>
Oh, bij die man heb ik een keer een XM bekeken. Misschien was het deze wel. Het was toen een Turbo CT met zulke grote gaten in de dorpel dat ik er letterlijk een vuist in kon steken.
Meneer de verkoper dacht dat dat zo hoorde. De wagen reed beroerd....
Ja ik denk zelf ook wel dat het goed zal komen.
Intussen heb ik het leder interieur eruit gehaald wat er niet in hoort.
En is er een hele fraaie stoffen interieur voor terug gekomen.
Hoop dat er snel weer een bijeenkomst is. dan ben ik van de partij
De automaat van deze XM is helaas niet helemaal lekker. Zonde hoor. Is hier niet iemand met gouden handjes?
__________
Crepuscule
Mooi wagen! Aan het kenteken te zien een van de allerlaatsten.
xxxxxxm
Lijkt mij een best eerlijke prijs voor een V6 met zon kilometerstand.
bakrevisie en kilometers maken.
helaas heb ik echter geen ruimte meer.
En als dagelijkse auto ook geen optie. Aangezien vriendin niet in een XM rijden wil...
Snap er overigens niks van, want vind onze C5 maar een saaie auto gelukkig ligt er nog een V6 in.
maar dat is ook maar een kleine pleister om de wond.
Deze Franse hork wil geen enthousiaste Nederlanders aan de lijn .....
Citroën xm v6 3.0i 24v exclusief, elektrisch schuifdak, elektrisch lederen interieur, 4 elektrische ramen, 16 inch lichtmetalen velgen, ES9 motor en prv, boordcomputer, automaat, trekhaak, auto airco 13e raam, apk wordt gedaan op de verkoop, zorgen voor revisie van 180.000 km vandaar de lage prijs! 4450 € Beantwoord geen e-mails en oproepen vanuit het buitenland! Neem alleen telefonisch contact met mij op! Dankjewel ! PS: het is een youngtimer dus een hele goede investering voor de nabije toekomst!
__________
Crepuscule
Ik heb een inruilverzoek gestuurd naar deze garage... voor mijn 2.0i.
Wat zou zo'n automaatrevisie kosten?
>>.
Bedoel je voor die rode XM hierboven? Als je dat moet laten doen kost het al vlug 3000 tot 4000 euro. Ze zijn er denk ik en week mee aan het sleutelen. Daarom zou een zelf-sleutelaar meer voor de hand liggen.
Maar.... volgens mij staat er nog een compleet blok met goede automaat bij ons magazijn? Komt uit de groene sloper met ik meen 178.000 km op de teller..
Dat zou ook een mooie wissel zijn... het ene blok met automaat eruit en het andere blok met automaat erin....
Mogelijk is dat wat goedkoper.... ??
__________
Crepuscule
Revisie hoeft niet eens nodig te zijn. Er zijn wat kleine reparaties die aan deze bakken gedaan kunnen worden die wellicht het probleem verhelpen. Er zijn een aantal specialisten die dat kunnen doen. Maar... dat is een gok of dat dat het is.
Zelf heb ik recent ook geshopt voor een automaatrevisie. Prijsopgaves vanaf €3.500 (met voorbehoud van verkrijgbaarheid onderdelen) tot €7.000 voor revisie door ZF zelf. Deze prijzen zijn alleen de revisie van de bak, in- en uitbouw komt er dan nog bij qua kosten.
Dat klinkt inderdaad interessant.
Helaas ben ik geen zelfsleutelaar en zal dan dus moeten zoeken naar een externe sleutelaar en dan wordt het weer duurder...
>>.
Deze wagen moet je eigenlijk goedkoop kopen en er dan eens 1000,- of 1500,- tegenaan gooien. Dan heb je een heerlijke kar....
__________
Crepuscule
Wij doen er eentje weg, onze V6 (12klepper) met automaat op lpg mag iemand anders gaan blij maken.
In het kort; relatief nieuwe uitlaat (1,5jaar) gereviseerde veerschotels, gemodificeerde veer computer, automaat gespoeld in 2014 (114k) daarna altijd om de 30k ververst, Diravi gereviseerd (zuiger hardverchroomd alle pakkingen vervangen), goede banden (6mm of meer profiel), onderhoud bekend (eigen beheer), originele radio met stuurbediening en weergave op linker display, schuifkanteldak, Alcantara bekleding.
https://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/10788
https://www.autoscout24.nl/aanbod/-d5a24dad-4ba1-f10e-e053-0100007fe26b
Geen sappels maat, geen sappels..
Goh,.... hier zit alles in wat je maar kunt wensen! Airbags, gereviseerde Diravi, V6, automaat, LPG....
Ook Airco?
xxxxxxm
Bijna perfect! Zonder LPG was ik verkocht...
>>.
Als je zelf niet de inbouwkosten van het LPG betaald dan kan het al heel snel uit hoor.
Deze wagens stonden bekend als 'dorstig als een Tempelier' Dus alleen maar mooi als er LPG in zit
xxxxxxm
Kan zeker snel uit. Bij 10K kilometers al....Dan verdien je zelfs € 8,42 p/j..
Je moet alleen iets vaker naar de pomp....
p.s. dit is voor Overijssel.
Ex: 1999 XM 2.0 Turbo CT Exclusive
1983 LNA 11RE Cannelle
1984 Renault 4 GTL
Tempelier? Ach, 1 op een emmer valt wel mee toch? (1 op 10 gemiddeld rij ik er mee) Met lpg hoop ik op 1 op 9 uit te komen.
Tja sommige hebben nu eenmaal een zware rechtervoet. 1 op 10 is heel realistisch en zeker als je de CC gebruikt op lange afstanden.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m1591487606-citroen-xm-2-0-i-16v-aut-1999-blauw.html
Qua prijs kan je als onderdelendonor hier geen buil aan vallen, lijkt me. Iets voor het magazijn?
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Mooi beige interieur ook...
__________
Crepuscule
Handelaren in Classic Cars hebben de XM nu ook ontdekt. .....
__________
Crepuscule
https://link.marktplaats.nl/m1589483936
Qua prijs kan je als onderdelendonor hier geen buil aan vallen, lijkt me. Iets voor het magazijn?
Mooi zwart interieur ook...
Kijk aan: een XM-oldtimer uit 1964
https://link.marktplaats.nl/m1542599712
>>.
Met een al bijna 3 jaar verlopen APK.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Oh, bij die man heb ik een keer een XM bekeken. Misschien was het deze wel. Het was toen een Turbo CT met zulke grote gaten in de dorpel dat ik er letterlijk een vuist in kon steken.
Meneer de verkoper dacht dat dat zo hoorde. De wagen reed beroerd....
__________
Crepuscule
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Wat een gave Break is dit zeg .......
__________
Crepuscule
Voor dat geld mag ie eerst wel de airco laten repareren.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Dezelfde verkoper heeft er nog een voor dezelfde prijs....
__________
Crepuscule
Deze rubriek is eigenlijk bedoeld om liefhebbers te tippen als er ergens leuke XM's te koop staan.
Maar zo langzamerhand verandert het in een opsomming van beleggingstips...
__________
Crepuscule
Hier ook maar even aanprijzen
https://xmclub.nl/forum/citroen-xm-v6-1994#comment-71277
Even naar boven scrollen
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Pagina's