cracking the panel code..............

3 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
citroen26
afbeelding van citroen26
cracking the panel code..............

Indien je hem niet weet zou dit wat kunnen wezen. Je moet er maar op komen................

https://www.youtube.com/watch?v=AaZKFxlYafA

blaueboot
afbeelding van blaueboot
  • Xm 'Exclusive' 2.9 ES9J4 Handgeschakeld - Mauritius Blue (KPKD) <Org. 8488>
  • XM 'Exclusive' 2.9 ZPJ4 - Perla Nera Satin (EXEd) - CiTuning - <Org. 5243>
RE: cracking the panel code..............

Slimme kerel.
Je moet wel de mazzel hebben dat de vorige eigenaar lange tijd dezelfde code gebruikt heeft, maar het valt altijd te proberen.
Goedkoper dan de eeprom uit te laten lezen.

 

XM - Rijden als een 'ouwe sok' met af en toe een 'petje' op. 

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: cracking the panel code..............

Maar ja, als hetzelfde toetsenbordje verschillende XM's met verschillende codes heeft gehad, kom je waarschijnlijk ook niet ver.

En als je code één cijfer 2x heeft, heb je al gauw 6 mogelijkheden per plaats ipv 4. Want ik vermoed dat je niet het slijtageverschil tussen 1 en 2x drukken ziet.

Het handigst blijft toch om met watervaste stift op de zijkant van je ECU de code te kalken.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)