Hoeveel XM's zie jij op je vakantie

4 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
JaapSt
afbeelding van JaapSt
  • XM 2.5 TurboD Break
Hoeveel XM's zie jij op je vakantie

Volgens mij een oude rubriek uit ons clubblad?

Ik trap af. 

Deze 2 ergens in Bretagne. De voorste een denk ik nog rijdbare vroege 2.0i, de achterste lijkt een langdurige buikslaper

 

reluts
afbeelding van reluts
  • TCT type 1 uit 1994
RE:

Wij hebben 20 jaar lang het rondje Luxemburg, Vogeze, Zuid-Duitsland en terug naar Nederland gemaakt en telden inderdaad onderweg de XM's die we tegen kwamen. Verder dan 3 zijn we nooit gekomen en in sommige jaren ook maar1 of gewoon 0.
Wat ook leuk is om je XM op de camping onder een doek te plaatsen, op die manier voorkom je niet alleen de rotzooi uit de bomen op je lak, blijft je wagen koeler maar het leukste is dat mensen regelmatig blijven staan en zich afvragen wat voor auto daar staat.
Vaak werd er een spelletje van gemaakt en uiteindelijk kwam iemand dan vragen wat er stond, raden deden ze het nooit. :-)

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
RE: Hoeveel XM's zie jij op je vakantie

Ik ben net terug van anderhalve week in Frankrijk en heb er niet 1 gezien. Wel 2 BX-en op dezelfde ochtend rond Metz. Verder een paar ZX-en en AX-en. Maar geen XM....

__________
Crepuscule

JaapSt
afbeelding van JaapSt
  • XM 2.5 TurboD Break
RE: Hoeveel XM's zie jij op je vakantie

Hoppa, een niet zo nette TD

Jaap