Wij hebben 20 jaar lang het rondje Luxemburg, Vogeze, Zuid-Duitsland en terug naar Nederland gemaakt en telden inderdaad onderweg de XM's die we tegen kwamen. Verder dan 3 zijn we nooit gekomen en in sommige jaren ook maar1 of gewoon 0.
Wat ook leuk is om je XM op de camping onder een doek te plaatsen, op die manier voorkom je niet alleen de rotzooi uit de bomen op je lak, blijft je wagen koeler maar het leukste is dat mensen regelmatig blijven staan en zich afvragen wat voor auto daar staat.
Vaak werd er een spelletje van gemaakt en uiteindelijk kwam iemand dan vragen wat er stond, raden deden ze het nooit. :-)
Ik ben net terug van anderhalve week in Frankrijk en heb er niet 1 gezien. Wel 2 BX-en op dezelfde ochtend rond Metz. Verder een paar ZX-en en AX-en. Maar geen XM....
Wij hebben 20 jaar lang het rondje Luxemburg, Vogeze, Zuid-Duitsland en terug naar Nederland gemaakt en telden inderdaad onderweg de XM's die we tegen kwamen. Verder dan 3 zijn we nooit gekomen en in sommige jaren ook maar1 of gewoon 0.
Wat ook leuk is om je XM op de camping onder een doek te plaatsen, op die manier voorkom je niet alleen de rotzooi uit de bomen op je lak, blijft je wagen koeler maar het leukste is dat mensen regelmatig blijven staan en zich afvragen wat voor auto daar staat.
Vaak werd er een spelletje van gemaakt en uiteindelijk kwam iemand dan vragen wat er stond, raden deden ze het nooit. :-)
Ik ben net terug van anderhalve week in Frankrijk en heb er niet 1 gezien. Wel 2 BX-en op dezelfde ochtend rond Metz. Verder een paar ZX-en en AX-en. Maar geen XM....
__________
Crepuscule
Hoppa, een niet zo nette TD
Jaap