De Duitse Technic was ook een serie1 model tussen de Ambiance en Exclusive en had standaard exact dezelfde velours/alcantara bekleding als deze serie2.
De donkere zijkanten en achterkant an de stoelen kan donker velours zijn, maar ik denk toch alcantara :wink: .
Bij de serie1 Exclusive en V6.24 was leer standaard en velours/alcantara combi een gratis optie incl een achterbank in 2 delen neerklapbaar :wink: .
Deze alcantara is veel donkerder dan die van de gebruikte serie2 alcantara/grijs leer comi.
Nog ff over dat knopje van de achterbak in die mooie Pallas: zou het kunnen zijn dat dat knopje tijdelijk de signalering 'kofferbak open' uitschakelt, en tevens ervoor zorgt dat je vering niet permanent hard blijft maar op normale softstand werkt? Eventueel in combinatie met het uitschakelen van het kofferbaklampje... Dit alles te gebruiken als je grote dingen vervoert waardoor je met open achterklep moet rijden.
Ik gok nog steeds op automatische klep ontgrendeling, altijd fijn als je even voor taxi speelt.
Toch is dit niet echt logisch, als bestuurder moet je achter het stuur zitten en de passagiers hun spullen erdoen terwijl ze de klep normaal kunnen ontgrendelen.
Tenzij de normale ontgrendelknop in dit geval met het bijzondere knopje ontbreekt :wink:
Dus je drukt op het knopje, controlelampje brandt en de achterklep gaat open en dan druk je het knopje "uit" en sluit de klep automatisch / handmatig sluiten?
Of wat Wes zegt alleen ontgrendeling en de klep moet je als nog omhoog drukken.
Qua afbeelding lijkt het wel met de achterklep te maken te hebben.
Mijn Saab (Spyker?) had ook een extra knopje in het portier om de achterklep te openen. Geef toe, die greep indrukken kost best wel wat kracht en als je met zo'n knopje hetzelfde bereikt is dat gewoon luxe...
mijn gedachte is ook dat het een vergrendeling van de koffer is, zodat deze van buitenaf niet geopend kan worden, toendertijd had je nog niet het automatisch op slot springen bij bepaalde snelheden.
Lampje zal dus ter herinnering zijn dat de vergrendeling ingeschakeld is.
Ik zou best die optie willen hebben, dan is die ene loze plek in de rij knoppen ook functioneel :lol: .
Maar het instructieboekje zal ik nog een keer op naslaan over dit knopje, echt nog nooit gezien :roll: . In de oude folders wordt er ook niet over gerept als optie.
Dit is ook wel mooi zo, met die strips in (carrosserie)kleur. :wink:
http://link.marktplaats.nl/331777935
Deze XM lijkt wel op die van de buurman/buurvrouw "Buuf" van Wes :wink:
Idd lijkt als twee druppels water alleen dit is een handbak, hij heeft een automaat.
Die interieur vind ik echt gaaf 8) , is dit een officiële Duitse uitvoering Technic serie2 of zo?
Een serie2 met de velours/alcantara interieur heb ik nog niet eerder gezien, op de die van Buuf en deze dan :wink: .
Bij mijn weten is het gewoon een VSX interdinges, ik zie in iedergeval geen alcantara :)
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
De Duitse Technic was ook een serie1 model tussen de Ambiance en Exclusive en had standaard exact dezelfde velours/alcantara bekleding als deze serie2.
De donkere zijkanten en achterkant an de stoelen kan donker velours zijn, maar ik denk toch alcantara :wink: .
Bij de serie1 Exclusive en V6.24 was leer standaard en velours/alcantara combi een gratis optie incl een achterbank in 2 delen neerklapbaar :wink: .
Deze alcantara is veel donkerder dan die van de gebruikte serie2 alcantara/grijs leer comi.
Ik wil d'r wel op wedden dat je je leesbril niet op had toen je de foto bekeek :P
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Geen leesbril 8) nodig :lol: .
Maar ik begin nu ook te twijvelen :wink: , ik hou het wel bij de serie1 :mrgreen:. Dat is voor mij de echte XM :lol:
Nog ff over dat knopje van de achterbak in die mooie Pallas: zou het kunnen zijn dat dat knopje tijdelijk de signalering 'kofferbak open' uitschakelt, en tevens ervoor zorgt dat je vering niet permanent hard blijft maar op normale softstand werkt? Eventueel in combinatie met het uitschakelen van het kofferbaklampje... Dit alles te gebruiken als je grote dingen vervoert waardoor je met open achterklep moet rijden.
Ik gok maar wat... :roll:
Dit is een exclusive, in de warmere landen van europa is leer niet zo popie, vandaar deze uitvoering.
Als de achterklep en deuren worden geopend, dan wordt er overgeschakeld naar de comfortstand om het opspringen te voorkomen :wink: .
Dat knopje zal er heus wel zijn voor luxe en niet om een open klep sullen te vervoeren :wink: .
Zou het een elektrisch bedienbare 13e ruit zijn :D
Heeft de XM van Buuf ook de velours/alcantara combi :wink: ?
Ik gok nog steeds op automatische klep ontgrendeling, altijd fijn als je even voor taxi speelt.
Yep, als ze weer operationeel is, zal ik haar aan jullie gaan showen. :wink:
Toch is dit niet echt logisch, als bestuurder moet je achter het stuur zitten en de passagiers hun spullen erdoen terwijl ze de klep normaal kunnen ontgrendelen.
Tenzij de normale ontgrendelknop in dit geval met het bijzondere knopje ontbreekt :wink:
Dus je drukt op het knopje, controlelampje brandt en de achterklep gaat open en dan druk je het knopje "uit" en sluit de klep automatisch / handmatig sluiten?
Of wat Wes zegt alleen ontgrendeling en de klep moet je als nog omhoog drukken.
Qua afbeelding lijkt het wel met de achterklep te maken te hebben.
@Mark, kan jij misschien een mailtje sturen naar de Duitse eigenaar van de XM over dat knopje :wink: ?
nee, we gaan er een prijsvraag van maken
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
hé Mark het is al 1-0 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
't gaat om het knopje he!? wel blijven opletten en voorlopig sta jij op achterstand
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Jij had het over een leesbril :wink: en dat het geen alcantara was :wink: .
De prijsvraag gaat idd overhet knopje en wat is de prijs die te winnen valt :wink: ?
Jongens laten we on topic blijven, het wordt steeds meer welles nietes en we zijn geen 6 meer!!
nog over het serie1 knopje, zou het een vergrendelknop van de achterklep kunnen zijn? Zodat er niet iets uit de kofferbak gejat kan worden?
Mijn Saab (Spyker?) had ook een extra knopje in het portier om de achterklep te openen. Geef toe, die greep indrukken kost best wel wat kracht en als je met zo'n knopje hetzelfde bereikt is dat gewoon luxe...
mijn gedachte is ook dat het een vergrendeling van de koffer is, zodat deze van buitenaf niet geopend kan worden, toendertijd had je nog niet het automatisch op slot springen bij bepaalde snelheden.
Lampje zal dus ter herinnering zijn dat de vergrendeling ingeschakeld is.
Ik zou best die optie willen hebben, dan is die ene loze plek in de rij knoppen ook functioneel :lol: .
Maar het instructieboekje zal ik nog een keer op naslaan over dit knopje, echt nog nooit gezien :roll: . In de oude folders wordt er ook niet over gerept als optie.
knopje erin steken kan altijd he?!
Ik vind dit toch ook wel zeer gei......
108.000km, 1995, verwarmbare stoelen, etc etc......3.000 euri's 8)
EDIT: Bij Senlis, 25km voor Parijs :roll:
Sjiek 8)
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Kijk hier, een duitse XM in taxi-kleur beige!
Teiltje?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Pagina's