Ik las net in je draadje dat je je teleurstelling alweer weggekocht heb, dus kan ik het tactvol brengen: Ja, m'n beste. Ik heb er aan gedacht. Samen met Coen hebben we het er nog over gehad. Maar de donor was qua uitrustingsniveau zo kaal als een biljarbal. Het was eigenlijk een wonder dat ze voor elektrieke ramen had.
Ergo: geen knopje voor Mark. :(
Mike, dat is heel betrekkelijk. Bijkans op de stoep van de sloop zijn bijna alle wielbouten er af gehaald. :lol:
Wat er nog op zat was of verrot of niet de moeite waard. ;-)
De krikslinger zit bij mij vast aan de krik hoor... Of bedoel je de wielmoersleutel? De laatste keer dat mijn vader die van mij gebruikte zei hij: 'Da's een mooi ding zeg! Is dat meegeleverd boordgereedschap?' Ik: 'Ja pa.'
Hij:'Hm, daaraan zie je dus wel dat het een topklasse-model was'
Ik weer: 'Was? IS zal je bedoelen!' :D
En vandaag bezig geweest in Garage de La Rue. La Soixante is gefacelift. Bumper eraf, grille weg. U-balk achter de bumper was al voor meer dan de helft weg. :shock:
Nieuwe U-balk schoongemaakt, geschuurd, gezinksprayd, getectyleerd en samen met Wes haar nieuwe smoeltje gegeven. 8) Morgen de nummerplaten verwisselen. En nog met de koplampen bezig.
Ook vandaag in La Rue met Wes z'n dame bezig geweest. Wilde daar effe de AB inbouwen die ik over heb. Krijg ik GVDGVD die handel niet aan de praat. De ontvanger klikt, maar de sloten reageren niet :evil: Duszz nieuwe uitdaging, want dat mag niet kunnen.
Al met al is het wel gezellig in Garage de La Rue: veel volk, veel aanspraak. :lol:
Mooi werk van het W&W team! Was de U balk weggeroest? Typisch hè, dat XM's die qua bouwperiode zo dicht bij elkaar liggen toch zo veschillend kunnen zijn in bv roest punten.
Inderdaad. Daar hebben we gisteren ook naar staan kijken. De donateur had een strak uiterlijk. Maar onder de voorste spatborden had Sint Roestius flink huisgehouden. :?
Nah, ik denk dat ik het al weet. Die unit van Wes is zo ongeveer in elke PSA toegepast en dus hyperuniverseel. En zou geschikt zijn voor een plip, op pin 8 en 9. Bij Wes zijn die niet bedraad. Ik ben bezig geweest met de onderste 2 draden, op pin 6 en 7. En dat zou dus verkeerd zijn.
Dat wordt vandaag niets meer: Ik zit op kantoor, ik ben gebroken en het is takkeweer. ;-) Bovendien wil ik kijken of ik nog een aansluitschema boven water krijg.
Het is vandaag geen dag voor geintjes, maar een dag om de hele dag in je bed te blijven met veel warme dekens. En morgen ook. En overmorgen helemaal als die Italianen door het Gooi sjeezen. :mrgreen:
Vandaag de XM-club kentekenplaathouders gemonteerd met nieuwe platen. Ik wilde gaan voor opgelegde letters. Man, wat zijn die duur. :( Maar ze hebben iets nieuws, een soort geplastificeerd karton. Ziet er kek uit. €5,95 per twee. Us bin zunig. :D
Nee....
Voor dit weekeinde staat op de planning om de grille met kunsthars te versterken en de koplampen te doen. Dan samenbouwen en gaat madame op de foto. ;-)
Het resultaat mag er zeker zijn, hoe moet ik het karton van de kentekenplaten begrijpen.
Geintje meneer Sonneberg, geintje. :lol: Nee, het zijn echte platen met echt opgelegde letters. Ik was gewoon benieuwd of iemand dat serieus zou nemen. :wink:
Geweldig gezicht jongens! Het lijkt wel of je de produktie band in de fabriek ziet, met een beetje fantasie dan weer wel natuurlijk.
Alleen het feit dat je de auto rijdend wil houden zorgt er wel voor dat veel andere onderdelen niet gedemonteerd kunnen worden :roll:
Ik las net in je draadje dat je je teleurstelling alweer weggekocht heb, dus kan ik het tactvol brengen: Ja, m'n beste. Ik heb er aan gedacht. Samen met Coen hebben we het er nog over gehad. Maar de donor was qua uitrustingsniveau zo kaal als een biljarbal. Het was eigenlijk een wonder dat ze voor elektrieke ramen had.
Ergo: geen knopje voor Mark. :(
shoot.....................
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Mike, dat is heel betrekkelijk. Bijkans op de stoep van de sloop zijn bijna alle wielbouten er af gehaald. :lol:
Wat er nog op zat was of verrot of niet de moeite waard. ;-)
Ok, geen goede dynamo, startmotor?? Je hebt toch wel de krikslinger eruit gehaald?? Die worden nl ook zeldzaam!
Maar van een kale kip ken je nie plukke nie :lol:
Sinds wanneer worden die zeldzaam? :shock: Die gebruik je toch nooi nie?
De krikslinger zit bij mij vast aan de krik hoor... Of bedoel je de wielmoersleutel? De laatste keer dat mijn vader die van mij gebruikte zei hij: 'Da's een mooi ding zeg! Is dat meegeleverd boordgereedschap?' Ik: 'Ja pa.'
Hij:'Hm, daaraan zie je dus wel dat het een topklasse-model was'
Ik weer: 'Was? IS zal je bedoelen!' :D
ships...ik bedoel idd de wielmoersleutel. En dan alleen al om je reserveband te kunnen laten zakken op de bout in de kofferruimte...
Beginnen dat echt verzamelaarsobjecten te worden? Volgens mij liggen ze op de sloop.
Volgens mij heeft Coen 'm wel 'gered'.
Nope, zijn vaak weg. Ooit eens gebruikt en dan niet meer treug geplaatst...
Dan zal ik ze gaan verzamelen en er mee op CM gaan staan. Of Koninginnedag. :mrgreen:
mooie foto's. iedereen gelukkig met zijn onderdelen!
Ik zal ook nog wat foto's toevoegen. :wink:
mooie foto`s Coen :wink:
En vandaag bezig geweest in Garage de La Rue. La Soixante is gefacelift. Bumper eraf, grille weg. U-balk achter de bumper was al voor meer dan de helft weg. :shock:
Nieuwe U-balk schoongemaakt, geschuurd, gezinksprayd, getectyleerd en samen met Wes haar nieuwe smoeltje gegeven. 8) Morgen de nummerplaten verwisselen. En nog met de koplampen bezig.
Ook vandaag in La Rue met Wes z'n dame bezig geweest. Wilde daar effe de AB inbouwen die ik over heb. Krijg ik GVDGVD die handel niet aan de praat. De ontvanger klikt, maar de sloten reageren niet :evil: Duszz nieuwe uitdaging, want dat mag niet kunnen.
Al met al is het wel gezellig in Garage de La Rue: veel volk, veel aanspraak. :lol:
Mooi werk van het W&W team! Was de U balk weggeroest? Typisch hè, dat XM's die qua bouwperiode zo dicht bij elkaar liggen toch zo veschillend kunnen zijn in bv roest punten.
Inderdaad. Daar hebben we gisteren ook naar staan kijken. De donateur had een strak uiterlijk. Maar onder de voorste spatborden had Sint Roestius flink huisgehouden. :?
Wat zou het nou kunnen zijn met de c.v.? Mooi dat je nog wat aan de facelift hebt kunnen doen :wink:
Nah, ik denk dat ik het al weet. Die unit van Wes is zo ongeveer in elke PSA toegepast en dus hyperuniverseel. En zou geschikt zijn voor een plip, op pin 8 en 9. Bij Wes zijn die niet bedraad. Ik ben bezig geweest met de onderste 2 draden, op pin 6 en 7. En dat zou dus verkeerd zijn.
Hoe laat spreken we af?????
Dat wordt vandaag niets meer: Ik zit op kantoor, ik ben gebroken en het is takkeweer. ;-) Bovendien wil ik kijken of ik nog een aansluitschema boven water krijg.
Was ook een geintje. :wink:
Het is vandaag geen dag voor geintjes, maar een dag om de hele dag in je bed te blijven met veel warme dekens. En morgen ook. En overmorgen helemaal als die Italianen door het Gooi sjeezen. :mrgreen:
Vandaag de XM-club kentekenplaathouders gemonteerd met nieuwe platen. Ik wilde gaan voor opgelegde letters. Man, wat zijn die duur. :( Maar ze hebben iets nieuws, een soort geplastificeerd karton. Ziet er kek uit. €5,95 per twee. Us bin zunig. :D
Heeft u daar al beelden van? 8)
Nee....
Voor dit weekeinde staat op de planning om de grille met kunsthars te versterken en de koplampen te doen. Dan samenbouwen en gaat madame op de foto. ;-)
Vandaag heeft La Soixante een nieuwe neus gekregen. Michael Jackson zou er jaloers op zijn:
Prachtig hè, die kartonnen nummerplaat? :mrgreen:
Ik ben zeer content met m'n clubkentekenplaathouders met nummerplaten met opgelegde letters. Zeer mooi, al zeg ik het zelf.
Dat ziet er goed uit man. 8)
Het resultaat mag er zeker zijn, hoe moet ik het karton van de kentekenplaten begrijpen.
Netjes! 8)
Geintje meneer Sonneberg, geintje. :lol: Nee, het zijn echte platen met echt opgelegde letters. Ik was gewoon benieuwd of iemand dat serieus zou nemen. :wink:
Pagina's