Achterruit break 1995 tct

6 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Jurgen
afbeelding van Jurgen
Achterruit break 1995 tct

Wie kan mij de weg wijzen naar achterruit break 1995 tct?

stooftaker
afbeelding van stooftaker
Re: Achterruit break 1995 tct

door hier jezelf voor te stellen en vertellen waar je woont bijvoorbeeld :wink: vaak wordt ook gewaardeerd als je verteld wat voor XM je hebt en daar ook foto's bij plaatst 8) :wink:

Jurgen
afbeelding van Jurgen
Re: Achterruit break 1995 tct

Sorry voor deze schamele berichtgeving, maar ben een beetje kort vanwege de inbraak tijdens mijn vakantie in Finland
waar de achterruit ingeslagen is en er behoorlijk wat vakantiespullen gestolen zijn terwijl de auto (op doorreis naar Helsinki)
in een bewaakte (!) parkeergarage stond van Hilton Stockholm.
Ruit dichtgetapet (altijd een rolletje ducttape in de koffer) en een polycarbonaat noodruit erin laten lijmen bij een soort
Fins Carglass bedrijf in Tampere.(prima lui trouwens)
Dus...... wie helpt mij aan een verse ruit; nieuw of gebruikt!
Zilvergrijze break Turbo CT VSX nov. 1995.

Jurgen
afbeelding van Jurgen
Re: Achterruit break 1995 tct

goedenavond iedereen,

in navolging van mijn eerdere Fins acherruit verhaal wat aanvullende gegevens.
Ben 49 jaar woonachting gemeente Nieuwkoop en werkzaam in Amsterdam als eigenaar van een grafisch bedrijf.
Eerste auto R4, daarna GS 1220 Club, Volvo Amazon 130, Audi 80, Saab 900 T, Xantia 1.8 SX, Audi A6,
MB 560 sel, MB 600 sel en nu dus een XM break automaat met 197 k op de klok.
Ik ben een liefhebber van de wat oudere modellen met een sterke interesse in de techniek.
Er staat ook nog een zundapp ks 80 in de garage die ooit weer moet gaan rijden........
Auto vijf weken geleden aangeschaft en is mooi strak, zeer net interieur en een achteraf ingebouwde airco.
Heb nog geen fotos beschikbaar, maar zal deze later plaatsen.

groet, Jurgen de Groot

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
Re: Achterruit break 1995 tct

Hoi Jurgen,

Ik heb nog wel een totale klep staan van ene serie 1 break 1994, dus inclusief ruit. Ik weet niet of een ruit makkelijk en zonder brokken te demonteren is en ook niet of er verschil tussen serie 1 en 2 zit, maar daar kunnen andere forummers misschien meer over zeggen. Als 1=2 en demonteren=makkelijk kunnen we wel tot een deal komen, denk ik. Pas vanaf vrijdag overigens, want ik zit nu in Stockholm (wel komen vliegen, maar niet met de XM). Stuur maar PB.

NB: nieuwe achterruit evt. gewoon via Carglass alhier? (verzekerd?) of zijn die NFP?

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Jurgen
afbeelding van Jurgen
Re: Achterruit break 1995 tct

Dag Marc,

dank voor je input, Carglass ga ik benaderen en misschien komt er nog wat info via het forum
over de uitwisselbaarheid van achterklep met ruit van serie I cq II.