Citroen XM 3.0 exclusive 2000

Pagina's

65 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Sep
afbeelding van Sep
RE: Citroen XM 3.0 exclusive 2000
Heeft iemand een linkje van obd verloop stekker die werkt op een type 2? Eentje die ik heb uit China werkt niet (alle tips bekeken). Ik zag er eentje bij de obd shop ofzo ?
Sep
afbeelding van Sep

vandaag de verf besteld voor de bumpers en andere schades te herstellen. verder niet te veel gedaan, vanmiddag komen alle spulen voor onderhoudsbeurt binnen. dus komende weken onderhoud, schades herstellen en kijken of ik de lexia aan de praat krijg t.b.v. ABS storing.

dan de 2 laatste punten voor zover ik kan inschatten (cilinder en midden demper). we lopen prima op schema voor eind maart de weg op te kunnen. ohja de antenne is gebroken ook nog ;). maar ik denk dat ik een DAB tuner ga plaatsen met bluetooth etc. 

Sep
afbeelding van Sep

weinig aan de XM gedaan. de achterlichten schoon gemaakt (bedankt voor de tip) verder nog wat schimmel gevonden dus ook weg gewerkt. verder te koud in de garage haha. wel plek op de bumper geschuurd maar met 5 graden is het denk ik veel te koud om verder te gaan met spuitwerk. 

Sep
afbeelding van Sep

de XM staat nu stevig op assteunen. komende periode even die borgpennen goed inspuiten en volgende week woensdag samen met een vriend aan de slag voor een grote beurt en de veercilinder en middendemper aanpakken (ik heb een 2e hands gevonden). 

gisterenavond de interieurlampjes etc vervangen, ook de automaat aanduiding was niet goed (vielen stukjes letters weg), die contactpuntjes schoongemaakt en alles goed gemonteerd werkt nu ook weer. en lekker weer een hoop verlichting. 

wel een vraagje nog: de bak van reservewiel is helemaal weg, zijn er alternatieven om dit toch enigzins netjes te krijgen? daarnaast vandaag de CV nog eens aanpakken. 

Pagina's