DIRAVI

5 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
MichaelJK
afbeelding van MichaelJK
DIRAVI

Zijn er hier ervaringsdeskundigen op het gebied van revisie van een Diravi van een XM V6 3.0 type 1?

Met name geinteresseerd in wie dit stuurhuis goed en betrouwbaar kan revideren, heb er helaas tot dusver geen goede ervaring mee. Heb een nieuw gerevideerd stuurhuis met allerlei assemblagefouten en het lekt ook nog..

met vriendelijke groet,

Michael

 

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE:

Volgens mij kun je daarmee wel naar Citrotech in Oldebroek. Die doen veel in stuurhuizen en andere hydraulische zaken. Voornamelijk voor DS en SM maar goed, diravi komt oorspronkelijk ook van de SM. 

 

__________
Crepuscule

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
RE: DIRAVI

Als ze positiever worden voor wat betreft het reviseren dan zou ik het zeer op prijs stellen daarover hier wat te horen. 2 jaar geleden zijn we er met de club nog geweest en toen hadden ze er geen oren naar. Luxe probleem voor hun want met de DS en CX habben ze meer dan genoeg aan hun hoofd en handel.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: DIRAVI

Ik kan me herinneren dat wat minder klassieke Citroëns ooit ook welkom waren Citrotech. Ik zou ze toch even bellen. Wie weet heeft de crisis daar inmiddels ook wat ruimte in de agenda opgeleverd ;-)

__________
Crepuscule

MichaelJK
afbeelding van MichaelJK
RE: DIRAVI

Ik had Citrotech al gebeld, maar hoorde dat ze dat niet deden. Nu zit ik te denken of een revisiebedrijf voor servokleppen dit kan. Begreep dat het grootste probleem de toleranties in de regelklep zijn. Verder moet je de Diravi natuurlijk exact juist monteren met behulp van de betreffende paspennen. Al deze zaken waren niet in orde bij een door Hydroline gereviseerd stuurhuis. Toen het erin was gezet, stond het stuurwiel meer dan een kwart slag naar links gedraaid (foutieve montage centreerunit, 3 tanden verkeerd). Nu lekt de hydraulische regelklep. Alles heeft een vermogen gekost. Je begrijpt, dat ik nu voorzichtig ben..