Komend weekend is er een Citroën-evenement in het Groningse Beerta (het terrein is aan de 'Bovenlandenstraat'). De XM-club neemt ook deel aan dit Citroën Feest dat het initiatief is van enkele liefhebbers. De weersverwachtingen zijn ideaal, dus zet het in je agenda. Voor meer info kijk op: http://www.citroenweekendbeerta.nl
Evenementen najaar 2015
di, 18/08/2015 - 09:18
- XM Turbo CT Exclusive
- XM V6 24v Multimedia
Evenementen najaar 2015
Zodadelijk nog even de auto poetsen en dan op naar Beerta waar we als club 250 euro kunnen verdienen met een touwtrekwedstrijd tegen andere clubs. Dat gaan we natuurlijk winnen
L' éminence grise
Was leuk vandaag in Beerta e.o.
Het was er niet smoordruk maar toch wel aardig. We hebben even een mooie rit gemaakt in de buurt en onderling wat kennis gemaakt. Ik vond vooral de korte rit en een hapje eten leuk.
Het is voor jou ook niet heel ver Mark ;-)
Zaterdag hebben we een zeer leuke rit gereden in de omgeving.
Volgens mij vond iedereen het wel leuk en wat trek je een bekijks met 4 XM's.Zondag weer een zelfde soort rit gehad maar dan iets korter.
Ik hoop dat er vaker een rit word gereden. want vond het werkelijk super.
Ook ik kijk terug op een leuk evenement en vooral de tour door dit prachtige stukje Groningen was geweldig. De volgende keer wellicht een rondrit door West-Friesland. Ik hoop dan met nog meer clubleden kennis te mogen maken.
Pieter & Nefertiti
Ha,gelukkig wat foto's.....jullie kopen er niks voor.....maar het hadden in ieder geval 5 XM's moeten zijn. Stond in de 'startblokken' maar tot mijn grote spijt kwam er iets tussen. Niets ernstigs maar toch wel zo dat ik niet op mijn eerste 'XM bijeenkomst' kon zijn.
Waren er verder wel veel auto's te bewonderen?
Bart
Wou nou;..... hebben we een schade expert binnen de club ???
Ja ik weet dat ik een aantal schades op mijn XM heb.
Deuk linkskachter, dorpel rechtsachter , schade op voorbumper.
Maar alles wordt zo spoedig mogelijk hersteld.
Een bijzonder exemplaar heb je wel Harold. Ik ben eigenlijk wel wat jaloers het ontbreken van hydractieve vering. ;-)
Maar zoals het nu lijkt mag ze nog langer blijven.