Gezocht: koelventilatormotoren 2.1 td aut BJ 2000

5 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
RTH
afbeelding van RTH
Gezocht: koelventilatormotoren 2.1 td aut BJ 2000

Ben op zoek naar twee in goede werkzame staat verkerende koelventilatormotoren voor mijn XM 2.1 td automaat BJ 2000 alias Yvette. Zie ook mijn post bij topic Electronica.

Wie heeft er toevallig nog twee liggen?

Mocht je deze niet hebben liggen maar wel nadere info hebben over het type en serienummer van deze koelventilatormotoren, dan stel ik dat ook zeer op prijs.
Alle hulp en info is welkom!

groeten,

René

JanSr
afbeelding van JanSr
  • XM V6 12V Break Aut '96
Re: Gezocht: koelventilatormotoren 2.1 td aut BJ 2000

Staan nog gewoon als leverbaar in service.citroen.com

Onderdeelnummer 1253 52 voor de Gate 200W
Onderdeelnummer 1254 62 voor de Gate 200W tot ORGA 06686
Onderdeelnummer 1253 15 voor de ECIA 200W

Zal wel wat kosten. Ben je nog steeds met die dingen aan het tobben? Ik dacht dat je die puzzel al had opgelost.

Achterstallig onderhoud brengt iedere XM op de sloop.

wimb
afbeelding van wimb
Re: Gezocht: koelventilatormotoren 2.1 td aut BJ 2000

Als het gaat om wel of niet meer leverbaar zijn, is SC geen betrouwbare bron. Voor overzicht van de totale voorraad hebben dealers toegang tot een ander systeem waarvan ik steeds de naam vergeet. :oops: Hier kunnen ze ook zien waar een bepaald onderdeel ligt.

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Re: Gezocht: koelventilatormotoren 2.1 td aut BJ 2000

Parex, een soort marktplaats voor overjarige stock van psa dealers. Moet je wel abo voor hebben als dealer overigens

wimb
afbeelding van wimb
Re: Gezocht: koelventilatormotoren 2.1 td aut BJ 2000

Die bedoel ik. :wink:
Daarnaast vermeldt het ordersysteem of spullen op dat moment nog leverbaar zijn. Ergo, wil je echt weten of iets nog leverbaar is dan zul je de dealer moeten bellen. En wil je weten waar spullen liggen dan heb je een dealer nodig die een abo op Parex heeft én het wil gebruiken.