1.hydrauliekpomp en snaar; 2. accu.
De HD-pomp is dacht ik hetzelfde als bij een V6 12 klepper.
In dat geval heb ik hem liggen.
Snaar een accu moet je gewoon nieuw kopen.
Dank je wel voor jouw bericht. Maar volgens Wil Wijnhoven gaan deze pompen nooit stuk. gewoon een passende brede snaar goed strak er om leggen, dan doet hij het gewoon weer. Nou, dat ga ik maar eerst proberen dan.
Ik heb Wil redelijk hoog zitten, maar in dit geval I dare to differ: https://drive.google.com/file/d/1Hw72U7D7qTwDyKH0n3m6X5oIfWKZo37A/view?usp=sharing
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
De HD-pomp is dacht ik hetzelfde als bij een V6 12 klepper.
In dat geval heb ik hem liggen.
Snaar een accu moet je gewoon nieuw kopen.
Dank je wel voor jouw bericht. Maar volgens Wil Wijnhoven gaan deze pompen nooit stuk. gewoon een passende brede snaar goed strak er om leggen, dan doet hij het gewoon weer. Nou, dat ga ik maar eerst proberen dan.
Ik heb Wil redelijk hoog zitten, maar in dit geval I dare to differ: https://drive.google.com/file/d/1Hw72U7D7qTwDyKH0n3m6X5oIfWKZo37A/view?usp=sharing
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)