Hallo,
Ik zit met een groot probleem zo vlak voor het pinksterweekend,
had lekkage aan de voorraadbol, pakking als boosdoener bestempeld.
Andere pakking ingezet, die iets dikker was.
Nu stuitert de voorkant enorm..
2e hands ding gekocht, zelfde probleem...
Hier en elders gezocht, maar ik zie door de bomen het bos niet meer..
Wat is nu de juiste procedure voor ontluchten, en horen er pakkingen tussen de 2 leidingen aan de zijkant ?
zo zien we je plaatje in ieder geval...
is de rijhoogte nog goed of blijft de Xm in de hoogste stand hangen voor?
Meest waarschijnlijke is lucht in het systeem, dus eerst goed ontluchten
Dank je :)
Rechts is de originele, links de nieuwe.
Originele zit er weer op, ze zijn duidelijk verschillend, maar vertonen hetzelfde gedrag.
Rijhoogte is goed , omhoog omlaag gaat ook goed.
Alleen rijden niet.
Ontlast schroef is toch de enige ontluchting voor de vering ?
Heb meerdere keren ontlucht, in hoogste stand in laagste stand, aan, uit, pfff :)
Oeps, links is de originele, de "nieuwe" is net even anders, dubbele veer en kortere veer.
Gymmen heeft ook niet geholpen..
Dinsdag maar naar Citroen in Zwolle
Stuiteren als dat de voorkant in de hoogste stand staat? of stuiteren als zijnde de vering staat op 'sport'
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Op de sloop 2 veerbollen gehaald van een Xantia, XM's stonden er niet, en ze veert weer 90% van wat ze deed :)
Oude veerbollen kwam een styraaltje LHM uit..
Komende week maar even een afspraak maken bij Chyparse om de 2 bollen toch weer te vervangen.