hydraulische pomp V6.24 gezocht

9 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
hydraulische pomp V6.24 gezocht

Even een berichtje namens een mede XM-rijder op de XMNL-lijst, die nog geen account op het forum kan aanmaken omdat de website eruit ligt. Graag direct naar hem reageren via het genoemde mailadres.

Hallo,
Ik ben in het bezit van een XM Exlusive V6 24 uit 2000. Nu lekt de hydraulische pomp. Repareren bleek geen en nu ben ik op zoek naar een vervangende.
Weet iemand waar ik zo'n pompkan vinden? Mijn garage kon namelijk nergens een pomp meer krijgen.
Gerrit van Dijk
gerrit.van.dijk-at-planet-punt-nl

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Re: hydraulische pomp V6.24 gezocht

wat is de xmnl lijst?

Waar ergens zit deze mede Xm rijder? Wellicht Van Gompel of Bart Ebben, Borculo of 1 van de andere adresjes?
Volgens mij is elke 6+2 pomp geschikt. Eventuele steuntjes en aandrijfwielen zijn over te zetten...

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
Re: hydraulische pomp V6.24 gezocht

XMNL is een discussielijst via Yahoo - groups. Zeg maar een soort voorloper van dit forum; bijzonder populair in de jaren 2002-2006, daarna ingekakt, met af en toe een vraagje, dat door het lage aantal meelezers meestal niet beantwoord wordt. Ik adviseer bijna standaard om de vraag hier op het forum te posten, maar nu is door de site problemen dit dus voor deze "gerrit" even niet mogelijk.

Als je een passende pomp denkt te hebben, zoals gezegd, even contact met Gerrit direct. Waar ie woont vertelt het verhaal nu niet, maar kan hij je zelf ongetwijfeld vertellen. :mrgreen:

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
Re: hydraulische pomp V6.24 gezocht

Als je gerrit even met mij contact op laat nemen dan regel ik zijn registratie. webmaster@xmcub.nl

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
Re: hydraulische pomp V6.24 gezocht

Geef het aan hem door.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

johan1961
afbeelding van johan1961
Re: hydraulische pomp V6.24 gezocht

Koen Hagen van Hagen en Schildkamp Techniek (Harderwijk) reviseert Citroen hydraulic pompen, ook voor Citroen dealers.
Hoewel Koen wel 1 van de oprichters van DS Hagen en Schildkamp is betreft het toch een ander bedrijf.
http://www.hagen-schildkamp-techniek.eu/page_contenu/contenu2.html#revisie

Jan-hendrik
afbeelding van Jan-hendrik
Re: hydraulische pomp V6.24 gezocht

zegt:

Koen Hagen van Hagen en Schildkamp Techniek (Harderwijk) reviseert Citroen hydraulic pompen

Ja, dat had ik [Gerrit] ook verteld op 25 februari, op XMNL. Chyparse doet die revisies ook, voor zover mijn laatste info nog up to date is :)

2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 68k km LHD RP8569

Hiroshima, Japan

GerritXM
afbeelding van GerritXM
RE: hydraulische pomp V6.24 gezocht

Hallo,

 

Met dank. Inmiddels is hij gereviseerd en mijn auto zoeft er weer over.

 

Gerrit

 

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
RE: hydraulische pomp V6.24 gezocht

Harstikke mooi!

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Onderwerp gesloten