ICCCR 2016

15 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Grootj
afbeelding van Grootj
  • Citroen XM 2.0 TCT Exclusive (verkocht)
ICCCR 2016

Zijn er al mensen die zich al hebben ingeschreven voor de 16e ICCCR (11-14 augustus) in Rheden? Wij zitten er over te denken om ook te gaan en dan ook de volle 4 dagen. Zijn er misschien mensen die naar de 15e geweest zijn en tips hebben?

Groet'n

 

 

RensKorevaar
afbeelding van RensKorevaar
RE: ICCCR 2016

Jawel, op CitroMobile 2014 heb ik me ingeschreven. De 15e ICCCR in Harrogate was een mooi evenement, ook als aanleiding voor een rondrit met Citroën-liefhebbers door de Yorkshire Dales en een aansluitende vakantie in Noord-Engeland. Dat zou dan ook mijn tip zijn: organiseer een vakantie rond de ICCCR om eens wat meer tijd in dit deel van Nederland door te brengen.

Grootj
afbeelding van Grootj
  • Citroen XM 2.0 TCT Exclusive (verkocht)
RE: ICCCR 2016

Goeie tip, maar in mijn geval niet van toepassing, ik woon namelijk in "dit deel van Nederland

Misschien dat we tzt nog wat af moeten spreken als club? Lijkt mij wel leuk om als club iig wat bij mekaar te staan?

 

 

Ex: 1999 XM 2.0 Turbo CT Exclusive

1983 LNA 11RE Cannelle

1984 Renault 4 GTL

 

Roel Veenstra
afbeelding van Roel Veenstra
  • XM 2.0 TCT automaat
  • L' éminence grise
  • ex-2.0 TCT VSX,brun quad
  • ex-2.1 td Prestige, noir verni
  • ex-2.0 TCT, grijs
  • ex-2.0i comfort wit
RE: ICCCR 2016

Oké, ik wil tzt mijn caravan wel in je voortuin zetten dan 

______________

L' éminence grise

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: ICCCR 2016
Zou mijn c35 kloon ook gedoogd worden? Dan wil die ook best in je tuin :-)
Micheline
afbeelding van Micheline
  • XM-TCT break 97, V6-12 klappert '97, 2.0 16v '98, XM-V6 24 klappert break '99
RE: ICCCR 2016

Gezellig allemaal naar dit deel van Nederland... wonen wij ook..

Luceo non uro....

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: ICCCR 2016

Betse mensen, op 5 en 6 augustus kan de ICCCR-organisatie veel hulp gebruiken bij de voorbereidingen van het evenement. Op die dagen worden de tenten opgezet. Ben je op een dag of allebei de dagen beschikbaar? Laat van je horen en stuur een bericht naar evenementen@xmclub.nl   Geef hierin aan wanneer je wat kunt doen.

__________
Crepuscule

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE:

Ik ben gisteren geweest en vond het erg bijzonder. Ik heb nog nooit zoveel Citroens bij elkaar gezien. Alleen al de parkeerplaats en de camping zijn indrukwekkend. De club heeft ook een goede stand!

__________
Crepuscule

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: ICCCR 2016

Weet je wat mij trouwens is overkomen bij de ICCCR. Ze hebben een sleepoogkapje uit de voorbumber en 2 kentekenlamp-glaasjes van XM gejat. Idioot toch? Iets vergelijkbaars is mij ook eens bij CitroMobile overkomen. In 2008 hebben ze alle 2 de sleepoogkapjes van mijn toenmalige XM gestolen.

Maar het kan nog erger want het jaar daarvoor hadden ze een complete glazen neus van een SM gejat. Het bezoeken van een leuk Citroën-evenement is dus niet zonder risico's...

__________
Crepuscule

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: ICCCR 2016

Heel erg triest....

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE:

Gelukkig hebben we een goed onderdelenmagazijn ;-)

__________
Crepuscule

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: ICCCR 2016

Daar zouden dit soort knurften dan ook hun spullen rechtstreeks moeten betrekken ipv via (andere) clubleden 

ethuijs
afbeelding van ethuijs
RE: ICCCR 2016

Onbegrijperlijk. Citroeners onder elkaar. Daar had ik dit niet van verwacht.....

Met vriendelijke groet, Edwin

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: ICCCR 2016

Het domme is dat ik al een tijdje van plan was de sleepoogkapjes vast te maken met een tie-rip. Een eenvoudige oplossing en het voorkomt verlies of diefstal. Maar goed te laat....  

Dat van de kentekenplaatlampjes was ook nieuw voor mij. Ik merkte het direct toen ik naar huis reed want ik wilde onderweg iets in de kofferbak leggen en greep opeens in een gat en brandde mijn vingers aan de hete lampjes. Toen ik door had dat iemand aan mijn wagen had lopen peuteren liep ik direct naar voren om de sleepoogkapjes te checken en bingo... 

Je verwacht het niet inderdaad maar ik heb op Citromobile ook eens een ingetikte ruit bij een XM gezien. Daar hadden ze een dure Nikon van de achterbank gepikt.

__________
Crepuscule

a.vaneijk
afbeelding van a.vaneijk
RE: ICCCR 2016

Wel een XM rijden maar geld er voor heeft zo'n iemand niet. Ik hoop dat die hem plat rijd.
 Ik heb er zelf nog 2 gekocht van Marco v/d Jacht, ik miste er een en die andere is voor Peter van Geest. Ik ga gelijk mijn kenteken nummer op de binnenkant er in smelten zo wordt het op den duur toch wat moeilijker om die op de wagen te gebruiken.

Citroën XM is bijzonder, Hou hem heel !!