Een beetje laat, maar toch maar een topic aangemaakt voor de nieuwjaarsmeeting. Een unieke want het is een gezamenlijk treffen van de CX én de XM club.
Een beetje laat, maar toch maar een topic aangemaakt voor de nieuwjaarsmeeting. Een unieke want het is een gezamenlijk treffen van de CX én de XM club.
Zit dan midden in de verjaardagen van de 2 jongste dochters dus zal deze al weer voorbij moeten laten gaan...
zoals het er nu uitziet ben ik er bij! Maarten neem je je lexia mee? :wink:
Ik ben d'rbij, met de CX. :)
PB je dat nog een keer eind deze week? :mrgreen:
Zo als het er nu naar uit ziet kom ik niet met de XM, maar ik hoop het wel, ik breng haar volgende week naar Gert voor een inspectie.
kunnen we zondag niet met z'n allen geleerd naar je Xm gaan kijken als inspectie????
@maarten; komt goed :mrgreen:
Nee z'n meeting is het niet. :wink:
Nee, das ook weer waar. Wat is er mis met Breaky?
We verhuizen even naar het Café. :wink:
Als Maarten de Lexia meeneemt (en opgestart krijgt :devil: ) dan wil La Soixante er ook aan hangen. De ABS komputtert lijkt een eigen leven te leiden.
Als ik mijn lexia meeneem, kan de trekslet van vandaag er ook aan.
't hydractive lampje gaat niet meer aan. :lol:
Bij furrygurrie deed hij het in 1 keer :wtf:
Maar nee, ik heb nog steeds geen andere :mrgreen:
Waarschijnlijk kom ik ook... En ik neem in ieder geval mijn lexia mee, en een verlengsnoer... kunt alleen héél beperkt rijtests doen.
En een handtekening!!!!
Of een héééél lang verlengsnoer. :lol:
Ik ben er ook bij, met passagier. 8)
Nee Wim, het is géén Belgische elektrische auto...
En een handtekening!!!!
Is er eigenlijk nog plek bij het bollen vullen?
volgens mij haal je 2 dingen door elkaar:
- bollenvulmeeting bij v/d Laan in Abbenes - Is al geweest
- Veerbollenparty - Nieuwjaarsborrel H'sum. Geen sleutel gebeuren. Alternatieve naam voor oliebollenparty......
:lol:
Schrijft op zijn boodschappenlijstje, cola voor Timo :mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
:oops: :oops: :oops:
En de rest is aan de Jip en Janneke kinderchampagne. :mrgreen:
Worden hier ook de evt foto's gepost?
Mijn passagier en ik hebben behoorlijk wat foto's gemaakt, die komen er z.s.m. aan.
Zo, weer terug van een gezellige wok. En er was vandaag nog iets. :problem:
Oh ja, de nieuwjaarsmeeting. Reuze gezellig met die 2 clubs. En ook reuze druk. Kortom, een hele leuke, drukke en gezellige nieuwjaarsbijeenkomst. Weer nieuwe gezichten achter de avatars gezien zoals Glenn en ook natuurlijk oude bekenden.
Timo, ik heb naar je uitgekeken (eerlijk gezegd meer naar je auto). Je voiture wel langs zien schuiven, maar jou gemist. :oops:
En natuurlijk, naar mijn goed gebruik bijna maar net niet helemaal geen foto's gemaakt. :mrgreen:
Was er iets te doen vandaag!?
Yep! Zoals gezegd in ut Cafe; perfecte formule: CX&XM. En man oh man wat wil ik weer graag een CX erbij...maar goed. Prachtig weer, graad of 11 in januari, mooie opkomst en mooie locatie! Timo heb ik ook gemist en de XM rijder die met La Noir's tweeling zusje rijdt ook trouwens. Next time perhaps.
Hieronder een korte impressie:
Prachtig!! 8)
:oops: Er staan een stel kerels ongeneerd naar de onderstellen van dames te kijken. :lol:
@Maarten: wat sta jij te beunen aan jouw auto?
:lol: dat dacht ik ook Wim...daar moet ik een foto van hebben: Maarten die aan zijn eigen XM klooit!
Buuuuuuuuuuuuuuuuuurp :D
Dat was weer ouderwets gezellig. Leuke ambiance, leuke mensen, lekker eten, het kon weer niet beter.
Wie schrijft er een stukje voor de website? Die verslagen moeten er nu wel een keer komen hoor. Stukje mag via de PB.
@Mike, mag ik wat van die foto's gebruiken?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Altijd!...Heb ook grotere dan die verdoemde 600x400. :wink: :wink:
Pagina's